Καλοκαιρινή γιορτή 2024!

Η φετινή χρονιά έφτασε στο τέλος της! Την τελευταία ημέρα της σχολικής χρονιάς, την Παρασκευή 15/6/202,  πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου μας, η οποία ήταν εμπνευσμένη από το πρόγραμμα” Βήματα για τη ζωή”.

Η αρχή έγινε με το τραγούδι ” ‘Οπου υπάρχει αγάπη” σε στίχους και μουσική Στέφανου Βαρελά. Τα παιδιά έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα αγάπης, επιμονής, ευτυχίας, υγείας, αλληλεγγύης, βοήθειας, σεβασμού, χαράς, πίστης, φιλίας, υπομονής, ελευθερίας, αξιοπρέπειας, δικαιοσύνης, ομαδικότητας, ισότητας, κατανόησης, ειρήνης, ευγένειας και ελπίδας. Τα παιδάκια μας χόρεψαν και τραγούδησαν μεταδίδοντας παντού το μήνυμα πως:

“Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε, έναν κόσμο απ’ αγάπη κι ελπίδα,
με χρώματα ουράνια θα βάψουμε τη ζωή μας, ν’ αλλάξει σελίδα.
Χέρια σφιχτά θα ενώσουμε κι οι καρδιές θα κερδίσουν τη μάχη,
με ένα φιλί θ’ ανταμώσουμε μοναχά σαν υπάρχει αγάπη¨.

εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 15 610 εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 256 εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 242 εικόνα Viber 2024 06 18 11 41 37 388IMG 20211018 112203

Μετά το τραγούδι είπαν από ένα αποχαιρετιστήριο ποιηματάκι.

Στη συνέχεια τα νηπιάκια μας χόρεψαν το τραγούδι “Ο Παλιάτσος”, ένα υπέροχο συγκινητικό τραγούδι του Νότη Μουρουδή σε στίχους της Μέλπως Ζαρόκωστα.

Το τραγούδι «Ο παλιάτσος» με την παιδική χορωδία του Δημήτρη Τυπάλδου, το 1990 βραβεύεται στον διεθνή διαγωνισμό παιδικού τραγουδιού στη Λισαβόνα  κατακτώντας το Α΄ βραβείο στον 12ο διεθνή Διαγωνισμό Παιδικών Χορωδιών.

εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 162εικόνα Viber 2024 06 18 11 44 57 911 εικόνα Viber 2024 06 19 20 52 52 608

Ακολούθησε χορευτικό με το χαρούμενο τραγούδι “Λαλαλαλα” της Μαρίνας Σάττι, που μιλάει για τη χαρά!

εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 316 εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 270

Στο τέλος έγινε η απονομή των αναμνηστικών.

εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 334 εικόνα Viber 2024 06 19 19 07 10 385

Τα παιδιά και οι νηπιαγωγοί του Νηπιαγωγείου Περιβολακίου δίνουμε σε όλον τον κόσμο ευχές για ένα χαρούμενο, ξεκούραστο και ευχάριστο καλοκαίρι!!!

Η κ. Μαρία, η κ. Κατερίνα και η κ. Αρετή ευχόμαστε στα παιδάκια μας να είναι πάντα υγιή και χαρούμενα!

Με τους μισούς είπαμε “εις το επανιδείν!” γιατί θα ξανασυναντηθούμε! 

Στους άλλους μισούς ευχόμαστε τα καλύτερα για το νέο ξεκίνημά τους στο δημοτικό σχολείο και ευχόμαστε οι νηπιαγωγικές εμπειρίες που αποκτήσαμε, η αγάπη και οι αγκαλίτσες που κάναμε να μην ξεχαστούνε ποτέ!!!! 

Καλό Καλοκαίριιιιι!!!!!!!

 

 

 

4ο εργαστήριο δεξιοτήτων 2023-2024

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 | 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Διάρκεια: Απρίλιος – Μάιος

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Υποθεματική: STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

Ολοκληρώθηκε και το 4ο εργαστήριο δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείο μας! Επεξεργαστήκαμε το θέμα της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος, δίνοντας έμφαση στο πώς η τεχνολογία μπορεί να γίνει σύμμαχος στο δύσκολο αυτό έργο.

1ο εργαστήριο: Έναυσμα ενδιαφέροντος

Η ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΓΛΑΡΟΣ

Ξεκινήσαμε να μιλάμε για την ανακύκλωση αφού πρώτα διαβάσαμε το βιβλίο “Η Στέλλα και ο γλάρος”, της Τζορτζίνα Στίβενς. Μοιραστήκαμε με τους φίλους μας τις γνώσεις που ήδη είχαμε για το θέμα, εκφράσαμε απορίες, είδαμε εποπτικό υλικό σε διάφορες μορφές και φέραμε υλικά προς ανακύκλωση.

2ο εργαστήριο: Διαχείριση των απορριμμάτων, συλλογή και ταξινόμησή τους

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 979Οι μαθητές ομαδοποίησαν τα υλικά ανάλογα με το υλικό τους, τα καταμέτρησαν, έκαναν πρόσθεση και σύγκριση. Έκαναν σύγκριση βάρους και μελέτησαν τον κόσμο γύρω τους κατανοώντας τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα τα αντικείμενα που τους περιβάλλουν. Οι μαθητές στη φάση αυτή έμαθαν τις λέξεις «χαρτί», «μέταλλο», «πλαστικό», «γυαλί», «οργανικά». Επίσης έμαθαν για την ανακύκλωση ιδιαίτερων υλικών και την χρησιμότητά τους, όπως καπάκια και μπαταρίες.

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 656 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 674 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 631

Επεκτείνοντας τη δραστηριότητα παίξαμε επιτραπέζιο παιχνίδι “Πως ανακυκλώνω”

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 335 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 402 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 425

30 εργαστήριο: Μετράμε αποστάσεις και κατασκευάζουμε την πίστα μας

Πρώτη γνωριμία με τις λειτουργίες του Beebot. Το εργαστήριο ξεκίνησε με την παρουσίαση του ρομπότ από τον εκπαιδευτικό. Πρώτα κινηθήκαμε με το σώμα μας όπως το ρομποτάκι μας για καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας του.

IMG 20240604 1959141 Στη συνέχεια η εκπαιδευτικός εξήγησε  στους μαθητές ότι το ρομπότ δεν μπορεί να κινείται ελεύθερα οπουδήποτε και ότι θα πρέπει να δημιουργήσουν τον κόσμο του, μια πίστα. Πειραματιστήκαμε με τη μελισσούλα για να ανακαλύψουμε τη λειτουργία των κουμπιών της  και χρησιμοποιήσαμε καρτέλες κατεύθυνσης για καλύτερη κατανόηση τους. Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα χάραξε τις δικές της διαδρομές σε κάθε πίστα.

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 548

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 535 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 521 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 506 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 492 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 472 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 455 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 440 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 113

4ο εργαστήριο: Προγραμματισμός του ρομπότ Beebot. Συλλογή και απόθεση ανακυκλώσιμων υλικών

Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες τοποθετούσαν πάνω στην πίστα ανακυκλώσιμα απορρίμματα και προγραμμάτιζαν το ρομπότ με στόχο να το οδηγήσουν στις συγκεκριμένες θέσεις.

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 103 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 093 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 082 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 35 067 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 34 276 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 783 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 772 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 745 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 732 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 712 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 694εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 33 759

Στη συνέχεια παίξαμε με την πίστα της ανακύκλωσης. Η φίλη μας η Beebot, ήρθε για να μας βοηθήσει να σώσουμε τις χρήσιμες συσκευασίες από τα σκουπίδια, για το καλό του πλανήτη μας, και να τα οδηγήσει στον σωστό κάδο ανακύκλωσης. Έτσι, την προγραμματίζαμε κάθε φορά να κάνει την πιο σύντομη διαδρομή, ώστε να φτάσει στη συσκευασία που ανήκε σε μια από τις τέσσερις κατηγορίες. (π.χ. λέγοντας η εκπαιδευτικός ότι πρέπει να φτάσει στην ομάδα του πλαστικού, έπρεπε να αναγνωρίσουν ποιο από τα τέσσερα αντικείμενα του πλέγματος ανήκει σ’αυτήν την κατηγορία, ώστε να οδηγήσουμε την Beebot εκεί).

εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 309 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 272 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 198 εικόνα Viber 2024 06 11 23 14 31 166

Βήματα για τη ζωή…..συνέχεια

19 -20. Σε συνέχεια του προγράμματος μας βήματα για την ζωή βοηθοί  την επόμενη εβδομάδα ήταν ο Δημήτρης και η Όλγα! Τους πήραμε συνέντευξη και παίξαμε με τα παιχνίδια τους!

Ευχαριστούμε πολύ τον Δημήτρη και τη μαμά του Ελένη για το επιτραπέζιο και τα βιβλία που χάρισαν στο σχολείο!

1717842827078 1717842827064 storage emulated 0 Android data com.miui .gallery cache SecurityShare 1717842827071

 

21 -22. Επόμενοι βοηθοί ήταν η Όλγα και η Αιση! Πήραμε συνέντευξη από τα κορίτσια, τις γνωρίσαμε καλύτερα και παίξαμε με τα παιχνίδια τους! Οι γονείς της Άιση, Σίλντα και Μίρι ξέκλεψαν λίγο χρόνο από τη δουλειά τους και ήρθαν και μας μίλησαν για το επάγγελμα του επιπλοποιού και μας έφτιαξαν ένα σκαμπό που μας το χάρισαν! Μας χάρισαν και ένα υπέροχο βιβλίο και έναν στόχο για την αυλή!

εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 44 0391717842827130 εικόνα Viber 2024 06 09 01 21 05 510171784282710617178428270981717842827085εικόνα Viber 2024 06 09 01 21 05 9761717842827089 1717842827134εικόνα Viber 2024 06 09 01 21 05 133 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 44 006 1717842827110 1717842827094

23-24. Βοηθοί την επόμενη εβδομάδα ήταν ο Κωνσταντίνος και ο Άρι! Την Πέμπτη ήρθε στην τάξη μας ή μαμά Νατάσα, μας απάντησε στις ερωτήσεις μας για τον Κωνσταντίνο και μας μίλησε και για τις σπουδές τις ως κοινωνική λειτουργός! Φτιάξαμε μαζί της έναν καταπληκτικό πίνακα με το αποτύπωμα του χεριού μας και με σύνθημα “όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε! ” Αφού παίξαμε μαζί της, κεραστήκαμε από τον Κωνσταντίνο και τέλος πήραμε δύο υπέροχα παιχνίδια δώρο!

εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 164εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 952εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 970εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 934εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 985 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 743 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 731 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 718 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 44 097 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 44 068

Την Παρασκευή ήρθε στην τάξη μας ή μαμά του Άρι, Νερτίλα και η αδερφή του Μελίτα για να μας βοηθήσει στη μετάφραση καθώς η Νερτίλα δεν γνωρίζει καλά Ελληνικά. Μας μίλησε για το επάγγελμα της, τον καθαρισμό χαλιών και μας παρουσίασε τον τρόπο που τα τακτοποιούν ! Πολύ μας άρεσε και όλοι θέλαμε να τυλίξουμε το χαλάκι που μας έφερε! Στο τέλος ο Άρι μας κέρασε και μας χάρισαν ένα υπέροχο βιβλίο για το σχολείο!

 

εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 51 002εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 263εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 230εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 51 046εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 51 018εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 51 033εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 303εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 50 201εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 51 078 εικόνα Viber 2024 06 08 18 00 51 062

 

Και κάπου εδώ τελείωσε και το πρόγραμμα μας! Ελπίζουμε όσοι γονείς μπόρεσαν και ήρθαν στην τάξη μας να πέρασαν όμορφα!! Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα Βήματα για τη Ζωή! Ένα πρόγραμμα που μέσα από αυτό μοιραστήκαμε προσωπικές πληροφορίες για τα παιδιά σας και τη ζωή σας έξω από το σχολείο. Η καλή σας διάθεση και και όσα μας παρουσιάσατε με τόσο μεράκι πραγματικά μας συγκινεί!

Ευχαριστούμε για την συνεργασία!

 

Βήματα για τη ζωή……συνέχεια

13. Σε συνέχεια του προγράμματος μας “Βήματα για την ζωή” επόμενος βοηθός της τάξης  ήταν η Λίζα! Καλεσμένοι η μαμά Μαρίνα και ο μπαμπάς Γιώργος! Ξεκινήσαμε με υπέροχες κρέπες με ζαχαρούχο γάλα (όπως τις τρώνε στη Ρωσία) και εφόσον ήταν η πρώτη μέρα της άνοιξης η μαμά Μαρίνα μας έδειξε με την τεχνική της χαρτοδιπλωτικής να φτιάχνουμε τουλίπες! Αργότερα παίξαμε και η Μαρίνα μας διάβασε το ασχημόπαπο στα ρώσικα και ο Γιώργος μας το μετέφρασε!

IMG 20240420 234638 IMG 20240420 234547 IMG 20240420 234358 IMG 20240420 234921IMG 20240420 234500IMG 20240420 234256IMG 20240420 234612

 

14. Επόμενη βοηθός της τάξης η Βικτώρια! Καλεσμένοι η μαμά της Μαρία και ο μπαμπάς της Ερμής! Ως ηλεκτρολόγος μας μίλησε για το επάγγελμα του, για τη χρησιμότητα του ρεύματος αλλά και για το πόσο επικίνδυνο μπορεί να γίνει όπως επίσης και για τον τρόπο παραγωγής του από ανεμογεννήτριες! Με κατάλληλες οδηγίες και βοήθεια και από τους δύο φτιάξαμε τις δικές μας και βγήκαμε στην αυλή να δούμε αν λειτουργούν! Εννοείται παίξαμε το αγαπημένο μας παιχνίδι στην τάξη και τέλος η Βικτώρια μας χάρισε σε όλους ένα βιβλίο και στο σχολείο 2 παζλ και ένα bowling!!

IMG 20240421 001559IMG 20240421 001347IMG 20240421 001530  εικόνα Viber 2024 03 08 17 39 35 736 IMG 20240421 001712IMG 20240421 001218 IMG 20240421 001455εικόνα Viber 2024 03 08 17 41 12 252IMG 20240421 001941

 

15. Την επόμενη εβδομάδα βοηθός ήταν ο Δημήτρης! Καλεσμένη η μαμά Βάσω που με το γλυκό της χαμόγελο μας μίλησε για τα παιδιά της, έπαιξε μαζί μας και μας συνόδευσε στην αυλή για να χαρούμε τον ήλιο! Στο τέλος πήραμε και κεράσματα και ένα υπέροχο βιβλίο δώρο για το σχολείο μας!

