Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες ,
οι εγγραφές των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου και φέτος θα γίνουν ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή e-εγγραφές.
Πατήστε στον σύνδεσμο Ηλεκτρονικές εγγραφές προκειμένου να δείτε τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε.
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες ,
οι εγγραφές των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου και φέτος θα γίνουν ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή e-εγγραφές.
Πατήστε στον σύνδεσμο Ηλεκτρονικές εγγραφές προκειμένου να δείτε τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε.