Ευχαριστήρια Επιστολή για την Ευγενική Προσφορά μιας Επιταγής Δώρου προς το Σχολείο μας

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Ευχές - Ευχαριστήριες Επιστολές | , στις 15-04-2024

Thank you

Η Προϊσταμένη, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και οι μαθητές/τριες του 3/θ Νηπιαγωγείου Πλαταμώνα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.» για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας και για την ευγενική δωρεά προς το Νηπιαγωγείο μας μιας επιταγής δώρου συνολικής αξίας 80,00€, με την οποία το Σχολείο μας θα μπορεί να προμηθευτεί διάφορα είδη πρώτης ανάγκης, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του, από τα καταστήματα του Ομίλου Σκλαβενίτης.

Η ευγενική σας προσφορά συμβάλλει άμεσα και αποτελεσματικά στην καλύτερη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας και στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των μαθητών/τριών μας στο σχολικό περιβάλλον.

Κάθε τέτοια προσφορά, μικρή ή μεγάλη, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη ανθρωπισμού και αλληλεγγύης στο δύσκολο έργο μας, είναι αξιέπαινη, αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και μας γεμίζει χαρά και δύναμη για τη συνέχεια.

Είμαστε ευγνώμονες για την πολύτιμη βοήθειά σας και ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και ευημερία σε εσάς και στις οικογένειές σας!

Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Οικονόμου Έλλη

Δραστηριότητες του Μαρτίου

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Δραστηριότητες, Σχέδιο Δράσης Ομαλής Μετάβασης | , στις 01-04-2024

Καλωσορίσαμε την άνοιξη και το νέο μήνα Μάρτιο φορώντας τα μαρτάκια μας και κάνοντας διάφορες ανοιξιάτικες δραστηριότητες.

1 2

5 3

6 2   7 2

29 1

 

Κάναμε μαθηματικά…

25 1

 

Στα πλαίσια της ετήσιας δράσης μας με τίτλο: «Η Κινηματογραφική Προβολή του Μήνα» παρακολουθήσαμε για το μήνα Μάρτιο την ταινία μικρού μήκους “Piper” (Pixar Animation Studios, Alan Barillaro – ΗΠΑ, 2016 // Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους: 2017). Την αναλύσαμε, τη συζητήσαμε και κάναμε μια σχετική εργασία.

2 2

 

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο (6 Μαρτίου) ανταλλάξαμε σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και υλοποιήσαμε σχετικές δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, με στόχο να περιοριστεί το φαινόμενο της βίας στη ζωή των παιδιών και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

3 1  4 2

 

Έπειτα ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες μας για να γιορτάσουμε τις Απόκριες!

Ετοιμάσαμε το στεφανάκι – σαλιγκάρι για την αποκριάτικη παιδική παρέλαση με θέμα την Ανακύκλωση που θα γινόταν την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς στον Πλαταμώνα και έπειτα το φορέσαμε και το πήραμε μαζί μας στο σπίτι.

10 2

 

Γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη με κατασκευές, αλλά και με νόστιμα σουβλάκια και χυμούς από το Σύλλογο Γονέων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Πλαταμώνα, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά του…

8 2  9 2

 

Φτιάξαμε μάσκες και άλλες κατασκευές για τις Απόκριες, την Καθαρά Δευτέρα και τη Σαρακοστή…

11 1   15 1

12 1 13 1  

16 1  17 1

14 1   14β

20 2

 

Την τελευταία Παρασκευή πριν το 3ήμερο της Αποκριάς και της Καθαράς Δευτέρας, κάναμε αποκριάτικο πάρτυ στο Νηπιαγωγείο μας! Ντυθήκαμε μασκαράδες, χορέψαμε, διασκεδάσαμε με ομαδικά παιχνίδια, με σερπαντίνες και με πολλή μουσική και περάσαμε υπέροχα! Οι μαμάδες του Νηπιαγωγείου ετοίμασαν για μας ένα υπέροχο μπουφέ με πολλές αλμυρές και γλυκές νοστιμιές και χυμούς. Τις ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τη βοήθειά τους στο πάρτυ μας  και για όλες τις νόστιμες λιχουδιές που μας ετοίμασαν!

18 1   19 1

 

Έπειτα ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 και τη σχολική μας εορτή. Μάθαμε για την Επανάσταση του 1821 μέσα από την Ιστορία, συζητήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα που σχετίζονται με τη μεγάλη θρησκευτική και εθνική γιορτή, κάναμε διάφορες κατασκευές και στολίσαμε το σχολείο μας για τη γιορτή.

20 1  21 1

23 1  24 1

26 1

 

Στη γιορτή είπαμε τα ποιήματά μας και τα τραγούδια μας και όλοι καμάρωσαν το στολισμένο σκηνικό μας, πόσο ωραία είπαμε τα ποιήματα και τα τραγούδια και πόσο πολύ μεγαλώσαμε!

28 1

 

Έπειτα από τη λήξη της γιορτής της 25ης Μαρτίου, οι νηπιαγωγοί πραγματοποίησαν μια ενημερωτική ομιλία στους γονείς των νηπίων, με θέμα την Ομαλή Μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο. (Σχέδιο Δράσης: Από το Νηπιαγωγείο ξεκινώ, μεγαλώνω, προχωρώ, πάω στο Δημοτικό!)

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας συζητήθηκαν και αναλύθηκαν διάφορα ζητήματα, ενώ δόθηκαν κατευθύνσεις και συμβουλές στους γονείς σχετικά με το πώς θα μπορούσαν να βοηθήσουν και να στηρίξουν τα παιδιά τους κατά τη μετάβασή τους στο Δημοτικό Σχολείο, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή.

Στη συνέχεια στάλθηκε στους γονείς με ηλεκτρονικό μήνυμα το υλικό της παρουσίασης, καθώς και ένα ενημερωτικό φυλλάδιο με στοχευμένες συμβουλές, ώστε να μπορούν να ανατρέξουν σε αυτά αργότερα όποτε το θελήσουν.

Ομιλία 22.03.2024 Ομαλή Μετάβαση στο Δ.Σ

 

Ανήμερα την 25η Μαρτίου, όλοι μας καμάρωσαν στο Ηρώο, όπου καταθέσαμε στεφάνι και είπαμε τα ποιήματά μας τιμώντας τους Ήρωες, σε συνεργασία με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου. Μετά, συμμετείχαμε με χαρά και ενθουσιασμό στη μαθητική παρέλαση!

27 1

Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτιστικών Θεμάτων: “Από την Τελεία στη Γραμμή, ταξίδι στη Γραφή και τη Ζωγραφική” (Μέρος 2ο)

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Προγράμματα | , στις 29-03-2024

Από το Νοέμβριο του 2023 έως και τον Απρίλιο του 2024, στα 3 Τμήματα του Νηπιαγωγείου μας και με διατμηματική συνεργασία (1ο και 2ο Τμήμα Βασικού Υποχρεωτικού Προγράμματος, Τμήμα Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος) υλοποιούμε ένα Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτιστικών Θεμάτων, με τίτλο:

Από την Τελεία στη Γραμμή, ταξίδι στη Γραφή και τη Ζωγραφική”

Καθ΄ όλη τη διάρκεια του Προγράμματος στόχος μας είναι να εξερευνήσουμε τον κόσμο της Τελείας και της Γραμμής και μέσα από αυτές, να γνωρίσουμε καλύτερα τη Γραφή και τη Ζωγραφική.

 

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για την πρώτη ενότητα του Προγράμματος η οποία αφορά την Τελεία, κάνοντας κλικ εδώ

 

Στη δεύτερη ενότητα του Προγράμματος γνωρίσαμε τη Γραμμή μέσα από πολλές και διαφορετικές δραστηριότητες. Πιο αναλυτικά:

 

Η Γραμμή

Την τελεία αν την τραβήξεις

αν με το δάχτυλο τη σύρεις

τσουπ! Θα έχεις στη στιγμή

μία έτοιμη γραμμή!

 

Διδακτικές Ενότητες:

  • Η Γραμμή στη Φύση και στο Δομημένο Περιβάλλον
  • Η Γραμμή στην Τέχνη:
  1. Είδη γραμμών και “χαρακτήρας” γραμμών
  2. Αρχαία αγγεία, γλυπτά και αγάλματα
  3. Οι γραμμές της Νάζκα στο Περού
  4. Η γραμμή και οι καλλιτέχνες: Βίνσεντ Βαν Γκογκ – Η Έναστρη Νύχτα, Ζουάν Μιρό, Πάουλ Κλέε, Πιετ Μοντριάν

 

******************

Φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας με τη Γραμμή

(κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

 

1 1   2 1

3. Η Γραμμή με τα σώματά μας   4 1

5 2   6 1

7 1   8 1

9 1   10 1

11   12

13   14

15   16

17   18

19   20

21   22

23   24

25   26

27   28

29   30

31   32

33   34

35   36

37   38

39   40

41   42

43   44

45 46

47

Την Τετάρτη 28/2/2024 στα πλαίσια του Προγράμματός μας, υποδεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας την κα. Ιουλιάνα Μπάκα, γονέα του Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα, η οποία φιλοτέχνησε τα εικαστικά έργα μεγάλης κλίμακας (τοιχογραφίες) στους κοινόχρηστους χώρους του Δημοτικού Σχολείου. 

Μέσω μιας μικρής ξενάγησης στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου η κα. Μπάκα παρουσίασε στα προνήπια και νήπια τα έργα της, συζήτησε μαζί με τους/τις μαθητές/τριες σχετικά με τη δημιουργία των έργων της (πηγές έμπνευσης, εικαστικές τεχνικές, επιλογή χρωμάτων, ανάλυση των σχεδίων σε επιμέρους γραμμές και φόρμες) και συνέχισε ζωγραφικά ένα τμήμα ενός έργου της παρουσία των μαθητών/τριών. Έπειτα από την ξενάγηση και παρουσίαση, τα προνήπια και νήπια του Νηπιαγωγείου επέστρεψαν στην τάξη, όπου υλοποίησαν ατομικές εικαστικές δημιουργίες με χρήση μεικτών τεχνικών και με τη βοήθεια της κας Μπάκα και των νηπιαγωγών τους. 

Παρουσίαση τοιχογραφιών ανάλυση 28.02.2024 1

Παρουσίαση τοιχογραφιών ανάλυση 28.02.2024 2   Παρουσίαση τοιχογραφιών ανάλυση 28.02.2024 3

 

(συνεχίζεται…)

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: 2ος Θεματικός Κύκλος “Φροντίζω το Περιβάλλον” (2023-2024)

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 28-03-2024

Στο Νηπιαγωγείο μας από τις 10 Φεβρουαρίου ως και τα τέλη Μαρτίου δουλέψαμε και ολοκληρώσαμε με επιτυχία τον 2ο Θεματικό Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Φροντίζω το Περιβάλλον).

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 2ου Θεματικού Κύκλου ήταν: «Η βροχούλα που έγινε πλημμύρα. Το βροχόμετρο!» με υποθεματική την Κλιματική Αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία.

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος βασίστηκε στο πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Πεταλούδων Ρόδου.

Στόχοι του προγράμματος (ανάμεσα σε άλλους) ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες τον κύκλο του νερού και να κατανοήσουν τα στάδιά του, να μπουν σε καταστάσεις προβληματισμού και να προσπαθήσουν να εξηγήσουν ένα φαινόμενο/γεγονός, να κατασκευάσουν ένα λειτουργικό όργανο από απλά υλικά και να πραγματοποιήσουν μετρήσεις, καθώς και να διακρίνουν τη σωστή από τη λανθασμένη συμπεριφορά σε περίπτωση πλημμύρας και να είναι σε θέση να υιοθετήσουν υπεύθυνη στάση.

Στον κύκλο αυτό καλλιεργήθηκαν στοχευόμενα Δεξιότητες Μάθησης του 21ου αιώνα (4cs: Επικοινωνία / Communication, Συνεργασία / Collaboration, Δημιουργικότητα / Creativity, Κριτική Σκέψη / Critical Thinking), Δεξιότητες της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και της Επιστήμης (Πληροφορικός γραμματισμός, Ψηφιακός γραμματισμός, Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών) και Δεξιότητες του Νου (επίλυση προβλημάτων, κατασκευές).

*************************************

2η Θεματική: Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική: Κλιματική Αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία

Τίτλος: “Η βροχούλα που έγινε πλημμύρα. Το βροχόμετρο!”

 

Εργαστήριο 1: Από πού έρχεσαι, βροχή; (Ο κύκλος του Νερού)

Εργαστήριο 2: Καλό μου συννεφάκι σταμάτα και λιγάκι, μη βρέχεις άλλο πια, μας έκανες παπιά!

Εργαστήριο 3: Το βροχόμετρο – Κατασκευή με υλικά καθημερινής χρήσης

Εργαστήριο 4: Οδήγηση και πλημμύρες #1

Εργαστήριο 5: Οδήγηση και πλημμύρες #2

Εργαστήριο 6: Οδήγηση και πλημμύρες #3

Εργαστήριο 7: Αναστοχασμός – Αξιολόγηση

 

*************************************

Ενδεικτικές φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας

στα πλαίσια των Εργαστηρίων αυτού του Κύκλου

 (κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

 

1   2

3   4

6   10

7   8

5



Λήψη αρχείου

9

 

Δραστηριότητες του Φεβρουαρίου

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Δ.Θ.Δ. "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο", Δραστηριότητες, Επισκέψεις, Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID), Προγράμματα, Σχέδιο Δράσης Ομαλής Μετάβασης | , στις 29-02-2024

Ο Φεβρουάριος ήταν γεμάτος από διάφορες εικόνες, γνώσεις και ερεθίσματα: τα νήπια και τα προνήπια συμμετείχαν σε πολλές και διαφορετικές δραστηριότητες, επισκέψεις και δράσεις.

Στις αρχές του μήνα, στα πλαίσια της ετήσιας δράσης μας με τίτλο: «Η Κινηματογραφική Προβολή του Μήνα» παρακολουθήσαμε για το μήνα Φεβρουάριο την ταινία μικρού μήκους “Thought of You” του Ryan Woodward. Την αναλύσαμε, τη συζητήσαμε και κάναμε μια σχετική εργασία.

1 3   2 2

 

Στις 5/2/2024 στις 10.30 υποδεχτήκαμε στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας την κα. Έφη Π. και την κα. Σούλα Σ. Οι δύο κυρίες συμμετέχουν στην ομάδα εθελοντών και γονέων του Νηπιαγωγείου & Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα, η οποία έχει αναλάβει να διοργανώσει την αποκριάτικη παρέλαση 2024 με θέμα την Ανακύκλωση, που θα γίνει στον Πλαταμώνα. Το Νηπιαγωγείο μας υποστηρίζει την προσπάθειά τους και θα συνεργαστεί μαζί τους για το τελικό αποτέλεσμα.

Οι δύο κυρίες μάς παρουσίασαν τις παιδικές στολές της αποκριάτικης παρέλασης (σαλιγκάρι και σύννεφο), όπως έχουν αποφασιστεί από την ομάδα των διοργανωτών, μας τραγούδησαν τραγούδια και περάσαμε πολύ όμορφα. Παιδιά και νηπιαγωγοί υποσχεθήκαμε να αναλάβουμε να ετοιμάσουμε στο νηπιαγωγείο τα στεφανάκια των σαλιγκαριών για τις στολές.

Παρουσίαση αποκριάτικων στολών 5.2.2024

 

Έπειτα γιορτάσαμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2024, σε συνεργασία με το Saferinternet4kids.gr. Υλοποιήσαμε μια εκδήλωση στις 6/2/2024, παρακολουθήσαμε μια τηλεδιάσκεψη στις 8/2/2024 και κάναμε διάφορες συζητήσεις και εργασίες για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε και στο σχετικό άρθρο μας, κάνοντας κλικ εδώ.

ΝΓ Πλαταμώνα SID 2024   ΝΓ Πλαταμώνα SID 2024 2

 

Γνωρίσαμε την αλκυόνα, συζητήσαμε για τις Αλκυονίδες ημέρες και στολίσαμε την τάξη μας με αλκυόνες…

3 2

 

Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια στην αυλή και με τους φίλους μας ελεύθερα στην τάξη…

4 2  7 1

 

Γράψαμε γράμματα και λέξεις και δημιουργήσαμε…

   6 1 5 2

 

Συνεχίσαμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, καθώς επίσης και το Πρόγραμμά μας Σχολικών Δραστηριοτήτων με τίτλο: “Από την Τελεία στη Γραμμή, ταξίδι στη Γραφή και τη Ζωγραφική” και κάναμε ποικίλες δραστηριότητες. Για το Πρόγραμμα πιο αναλυτικά μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο σχετικό μας άρθρο, κάνοντας κλικ εδώ.

 

Την Παρασκευή 16/2/2024 υποδεχτήκαμε στο χώρο του σχολείου μας την κα. Χριστίνα Βράκα, ηθοποιό/αφηγήτρια και τον κ. Αλέξανδρο Κωνσταντίνου, μουσικό, για να παρακολουθήσουμε μια αφήγηση λαϊκών παραδοσιακών παραμυθιών από διάφορες χώρες του κόσμου με τη συνοδεία παραδοσιακού μουσικού οργάνου (κανονάκι) διάρκειας 60 λεπτών.

Αφήγηση 16.2.24

Ακούσαμε: 1. παραμύθι από την Αφρική και τη Μπουργκίνα Φάσο (Πώς απέκτησε ο ελέφαντας την προβοσκίδα του) και τραγουδήσαμε το τραγούδι “Το ελεφαντάκι” 2. παραμύθι από τη Ρωσία (Ο ψαράς γεράκος, η αλεπού και ο λύκος) και τραγουδήσαμε το τραγούδι “Για πού, για πού τραβάει η αλεπού” 3. παραμύθι από η Νότια Αμερική (Η νυχτερίδα και τα πουλιά) και τραγουδήσαμε το τραγούδι “Η κουκουβάγια” 4. παραμύθι από την Ιαπωνία/Κίνα (Η πετρόσουπα) και τραγουδήσαμε τον “Πρίγκιπα Λεμόνη και την όμορφη Κρεμμύδω” και ένα παραδοσιακό τραγούδι της Κάτω Ιταλίας. Περάσαμε τέλεια!

 

Την Τετάρτη 28/2/2024, στα πλαίσια του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτιστικών Θεμάτων που υλοποιούμε τη φετινή σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο μας με τίτλο: “Από την Τελεία στη Γραμμή, ταξίδι στη Γραφή και τη Ζωγραφική”, υποδεχτήκαμε την κα. Ιουλιάνα Μπάκα, γονέα του Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα, η οποία φιλοτέχνησε τα εικαστικά έργα μεγάλης κλίμακας (τοιχογραφίες) στους κοινόχρηστους χώρους του Δημοτικού Σχολείου. 

Μέσω μιας μικρής ξενάγησης στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου η κα. Μπάκα παρουσίασε στα προνήπια και νήπια τα έργα της, συζήτησε μαζί με τους/τις μαθητές/τριες σχετικά με τη δημιουργία των έργων της (πηγές έμπνευσης, εικαστικές τεχνικές, επιλογή χρωμάτων, ανάλυση των σχεδίων σε επιμέρους γραμμές και φόρμες) και συνέχισε ζωγραφικά ένα τμήμα ενός έργου της παρουσία των μαθητών/τριών. Έπειτα από την ξενάγηση και παρουσίαση, τα προνήπια και νήπια του Νηπιαγωγείου επέστρεψαν στην τάξη, όπου υλοποίησαν ατομικές εικαστικές δημιουργίες με χρήση μεικτών τεχνικών και με τη βοήθεια της κας Μπάκα και των νηπιαγωγών τους. 

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Μπάκα για το χρόνο που μας αφιέρωσε και για την τόσο ενδιαφέρουσα ξενάγηση και παρουσίασή της. Μάθαμε πολλά για τα έργα της και για την τέχνη και περάσαμε πολύ δημιουργικά και όμορφα!

Παρουσίαση τοιχογραφιών ανάλυση 28.02.2024 1

Παρουσίαση τοιχογραφιών ανάλυση 28.02.2024 2   Παρουσίαση τοιχογραφιών ανάλυση 28.02.2024 3

Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτιστικών Θεμάτων: “Από την Τελεία στη Γραμμή, ταξίδι στη Γραφή και τη Ζωγραφική” (Μέρος 1ο)

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Προγράμματα | , στις 15-02-2024

Από το Νοέμβριο του 2023 έως και τον Απρίλιο του 2024, στα 3 Τμήματα του Νηπιαγωγείου μας και με διατμηματική συνεργασία (1ο και 2ο Τμήμα Βασικού Υποχρεωτικού Προγράμματος, Τμήμα Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος) υλοποιούμε ένα Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτιστικών Θεμάτων, με τίτλο:

Από την Τελεία στη Γραμμή, ταξίδι στη Γραφή και τη Ζωγραφική”

Καθ΄ όλη τη διάρκεια του Προγράμματος, στόχος μας είναι να εξερευνήσουμε τον κόσμο της Τελείας και της Γραμμής και μέσα από αυτές, να γνωρίσουμε καλύτερα τη Γραφή και τη Ζωγραφική.

Πιο αναλυτικά:

 

1ος και 2ος μήνας (Νοέμβριος-Δεκέμβριος) – Η Τελεία

Διδακτικές Ενότητες:

Η Τελεία στα Βιβλία: Πίτερ Ρέινολντς «Η Τελεία», ο Κύκλος, γραφισμοί, ασκήσεις εμπέδωσης, εικαστικές δημιουργίες με την τελεία κ.ά.
Η Τελεία στη Φύση και στο Δομημένο Περιβάλλον
Η Τελεία στην Τέχνη: Βασίλι Καντίνσκι, Ζωρζ-Πιερ Σερά και Πουαντιγισμός, Γιαγιόι Κουσάμα
Η Τελεία οδηγεί στη Γραμμή

******************

 

Φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας με την Τελεία

(κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

1 2   2 1

3 1   4 1

5 1   6

7   8

9   10

11   12

13   14

15   16

17   18

19   20

21   22

23  24

25   26

27   28

29   30

31   32

36   37

38   39

40   41

42   43

44  45

46   47

33. Ανταγωνιστικό παιχνίδι Ποιος θα μαζέψει πιο πολλές τελείες

Ανταγωνιστικό παιχνίδι: Ποιος θα μαζέψει πιο πολλές τελείες

 

34. Η τελεία με το σώμα μας

Η τελεία με το σώμα μας

 

35. Κυνήγι θησαυρού με τελείες

Κυνήγι θησαυρού με τελείες

 

(συνεχίζεται…)

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2024

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) | , στις 12-02-2024

Και τη φετινή χρονιά, το Νηπιαγωγείο μας θέλοντας να αναδείξει τις θετικές χρήσεις της ψηφιακής τεχνολογίας, να ενημερώσει τα παιδιά για τους κινδύνους του Διαδικτύου και να συμβάλλει με αυτό τον τρόπο στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας, υλοποιεί δραστηριότητες σχετικές με την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και υποστηρίζει την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) 2024.

SID2024 Save the date    Screenshot 2023 12 15 141210 1536x798 1

 

• Την Τρίτη 6/2/2024 (Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου) οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στην εκδήλωση που υλοποίησε το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το φορέα SaferInternet4kids.

Οι μαθητές/τριες του 1ου και 2ου Πρωινού Τμήματος παρακολούθησαν ένα βίντεο από το υλικό του saferinternet4kids.gr (και συγκεκριμένα από εδώ: https://saferinternet4kids.gr/video/asfaleia-sto-internet-2), συζήτησαν σχετικά και έπειτα έκαναν ατομικές εργασίες τις οποίες και πήραν μαζί τους στο σπίτι, ως μια υπενθύμιση για το τι πρέπει να προσέχουν όταν συνδέονται στο Διαδίκτυο.

ΝΓ Πλαταμώνα SID 2024

 

Οι μαθητές/τριες του Ολοήμερου Τμήματος διάβασαν μια ιστορία από το SaferInternet4kids (Η δύναμη της εικόνας) και έπειτα δημιούργησαν μια ομαδική εργασία με συμβουλές για την Ασφαλή Πλοήγηση. 

ΝΓ Πλαταμώνα SID 2024 2

 

• Την Πέμπτη 8/2/2024 οι μικροί μαθητές/τριες και των δύο πρωινών τμημάτων συμμετείχαν και παρακολούθησαν τη διαδικτυακή εκδήλωση για τα Νηπιαγωγεία που διοργάνωσε το SaferInternet4kids (10.00-11.00).

Στην εκδήλωση ο @Παπάκης ενημέρωσε τους/τις μαθητές/τριες για το τι πρέπει να προσέχουν στην επικοινωνία τους μέσω διαδικτύου. Μέσα από το παραμύθι «Ο διάσημος φίλος του @Παπάκη» και μια διαδραστική παρουσίαση, οι μικροί μαθητές έμαθαν πώς να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου με ασφάλεια, ενημερώθηκαν για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και για τον διαδικτυακό εκφοβισμό ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο πως πρέπει να αντιδρούν στην περίπτωση που δουν κάτι στο διαδίκτυο που τους ανησυχεί/αναστατώνει/τρομάζει.

1 1

 



Λήψη αρχείου

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: 3ος Θεματικός Κύκλος “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” (2023-2024)

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 07-02-2024

Στο Νηπιαγωγείο μας από τις αρχές Δεκέμβρη ως τις 07 Φεβρουαρίου δουλέψαμε και ολοκληρώσαμε με επιτυχία τον 3ο Θεματικό Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη).

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 3ου Θεματικού Κύκλου ήταν: «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο» με υποθεματική την Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα.

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος βασίστηκε στο υλικό της κας. Βασιλικής Μαντζουράτου.

Στόχοι του προγράμματος ήταν οι μαθητές/τριες να επικοινωνήσουν μέσα από την κίνηση και μη λεκτική επικοινωνία, να αναστοχαστούν και να αξιολογήσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και συνεργασίας που αξιοποιούν, να επικοινωνήσουν μέσα από διάφορες συμβάσεις με: κινήσεις, ήχους, γλώσσα του σώματος, ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς χωρίς οπτική επαφή, να συνεργαστούν σε δυο επίπεδα (ανά ζεύγη / σε μικρές υποομάδες), να αναστοχαστούν και να συζητήσουν για τις συμπεριφορές που εμποδίζουν ή διευκολύνουν τη συνεργασία σε ομάδες, κ.ά.

Στον κύκλο αυτό καλλιεργήθηκαν στοχευόμενα Δεξιότητες Μάθησης του 21ου αιώνα (4cs), Δεξιότητες Ζωής (κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση, προσαρμοστικότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία) και Δεξιότητες του Νου (Στρατηγική σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, Μελέτη περιπτώσεων, Κατασκευές).

*************************************

3η Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος: “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”

 

Εργαστήριο 1: Ας γνωριστούμε παίζοντας

Εργαστήριο 2: Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας

Εργαστήριο 3: Η αρχική μου ιδέα!

Εργαστήριο 4: Ικανότητες επικοινωνίας

Εργαστήριο 5: Συνεργασία σε ομάδες

Εργαστήριο 6: Ενσυναίσθηση – Επίλυση συγκρούσεων

Εργαστήριο 7: Δραστηριότητες Αξιολόγησης – Τελικές ιδέες παιδιών

 

*************************************

Φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μας στα

πλαίσια των Εργαστηρίων αυτού του Κύκλου

 (κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση):

1   2

3   4

20240202 5121149   5

 

Δραστηριότητες του Ιανουαρίου

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Δραστηριότητες, Σχέδιο Δράσης Ομαλής Μετάβασης | , στις 01-02-2024

Επιστρέφοντας ξεκούραστοι και πάλι στο Νηπιαγωγείο μας έπειτα από τις διακοπές των Χριστουγέννων, καλωσορίσαμε τη Νέα Χρονιά και το νέο μήνα Ιανουάριο, κάνοντας πολλές εργασίες και κατασκευές. 

 

1   2

3   5

6   7

28    29

4    12

 

Χαρήκαμε που ξαναβρεθήκαμε με τους φίλους μας και παίξαμε πολλά παιχνίδια μαζί τους!

14 25

 

Ξεκινήσαμε τη Δανειστική μας Βιβλιοθήκη: συζητήσαμε τους κανόνες λειτουργίας της, διαλέξαμε τα αγαπημένα μας παιδικά βιβλία και παραμύθια για να βάλουμε σε αυτή, τα καταγράψαμε, στολίσαμε τη Βιβλιοθήκη μας με κουκουβάγιες επηρεασμένες από το έργο του ζωγράφου Πιετ Μοντριάν και γίναμε μικροί αναγνώστες.

8   10

 

Συζητώντας για το έργο του Μοντριάν και τις απεικονίσεις του, βρήκαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και δύο ακόμη γεωμετρικά σχήματα: το τετράγωνο και το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο. (Πριν τα Χριστούγεννα είχαμε ήδη γνωρίσει τον κύκλο και το τρίγωνο). Έπειτα, συμπεριλάβαμε τα σχήματα που μάθαμε σε μια εργασία.

13

 

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης μας με τίτλο «Από το Νηπιαγωγείο ξεκινώ, μεγαλώνω, προχωρώ, πάω στο Δημοτικό!» (Θέμα: Ομαλή Μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο) τα νήπια κάλεσαν στο χώρο του Νηπιαγωγείου τους/τις μαθητές/τριες της Α’ Τάξης και τη δασκάλα τους για να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν σε ένα μάθημά μας, στις 10/01/2024.

Τα νήπια/προνήπια και οι μαθητές/τριες της Α’ Τάξης παρακολούθησαν τη βραβευμένη ταινία μικρού μήκους «Το κόκκινο μπαλόνι» (“Le ballon rouge” / Αλμπέρ Λαμορίς, Γαλλία, 1956), η προβολή της οποίας εντάσσεται στα πλαίσια της ετήσιας δράσης που υλοποιεί το Νηπιαγωγείο μας με τίτλο: «Η Κινηματογραφική Προβολή του Μήνα».

Το φιλμ «Το Κόκκινο Μπαλόνι» το οποίο βραβεύτηκε με το Όσκαρ Καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου το 1957, αποτελούσε την ταινία που ήταν προγραμματισμένη να προβληθεί στο Νηπιαγωγείο μας για το μήνα Ιανουάριο.

Έπειτα από την προβολή ακολούθησε συζήτηση με τους/τις μαθητές/τριες και δόθηκε μια σχετική εργασία καλλιέργειας της φαντασίας. 

9

 

Στις 12/01/2024 παρακολουθήσαμε στο Νηπιαγωγείο ένα διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Νηπιαγωγείου, από το Saferinternet4kids, διάρκειας 1 διδακτικής ώρας. 

Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες ενημερώθηκαν με κατάλληλο για την ηλικία τους τρόπο, για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, την υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο, το ασφαλές online gaming, το διαδικτυακό εκφοβισμό, τη θετική αλληλεπίδραση με φίλους στο διαδίκτυο και άλλα ζητήματα.

11

 

Συζητήσαμε για την εποχή του Χειμώνα και για τα χαρακτηριστικά της και έπειτα δημιουργήσαμε με βάση όσα είχαμε μάθει…

16   18

24   30 1

26   27

 

γνωρίσαμε κι άλλα γράμματα και κάναμε ασκήσεις με αυτά…

17

 

Στα Αγγλικά μάθαμε νέες λέξεις και με αυτές παίξαμε πολλά παιχνίδια. Παίξαμε επίσης παιχνίδια και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή!

19

 

Στο τέλος του μήνα γνωρίσαμε τους 3 Ιεράρχες, συζητήσαμε για τη ζωή και για το έργο τους και τους τιμήσαμε με δημιουργίες μας, που πήραμε έπειτα μαζί μας στο σπίτι.

15   23

 

Στις 30 Ιανουαρίου κόψαμε τη βασιλόπιτά μας, η οποία ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Πλαταμώνα. Ήταν πεντανόστιμη! Τα φλουριά συνοδεύονταν από όμορφα δωράκια για τα δύο τυχερά παιδιά. Τυχεροί ήταν η Ε. και ο Α.!

20    21

22

Πάντα τυχεροί να είστε παιδιά και πάντοτε έτσι χαρούμενοι και χαμογελαστοί!  

 

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων

για την προσφορά του

και ευχόμαστε και του χρόνου με υγεία!

Ευχές

0

Συγγραφέας: Νηπιαγωγείο Πλαταμώνα | Κατηγορία Ευχές - Ευχαριστήριες Επιστολές | , στις 24-12-2023

 

Ευχές

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση