Είχαν ήδη ανακοινωθεί τα νέα μέτρα από το Υπουργείο για την αναστολή της λειτουργίας των Γυμνασίων & Λυκείων της χώρας και όλο το σχολείο ζούσε κάτω από τους έντονους ρυθμούς για το συντονισμό της νέας πραγματικότητας που θα ξεκινούσε από τη Δευτέρα.
Μια ομάδα παιδιών, 15 για την ακρίβεια, εκείνη την ημέρα είχαν στο μυαλό τους και κάτι ακόμα.
Στις 12.00 καλούνταν να λύσουν τρία ζητήματα μαθηματικών του επιπέδου της Μαθηματικής Εταιρείας.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία παρά τις αντίξοες φετινές συνθήκες δεν ανέβαλε το μαθηματικό διαγωνισμό “Θαλής” , αλλά αντίθετα τον πραγματοποίησε κάτω από νέες συνθήκες.
Το κάθε σχολείο που ενδιαφερόταν θα γίνονταν εξεταστικό κέντρο.
Το σχολείο μας που έχει παράδοση με επιτυχίες σε αυτό το διαγωνισμό, φυσικά και έλαβε συμμετοχή, αφού είχε δημιουργήσει ήδη και τάξη εξάσκησης εκτός ωρών διδασκαλίας από τη μαθηματικό του σχολείου.
Για εμάς όλα τα παιδιά που πήραν μέρος και παρακολούθησαν τα επιπλέον μαθήματα για το διαγωνισμό θεωρούνται επιτυχόντες, γιατί αν και ζουν μέσα στην ανασφάλεια και την ασάφεια των ημερών κρατάνε σταθερή την αγάπη τους για την πρόοδο και την επιστήμη των μαθηματικών.