Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί
τη Δευτέρα, 14-9-2020 και ώρα 11:00.
Πριν τον Αγιασμό οι μαθητές θα παραλάβουν τα βιβλία τους σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
Η Γ΄ τάξη θα προσέλθει στις 08:30
Η Α’ και η Β΄ θα προσέλθει στις 09:30
Επισημαίνεται ότι η είσοδος στο σχολείο θα επιτρέπεται μόνο στους μαθητές και με χρήση μάσκας. Επιπλέον οι μαθητές θα πρέπει να φέρουν τη σχολική τους τσάντα προκειμένου να μεταφέρουν τα βιβλία τους.
Καλή σχολική χρονιά!