Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Αγαπημένα παιδιά, αγαπητοί γονείς, τη Δευτέρα θα χτυπήσει για πρώτη φορά το κουδούνι σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς! Οι μαθητές θα προσέλθουν χωρίς τσάντες, με αρνητικό self test, το οποίο θα επιδείξουν στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Στις 8.15′ π.μ. όλα τα παιδιά θα ανέβουν στις αίθουσές τους, όπου θα τους περιμένουν οι δάσκαλοί τους. Τα πρωτάκια μας θα παραμείνουν στον χώρο του προαυλίου “εκπροσωπώντας” το σχολείο και αφού πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός, θα γνωριστούν με τις δασκάλες τους και θα αποχωρήσουν. Ο ιερέας θα περάσει από όλες τις τάξεις για να ευλογήσει τους μαθητές και να αγιάσει παιδιά και εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο. Ο Αγιασμός θα γίνει στις 8.30′ π.μ. Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει στις 9.00′ π.μ.

Από την Τρίτη ξεκινάνε τα μαθήματα με τον ίδιο τρόπο με πέρυσι (προσέλευση από τις 8.00′-8.15′ κατευθείαν στην αίθουσα). Δεν αργούμε, φροντίζουμε να έχουμε πάρει όλα τα μέτρα για να προστατεύουμε την υγεία τη δική μας και των άλλων, έχοντας πάντα αντισηπτικό μαζί μας (υγρό ή μαντιλάκια), μπουκάλι νερό από το οποίο πίνουμε μόνο εμείς και παρόλο που αγαπάμε τους συμμαθητές μας δεν μοιραζόμαστε τα προσωπικά μας αντικείμενα, όπως μαρκαδόρους και μολύβια, μαζί τους. Προς το παρόν, το Ολοήμερο θα λειτουργήσει μέχρι τις 3.00′ μ.μ. και μόνο για τις δύο τάξεις (2 από τα 5 τμήματα) Α’ και Β’. Οι γονείς περιμένουν τα παιδιά τους έξω από τον χώρο του σχολείου και κρατώντας τις δέουσες αποστάσεις μεταξύ τους. Η έξοδος της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης θα γίνεται και φέτος από την οδό Φαραντάτων. Καλή αρχή, καλή πρόοδο!

 

 

Η Διευθύντρια

Ελένη Μαυρογονάτου

 

 

 

Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:

  1. Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:
  • οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,
  • οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.

      2. Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

  • απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
  • επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

      3. Επιπλέον, για τις στενές επαφές:

  • προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:
  • Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπομένων
    • εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά τεστ – self (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).
  • Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 αυτοδιαγνωστικά τεστ – self ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.

Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.

Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.

     4. Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.

     5. Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του, με αρμοδιότητες, μεταξύ άλλων, να ενημερώνει και να εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 και να επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών και τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες όπως ο ΕΟΔΥ.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέστειλε οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον οδικό χάρτη της νέας σχολικής χρονιάς, οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης, τις απαραίτητες επαναλήψεις, την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των μαθητών και άλλες κατευθυντήριες γραμμές.

    6. Ως προς τον εμβολιασμό στην εκπαιδευτική κοινότητα:

Οι εκπαιδευτικοί μας ανταποκρίθηκαν άμεσα και μαζικά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα και τους ευχαριστούμε θερμά, όχι μόνο γιατί θωρακίζουν με αυτό τον τρόπο την ατομική, δημόσια υγεία και την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και γιατί αποτελούν παράδειγμα για τα παιδιά και για όλους μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την υπεύθυνη στάση τους και τη συνεισφορά τους στο τείχος ανοσίας.

Απευθύνουμε έκκληση στους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον κορωνοϊό, αλλά και στους γονείς μαθητών από 12 ετών και άνω να προστατεύσουν τα παιδιά τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στη μείωση της διασποράς του ιού.

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για όλες και όλους!

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Διαδικασία και προϋποθέσεις που αφορούν στην απαλλαγή των μαθητών/τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τη συμμετοχή τους στα μαθήματα Φυσικής Αγωγής, Μουσικής και Θρησκευτικών:

Άρθρο 1
Απαλλαγή από τη συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής

Αν μαθητής/τρια κωλύεται λόγω πάθησης, μόνιμης ή παροδικής, να συμμετέχει στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, μπορεί να απαλλαγεί από την ενεργό συμμετοχή στο εν λόγω μάθημα, αν ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της υποβάλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής, εντός πέντε ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια. Η βεβαίωση δεν απαιτείται εάν η πάθηση αναφέρεται στο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας, το οποίο κατατίθεται υποχρεωτικά στη σχολική μονάδα και επικαιροποιείται σε κάθε μεταβολή της κατάστασης της.

Άρθρο 2
Απαλλαγή από τη συμμετοχή στο μάθημα της Μουσικής

Αν μαθητής/τρια κωλύεται λόγω πάθησης, μόνιμης ή παροδικής, να συμμετέχει στο μάθημα της Μουσικής, μπορεί να απαλλαγεί από την ενεργό συμμετοχή στο εν λόγω μάθημα, αν ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της υποβάλει σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη του σχολείου, συνοδευόμενη από ιατρική βεβαίωση, η οποία θα περιλαμβάνει τους λόγους και τη διάρκεια της απαλλαγής, εντός πέντε ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια. Η βεβαίωση δεν απαιτείται εάν η πάθηση αναφέρεται στο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας, το οποίο κατατίθεται υποχρεωτικά στη σχολική μονάδα και επικαιροποιείται σε κάθε μεταβολή της κατάστασης της υγείας του/της μαθητή/τριας ή των παραγόντων κινδύνου, οι οποίοι απαιτούν απαλλαγή του/της.

Άρθρο 3
Απαλλαγή από τα Θρησκευτικά

Μαθητές/τριες οι οποίοι/ες δεν είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι (δηλαδή αλλόθρησκοι, ετερόδοξοι άθρησκοι, άθεοι, αγνωστικιστές) δύνανται, εφόσον το επιθυμούν, να απαλλαγούν από την υποχρέωση παρακολούθησης του μαθήματος των Θρησκευτικών, υποβάλλοντας σχετική αίτηση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη της σχολικής μονάδας στην οποία θα αναφέρεται το
εξής: «Λόγοι θρησκευτικής συνείδησης δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή του παιδιού μου στο μάθημα των Θρησκευτικών». Η αίτηση υπογράφεται και από τους δύο 
γονείς/κηδεμόνες του/της. Μόνον στην περίπτωση που η γονική μέριμνα ασκείται από τον ένα γονέα, αρκεί η υπογραφή του/της ασκούντος/ούσης τη γονική μέριμνα. Η ως άνω αίτηση, με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής και των δύο γονέων ή του ενός εφόσον μόνο ένας από τους γονείς ασκεί τη γονική μέριμνα, παραλαμβάνεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/νη του σχολείου εντός αποκλειστικής χρονικής προθεσμίας που διαρκεί από την 1η Σεπτεμβρίου έως και την πέμπτη ημέρα μετά την έναρξη των μαθημάτων κάθε σχολικού έτους. Το γνήσιο της υπογραφής δύναται να βεβαιώνει κατά την παρ. 1 του άρθρου 11 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α’ 45) και ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας κατά την υποβολή της αίτησης, η οποία υπογράφεται ενώπιον του/της.
Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο των διδασκόντων/ουσών αποφασίζουν κατά περίπτωση για τον τρόπο που απασχολούνται υποχρεωτικά οι απαλλασσόμενοι/ες μαθητές/τριες (όπως ενδεικτικά διαφορετικό διδακτικό αντικείμενο σε άλλο τμήμα της ίδιας τάξης ή ερευνητική δημιουργική δραστηριότητα), συντάσσοντας σχετική πράξη στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, και έχοντας την πλήρη ευθύνη. Σε περίπτωση που η τάξη στην οποία φοιτούν οι απαλλασσόμενοι/ες μαθητές/τριες λειτουργεί μόνο με ένα τμήμα, οι μαθητές/τριες αυτοί/ές παρακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα που καθορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών. Σε καμία περίπτωση, δεν επιτρέπεται οι μαθητές/τριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών να περιφέρονται εντός ή εκτός της σχολικής μονάδας ή να απουσιάζουν αδικαιολόγητα.
Οι μαθητές/τριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών απαλλάσσονται και από τον εκκλησιασμό και την προσευχή, εφόσον οι γονείς/κηδεμόνες το έχουν δηλώσει στην αίτησή τους για την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών. Στην περίπτωση του εκκλησιασμού και όσον αφορά τους/τις μαθητές/τριες που έχουν απαλλαγεί από αυτόν, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών αποφασίζει τον τρόπο απασχόλησης των μαθητών/τριών αυτών συντάσσoντας σχετική πράξη στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Σε κάθε περίπτωση, ο/η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας οφείλει να ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες τουλάχιστον μία εβδομάδα νωρίτερα για τον επικείμενο εκκλησιασμό και να μην χαρακτηρίζει απόντες τους/τις μαθητές/τριες που έχουν απαλλαγεί από αυτόν, στην περίπτωση που, με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους, προσέλθουν στη σχολική μονάδα μετά το πέρας του εκκλησιασμού και πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Στην περίπτωση της προσευχής, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας ή Προϊστάμενου/νης και του Συλλόγου Διδασκόντων/ ουσών ορίζεται η διαδικασία της μη συμμετοχής λόγω της απαλλαγής. 

Άρθρο 4
Αιτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις, ιατρικές βεβαιώσεις και γνωματεύσεις και λοιπά δικαιολογητικά που υποβάλλονται στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/μένη της σχολικής μονάδας από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών στο πλαίσιο εφαρμογής του παρόντος άρθρου, φυλάσσονται με ευθύνη του Διευθυντή/ντριας ή Προϊσταμένου/μένης εντός κλειστών φακέλων σε σημείο του γραφείου του/της στο οποίο έχει πρόσβαση μόνο εκείνος/η και καταστρέφονται από εκείνον/εκείνη μετά την πάροδο τριών (3) μηνών από το τέλος του σχολικού έτους το οποίο αφορούν, συντασσόμενου σχετικού πρωτοκόλλου καταστροφής.

 

 

 

 

ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΣΤ’1 ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Το σχολικό έτος 2020-2021 οι μαθητές της ΣΤ’1 τάξης με τη βοήθεια του δασκάλου τους κ. Παναγιώτη Πετμεζά και τη συνδρομή του καθηγητή Πληροφορικής κ. Νίκου Ρόζου και του επιστημονικού προσωπικού της ΕΔΕΑΥ (κ. Παναγιώτης Κεραμεύς – Ψυχολόγος και κα Μαριάννα Σταμπόγλη – Κοινωνική Λειτουργός) πραγματοποίησαν μία έρευνα σχετική με τον Covid-19 και τις επιπτώσεις στα παιδιά. Ως δείγμα χρησιμοποιήθηκαν μαθητές από το σχολείο μας και από το συστεγαζόμενο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών. Κάθε σύνδεσμος αντιστοιχεί και σε μία ερώτηση, όπου η χρήση γραφημάτων κάνει πιο απλή και εύχρηστη την εξαγωγή συμπερασμάτων.

 

Αξίζει ένα μεγάλο Μπράβο στους μαθητές και τον Δάσκαλό τους για αυτή την πρωτοβουλία.

 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΕΛΕΝΗ ΜΑΥΡΟΓΟΝΑΤΟΥ

 

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 106ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΑΞΕΙΣ Δ’, Ε’ ΣΤ’):


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΑΞΕΙΣ Δ’, Ε’ ΣΤ’):

 

 


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

Επιπτώσεις παραμονής στο σπίτι κατά τη διάρκεια αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων

 

Η ανθρωπότητα εδώ και μεγάλο διάστημα βιώνει μια πρωτόγνωρη κατάσταση, την εμφάνιση ενός δολοφονικού ιού. Εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν καθημερινά σε όλο τον κόσμο από τον covid-19. Η επιστήμη αγωνίζεται για να τον αντιμετωπίσει με εμβόλια, φάρμακα, τρόπους προφύλαξης και λήψη μέτρων για την μη διάδοσή του, όπως είναι η καραντίνα. Οι αγορές κλείνουν, οι υπηρεσίες σταματούν και τα σχολεία διακοπούν την λειτουργία τους. Έτσι και εμείς μείναμε αρκετό καιρό στο σπίτι, κάνοντας μάθημα μέσω υπολογιστή. Οι αντιδράσεις μας ήταν όπως και όλων των παιδιών ανάλογες μιας καραντίνας. Η έρευνα έδειξε πως πολλά παιδιά έκλαιγαν για εκτόνωση, ή εξέφραζαν τον θυμό τους δημιουργικά, πχ ζωγραφίζοντας.

Λόγω της ώρας που ξεκινούσε το μάθημα, πολλά παιδιά ξυπνούσαν ακόμη και το μεσημέρι, αφού κοιμόντουσαν 3-4 ώρες αργότερα απ’ ότι συνήθιζαν.

Σκεφτήκαμε να διερευνήσουμε αυτές τις επιπτώσεις από την παραμονή στο σπίτι με μια έρευνα στις τρεις τελευταίες τάξεις του σχολείου μας καθώς και του σχολείου που συστεγαζόμαστε. Σε συνεργασία με τους ψυχολόγους του σχολείου μας, αφού πρώτα συμμετείχαμε σε μια τηλεδιάσκεψη μαζί τους στην οποία μιλήσαμε για τις εμπειρίες μας στην παραμονή στο σπίτι, παρουσιάσαμε καλλιτεχνικές δημιουργίες μας και απόψεις μας για την εποχή αυτή συζητώντας ειλικρινά για αυτό που βιώναμε, συντάξαμε ένα ερωτηματολόγιο με κατάλληλες ερωτήσεις, που οι απαντήσεις τους θα έφερναν μια εικόνα των επιπτώσεων παραμονής στο σπίτι στα παιδιά.

Δ’ 8ου

Τα κορίτσια έβγαιναν λιγότερες φορές απ’ ότι τα αγόρια, ενώ χρησιμοποιούσαν περισσότερες ώρες το διαδίκτυο για να επικοινωνήσουν με φίλους τους, έπαιζαν περισσότερες ώρες ηλεκτρονικά παιχνίδια και έβλεπαν περισσότερες ώρες τηλεόραση απ’ ότι τα αγόρια. Οι καυγάδες στις οικογένειες των αγοριών αυξήθηκαν, ενώ τα κορίτσια κοιμόντουσαν πιο αργά απ’ ότι τα αγόρια. Κορίτσια και αγόρια τόνισαν την απουσία των φίλων τους, και πως ασχολούνταν περισσότερο με τα μαθήματά τους.

Ε’ 8ου

Τα κορίτσια έβγαιναν περισσότερες φορές έξω, χρησιμοποιούσαν περισσότερο το διαδίκτυο και έπαιζαν πιο πολύ ηλεκτρονικά παιχνίδια. Τα αγόρια έβλεπαν περισσότερο τηλεόραση, ενώ οι καβγάδες αυξήθηκαν στις οικογένειες των κοριτσιών. Τα κορίτσια κοιμόντουσαν πιο αργά από τα αγόρια, αυξήθηκε η όρεξή τους και τους δυσκόλεψε πως δεν συναντούσαν τους φίλους τους. Όταν το σχολείο ήταν κλειστό, τα αγόρια διάβαζαν περισσότερο.

Στ’ 8ου

Τα αγόρια έβγαιναν περισσότερες βόλτες από τα κορίτσια.

Μία με δύο ώρες αγόρια και κορίτσια έμπαιναν στο διαδίκτυο.

Τα αγόρια έπαιζαν περισσότερη ώρα ηλεκτρονικά παιχνίδια από τα κορίτσια.

Μία με δυο ώρες έβλεπαν τηλεόραση, αγόρια και κορίτσια.

Τα αγόρια δεν καυγάδιζαν με την οικογένεια τους ενώ τα κορίτσια είπαν ότι παρέμειναν το ίδιο.

Τα αγόρια και το κορίτσια κοιμόντουσαν το ίδιο αργά.

Η όρεξη για φαγητό αυξήθηκε περισσότερο στα αγόρια.

Και τα αγόρια και το κορίτσια δυσκόλεψε ότι δεν συναντούσαν τους φίλους τους.

Τα αγόρια ασχολούνταν λιγότερο με τα μαθήματα τους.

Δ’ 106ου

Τα αγόρια έβγαιναν περισσότερο από τα κορίτσια.

Τα κορίτσια δεν χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο όσο τα αγόρια.

Τα αγόρια έπαιζαν περισσότερη ώρα ηλεκτρονικά παιχνίδια από ότι τα κορίτσια.

Τα αγόρια έβλεπαν περισσότερο τηλεόραση.

Οι καυγάδες αυξήθηκαν περισσότερο στις οικογένειες των κοριτσιών.

Τα αγόρια κοιμόντουσαν πιο αργά από τα κορίτσια.

Η όρεξη στα αγόρια αυξήθηκε περισσότερο.

Τα αγόρια αισθάνονταν περισσότερο μόνα από ότι τα κορίτσια.

Τα αγόρια ασχολούνταν περισσότερο με τα μαθήματα τους.

Τα περισσότερα παΐδια έβγαιναν 3 φορές την εβδομάδα, έπαιζαν ηλεκτρονικά 3-4 ώρες την ημέρα και έβλεπαν τηλεόραση 2 ώρες την ημέρα. Μεγάλο ποσοστό των παιδιών κοιμόταν αργότερα κάθε μέρα.

Ε’ 106ου

Τα κορίτσια χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο περισσότερο από τα αγόρια.

Τα κορίτσια έπαιζαν περισσότερο ηλεκτρονικά παιχνίδια από ότι τα αγόρια.

Δεν υπήρχαν καυγάδες στις οικογένειες των κοριτσιών όσο στων αγοριών.

Τα αγόρια κοιμόντουσαν πιο αργά από ότι τα κορίτσια.

Τα περισσότερα παιδιά της πέμπτης δημοτικού έβγαιναν κάθε μέρα βόλτα, διάβαζαν μια με δυο ώρες την ημέρα και έβλεπαν τηλεόραση 1-2 ώρες την ημέρα εξίσου, η όρεξη τους για φαγητό δεν άλλαξε, ενώ τους περισσοτέρους δυσκόλεψε ότι δεν έβλεπαν τους φίλους τους καθώς και η τηλεκπαίδευση.

ΣΤ’ 106ου

Τα αγόρια πήγαιναν περισσότερες φορές βόλτα από τα κορίτσια.

Αγόρια και κορίτσια ήταν μια με δυο ώρες στο διαδίκτυο.

Το 12% των κοριτσιών συμπλήρωσε ότι δεν έπαιζε ηλεκτρονικά, ενώ το 38% των αγοριών έπαιζε τρεις με τέσσερις ώρες την ημέρα.

Σχεδόν κάνεις δεν έβλεπε τηλεόραση.

Το 42% όλων των παιδιών είπε πως δεν καυγάδιζε.

Σχεδόν όλα τα παιδιά κοιμόντουσαν πιο αργά από ότι συνήθιζαν.

Το 46% όλων των παιδιών είδε αύξηση στην όρεξη του για φαγητό.

Τα αγόρια ανησυχούσαν μην αρρωστήσουν εκείνοι ή κάποιο άλλο μέλος της οικογένειας τους.

Ενώ τα κορίτσια δυσκόλεψε ότι δεν συναντούσαν τους φίλους τους.

Τα αγόρια ασχολούνταν περισσότερο με τα μαθήματα τους ενώ τα κορίτσια λιγότερο.

Γενικά συμπεράσματα 8ου

Τα αγόρια έβγαιναν περισσότερο από τα κορίτσια. Αγόρια και κορίτσια χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο σχεδόν τις ίδιες ώρες για να επικοινωνήσουν. Τα κορίτσια έπαιζαν ηλεκτρονικά κυρίως 1-2 ώρες την ημέρα ενώ μερικά και καθόλου. Τα αγόρια έπαιζαν ηλεκτρονικά παιχνίδια 3-4 ώρες και κάποιοι ακόμα και περισσότερο από 8 ώρες. Τα αγόρια έβλεπαν περισσότερη ώρα τηλεόραση σε σχέση με τα αγόρια. Στις οικογένειες των αγοριών δεν υπήρχαν καβγάδες ενώ στων κοριτσιών παρέμειναν το ίδιο. Τα αγόρια και τα κορίτσια κοιμόντουσαν πιο αργά απ’ ότι συνήθιζαν. Κορίτσια και αγόρια δεν συναντούσαν τους φίλους τους ενώ τα κορίτσια δυσκολεύτηκαν περισσότερο στην τηλεκπαίδευση. Οι καυγάδες στις οικογένειες των κοριτσιών αυξήθηκαν. Τα αγόρια ασχολούνταν με τα μαθήματα λιγότερο, ενώ αγόρια και κορίτσια έβλεπαν 1-2 ώρες τηλεόραση και έπαιζαν το ίδιο ηλεκτρονικά παιχνίδια. Η όρεξη για φαγητό αυξήθηκε και στα αγόρια αλλά και κορίτσια.

Γενικά συμπεράσματα 106ου

Τα αγόρια έβγαιναν πιο συχνά έξω και τα κορίτσια έβλεπαν περισσότερο τηλεόραση και έπαιζαν περισσότερο ηλεκτρονικά παιχνίδια. Οι καυγάδες αυξήθηκαν στις οικογένειες των αγοριών και έτρωγαν περισσότερο. Τα κορίτσια κοιμόντουσαν πιο αργά, δυσκολεύτηκαν με την τηλεκπαίδευση και διάβαζαν λιγότερο από τα αγόρια.

ΟΜΑΔΑ ΕΡΕΥΝΑΣ: ΣΤ’1 ΤΑΞΗ – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ: ΠΕΤΜΕΖΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση