«Υιοθεσία Πρωτακίων»
Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η δράση «Υιοθεσία Πρωτακίου». Οι μαθητές της Ε’ τάξης υιοθέτησαν τα παιδιά του Α1, ενώ οι μαθητές της Στ’ τάξης ανέλαβαν τα παιδιά του Α2.
Τα μεγαλύτερα παιδιά επισκέφθηκαν επίσημα την Α’ τάξη, όπου μέσω κλήρωσης ολοκληρώθηκε η διαδικασία της υιοθεσίας. Προσέφεραν στα πρωτάκια μικρά δωράκια που είχαν ετοιμάσει, σηματοδοτώντας την αρχή μιας όμορφης συνεργασίας.
Καθ’ όλη τη σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθούν κοινές δράσεις μεταξύ των τάξεων, ενώ στη γιορτή λήξης κάθε ζευγάρι θα παρουσιάσει κάτι μαζί. Στόχος της δράσης είναι τα πρωτάκια να νιώσουν ασφάλεια και υποστήριξη, και τα μεγαλύτερα παιδιά να αναλάβουν ενεργό, φροντιστικό ρόλο μέσα στη σχολική κοινότητα.


















