Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α1 και Α2 με αφορμή έναν λαβύρινθο που συναντήσαμε στο γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος, κατασκεύασαν τις δικές του maze- πίστες.
Ένα όμορφο πρωινό απλώσαμε τις maze – πίστες μας στην αυλή και καλέσαμε και παιδιά άλλων τάξεων για να συνεργαστούνε μαζί μας.
Σκοπός μας ήταν να οδηγήσουμε ένα βαρίδιο που ήταν συνδεδεμένο με τέσσερα σχοινιά στο σωστό μονοπάτι ώστε να βγει από τον λαβύρινθο.
Το Α2 συνεργάστηκε με το Στ1 και το Α1 με τη Β τάξη.
Κατά την διαδικασία οι μαθητές του Στ1 πρότειναν να κατασκευάσουνε έναν μεγαλύτερο λαβύρινθο χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά χαρτοταινία.
Όλοι μαζί σαν μια αλυσίδα προσπαθήσαμε να αποδράσουμε από τον “Μεγάλο Λαβύρινθο”.
Ως γλώσσα προσανατολισμού και προγραμματισμού χρησιμοποιήσαμε την CSSH.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί
Στοΐτσης Ιωάννης
Βόλτση Ηλιάνα