http://users.sch.gr/aistos/geo/html/proseggisi%20logaritmou.htm
Βλάστος Αιμίλιος
http://users.sch.gr/aistos/geo/html/proseggisi%20logaritmou.htm
Βλάστος Αιμίλιος
Αλγεβρική – γεωμετρική εύρεση
Κατασκευή με geogebra εργαλείου που βρίσκει το κατάλληλο σημείο.
Χρησιμοποιείστε το για να κάνετε αρμονικά σχήματα
Δείτε το
Βλάστος Αιμίλιος
Ένας κυλιόμενος κύκλος που η περιφέρειά του αναπτύσεται στον χχ΄.
Με r=0.5 βλέπετε την θέση του π στον άξονα των πραγματικών
Δείτε το
Βλάστος Αιμίλιος
Όταν μεγαλώνει ο αριθμός των πλευρών του κανονικού πολυγώνου η περίμετρός του τείνει να γίνει περιφέρεια κύκλου
Στο λογιστικό φύλλο ο λόγος Π/2R προσεγγίζει τον π
(Β Γυμνασίου)
Δείτε το
Βλάστος Αιμίλιος
Δείτε μια πρόταση διδασκαλίας της y=αχ (B Γυμνασίου) υποστηριζόμενη απο Geogebra
Επειδή το σχολικό δίκτυο έχει κάποιο πρόβλημα με τους server, προσωρινά φιλοξενείται σε site με αναπόφευκτες διαφημίσεις
Αιμίλιος Βλάστος
Η μαθηματική έννοια
Σύμφωνα με το παραδοσιακό μοντέλο των παρανοήσεων οι μαθηματικές έννοιες είναι αυτές που προκύπτουν απο τις βασικές έννοιες-οντότητες της Μαθηματικής επιστήμης (περισσότερα…)
Μπορείτε να προχωρήσετε στην εγγραφή μαθητών στο ΠΣΔ μέσω της σελίδας https://register.sch.gr/students με την
χρήση των στοιχείων του επίσημου λογαριασμού του σχολείου σας. Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε μετά την σύνδεση σας
στην εφαρμογή στο κάτω μέρος του αριστερού μενού.
Στην συνέχεια αφού ο κάθε μαθητής συνδεθεί τουλάχιστον μία φορά στο blogs.sch.gr θα μπορέσετε να τους ορίσετε ως
μέλη στην ομάδα που θα δημιουργήσετε στο blogs.sch.gr.
Πρίν το 1976 η μάθηση των Μαθηματικών βρισκόταν στις παρυφές των γενικότερων θεωριών μάθησης, όπως ο συμπεριφορισμός και ο δομισμός.
Η διδακτική θεωρούνταν σαν επιστήμη διάγνωσης και “θεραπείας” των παρανοήσεων και των λαθών που έκαναν οι μαθητές. Αντιμετωπίζονταν τα μαθηματικά ως αυθύπαρκτη φυσική οντότητα και δεν προτεινονταν τρόποι να μελετηθούν τι καταλάβαιναν οι μαθητές. (περισσότερα…)
Ο S. Papert συνεργάστηκε με τον Piaget για πέντε χρόνια στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Συμφώνησε πολύ με με την θεώρηση του Piaget ότι η ανθρώπινη σκέψη είναι μια περίπλοκη δομή απο γνωστικά σχήματα. Όταν ένα νέο γνωστικό σχήμα εντάσσεται σε μια υπάρχουσα δομή τότε γίνεται αφομοίωση, ενώ όταν το γνωστικό σχήμα δεν μπορεί να ενταχθεί σε μια υπάρχουσα δομή τότε συντελείται μια δομική αλλαγή η συμμόρφωση (περισσότερα…)