Το Κινητό Πράσινο Σημείο της Πόλης μας επισκέφθηκε το Σχολείο μας .Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ενημερώθηκαν ,ευαισθητοποιήθηκαν και εξοικειώθηκαν με το νέο μοντέλο διαχείρισης ανακυκλώσιμων υλικών.
22 Απριλίου 2019
από 4o&10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
0 σχόλια