IMG 20240420 224019IMG 20240420 225352 IMG 20240420 224232IMG 20240420 224919IMG 20240420 225119IMG 20240420 225159

 

16. Στη συνέχεια επόμενος βοηθός  ήταν η Κυριακή! Η μαμά της Αναστασία μας έδειξε πώς μπορούμε να φτιάξουμε εύκολα κουλουράκια! Ρίξαμε τα υλικά, ζυμώσαμε, πλάσαμε και φάγαμε! Στη συνέχεια μας διάβασε το παραμύθι “Τα 3 αρκουδάκια” και εννοείται παίξαμε το αγαπημένο παιχνίδι των παιδιών! Πήραμε τέλος και τα γλυκάκια μας και όμορφα δωράκια για το σχολείο μας!

trashed 1716235899 IMG 20240420 230611IMG 20240420 230651IMG 20240420 231054IMG 20240420 230734IMG 84f9acd1acb972644934d990069bb3a8 VIMG 20240420 231012IMG 20240420 231534IMG 20240420 231629IMG 20240420 231222

17. Επόμενος βοηθός ήταν ο Γιάννης! Καλεσμένη η μαμά του Σοφία που με το γλυκό της χαμόγελο μας μίλησε για την εγκυμοσύνη, μας έδειξε υπέρηχους με την φωτογραφία του μωρού, μάθαμε πως βολεύεται το μωρό μέσα στην κοιλιά και μας διάβασε ένα παραμύθι. Εννοείται παίξαμε και μας έμαθε και το παιχνίδι “1 2 3 κόκκινο φως”. Τέλος πήραμε και τα ζελεδάκια μας, τον χυμό μας, 2 υπέροχα παιχνίδια και 1 βιβλίο για το σχολείο μας!

IMG 20240420 232647IMG 20240420 232114IMG 8c36bf6d323bb0b99908ace0387ae564 V IMG 20240420 232451IMG 20240420 231842 IMG 20240420 231807IMG 20240420 232240IMG 20240420 231938

18. Την επόμενη εβδομάδα βοηθός ήταν ο Λευτέρης!! Καλεσμένη η μαμά Ρία που μας μίλησε για τις σπουδές της στο μπαλέτο, τη δουλειά της και πώς πραγματοποίησε το όνειρό της! Στη συνέχεια μας ξεσήκωσε με πολλά χορευτικά και εμείς συμμετείχαμε με πολύ ενθουσιασμό!!Μέσα από όμορφες μουσικές και ξεσηκωτικές χορογραφίες νιώσαμε πόση χαρά μας δίνει ο χορός! Τα παιδιά ιδιαίτερα ενθουσιάστηκαν με την χορευτική φιγούρα το κουνούπι!

IMG 20240421 003832 IMG 20240421 003222 IMG 20240421 003148 IMG 20240421 003041 IMG 20240421 002843 IMG 20240421 002721 IMG 20240421 002551 IMG 20240421 002413

 

Βήματα για τη ζωή συνέχεια……

Το πρόγραμμα Βήματα για τη ζωή συνεχίζεται!

9. Βοηθός της τάξης ο Γιάννης και καλεσμένοι οι δύο γονείς του Γιώτα και Αχιλλέας. Μας μυήσαν στον μαγικό κόσμο της μελισσοκομίας, μας μίλησαν για το βασίλειο των μελισσών, μας παρουσίασαν την κυψέλη και τα βήματα συλλογής του μελιού! Εννοείται φορέσαμε και τη στολή του και χρησιμοποιήσαμε και τα εργαλεία του! Επίσης μάθαμε για τα προϊόντα της μέλισσας, φάγαμε ψωμί βούτυρο με μέλι και πήρε το κάθε παιδάκι δώρο ένα βαζάκι με μέλι και το σχολείο ένα υπέροχο βιβλίο για τις μέλισσες! Γράψαμε και τα ονόματα μας στην κυψέλη για να μας θυμούνται οι μέλισσες ! Εννοείται παίξαμε και  διασκεδάσαμε!

IMG 20240305 142835IMG 20240306 212840IMG 20240305 142236IMG 20240305 143003IMG 20240305 143248IMG 20240305 143455IMG 20240305 143119 IMG 20240306 213148 IMG 20240305 143608IMG 7dcc742d49d139407f0096a6d31798c7 VIMG 20240305 143337IMG 20240306 212626IMG 20240306 213023

 

10. Βοηθός της επόμενης εβδομάδας ήταν η Αιμιλία και καλεσμένη η μαμά της Ειρήνη. Μας μίλησε για την κτηνοτροφική μονάδα που έχουν με αγελάδες, μας έδωσε πληροφορίες για αυτές και μιλήσαμε για τη σημασία του γάλακτος και των προϊόντων τους!! Δραματοποιήσαμε το άρμεγμα της αγελάδας, φάγαμε pancakes με πραλίνα φουντουκιού και μαρμελάδα και ζωγραφίσαμε αγελαδίτσες.

Αργότερα ο μπαμπάς Πασχάλης μας έφερε στην αυλή μας ένα μοσχαράκι 7 ημερών! Το βαφτίσαμε Παρασκευούλα, το χαϊδέψαμε το ταΐσαμε και ο Πασχάλης του φόρεσε και σκουλαρίκια!

Μετά από αυτή την φοβερή εμπειρία παίξαμε και πήραμε από την οικογένεια της Αιμιλίας υπέροχα δώρα παιχνίδια ψυχοκίνησης,  ρυζόγαλο και κασεράκι!!

εικόνα Viber 2024 03 06 20 03 39 296IMG 20240306 210539IMG 20240306 211028IMG 20240306 211159IMG 1f3dfcdc51a3bf3d231b79121e1619cf Vεικόνα Viber 2024 03 06 20 03 44 466 IMG 20240306 211455 IMG 20240306 210933 IMG 20240306 210811IMG 20240306 211750 IMG 20240306 210623 trashed 1712344274 IMG c00980b018f34fdbec8dc223b7ed022e V trashed 1712344252 IMG fca391bf757c17ac19286b97e03828de V IMG 20240306 211618trashed 1712344250 IMG f5aa8b5ce5bd918fa554d51f5a7e14ac V

 

11. Επόμενη βοηθός της τάξης μας η Ελένη! Καλεσμένη η μαμά της Βιολέτα η οποία μας μίλησε για το επάγγελμα της αισθητικού, την χρησιμότητα των φρυδιών, των βλεφαρίδων και των νυχιών καθώς και για την υγιεινή τους! Μας έδειξε να κάνουμε μασάζ για την ξεκούραση των μυών μας και κατασκευάσαμε μαζί της καδράκια του εαυτού μας με την τεχνική της χαρτοκοπτικής! Έπειτα αφού παίξαμε μας διάβασε και μας τραγούδησε ένα παραμύθι στα ρωσικά! Στο τέλος μας χάρισε στο σχολείο σούπερ υλικό για την ψυχοκίνηση!!

IMG 20240301 150300 IMG 20240301 150040 IMG 20240301 145901 IMG c597c064b2500e1ecaec9f7d16df9cc7 VIMG 20240301 145300IMG 20240301 145806 IMG 20240301 145619 IMG 20240301 145540

 

12. Βοηθός Ανδριάνα – καλεσμένη η μαμά Αλεξάνδρα! Μας μίλησε ως ιδιοκτήτρια καταστήματος, για την σωστή συμπεριφορά μας ως πελάτες αλλά και ως καταστηματάρχες και όλα αυτά μέσα από βιωματικό παιχνίδι με ρόλους!! Τα παιδιά ψώνισαν, πλήρωσαν αναμνηστικά από τη Θάσο, με την Ανδριάνα στον ρόλο της ταμία! Εννοείται ότι ακολούθησε το παιχνίδι μας! Στο τέλος είχαμε την χαρά να δεχτούμε τα αναμνηστικά από την Θάσο ως δώρο για κάθε παιδί και τρία υπέροχα καδράκια για το στολισμό του σχολείου μας!

IMG 20240301 144905 IMG 20240301 144811 IMG 20240301 144705 IMG 20240301 144519IMG 20240301 145218IMG 0a2bed87e4c7c1b582f446e678031594 V IMG 20240301 144343 IMG 20240301 144301

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους καλεσμέν0υς μας, μαμάδες και μπαμπάδες για την παρουσία τους στο σχολείο μας και τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες που μας πρόσφεραν!! Τους ευχαριστούμε και για όλα τα δώρα που πρόσφεραν στο σχολείο μας!

 

Εγγραφές 2024-2025

 

 

Χωρίς τίτλο 1

 

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία

(υπ. αριθ. Φ.6/18466/Δ1 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας)

 Για το σχολικό έτος 2024- 2025 οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από

 1 εώς 20 Μαρτίου 2024     

Στο νηπιαγωγείο μας εγγράφονται νήπια και πρόνηπια 

που έχουν γεννηθεί το 2019 & το 2020 

Συνοπτικά:

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
  • Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
  • Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, 3 (παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α΄70)). Οι γονείς προσκομίζουν στο σχολείο μόνο αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής (για όσους επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους).

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, 

την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

 Στο Νηπιαγωγείο Προσκομίζονται

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  • α) αίτηση-δήλωση εγγραφής γονέων/κηδεμόνων (επισυνάπτεται)
  • β) η αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής (για όσους επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους). Αφορά και τις αυτεπάγγελτες επανεγγραφές. (επισυνάπτεται)
  • γ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) (επισυνάπτεται)
  • δ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5 δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
  • ε)Υπεύθυνη Δήλωση έτερου γονέα στην οποία δηλώνει ότι συμφωνεί στην εγγραφή του παιδιού του. (επισυνάπτεται)                 Η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να είναι επικυρωμένη από ΚΕΠ για το γνήσιο της υπογραφής ή να έχει εκδοθεί μέσω της σελίδας gov.gr
  • ζ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (εφόσον υπάρχει), σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.       Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • η) Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ

 ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 ΑΙΤΗΣΗ- ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

➡ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

➡ Υπεύθυνη Δήλωση εγγραφής έτερου γονέα



Λήψη αρχείου

➡  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)-Συμπληρώνεται και υπογράφεται από Παιδίατρο



Λήψη αρχείου

 

Οδηγίες για γονείς για την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης



Λήψη αρχείου

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Προϊστάμενη Νηπιαγωγός : Γκοτζίρη Μαρία

Τηλ επικοινωνίας Νηπιαγωγείου :23940 22071

2ο εργαστήριο δεξιοτήτων 2023-2024

Διάρκεια: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική: Ψυχική και συναισθηματική υγεία – πρόληψη

Τίτλος: Ενδυνάμωση. Συνεργασία. Αποδοχή. Προλαβαίνουμε τη Βία πριν εμφανιστεί

Ολοκληρώθηκε και το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων στο σχολείο μας!  Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η πρωτογενής πρόληψη εκδήλωσης περιστατικών βίας και η καλλιέργεια της συναισθηματικής ανάπτυξης, με ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικείωση-αποδοχή του «άλλου». Με ποιους τρόπους βοηθάμε τον εαυτό μας, ως άτομο, αλλά και ως μέλος της ομάδας, να αποδεχτεί τον «άλλον», αλλά και να αναπτύξει μηχανισμούς άμυνας όταν νιώσει ότι απειλείται;

Ενδυνάμωση- Συνεργασία-Αποδοχή. Τα τρία στάδια που οφείλουμε να δουλεύουμε με τις ομάδες των παιδιών από μικρή ηλικία. Όσο πιο πολύ εξοικειωνόμαστε με τον «άλλον», τόσο πιο πολύ μειώνουμε τις περιπτώσεις εκδήλωσης βίας προς αυτόν/ή. Μέσα από τις συγκεκριμένες  δραστηριότητες, τα παιδιά δυναμώνουν ως άτομα, αλλά και ως μέλη ομάδας που μεταξύ τους έχουν κοινά στοιχεία. Μιλώντας για τον εαυτό του το κάθε παιδί,  ανακαλύψει πτυχές του που δε γνωρίζει και έτσι νιώθει περήφανο για αυτές. Αναδύεται η ξεχωριστή αξία του και ενισχύεται η αυτοεκτίμησή του. Τα παιδιά μοιράζονται τον τρόπο που τα κάνει να νιώθουν πιο δυνατά και να πιστέψουν περισσότερο στον εαυτό τους, ώστε αυτά τα «όπλα» να είναι η ασπίδα προστασίας τους, σε περίπτωση που κάποιος/α θελήσει να τα εκφοβίσει.

1ο εργαστήριο:  « Ένας κύκλος μας ενώνει».

Τα παιδιά κάθονται στο έδαφος σε σχήμα κύκλου. Ο/Η εκπαιδευτικός ζητάει να σηκωθούν σαν ελατήρια, τα παιδιά που έχουν ένα κοινό εξωτερικό χαρακτηριστικό π.χ όσα παιδιά έχουν κοντά μαλλιά ή όσα παιδιά φοράνε παπούτσια με κορδόνι. Το παιχνίδι επαναλαμβάνεται και κάθε φορά σηκώνονται διαφορετικές ομάδες παιδιών με βάση κάποιο κοινό χαρακτηριστικό. Τα παιδιά στέκονται στον κύκλο και ένα- ένα με σειρά λέει το όνομά του, ποιο είναι το αγαπημένο του χρώμα και ποιο το αγαπημένο του παιχνίδι.

εικόνα Viber 2024 02 01 23 00 47 786εικόνα Viber 2024 02 01 22 58 28 220IMG 20240201 143209 IMG 20240201 135838

Με βάση τα κοινά στοιχεία χωριζόμαστε σε 4 ομάδες.

 

2ο εργαστήριο: Ο «εαυτός μου», οι «άλλοι» (Ατομική- Συλλογική Ταυτότητα)

Τα παιδιά από κάθε ομάδα, χωρίζονται μεταξύ τους σε ζευγάρια.-Στα ζευγάρια το κάθε παιδί μιλάει για τον «εαυτό» του. Αναζητούν κοινά στοιχεία μεταξύ τους. Στο σχετικό φύλλο εργασίας, κάθε παιδί γράφει το όνομά του και ζωγραφίζει ή «γράφει» τρία στοιχεία του χαρακτήρα του και το αγαπημένο του παιχνίδι, φαγητό, ζώο, βιβλίο, ζωγραφίζει την οικογένειά του κ.ά.

εικόνα Viber 2024 02 05 20 40 21 398 εικόνα Viber 2024 02 05 20 40 21 050

Τα παιδιά  διαλέγουν το χρώμα της ομάδας, το ζώο ή το σχήμα και φυσικά το όνομα που θέλουν να έχει η ομάδα τους. Τέλος ζωγραφίζουν τους κανόνες που πρέπει να έχει η ομάδα για να περνούν καλά.

1η ομάδα: «Η κίτρινη μαϊμού»

IMG 20240201 135400IMG 395ca7969e0ffdebd20bad2cb3cdc08b V IMG 20240201 135726

 

2η ομάδα: «Το ροζ πόνι»

IMG 20240201 135459 IMG 20240201 142519 IMG 20240201 142715

3η ομάδα: «Το κόκκινο σαλιγκάρι»

IMG 20240201 135235 IMG 20240201 142437 IMG 20240201 135937

4η ομάδα: «Ο πορτοκαλί τάρανδος»

IMG 20240201 142003 IMG 20240201 142822 IMG 20240201 142931

3ο εργαστήριο:  « Δυναμώνω-Προστατεύω-Πιστεύω στον εαυτό μου» Αυτοεκτίμηση

Τα παιδιά καλούνται να συναποφασίσουν στην ολομέλεια ερωτήσεις που θα θέσουν σε όλα τα παιδιά, για να διαπιστώσει το κάθε παιδί, πόσο καλά γνωρίζει τον εαυτό του (π.χ. Τι καταφέρνω πολύ καλά, Τι με κάνει νιώθω πιο δυνατός/ή,…κ.ά.).

Το κάθε παιδί σχεδιάζει το περίγραμμα της παλάμης του και μέσα σε κάθε δάχτυλο «γράφει» ή ζωγραφίζει πέντε πράγματα που καταφέρνει και για τα οποία νιώθει περήφανο.

IMG 20231207 080136 IMG 20231207 080127 IMG 20231207 080115

Στην ολομέλεια προτείνουν λέξεις που κάνουν όλα τα παιδιά να νιώθουν πιο δυνατά. Γράφουν τις λέξεις πάνω σε «χάρτινα» ρούχα και φτιάχνουν τη «Μπουγάδα της τάξης».

IMG 20240201 135036 IMG 20240201 134950 IMG 20240201 134218 IMG 20240201 134133 IMG 20240201 134056 IMG 20240201 134026 IMG 20231205 131037

 

4ο εργαστήριο: «Συναισθάνομαι τον ‘’άλλον’’» (Ενσυναίσθηση-Επικοινωνία)

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Η κάθε ομάδα παίρνει μια εικόνα με κείμενο από ένα αλλόγλωσσο παραμύθι. Παρατηρούν τα γραπτά σύμβολα. Διατυπώνουν υποθέσεις για το τι μπορεί να γράφουν. Συζητούν για το ρόλο της εικόνας στην κατανόηση των παραμυθιών. Καλούνται να παρουσιάσουν στην ολομέλεια τι λέει το κείμενο που έχουν. Η δραστηριότητα επαναλαμβάνεται με αλλόγλωσσα μηνύματα και με νοηματική επικοινωνία.

-Θέτουμε ερωτήματα όπως: «Τι τα δυσκόλεψε; Πώς ένιωσαν που δεν καταλάβαιναν; Πώς φαντάζονται τον εαυτό τους, αν βρίσκονταν σε ένα μέρος που δεν καταλάβαινε τι του έλεγαν; Πώς θα αντιδρούσαν αν κάποιο από τα παιδιά της τάξης, μιλούσε αυτή τη γλώσσα;, κ.ά.

Διαβάζουμε «κοινωνικές ιστορίες» και συζητάμε τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός και πώς μπορούν να αντιδράσουν, σε περίπτωση που νιώσουν ότι κάποιος/α/ τα απειλεί.

Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός

«Πώς αντιδρώ στον σχολικό εκφοβισμό»

Το βιβλίο « Κόκκινο ή γιατί ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι αστείο» και προτείνουν τρόπους που βοηθάνε στο να μην εκδηλωθούν περιστατικά σχολικής βίας.

Κόκκινο ή Γιατί ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι αστείο | Skroutz.gr

5ο εργαστήριο:  «Οι εικόνες ‘’κρύβουν’’ τη δική τους ιστορία»

Τα παιδιά στις ομάδες τους παρατηρούν διάφορες εικόνες που απεικονίζουν περιστατικά βίας και συμπεριφορές- αντιδράσεις παιδιών. Η κάθε ομάδα επιλέγει μία εικόνα. Κάνουν υποθέσεις για το τι έχει γίνει πριν τη συγκεκριμένη σκηνή που απεικονίζεται και τι θα συμβεί μετά από αυτή. Με βάση τις ιδέες τους φτιάχνουν μια ιστορία. Παρουσιάζουν τις ιστορίες στα υπόλοιπα παιδιά.

IMG 20240201 133904 IMG 20240201 133839 IMG 20240201 133813

 

IMG 20240201 133727

6ο εργαστήριο: « Τι θα πάρω μαζί μου…;»

Διαβάσαμε βιβλία που βοηθούν τα παιδιά να μοιραστούν στην ομάδα τα συναισθήματα και τις απόψεις τους, να πουν φράσεις, λέξεις, να περιγράψουν συμπεριφορές, που θεωρούν ότι τα δυναμώνουν και τα βοηθούν ή ότι άλλο επιθυμούν από αυτά που βίωσαν τη διάρκεια του προγράμματος.

Χωρίς τίτλο

 

 

 

 

Κοπή βασιλόπιτας 2024

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, διοργάνωσε στο νηπιαγωγείο μας, ετήσια κοπή βασιλόπιτας.

εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 07 626εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 07 731εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 07 866εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 07 988εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 08 104εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 08 228

εικόνα Viber 2024 01 12 13 05 59 191εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 08 540

 

Το τυχερό παιδάκι κέρδισε δώρο ένα επιτραπέζιο παιχνίδι . Ευχόμαστε να είναι γερή και τυχερή πάντα στη ζωή της!!

εικόνα Viber 2024 01 12 13 05 58 402 εικόνα Viber 2024 01 12 13 05 58 587

Αλλά και τα υπόλοιπα παιδάκια πήραν δώρο ημερολόγια.

εικόνα Viber 2024 01 12 13 07 46 048

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας

που για μια ακόμη φορά στέκεται κοντά μας και μας στηρίζει!!

Βήματα για τη ζωή συνέχεια…..

Το πρόγραμμα Βήματα για τη Ζωή συνεχίζεται….

5. Βοηθός της τάξης η Ελπίδα – καλεσμένη η μαμά Ελίνα. Περάσαμε μια πολύ δημιουργική μέρα και η μαμά Ελίνα μας έδειξε πολλά παιχνίδια με αριθμούς και σχήματα σαν καθηγήτρια μαθηματικών που είναι. Δημιούργησε χειροποίητα παιχνίδια για τα παιδιά και τους έδειξε πόσο διασκεδαστικά είναι τα μαθηματικά! Την ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο παιχνίδι της που το χάρισε στο σχολείο!

IMG 20240131 104855IMG 20240131 104738IMG 20240131 104443 IMG 20240131 104536 IMG 20240131 104339 IMG 20240131 104145

IMG 20240131 104053

 

6. Βοηθός Ανδρομάχη – καλεσμένη η μαμά Ρία η οποία ως δασκάλα χορού μας ενθάρρυνε μέσα από πολλά παιχνίδια να εκφραστούμε, να ενδυναμώσουμε μέλη του σώματος μας και να διασκεδάσουμε. Επίσης μας έδωσε ιδέες και  συμβουλές για τις χορογραφίες του Χριστουγεννιάτικου θεατρικού μας! Στο τέλος πήραμε και το δωράκι μας! Ένα μαγνητάκι δεινόσαυρο!

IMG 20240131 103412 IMG 20240131 103216 IMG 20240131 103102 IMG 20240129 203715 IMG 20240131 102648 IMG 20240131 102910IMG 20240131 102748

7. Βοηθός Κωνσταντίνος – καλεσμένη η μαμά Ολυμπία. Μας μίλησε για τη δουλειά του σχολικού τροχονόμου, μας έμαθε για τους σηματοδότες των οχημάτων και των πεζών με πολύ ωραίες κατασκευές που μας έφερε, παίξαμε με αυτά και μας έδωσε συμβουλές για την οδική ασφάλεια!! Ζωγραφήσαμε μαζί της, μας κέρασε κρουασάν, παίξαμε και μας χάρισαν και ένα υπέροχο επιτραπέζιο παιχνίδι!!

IMG 20240129 203331IMG 20240129 203045IMG 20240129 203006IMG 20240129 203453 IMG 20240129 203121IMG 20240129 203149εικόνα Viber 2024 01 19 18 13 31 419

8. Βοηθός Χρήστος – καλεσμένη η μαμά Ταμάρα!! Μας μίλησε για το πως δημιουργεί τούρτες και γλυκά και μεταμορφωθήκαμε με τη βοήθειά της σε ζαχαροπλάστες! Μας έφερε μπισκοτάκια και ζαχαροπλάστη και μας έδωσε οδηγίες πως να τα στολίσουμε με ένα σωρό καλούδια που έφερε! Εννοείται παίξαμε πολλά παιχνίδια και τέλος ο Χρήστος χάρισε στο σχολείο 2 παζλ και 2 επιτραπέζια παιχνίδια!!

IMG 20240129 202914 IMG 20240129 202839IMG d76e99f012b255da565a876c13a1b140 VIMG 561508e65972184dada2d5fe2fa7bd42 V IMG 20240129 202654 IMG 20240129 202606 IMG 20240129 202529

Ευχαριστούμε πολύ όλες τις μανούλες που έχουν έρθει μέχρι τώρα στο σχολείο μας ως καλεσμένες και έχουν μεταδώσει χρήσιμες πληροφορίες και γνώσεις στα παιδάκια μας!!