Εργαστήρια Δεξιοτήτων: 1ος Θεματικός Κύκλος «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» (2022-2023)

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 02-12-2022

Στο Νηπιαγωγείο μας από τις 10 Οκτώβρη ως τις 30 Νοέμβρη δουλέψαμε και ολοκληρώσαμε με επιτυχία τον 1ο Θεματικό Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Ζω καλύτερα – Ευ Ζην).

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 1ου Θεματικού Κύκλου ήταν: «Μαθαίνω για την Υγιεινή Διατροφή με τον Ρούλη τον Τροφούλη» με υποθεματική την ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα. 

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος βασίστηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της Υγιεινής Διατροφής» της κας. Μήττα Αγορίτσας.

Στόχοι του προγράμματος (ανάμεσα σε άλλους) ήταν να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σε ζητήματα διατροφής (όπως η μεσογειακή), να κατανοήσουν την προέλευση των τροφών, την αξία τους και τις επιδράσεις τους στην υγεία, να κατανοήσουν τι συνιστά μια ισορροπημένη διατροφή, να προασπίσουν τη σωματική και την ψυχική τους υγεία καλλιεργώντας παράλληλα διατροφική συνείδηση, να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα του νερού στον οργανισμό τους, καθώς και την αναγκαιότητα για φυσική δραστηριότητα και άσκηση.

Στον κύκλο αυτό καλλιεργήθηκαν στοχευόμενα Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs), Δεξιότητες της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και της Επιστήμης, Δεξιότητες Ζωής και Δεξιότητες του Νου, μέσα από 7 εργαστήρια με ποικίλη θεματολογία και διάφορες δραστηριότητες.

*************************************

1η Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα

Τίτλος: «Μαθαίνω για την Υγιεινή Διατροφή με τον Ρούλη τον Τροφούλη»

 

Εργαστήριο 1: Οι κανόνες της ομάδας μας – Συμβόλαιο τάξης

Εργαστήριο 2: Το αγαπημένο μου φαγητό έρχεται στο πιάτο μου από…

Εργαστήριο 3: Η Διατροφική Πυραμίδα και οι Ομάδες Τροφίμων

Εργαστήριο 4: Τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Εργαστήριο 5: Πίνω νερό, τρώω υγιεινά και γυμνάζομαι συχνά!

Εργαστήριο 6: Γίνομαι διαιτολόγος για μια μέρα!

Εργαστήριο 7: Αξιολόγηση

 

*************************************

Φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας στα

πλαίσια των Εργαστηρίων αυτού του Κύκλου

 (κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

 

1    1667325827462

3   4

5   6

7   8

9   10

11   12

13

Κούκλα κουκλοθεάτρου που κρατάει μια βιταμίνη

 

Επίσκεψη του Φορητού Πλανηταρίου Starlab στο Νηπιαγωγείο μας

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Επισκέψεις | , στις 01-12-2022

Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του Φορητού Πλανηταρίου Starlab Θεσσαλονίκης στο Νηπιαγωγείο μας!

1

2

Τα νήπια-προνήπια παρακολούθησαν τη διαδραστική εκπαιδευτική ψηφιακή προβολή μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου, στα πλαίσια της διαρκούς μεταξύ μας συνεργασίας, εντός της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του Νηπιαγωγείου & Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα. 

Η θεματολογία της προβολής ήταν: Η Ελληνική Μυθολογία των Αστερισμών (σε σχέση με την ονοματολογία των αστερισμών) και συμπληρωματικά: Το Ηλιακό Σύστημα και θέματα γενικής Αστρονομίας, με εικόνες από διαστημικά τηλεσκόπια και διαστημοσυσκευές.

Εισηγητές ήταν ο κ. Σωτήρης Τσαβδαρίδης, Φυσικός Α.Π.Θ., M.Sc., ειδ. Αστρονομία και η κα. Όλγα Παπαδοπούλου, Φυσικός Α.Π.Θ., M.Sc., ειδ. Αστρονομία. 

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από όσα είδαν, άκουσαν και έμαθαν και επέστρεψαν στην τάξη με τις καλύτερες εντυπώσεις, τις οποίες και αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους!

1 1   2 1

3

4

1669795915315

 

Ευχαριστούμε θερμά τους Υπευθύνους και Εισηγητές του Φορητού Πλανηταρίου Starlab για την επίσκεψη, για την άψογη συνεργασία και για το δώρο – αναμνηστική αφίσα με τους Πλανήτες που χάρισαν στα παιδιά!

«Σεχραζάντ: ήχοι, εικόνες και παραμύθια της Ανατολής» ~ Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, Εκπαιδευτικό Live streaming Πρόγραμμα

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Προγράμματα | , στις 09-11-2022

Σεχραζάντ: ήχοι, εικόνες και παραμύθια της Ανατολής

Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, Εκπαιδευτικό πρόγραμμα

 

.Ο.Θ. Σεχραζάντ

Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης προσκάλεσε τα σχολεία της Περιφέρειας να γνωρίσουν ένα σημαντικό έργο ρεπερτορίου της Συμφωνικής Ορχήστρας τη «Σεχραζάντ» του Νικολάι Ρίμσκι-Κόρσακοφ.

Με οδηγό τη μουσική, τον λόγο και την εικόνα ξεδιπλώθηκαν μύθοι και παραμύθια εμπνευσμένα από την Ανατολή και το βιβλίο «Χίλιες και μία νύχτες». Παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν αλλά και να συμμετέχουν σε ένα ταξίδι στον μαγικό κόσμο της μουσικής του σπουδαίου αυτού συνθέτη μέσα από ένα ευφάνταστο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Η Online Live Streaming προβολή για τα σχολεία της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας (και όχι μόνο!) πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2022 ώρα 11:30 (από την Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ.).

Παρακολουθήσαμε την παράσταση από το χώρο του Νηπιαγωγείου Πλαταμώνα!

314680191 2198968083600520 4896385976822574134 n

Το τραγούδι των παιδιών (το μάθαμε ειδικά για την παράσταση – συναυλία):

Η αγάπη πάντα νικά

Σαν χαλί μαγικό μας ταξιδεύει

Μια ιστορία δίχως τέλος κι αρχή

Που μας σμίγει για πάντα μαζί.

____________________________________________

 

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από όσα είδαν και άκουσαν στη μουσική παράσταση, και παρακολούθησαν με μεγάλη προσοχή τις ιστορίες της Σεχραζάντ και του Σεβάχ. Στις ζωγραφιές τους αποτύπωσαν με υπέροχο τρόπο όλα όσα τους έκαναν εντύπωση!

(κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση)

314680191 2198968083600520 4896385976822574134 n 1

314680191 2198968083600520 4896385976822574134 n 2

1668016605558

1668016605694

 

____________________________________________

 

Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

 

Διεύθυνση Ορχήστρας: Ελένη Παπακυριάκου

Ανάπλαση μύθου – δραματουργική επεξεργασία: Μάρι Χεκιμιάν

Σκηνοθετική επιμέλεια: Δέσποινα Σαρόγλου – Μάρι Χεκιμιάν

Εικονογράφηση-κουστούμια: Αγγελική Κουρμουλάκη

Αφήγηση: Φαίδων Γραμματικόπουλος, Θεοδοσία Δαμδούμη

Πρόγραμμα: Nikolai Rimsky-Korsakov (1844-1908): Σεχραζάντ, έργο 35 –

Παραγωγή Κ.Ο.Θ. Σε συνεργασία με την TheatrAction

Ηχοληψία: Αλέξανδρος Ραΐδης (Red Score Music)

Σκηνοθεσία: Περικλής Παναγιωτίδης (Medio)

Φωτισμός: Τρύφων Κεχαγιάς

.Ο.Θ. Σεχραζάντ 2

ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ: Grand Hotel Palace

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΕΡΤ3, 958 FM, 102 FM, TV100, FM100, Καθημερινή, Χρώμα 105.8 fm, Cityportal, Cosmopoliti, gr4you, Έκτακτα Νέα

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ: ΔΕΘ Helexpo

Δραστηριότητες του Οκτώβρη

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Δραστηριότητες | , στις 30-10-2022

Αυτό το μήνα, ανάμεσα σε άλλα, συζητήσαμε για τα ζώα και την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, γνωρίσαμε τον εαυτό μας και τους φίλους μας και κατανοήσαμε ότι ο καθένας μας είναι διαφορετικός αλλά εξίσου υπέροχος, πειραματιστήκαμε με τον Προγραμματισμό και την Κωδικοποίηση και συμμετείχαμε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2022, μιλήσαμε για την οικογένειά μας, ξεκινήσαμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του 1ου Θεματικού Κύκλου «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην» (10 Οκτώβρη – 30 Νοεμβρίου) με τίτλο: «Μαθαίνω για την Υγιεινή Διατροφή με τον Ρούλη τον Τροφούλη», συζητήσαμε για τον Πόλεμο και την Ειρήνη, μάθαμε την Ιστορία του Έπους του ’40 και ετοιμαστήκαμε για την σχολική μας γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας.

(κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

1664814867002

4 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (Πρωινό Τμήμα)

 

1667125916276

1664814867067

4 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (Ολοήμερο Τμήμα)

 

Ο εαυτός μου

1667125917045

 

Η οικογένειά μου

1665682507282

4 1

5 1

 

28η Οκτωβρίου 1940

1

2 1

1667125916003

1667125916166

1667125916657

1667125916756

Ολοήμερο Τμήμα

01

1666458170488

 

Περισσότερες φωτογραφίες από τη γιορτούλα μας για την 28η Οκτωβρίου θα δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

 

Ελεύθερες δραστηριότητες

3 1

Απεικονίσεις με πλαστελίνη (Πρωινό Τμήμα)

 

1664980146634

Ομαδικό παιχνίδι: Μουσικές καρέκλες (Ολοήμερο Τμήμα)

 

1666019899670

Ζωγραφική με νερομπογιές (Ολοήμερο Τμήμα)

 

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2022

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Eu Code Week | , στις 13-10-2022

Eu Code Week

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι ένα κίνημα βάσης που προωθεί τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας.

Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία στηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έχει ως στόχο να γίνουν ο προγραμματισμός και ο ψηφιακός γραμματισμός προσιτοί σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες, να τους δίνουμε πνοή και να καινοτομούμε. Υπό αυτό το πρίσμα, τα σχολεία ενθαρρύνονται ιδιαιτέρως να συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

 

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού φέτος πραγματοποιείται από τις 8 έως τις 23 Οκτωβρίου 2022.

Eu Code Week 2022

Tο Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα υπερήφανα συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2022 και στον χάρτη των σχετικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων, με μία δραστηριότητα προγραμματισμού και κωδικοποίησης, δημιουργώντας… Τέχνη!

 

Pixel art coding

 

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τη δραστηριότητα: Κωδικοποίηση Πίξελ και Τέχνη – Φθινοπωρινό δέντρο που υλοποιήσαμε για το 2022, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: 

https://codeweek.eu/view/473047/pixel-art-coding-fthinoporino-dentro 

 



Λήψη αρχείου

 

Δραστηριότητες του Σεπτέμβρη

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Δραστηριότητες | , στις 30-09-2022

Ο Σεπτέμβριος είναι πάντοτε μήνας προσαρμογής για τα νηπιάκια μας. Τόσα καινούρια πράγματα να δούμε, να πούμε, να μάθουμε και να ακολουθήσουμε!

Έτσι, αυτό το μήνα τον αφιερώσαμε στο να γνωριστούμε μεταξύ μας και να γνωρίσουμε τους χώρους της τάξης μας και του σχολείου μας.

Δουλέψαμε τους κανόνες λειτουργίας της ομάδας και της τάξης, κάναμε δραστηριότητες με το όνομά μας,  γνωρίσαμε τις γωνιές ενδιαφέροντος της τάξης μας, παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας με τους φίλους μας, μάθαμε νέους τρόπους για να απασχολούμαστε στην τάξη και γνωρίσαμε πολλά νέα δημιουργικά υλικά.

 

ζωγραφική με στένσιλ

Ελεύθερη ζωγραφική με στένσιλ

 

δραστηριότητα αρχικό ονόματος

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου

 

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου (κολλάζ)

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου (κολλάζ)

 

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου (κολλάζ)

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου (κολλάζ)

 

309178418 356777863262852 4607861604875997355 n

309224758 422251036707322 8472060676636576918 n   309244650 1277396279746601 1695704966538190681 n   309312109 420512340225657 1575577684417734663 n

309376185 1131099571178084 9064292582805823221 n

309512875 2290108441164525 3901136222895762312 n

309544873 3406439166307209 6644684259670036426 n

309856595 634880938161199 8558502487983120522 n

 

Ετοιμάσαμε επίσης μια κατασκευούλα για να χαρίσουμε ως δώρο στον Παππού και στη Γιαγιά, για την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας (1η Οκτωβρίου).

 

IMG 20220929 140239

IMG 20220929 140217

 

Ολοήμερο Τμήμα: Το όνομά μου

(τυπώματα με τέμπερες και σφουγγαράκι)

1

2

3

***********************

Στην αρχή αυτού του μήνα το Νηπιαγωγείο μας απηύθυνε διάφορα αιτήματα δωρεάς (σε φορείς αλλά και σε ιδιώτες) για νέα παιχνίδια, μουσικά όργανα και κούκλες κουκλοθεάτρου, με σκοπό να εμπλουτίσει το ήδη υπάρχον υλικό του και να προσφέρει έτσι περισσότερα ερεθίσματα στα παιδιά. 

Είχαμε ήδη τη χαρά να λάβουμε αρκετό νέο υλικό (παιχνίδια, μουσικά όργανα, κούκλες κουκλοθεάτρου, παραμύθια, λούτρινα, παζλ, υλικό για τη γωνιά μεταμφίεσης) και ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους που ανταποκρίθηκαν στο αίτημά μας και μας έστειλαν τόσα πράγματα χρήσιμα για το Νηπιαγωγείο, για τα παιδιά και για το έργο μας. Κα. Μιχαέλα, κα. Βαλεντίνα, κα. Έλσα, κα Μαρίνα, σας ευχαριστούμε μέσα από την ♥ μας!!

 

1

 

2

 

1664376323267

 

1664376323455

Οι μικροί μας μαθητές/τριες ενθουσιάστηκαν με όλα όσα έλαβαν και θέλησαν να πουν το «ευχαριστώ» τους με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο! 

 

για δωρεές

Είχαμε επίσης τη χαρά να λάβουμε άλλες δύο, πολύ σημαντικές για το Νηπιαγωγείο δωρεές: αρχικά λάβαμε έναν έγχρωμο εκτυπωτή γραφείου σε πολύ καλή κατάσταση (έναν εκτυπωτή που τόσο χρειαζόμαστε, μιας και δεν είχαμε καθόλου τη δυνατότητα να τυπώνουμε έγχρωμες εκτυπώσεις στο σχολείο) από τους γονείς του Ντ.

1664563001457

Και έπειτα, εντελώς ανέλπιστα, λάβαμε ακόμη έναν, καινούριο έγχρωμο εκτυπωτή, από έναν/μία δωρητή/τρια που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος/η!

1664563001503

Η χαρά μας δεν περιγράφεται!!! Μπορέσαμε έτσι να εξοπλίσουμε με έγχρωμους εκτυπωτές τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και των δύο αιθουσών και συνεπώς να εκσυγχρονίσουμε τους σταθμούς ψηφιακής εργασίας του Νηπιαγωγείου. 

Σας ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκρισή σας στο αίτημά μας για την κάλυψη αυτών των αναγκών και για τη στήριξη που προσφέρατε στο Νηπιαγωγείο μας και στο έργο μας! Είμαστε ευγνώμονες!

Λυπόμαστε λιγάκι που δεν μπορούμε να ευχαριστήσουμε ονομαστικά και προσωπικά τον/την ανώνυμο/η δωρητή/τρια… σεβόμαστε όμως την επιθυμία του/της. Ευχόμαστε κάποια στιγμή να περάσει από το χώρο αυτό και να διαβάσει τούτες τις γραμμές, ώστε να λάβει – έστω κι έτσι – τις θερμές ευχαριστίες μας και την ευγνωμοσύνη μας. 

Καλή Σχολική Χρονιά!

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 13-09-2022

Την τσάντα μου κρατώ,

τη δασκάλα χαιρετώ.

Πρώτη μέρα στο σχολείο, 

να με στο Νηπιαγωγείο!

 

Μια παρέα γίναμε όλοι,

τραγουδήσαμε δυνατά

κάναμε την πρώτη ζωγραφιά

και περάσαμε καλά!

 

*********

 

Καλή σχολική χρονιά,

γεμάτη δημιουργία, μάθηση, εκπλήξεις

και πολλά-πολλά χαμόγελα! 

 

Σχολική Χρονιά 2022 2023

Αγιασμός νέας Σχολικής Χρονιάς 2022-2023

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-09-2022

Ο Αγιασμός για τη νέα Σχολική Χρονιά 2022-2023 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 09:00 π.μ. στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου. 

Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου θα προσέλθουν στη σχολική μονάδα στις 8.15-8.30 και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού.

 

__________________________________________________

 

Ενόψει της λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-23 σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:

• Χρήση Μάσκας

Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

 

• Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19

 

1. Διαχείριση μαθητή/μαθήτριας με συμπτώματα περιστατικών COVID-19

Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν χώρα εκ μέρους του Υπευθύνου COVID-19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:

– Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/ της μαθητή/τριας.

– Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.

– Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α που το φροντίζουν.

– Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων- ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).

– Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του/της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.

– Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς.

Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον, ενώ η σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της.

Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19, πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).

 

• Διαχείριση μαθητή/τριας στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)

Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19.
Ο/Η μαθητής/τρια που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει να απομακρυνθεί από το σχολείο και να παραμείνει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η μαθητής/τρια με επιβεβαιωμένο COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.

 

• Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19

Ο/Η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικίας μέχρι την πλήρη υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού. Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.

 

• Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο

Ο/Η μαθητής/τρια που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.

 

• Απουσίες μαθητών/τριών λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19

Για τη μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών/τριών που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά COVID-19 και τίθενται σε κατ΄ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο κεφάλαιο Γ του παρόντος, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή ίδιοι αν είναι ενήλικοι/ες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR).

Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19 οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της, με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του νοσοκομείου.

__________________________________________________

 

Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τη νέα σχολική χρονιά:



Λήψη αρχείου

 

Καλή Σχολική Χρονιά!

Η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Οικονόμου Έλλη

Καλό Καλοκαίρι!

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Ευχές - Ευχαριστήριες Επιστολές | , στις 15-06-2022

 

Το Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα σας εύχεται 

 

Καλό Καλοκαίρι!

1653909184849

 

Έφτασε η ώρα να αποχαιρετήσουμε τα νηπιάκια μας και να τους ευχηθούμε να έχουν Καλή Πρόοδο στο «μεγάλο σχολείο», το Δημοτικό.

Τώρα έχετε μεγαλώσει
νιώθετε δυνατοί πολύ
ο αέρας ας φουσκώσει
το γαλάζιο σας πανί.

Πλώρη για το νέο λιμάνι
φύσα αγέρα μάνι-μάνι.
«Όνειρο» είναι τ’ όνομά του
σύντομα… θα ’στε κοντά του!

 

Όσο για τα προνηπιάκια μας, δίνουμε ραντεβού το Σεπτέμβρη! Έχουμε τόσα ακόμα να κάνουμε, τόσα ακόμα να μάθουμε, τόσα ταξίδια να κάνουμε στη Χώρα της Φαντασίας.

 

Καλές βουτιές παιδιά!

Να παίξετε πολύ, να ξεκουραστείτε και να χαρείτε το καλοκαίρι σας! 

 

1653484749385

 

Με αγάπη,

οι νηπιαγωγοί σας:

Οικονόμου Έλλη, Πλιάφα Ελένη

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: 2ος Θεματικός Κύκλος «Φροντίζω το Περιβάλλον»

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 28-05-2022

Τον Απρίλιο και το Μάιο δουλέψαμε στο Νηπιαγωγείο μας και ολοκληρώσαμε με επιτυχία τον 2ο Θεματικό Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Φροντίζω το Περιβάλλον).

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 2ου Θεματικού Κύκλου ήταν: «Γνωρίζω και προστατεύω τη θάλασσα του τόπου μου» με υποθεματική: Οικολογική συνείδηση, Αειφόρος ανάπτυξη, Κλιματική αλλαγή

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος βασίστηκε στο πρόγραμμα της HELMEPA, της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος.

Στόχος του προγράμματος ήταν να αναδείξει την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και θάλασσας, να ενισχύσει τη γνώση των μαθητών/τριών για τους ωκεανούς (αλλά και ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας) και να τους ενθαρρύνει να αναλάβουν ενεργό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες για την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της Θάλασσας», της Agenda 2030 των Ηνωμένων Εθνών.

Στον Κύκλο αυτό καλλιεργήθηκαν στοχευόμενα Δεξιότητες Μάθησης, Δεξιότητες του Νου, Δεξιότητες Ζωής και Δεξιότητες Τεχνολογίας και Επιστήμης, μέσα από 7 εργαστήρια με ποικίλη θεματολογία και διάφορες βιωματικές δραστηριότητες.

*************************************

2η Θεματική: Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση, Αειφόρος ανάπτυξη, Κλιματική αλλαγή

Τίτλος: «Γνωρίζω και προστατεύω τη θάλασσα του τόπου μου»

 

Εργαστήριο 1: Ας γνωρίσουμε τον τουρισμό 

Εργαστήριο 2: Ο κόσμος της αλιείας 

Εργαστήριο 3: Καθαρισμός ακτής 

Εργαστήριο 4: Η «πλαστική απειλή» 

Εργαστήριο 5: Το κλίμα αλλάζει

Εργαστήριο 6: Η σπουδαιότητα της ναυτιλίας και της ασφάλειας στη θάλασσα

Εργαστήριο 7: Ενημερώνω τους συντοπίτες μου

 

*************************************

1ο Εργαστήριο: Ας γνωρίσουμε τον τουρισμό 

1653650867183

 

Εργαστήριο 2: Ο κόσμος της αλιείας

Επίσκεψη του κ. Καλαμάρα Θωμά, δασκάλου του Δ.Σ. Πλαταμώνα και αλιέα, για να μας γνωρίσει τον κόσμο της αλιείας.

1ο Πρωινό Τμήμα:

1652281590898    1652281591084

1652281591256    1652281591197

1652281591412

 

2ο Πρωινό Τμήμα:

DSCN0595

 

Εργαστήριο 3: Καθαρισμός ακτής 

Με στόχο τον εθελοντικό καθαρισμό μιας κοντινής μας ακτής, επισκεφθήκαμε μια παραλία στον Πλαταμώνα (περιοχή «Καλαμάκι»).

1 2     2 1

DSCN0609

Εφοδιαστήκαμε µε γάντια και σακούλες και χωριστήκαμε σε ομάδες: 1. Οι «ανιχνευτές» και 2. Οι «ομάδες υπηρεσίας».

Οι ανιχνευτές έψαχναν την ακτή για να εντοπίσουν τα σημεία όπου υπάρχουν απορρίμματα και έπειτα καλούσαν τις ομάδες υπηρεσίας για να πάνε και να τα μαζέψουν με τα γάντια τους. 

Ανιχνευτές

165357149957

Ομάδες υπηρεσίας

1653571499023    1653571499407

Αφού καθαρίσαμε την ακτή επιστρέψαμε στο σχολείο και καταγράψαμε στο ειδικό Δελτίο Καταγραφής το είδος και τον ακριβή αριθμό των απορριμμάτων που μαζέψαμε.

Δεν βρήκαμε πολλά απορρίμματα, οι σακούλες μας έμειναν σχεδόν άδειες και χαρήκαμε ιδιαίτερα γι’ αυτό!  

1653571499578

 

Εργαστήριο 4: Η «πλαστική απειλή» 

1ο Πρωινό Τμήμα:

1652458802417

 

Εργαστήριο 6: Η σπουδαιότητα της ναυτιλίας και της ασφάλειας στη θάλασσα

Πραγματοποιήσαμε το πείραμα με τίτλο «Καθαρισμός της θάλασσας από πετρελαιοκηλίδα» προκειμένου να καταλάβουμε πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπιστεί μια πετρελαιοκηλίδα.

1ο Πρωινό Τμήμα:

1652185000970    1652185001010

1652185001146    1652185001189

1652185001425

Επίσκεψη εκπροσώπων του Λιμενικού Σώματος για να ενημερωθούμε για την ασφάλεια των πλοίων, την πρόληψη της ρύπανσης, τη συνεργασία του Λιμενικού Σώματος με την ελληνική εμπορική ναυτιλία και τις διαδικασίες περιορισμού μιας πετρελαιοκηλίδας.

Ευχαριστούμε θερμά το 4ο Λιμενικό Τμήμα Πλαταμώνα για την άμεση ανταπόκρισή τους στην πρόσκλησή μας, για το χρόνο που αφιέρωσαν για να μας μάθουν τόσα πράγματα και για τις εκπλήξεις που είχαν για εμάς! 

1ο Πρωινό Τμήμα:

1652185001525    1652185001794

1652185002044

Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από όσα έμαθαν κατά την επίσκεψη και με ενθουσιασμό αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους στις εργασίες τους.

(ενδεικτικά)

1652185002102   1652185002135

1652281590693   1652281590742

 

2ο Πρωινό Τμήμα:

DSCN0593

 

Εργαστήριο 7: Ενημερώνω τους συντοπίτες μου

1ο Πρωινό Τμήμα:

1653484749111

Δημιουργία Αφίσας

 

2ο Πρωινό Τμήμα, δημιουργία αφίσας:

DSCN0605    DSCN0607

 

Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων