ΚΣΕ ΠΕ03 Τρικάλων

Μαθηματικοί σε b-δράση

Μια προσέγγιση των λογαρίθμων

http://users.sch.gr/aistos/geo/html/proseggisi%20logaritmou.htm

Βλάστος Αιμίλιος

Χρυσός λόγος φ

Αλγεβρική – γεωμετρική εύρεση
Κατασκευή με geogebra εργαλείου που βρίσκει το κατάλληλο σημείο.
Χρησιμοποιείστε το για να κάνετε αρμονικά σχήματα
Δείτε το
Βλάστος Αιμίλιος

Αποτύπωση του π στον άξονα των πραγματικών

Ένας κυλιόμενος κύκλος που η περιφέρειά του αναπτύσεται στον χχ΄.
Με r=0.5   βλέπετε την θέση του π στον άξονα των πραγματικών
Δείτε το
Βλάστος Αιμίλιος

Κανονικά πολύγωνα- προσέγγιση του π

Όταν μεγαλώνει ο αριθμός των πλευρών του κανονικού πολυγώνου η περίμετρός του τείνει να γίνει περιφέρεια κύκλου
Στο λογιστικό φύλλο ο λόγος Π/2R προσεγγίζει τον π
(Β Γυμνασίου)
Δείτε το
Βλάστος Αιμίλιος

κανονικά πολύγωνα Β γυμνασίου

http://users.sch.gr/aistos/geo/html/kanonika%20opligona%20Bgymn.htm

Πρόταση διδασκαλίας της y=αχ B Γυμνασίου

Δείτε μια πρόταση διδασκαλίας της y=αχ  (B Γυμνασίου) υποστηριζόμενη απο Geogebra
Επειδή το σχολικό δίκτυο έχει κάποιο πρόβλημα με τους server, προσωρινά φιλοξενείται σε site  με αναπόφευκτες διαφημίσεις

Αιμίλιος Βλάστος

Η εξέλιξη της ΔτΜ με εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας (Μέρος2)

μέρος1

Η μαθηματική έννοια

Σύμφωνα με το παραδοσιακό μοντέλο των παρανοήσεων οι μαθηματικές έννοιες είναι αυτές που προκύπτουν απο τις βασικές έννοιες-οντότητες της Μαθηματικής επιστήμης (περισσότερα…)

Συμμετοχή μαθητών στα Blogs του sch.gr

Μπορείτε να προχωρήσετε στην εγγραφή μαθητών στο ΠΣΔ μέσω της σελίδας https://register.sch.gr/students με την
χρήση των στοιχείων του επίσημου λογαριασμού του σχολείου σας. Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε μετά την σύνδεση σας
στην εφαρμογή στο κάτω μέρος του αριστερού μενού.

Στην συνέχεια αφού ο κάθε μαθητής συνδεθεί τουλάχιστον μία φορά στο blogs.sch.gr θα μπορέσετε να τους ορίσετε ως
μέλη στην ομάδα που θα δημιουργήσετε στο blogs.sch.gr.

Συνοπτικά στοιχεία της εξέλιξης της διδακτικής των Μαθηματικών (ΔτΜ)


Πρίν το 1976 η μάθηση των Μαθηματικών βρισκόταν στις παρυφές των γενικότερων θεωριών μάθησης, όπως ο συμπεριφορισμός και ο δομισμός.

Η διδακτική θεωρούνταν σαν επιστήμη διάγνωσης και  “θεραπείας” των παρανοήσεων και των λαθών που έκαναν οι μαθητές. Αντιμετωπίζονταν τα μαθηματικά ως αυθύπαρκτη φυσική οντότητα και δεν προτεινονταν τρόποι να μελετηθούν τι καταλάβαιναν οι μαθητές. (περισσότερα…)

Η εξέλιξη της ΔτΜ με εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας (Μέρος1)

Ο  S. Papert συνεργάστηκε με τον Piaget για πέντε χρόνια στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Συμφώνησε πολύ με με την θεώρηση του Piaget ότι η ανθρώπινη σκέψη είναι μια περίπλοκη δομή απο γνωστικά σχήματα. Όταν ένα νέο γνωστικό σχήμα εντάσσεται σε μια υπάρχουσα δομή τότε γίνεται αφομοίωση, ενώ όταν το γνωστικό σχήμα δεν μπορεί να ενταχθεί σε μια υπάρχουσα δομή τότε συντελείται μια δομική αλλαγή η συμμόρφωση (περισσότερα…)


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων