ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΕΛΛΩΝ

Άξονας 5: Σχέσεις σχολείου – Οικογένειας-Κοινότητας

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Άξονας 5: Σχέσεις σχολείου – Οικογένειας-Κοινότητας

Α.Σχεδιασμός της Δράσης
Σύντομη Περιγραφή Δράσης
Ο δείκτης αναφέρεται στην ποιότητα των σχέσεων σχολείου , οικογένειας και κοινότητας. Εστιάζει στη διαμόρφωση αμφίδρομης επικοινωνίας σχολείου και γονέων και πώς αυτή επηρεάζεται είτε θετικά είτε αρνητικά από τις συμπεριφορές της κοινότητας. Επίσης εστιάζει στην επιρροή που μπορεί να ασκείτε από τα παραπάνω σε μαθησιακά, συναισθηματικά και συμπεριφορικά ζητήματα μαθητών/τριών του σχολείου. Καθώς και την αλληλεπίδραση μεταξύ τους.

Αναγκαιότητα – Στόχοι
Βασικοί στόχοι της δράσης είναι: α) Η υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας εκπαιδευτικών και γονέων β) Η ενημέρωση/εκπαίδευση γονέων/κηδεμόνων σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος και γ) Η επίλυση προβλημάτων των σχέσεων γονέων – κοινότητας που επηρεάζουν την σχολική ζωή εκπαιδευτικών – μαθητών.

Ενέργειες(μεθοδολογία) για την υλοποίηση της Δράσης

Προγραμματισμός οργανωμένων συναντήσεων ενημέρωσης των γονέων σχετικά με την πρόοδο και ατομική εξέλιξη των μαθητών/τριών
Συμβουλευτική γονέων σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με επιθετική / παραβατική συμπεριφορά
Συμβουλευτική υποστήριξη στις οικογένειες των μαθητών/τριών που έχουν αξιολογική έκθεση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Προγραμματισμός και διενέργεια ενημερωτικών και υποστηρικτικών συναντήσεων με την οικογένεια με σκοπό την προαγωγή της ενεργητικής συμμετοχής των γονέων και κηδεμόνων στη σχολική κοινότητα.
Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων συμβουλευτικής οικογενειών σε ζητήματα όπως: εκπαίδευση στις σχέσεις γονέων-παιδιών, συμβουλευτική για συναισθηματική στήριξη σε θέματα οικογένειας και καθοδήγηση για την ανάγκη πρόσθετων παρεμβάσεων και διασύνδεσή τους με τους αρμόδιους φορείς. Ενεργοποίηση των Γονέων στις δραστηριότητες του σχολείου. Εκπόνηση εθελοντικού προγράμματος που θα αφορά όλη την κοινότητα ,(όπως καθαρισμός της παιδικής χαράς της κοινότητας) και από κοινού δραστηριότητες με τον τοπικό Πολιτιστικό Σύλλογο.

Χρονοδιάγραμμα
Οκτώβριος 2023: Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για την δυνατότητα ενεργητικής συμμετοχής τους στη σχολική κοινότητα. Εκπόνηση προγράμματος και δραστηριοτήτων από τους εκπαιδευτικούς και ενημέρωση για προτάσεις που δύναται να προτείνουν οι γονείς, η κοινότητα και οι τοπικούς φορείς.
Νοέμβριος 2023: Προγραμματισμός και υλοποίηση συναντήσεων συμβουλευτικής γονέων με συμμετοχή, για υποστήριξη από ψυχολόγο, ακολουθώντας τα απαραίτητα πρωτόκολλα.
Δεκέμβριος 2023: Προγραμματισμός δράσεων με τους γονείς και τον πολιτιστικό σύλλογο στο χώρο του σχολείου.
Ιανουάριος 2024: Δραστηριότητες με τους γονείς και τους φορείς της κοινότητας σε εξωτερικούς χώρους που έχουν σχέση με την τοπική αγροτική και θρησκευτική ζωή της κοινότητας .

Φεβρουάριος 2024: Δράσεις σχολείου-γονέων, σε συνδυασμό με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων , στο χώρο του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.

Απρίλιο 2024 : Δράσεις , στο χώρο του σχολείου , σχετικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ,για την ανάπτυξη του αλληλοσεβασμού και της διαφορετικότητας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Μάιος 2024 : Αξιολόγηση της δράσεις από τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Πόροι– μέσα – ερευνητικά εργαλεία
Ανθρώπινο δυναμικό: Οι εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ της σχολικής μονάδας, η μαθητική κοινότητα , η τοπική κοινωνία και ο πολιτιστικός σύλλογος.
Υλικοτεχνική υποδομή: Ιστοσελίδα του σχολείου, αίθουσα συναντήσεων, χώρος εκδηλώσεων, χρήση οπτοκοακουστικών μέσων που διαθέτει το σχολείο.

Διαδικασίες παρακολούθησης και αξιολόγησης της Δράσης

Ερωτηματολόγιο/συνέντευξη γονέων για τη διερεύνηση των απόψεων σχετικά με την ενημέρωση και την επικοινωνία με το σχολείο.
Ερωτηματολόγιο για την καταγραφή της άποψης των μαθητών σε σχέση με τη δράση.
Τήρηση ημερολογίου για την καταγραφή συναντήσεων με τους γονείς και θεμάτων συζήτησης .
Τήρηση ημερολογίου για την καταγραφή των δράσεων και επισκέψεων, τόσο στο χώρο του σχολείου όσο και έξω από αυτό.
Καταγραφή φωτογραφικού υλικού και κατασκευών από όλες τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν για τη δράση.

Κριτήρια επιτυχίας της Δράσης

Εφαρμογή της αμφίδρομης επικοινωνίας και συνεργασίας από εκπαιδευτικούς και γονείς.
Βελτίωση του βαθμού εμπιστοσύνης των γονέων προς το σχολείο.
Μείωση της συχνότητας εμφάνισης επιθετικών και παραβατικών συμπεριφορών μεταξύ μαθητών. Μείωση της σχολικής διαρροής μαθητών.
Αύξηση της συμμετοχής των γονέων και κηδεμόνων στις δράσεις του σχολείου και των τοπικών φορέων και του πολιτιστικού συλλόγου.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ

Υποθεματική : Κλιματική Αλλαγή
Φυσικές Καταστροφές
Πολιτική Προστασία

Τίτλος : Κύκλος είναι και γυρίζει.

ΣΤΟΧΟΣ : Ξεκινάμε με αφορμή τον πλανήτη Γη και την επιβίωσή του , την ανακύκλωση και την αξία της ανακύκλωσης για τον πλανήτη.

Διδακτικοί Στόχοι που καλλιεργούνται:
• Ως προς τις Δεξιότητες του 21ου:
Οι μαθητές να κατανοήσουν πλήρως τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην ανακύκλωση και την διάσωση του πλανήτη, καλλιεργώντας την κριτική σκέψη.
Οι μαθητές να διαμορφώσουν τα προσωπικά τους βιώματα πραγματοποιώντας μία ομαδική ζωγραφιά ενός υγειούς πλανήτη.(δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία).
• Ως προς τις Δεξιότητες του Νου:
Οι μαθητές να αναγνωρίζουν και να επιλύουν προβλήματα.
Οι μαθητές να συγκεντρώνουν πληροφορίες, να τις αναλύουν, να τις ερμηνεύουν και να εξάγουν συμπεράσματα.
Οι μαθητές να διαμορφώνουν απόψεις και πεποιθήσεις με βάση την εμπειρία.
• Ως προς το θέμα:
Οι μαθητές α) να γνωρίσουν την αξία της ανακύκλωσης και πώς μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε σε αυτό και να παραδώσουμε έναν πιο υγιή πλανήτη.β) να γνωρίσουν τον πλανήτη .γ) να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της ανακύκλωσης και να κατανοήσουν τη σημασία της φροντίδας του πλανήτη δ) να συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντική είναι η πρόληψη
• Ως προς το Πρόγραμμα Σπουδών:
Το πρόγραμμα συνδυάζεται με τα γνωστικά αντικείμενα της τάξης (Μελέτη Περιβάλλοντος, Γλώσσα, Μαθηματικά, Εικαστικά, Μουσική).
1) εργαστήριο «Ας γνωριστούμε»
1η δραστηριότητα: Γνωριμία μελών ομάδας
2η δραστηριότητα: Επιλογή θεμάτων από τα μέλη της ομάδας
3η δραστηριότητα: Διαμόρφωση κανόνων από τα μέλη της ομάδας στα πλαίσια συνεργασίας τους.
2) εργαστήριο . Σεβασμός στο περιβάλλον

Στόχος: Να αναπτύξουν τα παιδιά θετικές συμπεριφορές προς το περιβάλλον οι οποίες εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του πλανήτη. Συγκεκριμένα επιδιώκονται να αντιληφθούν τα παιδιά την χρησιμότητα της ανακύκλωσης και της «καθαριότητας» του πλανήτη.

3 )εργαστήριο. Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τις ανθρώπινες ενέργειες που ευνοούν και εκείνες που υπονομεύουν το έμβιο και άβιο περιβάλλον μας.
Να αναπτύξουν δεξιότητες, στάσεις και συμπεριφορές φιλικές προς το περιβάλλον και τη βιωσιμότητά του.

4) εργαστήριο «Βάζω στόχους και συνεχίζω – Αξιολόγηση»
1η δραστηριότητα: Οι μαθητές αποτιμούν τις δράσεις τους και επεκτείνουν το σχέδιο δράσης με ένα θέμα σχετικά με τη διατροφή
2η – 3η δραστηριότητα: Αξιολόγηση: Οι μαθητές αποτιμούν το πρόγραμμα δεξιοτήτων αντιπαραβάλλοντας αυτά που γνώριζαν με αυτά που κατέκτησαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη Υποθεματική: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος:Ανάπυξη του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά σχολικής ηλικίας.

Η ανάγκη της δημιουργίας ενός προγράμματος που προωθεί τη διαφορετικότητα και τον αλληλοσεβασμό σε παιδιά προσχολικής ηλικίας προκύπτει από τις συνθήκες ενός συνεχώς μεταλασσόμενου κόσμου που έει να επιδείξει σημαντικά επιστημονικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, υστερεί ωστόσο στην ανάλογη επίδειξη αξιακών τρόπων ζωής και συνύπαρξης, Φαινόμενα βίας, ρατσισμού και εγωιστικών διαθέσεων αυξάνονται ανησυχητικά και κρούουν τον κώδωνα κινδύνου μιας ευρύτερης κοινωνικής παθογένειας
Στοχευμένες Δεξιότητες
Δεξιότητες μάθησης
Κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα
Δεξιότητες ζωής
κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση, ευαισθησία, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία
ΜΙΤ δεξιότητες τεχνολογίας και της επιστήμης
Ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες, συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας επικοινωνίας και συνεργασίας
Δεξιότητες του νου
Επίλυση προβλημάτων, μελέτη περιπτώσεων

Στόχοι του προγράμματος
 Αυτοσεβασμός:
απαριθμούν θετικές ιδιότητες ως χαρακτήρες και δεξιότητες που έχουν έχουν τα ίδια, αναγνωρίζουν λάθη που κάνουν και προσπαθούν να αυτοβελτιώνονται.
 Σεβασμός προς τους άλλους:
Ακούνε προσεκτικά τους άλλους που μιλούν, λαμβάνουν το λόγο σε ένα διάλογο όταν τους δίνεται κάνοντας ένα διακριτικό σήμα.
Περιμένουν τη σειρά τους όταν οι άλλοι μιλούν χωρίς να διακόπτουν
Λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις των άλλων και σκέφτονται πάνω σε αυτές
Μιλούν χωρίς να προσβάλλουν τις ιδέες των άλλων.
 Να κατανοούν γνωστικά χαρακτηριστικά συμπεριφορών σεβασμού:
Συζητούν για μορφές σεβασμού κατανοώντας τη σημασία τους.
Αντιλαμβάνονται το νόημα ιστοριών που αναφέρονται σε καταστάσεις επίδειξης ή μη σεβασμού.
Μπορούν να απαριθμούν και να αναφέρουν θετικά χαρακτηριστικά των συνομηλίκων τους.
Διαχωρίζουν συμπεριφορές που δεν σέβονται τα δικαιώματα των άλλων και δεν προάγουν σεβασμό προς τον εαυτό και τους άλλους.
Αναγνωρίζουν μορφές ασέβειες και να τις αποφεύγουν
Κατανοούν γνωστικά διλήμματα και εξετάζουν βάσει ποιων παραμέτρων μπορούν να επιλυθούν όσο γίνεται αποτελεσματικότερα
 Να υιοθετήσουν τα παιδιά τρόπους συμπεριφοράς που δηλώνουν σεβασμό:
Να επιλύουν με τρόπο δημιουργικό τις μεταξύ τους διαφωνίες χωρίς τη χρήση οποιασδήποτε μορφής βίας.
Να εκφράζουν τις διαφωνίες μεταξύ τους χωρίς να προσβάλλουν ο ένας τον άλλον.
Να υιοθετήσουν στάσεις σεβασμού απέναντι σε ενήλικες.
 Να επιδεικνύουν ανεκτικότητα και σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Να αναγνωρίζουν οτι όλοι είμαστε ίδιοι και διαφορετικοί.
Να σέβονται τη διαφορετικότητα των άλλων εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και δεξιότητές τους μέσα από αυτή.
Να επιλύουν ομαλά τις διαφορές τους.

