Aγαπητοί γονείς και κηδεμόνες για την εγγραφή των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη Γυμνασίου το σχολικό έτος 2026-27 πρέπει να προσκομίσετε στο σχολείο τα παρακάτω έγγραφα:
1) Υπεύθυνη Δήλωση Εγγραφής (μπορείτε να την δείτε εδώ: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων η Υπεύθυνη Δήλωση Εγγραφής πρέπει να συμπληρωθεί και από τους δυο γονείς.
2)Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ). Πρέπει να συμπληρωθεί από γιατρό και να προσκομισθεί στο σχολείο μέχρι την έναρξη των μαθημάτων. Μπορείτε να το δείτε εδώ: ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)
3) Σε περίπτωση αλλοδαπών μαθητών πρέπει να προσκομίσετε πρόσφατο πιστοποιητικό γέννησης, πρωτότυπο και μεταφρασμένο.