Στα πλαίσια του εργαστηρίου με θέμα το δάσος, οργανώσαμε επίσκεψη της πυροσβεστικής στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Μας επισκέφτηκε κλιμάκιο τεσσάρων πυροσβεστών με δύο πυροσβεστικά οχήματα.
Μας ενημέρωσαν για τις περιπτώσεις που επεμβαίνουν ( φωτιά, σεισμό, εγκλωβισμό ανθρώπων αλλά και ζώων, ατυχήματα κ.α. ). Γνωρίσαμε τον πολύτιμο συνεργάτη τους την Μοίρα, έναν άρτια εκπαιδευμένο σκύλο, που μας εντυπωσίασε με τις ικανότητές του και την πειθαρχία του στις εντολές του εκπαιδευτή.
Είδαμε και μάθαμε για τις ειδικές στολές που φοράνε σε κάθε περίπτωση που επεμβαίνουν οι πυροσβέστες, αλλά και τον εξοπλισμό των πυροσβεστικών οχημάτων
Τα νήπια γίνονται μικροί πυροσβέστες
Η χαρά των παιδιών μεγάλη όταν τους δίνεται η δυνατότητα να ανεβούν στο πυροσβεστικό όχημα στην θέση του οδηγού, να δουν τους ασύρματους και να δοκιμάσουν τις σειρήνες.
Και φυσικά δεν παραλείψαμε να φωτογραφηθούμε μαζί με τους ήρωες πυροσβέστες!
Θέλοντας να κάνουμε μια ανίχνευση των πρότερων γνώσεων των νηπίων ,σχετικά με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, φτιάξαμε κατασκευή αυτοκινητόδρομου όπου τα νήπια καλούνται να κυκλοφορήσουν αυτοκινητάκια και ανθρώπινες φιγούρες με τους κανόνες που μέχρι σήμερα γνωρίζουν. Ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, όπου τονίζεται το πόσο σημαντικό είναι να τηρούμε όλου είτε ως πεζοί ,είτε ως οδηγοί οχημάτων τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
Εκτός από σχετικά videoς που παρακολούθησαν τα νήπια, πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφοριακή αγωγή αντλήσαμε από ενημερωτικά βιβλία της βιβλιοθήκης του νηπιαγωγείου μας.
Μάθαμε και συζητήσαμε:
για τα φανάρια των αυτοκινήτων και των πεζών. Κάναμε σχετικές εργασίες με τους φωτεινούς σηματοδότες οπού τα νήπια γράφουν την σωστή συμπεριφορά που ακολουθούμε σε κάθε περίπτωση
.
Μιλήσαμε για το πόσο σημαντικά είναι ένα παιδί να κρατά το χέρι κάποιου μεγαλύτερου όταν θέλει να διασχίσει μια διάβαση πεζών και κάναμε σχετική εργασία.
Μάθαμε για τους ποδηλάτες: τον εξοπλισμό τους (κράνος, επικαλαμίδες, επιγονατίδες) τον ποδηλατόδρομο που πρέπει να κυκλοφορούν κ.α. και κάναμε σχετική εργασία
Μάθαμε για τα σήματα κυκλοφοριακής αγωγής και τι σημαίνουν ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα τους.
Μάθαμε για τα οχήματα που πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας
Παίξαμε στην αυλή όλοι μαζί, αναλαμβάνοντας ο καθένας διαφορετικό ρόλο ( αυτοκίνητο, πεζός, φανάρι)
Ταξινομήσαμε εικόνες σχετικές με την κυκλοφοριακή αγωγή, που βρήκαμε στο διαδίκτυο, σε σωστές και λάθος, δικαιολογώντας κάθε φορά την επιλογή μας.
Και τέλος κάναμε ατομική εργασία, όπου τα παιδιά τις ίδιες εικόνες, τις κόβουν και κολλούν αυτές που δείχνουν σωστή οδική συμπεριφορά σε πράσινο χαρτόνι και αυτές που δείχνουν λάθος οδική συμπεριφορά σε κόκκινο χαρτόνι
Θεωρώντας ότι αν από την προσχολική ηλικία εκπαιδευτούν οι μαθητές μέσα από βιωματικές δράσεις στην αξία της αναγνωστικής διαδικασίας, ώστε να αναπτύξουν ικανότητες κριτικής σκέψης, γραμματισμού και δημιουργικής φαντασίας, μακροπρόθεσμα θα αγαπήσουν το βιβλίο και η εκπαίδευση στη φιλαναγνωσία θα μετατραπεί σε μια δημιουργική και ψυχαγωγική καθημερινή τους συνήθεια.
Οι επιμέρους στόχοι του Σχεδίου Δράσεις θα είναι οι εξής:
α. ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων με στόχο την φιλαναγνωσία.
β. η υλοποίηση προγράμματος δανειστικής βιβλιοθήκης
Κριτήρια επιτυχίας
Τα κριτήρια για να θεωρηθεί η δράση επιτυχής είναι : Ο βαθμός επίτευξης των επιδιωκόμενων στόχων.
Το ενδιαφέρον των παιδιών για την ανάγνωση βιβλίων και ο βαθμός που καταφέραμε η φιλαναγνωσία να μετατραπεί σε μια δημιουργική και ψυχαγωγική καθημερινή τους συνήθεια.
Το ενδιαφέρον των γονέων να υποστηρίξουν τη δράση και η ενεργή συμμετοχή τους.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Ο Σύλλογος διδασκόντων έχοντας παρατηρήσει από την περσινή χρονιά ότι αρκετοί μαθητές που συνεχίζουν τη φοίτηση τους στο νηπιαγωγείο δεν ανταποκρίθηκαν στη σωστή λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης, συνεδρίασε και αποφάσισε την υλοποίηση σχεδίου δράσης για τη φιλαναγνωσία . Αφού κατέγραψε και ιεράρχησε τις δράσεις ο Σύλλογος Διδασκόντων κάλεσε τους γονείς σε συνάντηση και μεταξύ άλλων, τους ενημέρωσε για τους λόγους υλοποίησης του συγκεκριμένου Σχεδίου Δράσης και τους ζητήθηκαν οι προτάσεις και η συνεισφορά τους .
Ξεκινήσαμε την υλοποίηση του σχεδίου δράσης μας με την καθιέρωση καθημερινής ανάγνωσης βιβλίου, αρχικά με βιβλία που επέλεγαν τα παιδιά από τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας και στην πορεία, αφού καθιερώθηκε σαν ρουτίνα, με βιβλία που έφερναν τα παιδιά από το σπίτι τους. Με πρόταση των παιδιών δημιουργήθηκε μία λίστα με τους τίτλους των βιβλίων που διαβάζαμε .
Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, είδαμε εποπτικό υλικό και συζητήσαμε με τα παιδιά για την διαδικασία κατασκευής ενός βιβλίου:
Μάθαμε τους συντελεστές που εμπλέκονται στην δημιουργία ενός βιβλίου ( συγγραφέας, εκδότης εικονογράφος, γραφίστας κ.α.) Μάθαμε τα μέρη του βιβλίου, τους κανόνες χρήσης του και γενικότερα τη σημαντικότητα των βιβλίων .
Σε συνεργασία με τα παιδιά οργανώσαμε τη γωνιά της βιβλιοθήκης. Επιλέχθηκε ως χώρος η αίθουσα του ολοημέρου, όπου ήσυχα τα παιδιά μπορούσαν να διαβάζουν στο τραπεζάκι που τοποθετήθηκε στη γωνιά.
Τα νήπια δημιούργησαν μια ταμπέλα με τη λέξη «Βιβλιοθήκη», έγραψαν και χρωμάτισαν τους κανόνες της βιβλιοθήκης και τη διακόσμησαν με αυτά.
Η θεματολογία των βιβλίων αποφασίστηκε να ανανεώνεται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών και το πρόγραμμα του σχολείου. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής θέματα: Ζώα, περιβάλλον, Χριστούγεννα κ.λ.π. Τα βιβλία επιλέγονταν από τη βιβλιοθήκη του σχολείου ή από την προσωπική βιβλιοθήκη των παιδιών .
Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου:
Συζητήσαμε και ακούσαμε τις απόψεις των νηπίων σχετικά με το τι μας προσφέρει η ανάγνωση ενός βιβλίου: μας μαθαίνει, μας διασκεδάζει, περνάμε ευχάριστα και δημιουργικά την ώρα μας, γινόναστε οι ήρωες του παραμυθιού, φανταζόμαστε τις εικόνες και ταξιδεύουμε. Στη συνέσεια δημιουργήσαμε και γράψαμε:
Κάναμε σελιδοδείκτες
Μιλήσαμε για τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και κάναμε εβδομαδιαίο αφιέρωμα στη βιβλιοθήκη μας με τα παραμύθια του.
Συνεχίσαμε τα αφιερώματα και με άλλους αγαπημένους των παιδιών παραμυθάδες (Αίσωπος, αδελφοί Γκριμ, Τριβυζάς κ.ά.)
Από τον Ιανουάριο ξεκινήσαμε τη λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης. Ζητήθηκε από το κάθε παιδί να φέρει ένα βιβλίο με προτεινόμενη θεματολογία: συναισθήματα (φιλία, αγάπη, θυμός, ζήλια, φόβος, ντροπή κ.α.), διατροφή, ανακύκλωση, σωστοί τρόποι συμπεριφοράς, διαφορετικότητα, κυκλοφοριακή αγωγή κ.άλ.).
Στήλαμε ενημερωτικό φυλλάδιο με οδηγίες στους γονείς.
Χρησιμοποιήσαμε τις τσάντες που μας έκανε δώρο ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας.
Δημιουργήσαμε συμβόλαιο δανεισμού, το οποίο αφού συζητήθηκε με τα παιδιά, υπογράφτηκε από τα νήπια, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
Κάθε Παρασκευή τα παιδιά δανείζονταν ένα βιβλίο, κολλούσαν σε φύλλο δανεισμού μικρογραφία του εξώφυλλου και έγραφαν την ημερομηνία.
Το βιβλίο συνόδευε φύλλο εργασίας διαβαθμισμένης δυσκολίας, το οποίο επιστρέφονταν την Δευτέρα μαζί με το βιβλίο. Ενδεικτικά:
Στο τέλος δόθηκε στα παιδιά έπαινος φιλαναγνωσίας όπου αναγράφεται ο αριθμός των βιβλίων που διάβασε κάθε παιδί.
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης και αξιοποιώντας την διαπολιτισμικότητα του σχολείου μας αποφασίσαμε να καλούμε κάθε εβδομάδα έναν γονέα για να μας διαβάσει παραμύθια άλλων χωρών, κάνοντας παράλληλα και τη μετάφραση στα ελληνικά. Οι γονείς ανταποκρίθηκαν πρόθυμα και έτσι ακούσαμε παραμύθια στα τουρκικά, στα γερμανικά, στα ρωσικά, στα αγγλικά και στα βουλγάρικα. Με αυτή την αφορμή οι γονείς μας έδωσαν πληροφορίες για τις αντίστοιχες χώρες (τις εντοπίσαμε στο χάρτη, μάθαμε για τις ομορφιές τους, τα φαγητά τους, τις συνήθειες τους).
Από τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιάς και στην διάρκεια της ρουτίνας, ξεκινήσαμε να κάνουμε αναφορά στον καιρό της ημέρας. Με την ευκαιρία αυτή μάθαμε παιδικάτραγουδάκια που μιλούν για καιρικά φαινόμενα, όπως: “Πρωί ο ήλιος βγαίνει”, ” Μια σταγόνα πέφτει” κ.α.
Από τον Οκτώβριο και όλους τους επόμενους μήνες ξεκινήσαμε να σημειώνουμε καθημερινά τον καιρό σε σχετικό ημερολόγιο.
Στο τέλος κάθε μήνα όλοι μαζί συμπληρώναμε ένα στατιστικό όπου μέσα από καταγραφές και συγκρίσεις βρίσκαμε τι καιρό είχε τις περισσότερες μέρες του μήνα.
Από τον Ιανουάριο και μετά και εφόσον τα νήπια έχουν εξοικειωθεί με την διαδικασία, ο κάθε μαθητής συμπληρώνει ατομικό φύλλο καταγραφής του καιρού και ατομικόστατιστικό στο τέλος του κάθε μήνα, ως εξής: ζωγραφίζει στην σωστή ημερομηνία το σύμβολο του καιρού και στο στατιστικό βάζει μια γραμμή στο ανάλογο σύμβολο. Στο τέλος του μήνα μετράει τις γραμμούλες που έχει βάλει στο κάθε σύμβολο, γράφει τον αριθμό, συγκρίνει, γράφει τι καιρό είχε τις περισσότερες μέρες και ζωγραφίζει το σχετικό σύμβολο.
Μέσα από σχετικές εικόνες γνωρίσαμε όλα τα καιρικά φαινόμενα: λιακάδα, συννεφιά, ήλιος με σύννεφα, βροχή, καταιγίδα, χαλάζι, ουράνιο τόξο, χιόνι. Το κάθε νήπιο αναφέρει ποια από αυτά έχει ζήσει και εκφράζει τα συναισθήματα που βίωσε σε κάθε περίπτωση: Χαρά στο χιόνι, απογοήτευση στη βροχή, φόβο στην καταιγίδα κ.α.
smart
smart
Συνδέσαμε καιρικά φαινόμενα με ανθρώπινες δραστηριότητες και συνήθειες
Στη συνέχεια το κάθε παιδί καλείται να ζωγραφίσει ένα καιρικό φαινόμενο και να αντιγράψει ποιο είναι αυτό.
Τα νήπια ζωγραφίζουν μόνα του όλα τα καιρικά φαινόμενα και φτιάχνουν έτσι ατομικό κύκλο καιρού
Και μετά από συζητήσεις, πλούσια ενημέρωση και κατασκευές ήρθε η ώρα για παιχνίδι με την αγαπημένη μας μελισσούλα ( BEEBOT) Τα παιδιά ζωγραφίζουν σε μικρές καρτελίτσες διάφορα καιρικά φαινόμενα για να δημιουργήσουμε την βάση-καμβά. Στην συνέχεια κάθε νήπιο επιλέγει ένα καιρικό φαινόμενο και οδηγεί την μελισσούλα σε αυτό, αφού αποκωδικοποιήσει τον κώδικά που έφτιαξε με βελάκια ένα άλλο νήπιο. Και επειδή μας αρέσει πολύ αυτή η δραστηριότητα την εντάσσουμε στην καθημερινή ρουτίνα μας.
Σε συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων, αποφασίσαμε να καλέσουμε στο νηπιαγωγείο μας, εκπροσώπους από τα καιρικά φαινόμενα Θράκης, ώστε να μιλήσουν στα παιδιά για τον τρόπο δουλειάς τους. Η ανταπόκριση ήταν θετική. Δύο κύριοι επισκέφτηκαν το σχολείο μας, συζήτησαν με τα νήπια, μας έδειξαν στον υπολογιστή εικόνες από μετεωρολογικούς σταθμούς που έχουν τοποθετήσει σε διάφορα μέρη της Θράκης και μας εξήγησαν τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιοι μελετούν και μετρούν τα διάφορα καιρικά φαινόμενα.
smart
smart
Τις επόμενες μέρες τα παιδιά γίνονται μικροί μετεωρολόγοι και βρίσκουν τρόπους για να μετρούν τα καιρικά φαινόμενα.
Ξεκινήσαμε από την θερμοκρασία και γνωρίσαμε το θερμόμετρο που ανεβαίνει όταν έχει ζέστη και κατεβαίνει όταν έχει κρύο (πείραμα με θερμόμετρο και πάγο)
Καθημερινά λοιπόν παρακολουθούμε την ένδειξη του θερμόμετρου, την διασταυρώνουμε με την ένδειξη θερμοκρασίας στο υπολογιστή και ένα νήπιο την αποτυπώνει σε σχετική ταμπέλα στον πίνακα της τάξης.
smart
Επίσης τα νήπια εκφράζουν τρόπους για να μετρήσουμε την βροχή και τον άνεμο.. Φτιάξαμε με πλαστικό μπουκάλι το δικό μας βροχόμετρο και με πλαστική σακούλα ένα ανεμόμετρο, τα οποία τα τοποθετήσαμε στην αυλή μας, για να μετράμε την στάθμη του νερού της βροχής και την φορά και ένταση του ανέμου.
Μια όμορφη εργασία με την φωτογραφία των παιδιών. Δώσαμε στα νήπια πατρόν από λουλούδια ,τα χρωμάτισαν, τα έκοψαν με το ψαλίδι, τα κόλλησαν για μαλλιά στην προσωπική τους φωτογραφία και έγραψαν την λέξη “ΆΝΟΙΞΗ”.
Για άλλη μια χρονιά το νηπιαγωγείου Θρυλορίου συμμετείχε στον διαγωνισμό ανακύκλωσης που διοργανώνει ο δήμος Κομοτηνής, μέσω της πλατφόρμας followgreen.
Αρχικά μιλήσαμε στα παιδιά για την ανακύκλωση, με σκοπό να τα ευαισθητοποιήσουμε και έπειτα ενημερώσαμε τους γονείς για την δράση, ώστε η προσπάθειά μας να είναι συλλογική. Ανακυκλώσαμε: χαρτί, πλαστικό και αλουμίνιο.
Το αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής ήταν να καταλάβουμε την 2η θέση στην συγκέντρωση ανακυκλώσιμου υλικού.
Συμμετείχαμε στην εκδήλωση που οργάνωσε ο δήμος Κομοτηνής στο τέλος της σχολικής χρονιάς, στην χώρο της δημοτικής βιβλιοθήκης, όπου και βραβευτήκαμε για την προσπάθειά μας.
Το βραβείο μας για την 2η θέση: έπαινος συμμετοχής, αναμνηστικό δεντράκι και ένα tablet
Κάρτες με ευχές φτιαγμένες από τους μικρούς μας μαθητές
Οι ευχές μας και στα αγγλικά με μια καρτούλα
Το βάψιμο των αυγών παραδοσιακά με κόκκινη βαφή, αλλά και με χαρτί γκοφρέ
Τέλος τα πασχαλινά καλαθάκια με τα αυγά, αλλά και σοκολατένιες πασχαλινές λιχουδιές που μας έφερε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας!
Το πρόγραμμα στοχεύει στη διαχείριση σχέσεων με την οικογένεια και στην αποδοχή της διαφορετικότητας μέσα από την προσέγγιση περισσότερων του ενός τύπων οικογενειών με διαφορετική δομή και λειτουργία των μελών τους: πυρηνική, εκτεταμένη, μονογονεϊκή και ανασυγκροτημένη οικογένεια.
Η νηπιαγωγός καλεί τους μαθητές σε μια δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών με θέμα «Τι είναι Οικογένεια» με στόχο την ανίχνευση των πρότερων
ιδεών και αντιλήψεων των μαθητών, τις οποίες καταγράφει σε χαρτί του μέτρου.
Ακολουθεί συζήτηση με αφορμή τις ιδέες των μαθητών: μιλάμε για συναισθήματα και διάφορες αντιλήψεις σχετικά με την οικογένεια.
Η νηπιαγωγός ζητά από τους μαθητές να ζωγραφίσουν την οικογένειά τους και να την παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους.
Η εκπαιδευτικός έχει αναρτήσει σε διάφορα σημεία της τάξης καρτελάκια με αριθμούς που αφορούν στο πλήθος των μελών μιας οικογένειας (πχ. καρτελάκια με αριθμούς από το 2 έως το 10). Κάθε μαθητής ανάλογα με το πλήθος των μελών της οικογένειά του, κατευθύνεται στον χώρο με το αντίστοιχο καρτελάκι.
Οι μαθητές αυτόματα δημιουργούν μικρότερες ή μεγαλύτερες ομάδες, ανάλογα με το πλήθος των μελών της οικογένειάς τους.
Σε άλλο εργαστήρι τα νήπια φέρνουν φωτογραφίες της οικογένειά τους, την παρουσιάζουν στην ολομέλεια και στην συνέχεια κατηγοριοποιούμε τις φωτογραφίες με κριτήριο τον αριθμό των μελών. Ακολουθεί συζήτηση όπου οι μαθητές σχολιάζουν τις ομοιότητες και τις διαφορές που παρατηρούν στις οικογένειες των συμμαθητών τους, όπως αυτές εικονίζονται στις φωτογραφίες τους. Στη συνέχεια τα νήπια αποτυπώνουν σε φύλλο εργασίας τα μέλη της οικογένειάς τους:
Ακολουθεί συζήτηση και καταγραφή των απόψεων την νηπίων σχετικά με τα προτερήματα και μειονεκτήματα του κάθε τύπου οικογένειας.
Η εκπαιδευτικός προβάλλει στην τάξη το διαδραστικό ψηφιακό παραμύθι «Η μονα-δική μου οικογένεια» της Ι. Μανάφη (άδεια Creative Commons).
Όλοι μαζί συζητούν για τις οικογένειες των ζώων που πρωταγωνιστούν στο παραμύθι και έτσι σταδιακά γνωρίζουμε τους διάφορους τύπους οικογενειών: η πυρηνική οικογένεια του πιγκουϊνου, η εκτεταμένη οικογένεια του λύκου, η μονογονεϊκή οικογένεια του καγκουρό, η θετή οικογένεια του κούκου και τα ορφανά παιδιά της κοτούλας μέσα από το παραμύθι: Πες μας κοτούλα.
Σε κάθε αναφορά τύπου οικογένειας, οι μαθητές την ζωγραφίζουν και εκφράζουν συναισθήματα των πρωταγωνιστών της κάθε ιστορίας.
Τέλος η νηπιαγωγός ζητά από τα νήπια να ζωγραφίσουν ότι τους άρεσε από το εργαστήρι με θέμα την οικογένεια
Η 6η Μαρτίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σχολικού Εκφοβισμού με σκοπό την ενημέρωση και δράση απέναντι σε περιστατικά συστηματικής και επαναλαμβανόμενης βίαιης συμπεριφοράς του μεγαλύτερου ή δυνατότερου μαθητή προς τον μικρότερο και πιο αδύναμο. Στο νηπιαγωγείο μας λοιπόν τιμήσαμε αυτήν την ημέρα κάνοντας δράσεις σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό.
Είδαμε εικόνες στο διαδίκτυο και συζητήσαμε για συμπεριφορές και συναισθήματα, βάζοντας τους μαθητές σε ρόλο θύτη και θύματος, με σκοπό να ενισχύσουμε την ενσυναίσθησή τους.
Στην συνέχεια τα νήπια εκφράζουν τις απόψεις τους για τα χαρακτηριστικά που έχει ένας καλός φίλος: αγαπάει, βοηθάει, φροντίζει, μοιράζεται, ακούει, προστατεύει ….
και κάπως έτσι συμφωνήσαμε να κάνουμε την γωνιά της φιλίας στην τάξη μας, η οποία εκτός από το ταμπλό με τα χεράκια περιλαμβάνει και το καρεκλάκι της φιλίας, στο οποίο κάθεται όποιος μαθητής έχει ανάγκη από φίλους και αποζητά παρέα
Τέλος φουσκώσαμε μπαλόνια της φιλίας , γράψαμε πάνω λέξεις όπως: φιλία, αγάπη, ευγένεια, βοήθεια …, το κάθε παιδί διάλεξε ένα μπαλόνι και όλοι μαζί παίξαμε με αυτά στην αυλή του σχολείου μας
Επειδή μας αρέσει να κάνουμε εργασίες χρησιμοποιώντας την φωτογραφία μας… χρωματίσαμε χιονονιφάδες, τις κόψαμε και στολίσαμε με αυτές την φωτογραφία μας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα