Οι μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία με τίτλο «Χαρτογραφώντας τις Ιστορίες και τη Φαντασία μας». Μέσα από αυτή τη δράση, οι μικροί μας καλλιτέχνες εξερεύνησαν τη σύγχρονη κοινωνική χαρτογραφία ως καλλιτεχνική και εκπαιδευτική στρατηγική, κατανοώντας πώς τα συναισθήματα, οι εμπειρίες και οι φανταστικές τους ιστορίες μπορούν να αποτυπωθούν σε χαρτογραφικές δημιουργίες. Η δραστηριότητα βασίστηκε στη συλλογική δημιουργία, όπου κάθε ομάδα τοποθετήθηκε μέσα στο χώρο και αλληλοεπέδρασε δημιουργώντας φυσικές χαρτογραφίες που αφηγούνται συναισθηματικά και σωματικά ταξίδια. Τα παιδιά σχεδίασαν τις διαδρομές τους, αναπαριστώντας τις φανταστικές περιπέτειες που επινόησαν: θησαυροί, μυστικά μονοπάτια και φανταστικοί κόσμοι ζωντάνεψαν μέσα από τη δημιουργική τους ματιά. Η χρήση παιχνιδιού ως εκπαιδευτική στρατηγική ενίσχυσε τη συμμετοχή και τη συνεργασία, λειτουργώντας παράλληλα ως μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης. Οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες οπτικής σκέψης και συλλογικής εργασίας, ενώ μέσα από τις χαρτογραφίες τους δημιούργησαν ένα έργο γεμάτο φαντασία, χρώμα και συναισθηματικό βάθος.