Οι μαθητές της Ε΄ τάξης ορμώμενοι από ένα listening task του σχολικού εγχειριδίου
(unit 2) “πήραν συνέντευξη” από τα διάσημα άτομα που επιθυμούσαν. Μέσω της
ομαδοσυνεργατικής μεθόδου χωρίστηκαν σε ομαδούλες, πήραν τον ρόλο του
interviewer και του interviewee, κάνοντας χρήση του διαδικτύου και
χρησιμοποιώντας την κριτική και αφαιρετική τους ικανότητα συγκέντρωσαν
πληροφορίες και κατόπιν πέρασαν στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου.
Επιθυμία των μαθητών ήταν να συγκεντρώσουν και φωτογραφίες και να περάσουν τη
συνέντευξη και άλλα στοιχεία που συγκέντρωσαν σε χαρτόνια για να μπορέσουν να
αναρτήσουν τη δουλειά τους στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης τους.