11η Ενότητα Πιλοτικής Εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στη Φυσική Αγωγή

Ολοκληρώθηκε σήμερα 13 Απριλίου 2022 η 11η και τελευταία για τη φετινή χρονιά Ενότητα της Πιλοτικής Εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στη Φυσική Αγωγή, στις Γ΄ τάξεις, από την εκπαιδευτικό Κωνσταντίνα Καλλίνικου.

Ο τίτλος του σεναρίου που πραγματοποιήθηκε είναι: «Πράττω σωστά, νιώθω καλά κι όλοι μαζί, μία παρέα, περνάμε πάντοτε ωραία», με δημιουργό την εκπαιδευτικό: Παλαιολόγου Ερατώ

Το σενάριο αντιστοιχεί στα μαθήματα 33ο  – 35ο δηλαδή στην 11η ενότητα μαθημάτων του ενδεικτικού προγραμματισμού της Γ’ τάξης .

Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές/τριες ,σε ότι αφορά:

Στο Ηθικό Συναισθηματικό- Koινωνικό   πεδίο 4

  • Να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους και να αναγνωρίσουν συμπεριφορές που εκδηλώνονται στο παιχνίδι σαν αποτέλεσμα αυτών.
  • Να αναγνωρίσουν τις αρνητικές αντιδράσεις σε ένα συναίσθημα και να ανακαλύψουν θετικούς τρόπους αντίδρασης.
  • Να αρχίσουν να σκέφτονται πιο ενεργά σχετικά με τα συναισθήματά τους
  • Να δημιουργήσουν και οργανώσουν τρόπους επικοινωνίας κινητικά να  αναπτύξουν την αυτοαντίληψη και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και να ανταποκριθούν στις κινητικές δημιουργίες των άλλων
  • Να αντιληφθούν τρόπους μη λεκτικής επικοινωνίας
  • Να δημιουργήσουν και να εκφραστούν  κινητικά .
  • Να εκτελούν πρωτότυπες ρουτίνες δεξιοτήτων βάση ιστορίας ,στίχου ή μουσικού ακούσματος.

Στο Γνωστικό  πεδίο 2

  • Να αναπτύξουν τα παιδιά την ικανότητα να αναγνωρίζουν διάφορα συναισθήματα στον εαυτό τους και στους άλλους.
  • Να διαχειρίζονται ανάλογα το κάθε συναίσθημα
  • Να κατανοήσουν τον τρόπο που μπορεί να μετακινηθεί το σώμα, στο χώρο, το χρόνο, τα επίπεδα και  σε σχέση με ένα άτομο ή μία ομάδα.
  • Να αναπτύξουν δημιουργική σκέψη επιλέγοντας τις κατάλληλες δεξιότητες  κάθε φορά για μετακίνηση, χειρισμό, ισορροπία .

Στο Κινητικό πεδίο 1 :

  • Να εκτελέσουν βασικές δεξιότητες και να τις  εφαρμόσουν     δημιουργώντας κινητικούς συνδυασμούς.
  • Να προσλαμβάνουν ερεθίσματα ηχητικά και να αντιδρούν κατάλληλα κινητικά σε αυτά .
  • Να σχεδιάσουν πρωτότυπες κινήσεις μετακίνησης, ισορροπίας ,χρησιμοποιώντας την κίνηση ως μέσο έκφρασης
  • Να επικοινωνήσουν μέσα από την κίνηση και μη λεκτική επικοινωνία

7 3 6 2 5 4 4 6 2 5 1 4

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση