Πάσα στα Θρανία

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν την Τρίτη 31.3.2026 στο Fair Play Αναπτυξιακό Φεστιβάλ Grassroots «Πάσα στα Θρανία», που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο Αλκυών της Πετρούπολης σε συνεργασία με τον Δήμο και την ΕΠΟ.

Το φεστιβάλ είχε ως στόχο τη διασκέδαση και την εκπαίδευση των παιδιών μέσα από αγώνες ποδοσφαίρου χωρίς βαθμολογία, σύμφωνα με τους κανονισμούς των ηλικιακών κατηγοριών. Σε ένα περιβάλλον όπου κυριάρχησαν η συνεργασία, ο σεβασμός και το ευ αγωνίζεσθαι, οι μαθητές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό, ομαδικότητα και υπευθυνότητα. Αντιμετώπισαν κάθε παιχνίδι ως ευκαιρία για μάθηση και χαρά, αναδεικνύοντας τις αξίες που καλλιεργούμε καθημερινά μέσα από τη Φυσική Αγωγή και τον σχολικό αθλητισμό.

Με τη συμμετοχή τους απέδειξαν ότι ο αθλητισμός στο σχολείο δεν είναι μόνο αποτέλεσμα, αλλά κυρίως μια διαδικασία που χτίζει χαρακτήρες.
football