Αξιολόγηση: Θα τεθούν ερωτήματα για διάλογο,αναστοχασμό και εξαγωγή συμπερασμάτων .Εφαρμογή πινάκων για καταγραφεί συμπεριφορών με αρνητικό ή θετικό πρόσημο ( αυτοξιολόγηση ).

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Θεματική Ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ Yποθεματική:Διατροφή
«Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά. Η αφορμή για την υλοποίηση του προγράμματος δίνεται από την απώλεια των νεογιλών δοντιών των παιδιών σε αυτήν την ηλικία. Πολλά δόντια είτε κουνιούνται είτε τους βγαίνουν ακόμα και στο σχολείο. Υπάρχει σύνδεση με τα προγράμματα σπουδών της Μελέτης του Περιβάλλοντος, της Γλώσσας, των Μαθηματικών, των Εικαστικών και της Μουσικής.
Διδακτικοί Στόχοι που καλλιεργούνται:
• Ως προς τις Δεξιότητες του 21ου:
Οι μαθητές να κατανοήσουν πλήρως τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη στοματική υγιεινή και την υγιεινή διατροφή καλλιεργώντας την κριτική σκέψη.
Οι μαθητές να διαμορφώσουν τα προσωπικά τους βιώματα πραγματοποιώντας μία ομαδική κατασκευή της στοματικής κοιλότητας όταν ακολουθείται υγιεινή διατροφή (δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία).
• Ως προς τις Δεξιότητες του Νου:
Οι μαθητές να αναγνωρίζουν και να επιλύουν προβλήματα.
Οι μαθητές να συγκεντρώνουν πληροφορίες, να τις αναλύουν, να τις ερμηνεύουν και να εξάγουν συμπεράσματα.
Οι μαθητές να διαμορφώνουν απόψεις και πεποιθήσεις με βάση την εμπειρία.
• Ως προς το θέμα:
Οι μαθητές α) να γνωρίσουν τη στοματική κοιλότητα και τα όργανα που βρίσκονται μέσα σε αυτή και τις λειτουργίες που επιτελούν β) να γνωρίσουν γενικά τα δόντια γ) να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της διατροφής για την υγιεινή των δοντιών και κατανοήσουν τη σημασία της φροντίδας τους δ) να συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντική είναι η πρόληψη (επίσκεψη σε οδοντίατρο).
• Ως προς το Πρόγραμμα Σπουδών:
Το πρόγραμμα συνδυάζεται με τα γνωστικά αντικείμενα της τάξης (Μελέτη Περιβάλλοντος, Γλώσσα, Μαθηματικά, Εικαστικά, Μουσική).
1ο εργαστήριο «Ας γνωριστούμε»
1η δραστηριότητα: Γνωριμία μελών ομάδας
2η δραστηριότητα: Επιλογή θεμάτων από τα μέλη της ομάδας
3η δραστηριότητα: Διαμόρφωση κανόνων από τα μέλη της ομάδας στα πλαίσια συνεργασίας τους.
2ο εργαστήριο «Η κατοικία των δοντιών»
1η δραστηριότητα: Τα μέλη της ομάδας γνωρίζουν τα όργανα της στοματικής κοιλότητας
2η δραστηριότητα: Οι μαθητές κατανοούν τη σπουδαιότητα για την καλή υγεία
3η δραστηριότητα: Οι μαθητές συνειδητοποιούν την αξία της στοματικής κοιλότητας
3ο εργαστήριο «Τα δόντια»
1η δραστηριότητα: Ευαισθητοποίηση γύρω από το θέμα των δοντιών
2η δραστηριότητα: Κατανόηση σπουδαιότητας δοντιών για την καλή υγεία
3η δραστηριότητα: Αξία στοματικής κοιλότητας
4ο εργαστήριο: «Η διατροφή των δοντιών»
1η δραστηριότητα: Ποιος είναι ο ρόλος της σωστής διατροφής στην υγεία των δοντιών;
2η δραστηριότητα: Επίλυση προβλήματος: Οι μαθητές ξεχωρίζουν ποιες τροφές είναι καλές ή λιγότερο καλές για την υγιεινή των δοντιών
3η δραστηριότητα: Κατασκευή πυραμίδας «Τρέφομαι σωστά, δόντια γερά»
5ο εργαστήριο «Η φροντίδα των δοντιών»
1η δραστηριότητα: Οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, οδοντικό νήμα: Η αξία τους στην υγιεινή των δοντιών
2η δραστηριότητα: Σωστός τρόπος βουρτσίσματος δοντιών
3η δραστηριότητα: Διδακτικό Σενάριο «Γερά Δόντια» από την πλατφόρμα ΑΙΣΩΠΟΣ
6ο εργαστήριο «Ο γιατρός των δοντιών»
1η δραστηριότητα: «Ιπποπόταμος ο Ιππόλυτος» : αξία προληπτικής ιατρικής που προσφέρει ο οδοντίατρος
2η δραστηριότητα: «Η Δόνα Τερηδόνα»
3ηδραστηριότητα: «Συνέντευξη με τον οδοντίατρο»: οι μαθητές προετοιμάζουν ερωτήσεις για τον οδοντίατρο
7ο εργαστήριο «Βάζω στόχους και συνεχίζω – Αξιολόγηση»
1η δραστηριότητα: Οι μαθητές αποτιμούν τις δράσεις τους και επεκτείνουν το σχέδιο δράσης με ένα θέμα σχετικά με τη διατροφή
2η – 3η δραστηριότητα: Αξιολόγηση: Οι μαθητές αποτιμούν το πρόγραμμα δεξιοτήτων αντιπαραβάλλοντας αυτά που γνώριζαν με αυτά που κατέκτησαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Θεματική Ενότητα: Δρω και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία

Υποθεματική :Δημιουργώ, Καινοτομώ, Επιχειρώ .

Τίτλος: «Αγωγή σταδιοδρομίας. Γνωριμία με τα επαγγέλματα »

Οι βασικοί στόχοι είναι :
• Οι μαθητές να γνωρίσουν τα σύγχρονα και τα παραδοσιακά επαγγέλματα
• να καταλάβουν πως η εξέλιξη της τεχνολογίας και οι αλλαγές στον τρόπο ζωής των ανθρώπων οδήγησαν στην εξαφάνιση κάποιων επαγγελμάτων
• να γνωρίσουν τα εφόδια και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για κάθε επαγγελματία
• να κατανοήσουν την προσφορά του κάθε επαγγελματία στην κοινωνία
• να φανταστούν τον εαυτό τους στο μέλλον
• να συμμετάσχουν σε παιχνίδια ρόλων
Στοχευμένες δεξιότητες
Δημιουργικότητα, επικοινωνία, κριτική σκέψη, συνεργασία, εκτέλεση οδηγιών
Δεξιότητες ζωής
Συναίσθηση και απόκτηση γνώσεων.
ΜΙΤ: Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης
Δεξιότητες και προσομοίωσης
Δεξιότητες του νου
Κατασκευές, μελέτη περιπτώσεων
Κοινωνικές δεξιότητες
Ευαισθητοποίηση της προσφοράς μέσω της εργασίας.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
1)Επιλογή ιστορίας, Η εισαγωγή στην έννοια των επαγγελμάτων θα γίνει μέσω της ανάγνωσης του χιουμοριστικού παραμυθιού «Οχ, χταπόδι, λάθος πόδι», όπου θα το διαβάσουμε και θα καταγράψουμε τα πολλά και διαφορετικά επαγγέλματα που κάνουν τα 8 πόδια του ήρωά μας.
2)Γνωριμία με επαγγελματίες από διάφορα επαγγέλματα .
3)Μέσω της τεχνολογίας θα έρθουν σε επαφή και με τα επαγγέλματα σε άλλες περιοχές του πλανήτη για διερεύνηση και σύγκριση.
4Κατασκευές και ομαδικές εργασίες. Εμψύχωση .Δραματοποίηση – μικρή αυτοσχέδια παράσταση.

5 Αξιολόγηση εργαστηρίου

Διαμορφωτική αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων. Συνολική αποτίμηση και αναστοχασμός πάνω στην υλοποίηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 4

Φροντίζω το περιβάλλον, Υποθεματική: Κλιματικά αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία, Τίτλος: Κύκλος είναι και γυρίζει

Φροντίζω_το_περιβάλλον

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 3

Ζω καλύτερα – Ευ ζην με Υποθεματική “Διατροφή” – Τίτλος: Δόντια γερά – Τρώγοντας Υγιεινά

Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Υποθεματική: “Δράσεις Δημιουργικότητας και Καινοτομίας”

Δημιουργώ και καινοτομώ – Κουκλοπαίζουμε και πράσεις άλογα

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη με τίτλο «Αλληλοσεβασμός – Διαφορετικότητα»

Ανάπτυξη του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση