από την/ον 10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία…
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αργυροπούλου, την κ. Λεοντιάδου και όλα τα παιδιά που βοήθησαν για το στήσιμο της γιορτής. Υπέροχα τα σκηνικά της κ. Καραλέκα. Να είστε όλοι καλά! και του χρόνου!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.