3η θέση στο Τουρνουά Basket 3×3! Συγχαρητήρια στην ομάδα!!!
από την/ον 10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3η θέση στο Τουρνουά Basket 3×3! Συγχαρητήρια στην ομάδα!!!
Συγχαρητήρια στην ομάδα (Κατσαρός Άνθιμος-Μπάλας Γιώργος- Σαρρή Αδαμαντία-Σόφτα Έρσι) που προετοιμάστηκαν και εκπροσώπησαν το σχολείο μας στο Τουρνουά Basket 3×3 του Δήμου Νίκαιας-Α.Ι.Ρέντη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.