A. Παίζουμε κρεμάλα με τις λέξεις;
……………………………………………………………………………………………………………………………..
Β. Παιχνίδια με τα ζώα
……………………………………………………………………………………………………………………………..
Γ. Βρες τα ζευγάρια με τον Τικ και την Τέλα
Δ. Κάνε παζλ με τον Τικ και την Τέλα
Έλα να παίξουμε με τον Τικ και την Τέλα.
Ε. Το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού
σε παράξενα μέρη, σε απομακρυσμένα νησιά, σε σκοτεινές σπηλιές, βαθιά μέσα στη γη, για να πάνε αργότερα να τους πάρουν.
Πολλές φορές ξεχνούσαν το μέρος που τους είχαν κρύψει ή πέθαιναν.
Πώς παίζετε;
1. Κάποιος θα κάνει τον πειρατή που θα κρύψει τον θησαυρό.
Κάποιος άλλος θα κάνει τον εξερευνητή που ψάχνει τον θησαυρό. Οι εξερευνητές μπορεί να είναι πολλοί.
2. Διαλέγουμε τον θησαυρό που μπορεί να είναι ένα αντικείμενο, ένα φρούτο, ένα γλύκισμα, μια ζωγραφιά και ο πειρατής τον κρύβει σε ένα μέρος του σπιτιού χωρίς να βλέπουν οι άλλοι· σε ντουλάπι, κάτω από το κρεβάτι, μέσα σε ένα βάζο, πίσω από την πόρτα. Όχι ψηλά, για να μπορούν να τον φτάσουν όλοι.
Έτσι γίνεται πιο εύκολο.
4. Αν ο εξερευνητής βρει τον θησαυρό τότε γίνεται αυτός πειρατής και κρύβει τον δικό του θησαυρό.
Πώς σου φαίνεται;
Είναι δύσκολο;
Έλα, ξεκίνα και… καλή διασκέδαση!
Ζ. Παίξε κρεμάλα
Πάτησε τον παρακάτω σύνδεσμο.
Διάλεξε κατηγορία λέξεων και παίξε
Διάβασε πάνω-πάνω την ερώτηση που θα σε βοηθήσει.
Έχεις 5 φορές δικαίωμα να κάνεις λάθος.
Πρόσεχε μην κρεμαστείς!
……………………………………………………………………………………………………………………………..
Θ. Βρες τις διαφορές με τον Τικ και την Τέλα
Βρες τις διαφορές ανάμεσα στις δύο εικόνες.
Θα παρατηρείς πολύ προσεκτικά τις δύο εικόνες.
Μόλις βρίσκεις τη διαφορά θα πατάς πάνω της, στη δεύτερη εικόνα.
Υπάρχουν πέντε διαφορές.
Ι. 20 πράγματα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι
Βαρέθηκες να μένεις στο σπίτι;
Δεν ξέρεις τι να κάνεις;
Χμ! για δες το παρακάτω βιντεάκι…
Παιδιά, καλώς ήρθατε!
Καλή σας διασκέδαση!!!!
……………………………………………………………………………………………………………………………..
Ασχολούμαστε δημιουργικά με τα μικρά παιδιά !
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ
Ασχοληθείτε μαζί με τα παιδιά με δραστηριότητες χαρούμενες και δημιουργικές που θα σας προτείνουμε με υλικά και πράγματα που έχουμε στο σπίτι.
Τα μικρότερα παιδιά έχουν ανάγκη καλλιέργειας του προφορικού λόγου. Θα βρείτε υλικά για να τα βοηθήσετε να δημιουργούν ιστορίες που έχουν αρχή, μέση και τέλος. Αν έχετε ξεμείνει από χαρτί Α4, μην ανησυχείτε. Πάρτε για αρχή δύο ή τρία αντικείμενα και στη συνέχεια περισσότερα και ζητήστε τους με αυτά να φτιάξουν τις δικές τους ιστορίες (κουκλάκι ,πάνινο ζωάκι, ένα κουτί ή μπολ ,πλαστικό κουτάλι κ.λ.π.) Επιβραβεύουμε πάντα το παιδί.
Παίξτε με επιτραπέζια παιχνίδια στα οποία μπορείτε να παίξετε μικροί και μεγάλοι
Επισκεφτείτε Μουσεία για Εικονικές Περιηγήσεις
Αφήστε το παιδί να ζωγραφίσει ελεύθερα. Ρωτήστε το όταν τελειώσει τι έφτιαξε, μήπως λείπει ή θα ήθελε να προσθέσει κάτι, (για να το βοηθήσετε να σκεφτεί τι άλλο μπορεί να βάλει στη ζωγραφιά του).
Διαβάστε τους ένα βιβλίο . Παίξτε με τα βιβλία, π.χ.:
α) Παρατηρήστε το εξώφυλλο του βιβλίου πριν την ανάγνωσή του. Ζητήστε από το παιδί να σας πει τι νομίζει ότι θα λέει, ποιος να είναι ο πρωταγωνιστής κ.λπ.
β) Μάντεψε τον τίτλο. Πριν διαβαστεί η ιστορία, βλέποντας το εξώφυλλο προσπαθούν να μαντέψουν τον τίτλο. Μετά βλέπουμε αν οι τίτλοι που επιλέξαμε αντιπροσωπεύουν το παραμύθι, κ.λπ.
γ) Παίξτε τους διαλόγους των ηρώων.
δ)Με αντικείμενα του σπιτιού και με τα παιγνίδια των παιδιών φτιάξτε το σκηνικό για ένα περιστατικό της ιστορίας (Δεν πειράζει αν το σπίτι αλλάξει για λίγο μορφή. Συμφωνείστε με τα παιδιά ότι η τακτοποίηση είναι μέρος αυτού του παιχνιδιού).
Τα ονόματα των ηρώων. Σχολιάζουμε τα ονόματα των ηρώων. Φτιάχνουμε ονόματα για τους δικούς μας ήρωες.
Παιχνίδια συνειρμών. Λέει κάποιος μία λέξη και οι άλλοι λένε όποια σχετική τους έρχεται στο μυαλό.
Αν ήμουν κάποιος άλλος. (Π.χ. Η Κοκκινοσκουφίτσα ;).
Παραλείποντας λέξεις ή φράσεις (Μια φορά κι …, ένα βατραχάκι πρασινούλη σα …).
Σταματήστε πριν τελειώσει το βιβλίο και ζητήστε από τα παιδιά να δώσουν το δικό τους τέλος στην ιστορία. Μετά διαβάστε και το τέλος του συγγραφέα.
Μάντεψε ποιος είμαι. Βάζω με το μυαλό μου έναν ήρωα και με 10 ερωτήσεις οι άλλοι προσπαθούν να τον αναγνωρίσουν.
Φαντάσου την ιστορία. Δίνουμε στα παιδιά έναν τίτλο και μαντεύουν την ιστορία (π.χ. το παραμύθι με τα χρώματα).
Από ποιο γράμμα αρχίζει το όνομα του ήρωα. Βρίσκουμε λέξεις, αντικείμενα με το ίδιο γράμμα και τα γράφουμε σε ένα χαρτόνι.
Μιλάμε για το πώς νιώθουμε εμείς και οι ήρωες των βιβλίων (συναισθήματα).
Δώστε στα παιδιά να σκίσουν, να κόψουν, να κολλήσουν, να βάψουν, να χτίσουν, να παίξουν, να χαρούν.
Χρησιμοποιήστε άχρηστα υλικά που έχετε στο σπίτι (ρολό από χαρτί υγείας, κουτιά, χάρτινα πιάτα, κεσεδάκια από γιαούρτι κ.λ.π.) για να κάνετε όμορφες κατασκευές μαζί με τα παιδιά.
Τραγουδήστε και χορέψτε .
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ! ! !
……………………………………………………………………………………………………………………………..
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ – ΜΑΪΟΣ
1.ΠΑΖΛ: Πρωτομαγιάτικο Στεφάνι
Με τη βοήθεια των γονιών σου, άνοιξε την πλήρη οθόνη ,χρησιμοποίησε τα κουμπάκια κάτω αριστερά και σύρε κι άφησε με το ποντίκι του υπολογιστή τα κομμάτια στη σωστή θέση! Γνωρίζεις πως όταν βάζεις το σωστό κομμάτι του παζλ ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος.
2.ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ:
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα λουλούδια της Άνοιξης.
Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΠΑΖΛ ΠΛΑΝΗΤΕΣ
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!
……………………………………………………………………………………………………………………………..
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!