Το ταξίδι του σχολικού μας κήπου

Ως εκπαιδευτικοί, αναζητούμε συνεχώς τρόπους να εμπλουτίζουμε τη μαθησιακή εμπειρία των μαθητών μας πέρα ​​από τα όρια των παραδοσιακών τοίχων της τάξης. Μια τέτοια προσπάθεια που έχει ανθίσει  στην αυλή του σχολείου μας είναι ο ζωντανός σχολικός μας κήπος, με το μικρό μας θερμοκήπιο και το σύστημα κομποστοποίησης. Το ταξίδι μας ξεκίνησε με μια απλή ιδέα: να παρέχουμε στους μαθητές πρακτικές ευκαιρίες μάθησης που προάγουν την περιβαλλοντική διαχείριση, την υγιεινή ζωή και μια βαθύτερη σύνδεση με τη φύση. Έτσι, γεννήθηκε ο σχολικός κήπος, λειτουργώντας ως ένα ζωντανό εργαστήριο για τους μαθητές. Από τη φύτευση σπόρων μέχρι την καλλιέργεια δενδρυλλίων, κάθε βήμα της διαδικασίας κηπουρικής έγινε ένα μάθημα υπομονής, υπευθυνότητας και διασύνδεσης της ζωής.

Για να βελτιώσουμε περαιτέρω την μαθησιακή εμπειρία των μαθητών μας, εισαγάγαμε ένα μικρό θερμοκήπιο για να παρατείνουμε την καλλιεργητική περίοδο και να πειραματιστούμε με μια μεγαλύτερη ποικιλία φυτών και ζαρζαβατικών. Μέσα σε αυτό το διαφανές καταφύγιο, οι μαθητές θαύμασαν τη μετατροπή των μικροσκοπικών σπόρων σε γερά φυτά, μαθαίνοντας πολύτιμα μαθήματα σχετικά με τη φωτοσύνθεση, τον έλεγχο του κλίματος και τη λεπτή ισορροπία που απαιτείται για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Τις εργασίες μας με την κηπουρική συμπλήρωσε η πρωτοβουλία μας για την κομποστοποίηση, όπου οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στην ανακύκλωση οργανικών απορριμμάτων για τη δημιουργία κομπόστ πλούσιου σε θρεπτικά συστατικά για τον κήπο μας. Μέσω των πρακτικών δραστηριοτήτων κομποστοποίησης, οι μαθητές αποκτούν μια βαθύτερη κατανόηση της αποσύνθεσης, του κύκλου των θρεπτικών ουσιών και της σημασίας της μείωσης των απορριμμάτων στο περιβάλλον μας. Επιπλέον, παρακολουθούν από πρώτο χέρι τη μεταμορφωτική δύναμη του κομπόστ καθώς εμπλουτίζει το έδαφος και θρέφει τα φυτά μας, κλείνοντας τον κύκλο στις βιώσιμες πρακτικές της κηπουρικής μας.

Πέρα ​​από τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα, το έργο του σχολικού κήπου, του θερμοκηπίου και της κομποστοποίησης ενσταλάσσει σημαντικές αξίες στους μαθητές μας. Μαθαίνουν την αξία της σκληρής δουλειάς και της υπομονής καθώς φροντίζουν τα φυτά τους, τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικής εργασίας καθώς συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους και τη χαρά να δίνουν πίσω στην κοινότητά τους καθώς μοιράζονται τους καρπούς της εργασίας τους με άλλους. Ως εκπαιδευτικοί, εμπνεόμαστε από τον ενθουσιασμό και την περιέργεια που πυροδοτεί το έργο του σχολικού μας κήπου στους μαθητές μας. Είναι μια απόδειξη της δύναμης της βιωματικής μάθησης και των ατελείωτων δυνατοτήτων που μας περιμένουν όταν βγούμε έξω από την τάξη και στον πλούσιο κόσμο της φύσης. Μαζί, καλλιεργούμε όχι μόνο κήπους αλλά και μια νέα γενιά περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένων πολιτών που θα μεταφέρουν τους σπόρους της αλλαγής στο μέλλον.

IMG 7164 IMG 7163 IMG 7162 IMG 7161 IMG 6699IMG 7166 1 IMG 6695 IMG 6686 IMG 6682 IMG 6669 IMG 6414 IMG 6410 IMG 6265 IMG 5940 e3c034ac 4f85 4c13 9fbe 9271b34c2a89 IMG 7176

Χριστουγεννιάτικη Παράσταση – Φρικαντέλα

“Μία μάγισσα που μισεί τα κάλαντα και κάνει ό,τι μπορεί για να τα εμποδίσει. Θα καταφέρουν τα παιδιά να πάρουν πίσω τις φωνές που τους έχει κλέψει και να τραγουδήσουν ξανά;”IMG 6069

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού της Παναγιάς Διασέλλου, συνεργάστηκαν για το ανέβασμα της Παράστασης “Φρικαντέλα” του Ευγένιου Τριβιζά στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικη γιορτής. Από τα μαγευτικά κάλαντα μέχρι τους χιουμοριστικούς διαλόγους, η παράσταση αιχμαλώτισε τις καρδιές του κοινού από την αρχή μέχρι το τέλος.  Η απίστευτη ομαδική εργασία των μαθητών, τα προσεκτικά φτιαγμένα κοστούμια και τα ζωντανά σκηνικά μας μετέφεραν απευθείας στο πνεύμα των Χριστουγέννων.

Πιστεύουμε ότι κάθε παιδί αξίζει μια ευκαιρία να λάμψει και το στήσιμο της συγκεκριμένης παράστασης υπήρξε η τέλεια πλατφόρμα για τα ταλαντούχα μικρά μας αστέρια να επιδείξουν τις δεξιότητές τους στην υποκριτική, στο τραγούδι και στο χορό.  Κάθε μαθητής/τρια συμμετείχε με την καρδιά και την ψυχή του στις πρόβες,  διασφαλίζοντας ότι αυτή η παράσταση θα ήταν τίποτα λιγότερο από μαγική!IMG 6049

https://blogs.sIMG 6077ch.gr/nippanag/files/2024/01/Φρικαντέλα-πρόγραμμα-3.pdf

 

 

IMG 6088IMG 6102

Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας των Ζώων

Τα βιβλία και η ανάγνωση των παραμυθιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας στο σχολείο μας. Στα παιδικά παραμύθια συνηθίζεται να πρωταγωνιστούν ήρωες από το ζωικό βασίλειο. Τα παιδιά σ’αυτή την ηλικία στην προσπάθειά τους να δομήσουν και να διαχωρίσουν το φαντασιακό από την πραγματικότητα ξεκινάνε μία διαδικασία διερεύνησης. Έτσι και φέτος το σχολείο μέσα από την ανάγνωση των παραμυθιών ξεκινήσαμε με κάποιες συζητήσεις και ρωτήσεις εκ μέρους των παιδιών σχετικά με τους ήρωες των παραμυθιών και τα ζώα. Για καλή μας τύχη αυτές οι εργασίες μας συνέπεσαν με την παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων. Αδράξαμε την ευκαιρία για να ενημερωθούμε περαιτέρω και να προχωρήσουμε στην διάχυση και των δικών μας ιδεών και γνώσεων. Παρακάτω παραθέτουμε μία σύνοψη των εργασιών μας με θέμα τα ζώα

Γλώσσα:
Διαβάσαμε και συζητήσαμε βιβλία σχετικά με τα ζώα, τονίζοντας τις ανάγκες και τα συναισθήματά τους.
Ενθαρρύναμε τα παιδιά να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες ή να ζωγραφίσουν εικόνες που απεικονίζουν ζώIMG 5394α σε ασφαλή και χαρούμενα περιβάλλοντα. Φτιάξαμε ένα ομαδικό πόστερ με τις δημιουργίες και τις σκέψεις μας σχετικά με τα ζώα.
Φυσικές Επιστήμες:
Μιλήσαμε για τους διαφορετικούς βιοτόπους των ζώων και τη σημασία της διατήρησης αυτών των ενδιαιτημάτων για την ευημερία των ζώων. Εισάγαμε βασικές έννοιες για τις ανάγκες των ζώων, όπως τροφή, νερό, στέγη και αγάπη.
Τέχνη:
Οργανώσαμε δραστηριότητες όπου τα παιδιά μπορούσαν να πειραματιστούν με μάσκες ζώων, επιτρέποντάς τους να υποδυθούν ρόλους και να εκφράσουν ενσυναίσθηση για τα ζώα. Παίξαμε κουκλοθέατρο με βάση τα αγαπημένα μας παραμύθια όπου τα παιδιά ανέλαβαν ενεργό ρόλο. Δημιουργήσαμε μακέτες με σκαντζόχοιρους όπου τα παιδιά χρησιμοποιώντας φυσικά και εύπλαστα υλικά απέδωσαν ελεύθερα την δομή του ζώου.IMG 5391IMG 5392
Κοινωνικές επιστήμες:
Ενθαρρύναμε μέσα από την παρακολούθηση μικρών ντοκυμαντέρ τις συζητήσεις σχετικά με τη σημασία της μεταχείρισης όλων των ζωντανών όντων με καλοσύνη και σεβασμό, ενθαρρύνοντας την αίσθηση ενσυναίσθησης και ευθύνης προς τα ζώα.
Κινητική αγωγή:
Οργανώσαμε διασκεδαστικές δραστηριότητες που μιμούμασταν τις κινήσεις των ζώων, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τις φυσικές ικανότητες και τα χαρακτηριστικά διαφορετικών ζώων. Σχεδιάσαμε υπαίθριες δραστηριότητες που περιλαμβάναν την εξερεύνηση της φύσης και παρατήρηση της τοπικής άγριας ζωής, προωθώντας την κατανόηση του φυσικού περιβάλλοντος των ζώων.
Μαθηματικά:
Ενσωματώσαμε δραστηριότητες μέτρησης χρησιμοποιώντας παιχνίδια ή εικόνες με θέμα τα ζώα, καθιστώντας τη διαδικασία μάθησης ευχάριστη και αξιόπιστη. Εντάξαμε και δραστηριότητες που ενισχύουν την λεπτή κινητικότητα. Εισάγαμε  απλές έννοιες μέτρησης συγκρίνοντας τα μεγέθη διαφορετικών ζώων ή τις μερίδες τροφής τους.
Μουσική:
Χρησιμοποιήσαμε τραγούδια και ρίμες με θέμα τα ζώα για να δημιουργήσουμε μια ζωντανή και συναρπαστική ατμόσφαιρα, ενισχύοντας μια συναισθηματική σύνδεση με τα ζώα μέσω της μουσικής και του ρυθμού.

Οι εκπαιδευτικοί,
Ρούλα & Γεωργία

IMG 5395IMG 5396

 

Η πρώτη μας εκπαιδευτική επίσκεψη

IMG 5409

Ελάτε να σας ταξιδέψουμε σε μία όμορφη εμπειρία της πρώτης μας εκπαιδευτικής επίσκεψης! Γεμάτοι με ενθουσιασμό και οπλισμένοι με δίψα για γνώση, οι μικροί μας εξερευνητές ξεκίνησαν μια συναρπαστική αποστολή στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Άρτα στις 2 Οκτωβρίου, συνοδευόμενοι από τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου. Το ίδιο το ταξίδι ήταν ένας θησαυρός ευκαιριών μάθησης. Με την βοήθεια των αστυνομικών του τμήματος IMG 5415 1της τροχαίας τα παιδιά μυήθηκαν στους θεμελιώδεις κανόνες της οδικής ασφάλειας, μαθαίνοντας να αποκρυπτογραφούν τα σήματα κυκλοφορίας και τη σημασία της ευαισθητοποίησης των πεζών. Η διαδρομή με το λεωφορείο μετατράπηκε σε μια δυναμική τάξη, όπου η οδική σήμανση και το πολυσύχναστο αστικό τοπίο έγιναν το θέμα των συναρπαστικών συζητήσεών μας.

IMG 5410 1Φτάνοντας στο πάρκο, η μέρα εξελίχθηκε σε μια συμφωνία ανακάλυψης και ενθουσιασμού. Με την καθοδήγηση της τροχαίας, τα παιδιά βυθίστηκαν σε διαδραστικές δραστηριότητες, όπως το παιχνίδι ρόλων ως μικροί αστυνομικοί της τροχαίας και η κατανόηση της σημασίας της χρήσης κράνους και ζωνών ασφαλείας.

Εκπαιδευτικά ταξίδια σαν αυτά χρησιμεύουν ως καταλύτες για την ολιστική μάθηση, καλλιεργώντας όχι μόνο την πνευματική ανάπτυξη αλλά και προάγοντας βασικές δεξιότητες ζωής. Ενσταλάζουν ένα αίσθημα ευθύνης, ανεξαρτησίας και σεβασμού για τους κανόνες που διέπουν την καθημερινότητά μας. Πέρα από τους τοίχους της τάξης, αυτές οι καθηλωτικές εμπειρίες δημιουργούν μόνιμες αναμνήσεις και θέτουν τα θεμέλια για μια γενιά ευσυνείδητων πολιτών. Καθώς ξεκινούσαμε το ταξίδι μας πίσω στο σχολείο, τα λαμπερά πρόσωπα και οι κινούμενες συνομιλίες αντηχούσαν την επιτυχία της ημέρας. Η αξία του ταξιδιού επεκτάθηκε πολύ πέρα από το πάρκο, καθώς άφησε ένα ανεξίτηλο σημάδι στην κατανόηση κάθε παιδιού για την οδική ασφάλεια και τη θέση του στην κοινότητά μας

Οι εκπαιδευτικοί,
Σπυριδούλα και Γεωργία

 

IMG 5411IMG 5414 1IMG 5412

 

Εξερευνήσεις στην ύπαιθρο

Καλώς ήρθατε στην υπαίθρια χώρα των θαυμάτων του νηπιαγωγείου μας! Στο σχολείο μας, πιστεύουμε ότι τα υπαίθρια περιβάλλοντα είναι το τέλειο σκηνικό για μάθηση και εξερεύνηση. Καθώς τα φύλλα αλλάζουν χρώματα και ο καιρός αλλάζει οι μικροί μας εξερευνητές ξεκινούν με ανυπομονησία τα ταξίδια τους στην ύπαιθρο, εξοπλισμένοι με περιέργεια και ενθουσιασμό. Ξεκινάμε εξοικειώνοντάς τους με το φυσικό περιβάλλον, μαθαίνοντάς τους να αναγνωρίζουν τα δέντρα, τα λουλούδια και τα ζώα- έντομα που έχουν την αυλή του σχολείου μας σπίτι τους. Τα οφέλη από αυτές τις υπαίθριες εξορμήσεις είναι απεριόριστα. Όχι μόνο ενθαρρύνουν μια βαθιά σύνδεση με τη φύση, αλλά προάγουν και τη σωματική ανάπτυξη, ενισχύουν τη δημιουργικότητα και  τη συνολική ευημερία. Το υπαίθριο μας περιβάλλον λειτουργεί ως καμβάς για απεριόριστη φαντασία, όπου κάθε πετρούλα είναι ένας θησαυρός και κάθε πεσμένο φύλλο ένα έργο τέχνης που περιμένει να ανακαλυφθεί. Εδώ, στο υπαίθριό μας καταφύγιο, το γέλιο των παιδιών εναρμονίζεται με το θρόισμα των φύλλων, δημιουργώντας μια συμφωνία χαράς και μάθησης.

Οι εκπαιδευτικοί,
Σπυριδούλα & Γεωργία

IMG 5404 IMG 5405 IMG 5406 IMG 5407 IMG 5408tempImageXTuFbutempImageFjm3KOtempImageG0B7d6tempImageqEN0Nf

Περί προσαρμογής…

Αγαπητοί μας γονείς και αγαπητά μας παιδιά,IMG DC7F23D95C17 1

Με αγάπη και εξερευνητικούς χαιρετισμούς σας καλωσορίζουμε στο νηπιαγωγείο. Ελπίζουμε το ταξίδι του νηπιαγωγείου, στο οποίο γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί θα συμπορευτούμε, να μας βρει με υγεία, όρεξη, εξερευνήσεις και χαρούμενες στιγμές.

Περί προσαρμογής

Καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά, και θεωρώντας τη μεταξύ μας σχέση και επικοινωνία καθοριστική για την ευρρυθμία και ευημερία των παιδιών μας, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας το πλάνο προσαρμογής των παιδιών καθώς και τη σκέψη πίσω από αυτό. Παρακάτω, θα βρείτε επίσης κάποιες μικρές πρακτικές συμβουλές που αφορούν στην επικοινωνία μας με τα παιδιά όσον αφορά την περίοδο της προσαρμογής τους στο νέο περιβάλλον της τάξης.

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι βιολογικά “προγραμματισμένα” ώστε να καταβάλλουν τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια προκειμένου να ανταπεξέλθουν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον φυσικό και κοινωνικό κόσμο. Έχοντας αυτό κατά νου, κάθε αλλαγή ή μετάβαση, αποτελεί για αυτά μια νέα πρόκληση, ένα νέο πεδίο προς διερεύνηση. Προκειμένου λοιπόν να στηρίξουμε τα παιδιά σε αυτή τη διαδικασία ως ενήλικες, είναι σημαντικό να δώσουμε χρόνο και χώρο στο ρυθμό του κάθε παιδιού, σε όλες τις εκφάνσεις και εκφράσεις των συναισθημάτων τους. Εστιάζουμε στο τρίπτυχο ακούω (ενεργητικά) – ενσυναισθάνομαι – αποδέχομαι και έχω πάντα κατά νου πως δεν θέλω να αλλάξω τα συναισθήματα τους για τη νέα αυτή κατάσταση.

Αρχικός στόχος μας, ως σχολείο, ως παιδαγωγοί και συνοδοί των παιδιών είναι η σύναψη θετικών και ζεστών σχέσεων με το κάθε παιδί ξεχωριστά (ασφαλούς δεσμού). Είναι η γνωριμία μεταξύ μας και η καλλιέργεια ενός κλίματος εμπιστοσύνης. Έχοντας καταφέρει λοιπόν, τα παιδιά στο νέο τους περιβάλλον να εγκαθιδρύσουν πρόσωπα αναφοράς στα οποία θα μπορούν να απευθύνονται και να ζητούν βοήθεια, καταφέρνουμε παράλληλα να εξασφαλίσουμε έναν ασφαλή χώρο από τον οποίο θα εξορμήσουν ελεύθερα προς την ανακάλυψη.

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έχουν κατακτήσει βασικές δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης χρησιμοποιούν την τουαλέτα και ακολουθούν τους βασικούς κανόνες υγιεινής τρώνε μόνα τους καιάλλα. Σε περίπτωση που το παιδί σας δυσκολεύεται σε κάποιον τομέα ενθαρρύνετε το.

Συνοψίζοντας, η προσαρμογή στο νηπιαγωγείο, θα αφορά στην σύναψη ισχυρών δεσμών με τα ενήλικα πρόσωπα της τάξης, ως σημεία εκκίνησης της δράσης.  Φυσικά, οι δράσεις θέλουμε να αναδύονται μέσα από τις αλληλεπιδράσεις των παιδιών με τους ανθρώπους και το περιβάλλον τους.

Τα περί προσαρμογής:

* Είναι σημαντικό, να μιλάμε στα παιδιά με αμεσότητα και ειλικρίνεια. Ο λόγος μας να είναι λιτός και περιγραφικός, εστιάζοντας σε λεπτομέρειες που αφορούν καταστάσεις και πράγματα τα οποία το ίδιο το παιδί μπορεί να αντιληφθεί. Πχ ” στην τάξη θα είστε με την νηπιαγωγό, θα βγαίνετε στην αυλή, θα τρώτε το πρωινό σας μαζί, αν χρειαστείς βοήθεια θα είναι εκεί για σένα η … κ.ο.κ”. Παράλληλα, χαίρονται πολύ να γνωρίζουν και να συζητάμε για ό,τι εμείς πρόκειται να κάνουμε μέσα στην ημέρα μας.

* Αποφεύγουμε να δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι προσδοκίες για ό,τι πρόκειται να συμβεί ή να βιώσουν τα παιδιά στον κοινωνικό χώρο της τάξης. Πχ φράσεις όπως ” θα πας στο σχολείο, θα παίξεις, θα περάσεις τέλεια, θα είναι φανταστικά, θα κάνεις φίλους κ.ο.κ.” καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Θέλουμε τα παιδιά να είναι ελεύθερα και ανοιχτά στο εδώ και στο τώρα τους, να καθορίζουν τα ίδια τους στόχους και τα κίνητρά τους.

* Γυρνώντας από το σχολείο, αποφεύγουμε να βομβαρδίζουμε τα παιδιά με γενικές και αφηρημένες ερωτήσεις αναφορικά με το πώς πέρασαν την ημέρα τους σχολείο. Τα παιδιά, γυρνώντας στο σπίτι και έχοντας εργαστεί σκληρά κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι πολύ πιθανό να έχουν την ανάγκη να αποφορτιστούν και να απολαύσουν την ασφάλεια του οικείου περιβάλλοντος τους. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, δυσκολεύονται να ανακαλέσουν πράγματα και λεπτομέρειες την ίδια τη στιγμή που τα ρωτάμε. Ενδέχεται ωστόσο, με στον χρόνο τους (συνήθως σε ανυποψίαστη για εμάς στιγμή) να μοιράζονται μαζί μας στιγμές, πρόσωπα ή καταστάσεις που τους έχουν κάνει εντύπωση. Αντιθέτως, είναι αρκετό και “φυσικό” το να περιορίστουμε απλά στο να ρωτήσουμε “πώς είσαι;”.

* Να είμαστε συνεπείς σε ό,τι λέμε στα παιδιά. Τα παιδιά, έχουν την ανάγκη να γνωρίζουν το τί πρόκειται να ακολουθήσει ώστε να ξέρουν τί να περιμένουν.

tips:

–  το ρολόι: δίνω στο παιδί, ώστε να έχει μαζί του σε ένα χαρτί ζωγραφισμένα δύο ρολόγια. Στο πρώτο αναγράφεται η ώρα προσέλευσης του και στο δεύτερο η ώρα κατά την οποία αποχωρεί από το σχολείο.

–  μετά το σχολείο: προγραμματίζουμε αν αυτό είναι δυνατό, μια βόλτα, ένα αγαπημένο φαγητό, μια αγαπημένη δραστηριότητα με το παιδί μας. Το επικοινωνούμε, και φυσικά, προσπαθούμε να είμαστε συνεπείς και σε αυτήν την περίπτωση

Ωράριο λειτουργίας
Ώρα προσέλευσης — 8:15 με 8:30

Ώρα αναχώρησης — 13:00 για το πρωινό υποχρεωτικό πρόγραμμα, ενώ για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα στις 16:00.

Παρακαλούμε να τηρείται τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης ώστε να μην διαταράσσεται το πρόγραμμα της τάξης μας. Η φοίτηση των νηπίων και προνηπίων  είναι υποχρεωτική.

Σχολική Τσάντα
Οι τσάντες θα αναγράφουν το όνομα του παιδιού και είναι προτιμότερο να έχουν ευκολόχρηστο άνοιγμα.Μέσα στην τσάντα θα υπάρχουν:

1) μια αλλαξιά ρούχα και εσώρουχα σε μια νάιλον σακούλα για να μην κινδυνεύουν να
λερωθούν από το κολατσιό ή το φαγητό.

2) μια μικρή πετσέτα τετράγωνη, που τη χρησιμοποιούν τα νήπια ως σουπλά

3) ένα μικρό μπουκαλάκι ή παγουρίνο με νερό

4) πιρούνι και κουτάλι εφόσον χρειάζονται για το κολατσιό ή το φαγητό

5) τάπερ κολατσιού. Προτιμήστε φρούτα, σάντουιτς, κέικ, σπιτικά κουλουράκια, τόστ,
γιαούρτι, κουλούρι, μπάρες δημητριακών, σπιτικές πίτες. Αποφύγετε τσιπς, πατατάκια,
κρουασάν, χυμούς και αναψυκτικά, καραμέλες, σοκολάτες. ** Σε όλα τα ατομικά είδη του παιδιού να αναγράφεται το όνομά του με ανεξίτηλο
μαρκαδόρο.

6) (Μόνο για το ολοήμερο):  Το τάπερ του φαγητού να το τοποθετείτε σε γερή πλαστική σακούλα για να μη λερωθεί το υπόλοιπο περιεχόμενο της τσάντας από τυχόν διαρροές του σκεύους. Τόσο στο τάπερ όσο και στο καπάκι θα πρέπει να είναι γραμμένο το όνομα του παιδιού με ανεξίτηλο μαρκαδόρο.Κατά την προσέλευση τοποθετήστε μαζί με το παιδί το τάπερ στο ψυγείο ή στον πάγκο της κουζίνας. Συζητήστε και συμφωνείστε από το προηγούμενο βράδυ για το κολατσιό και το φαγητό του παιδιού. Προτιμείστε τις πρώτες μέρες φαγητά που του αρέσουν και αποφύγετε τις μεγάλες ποσότητες.

Ενδυμασία
Προτιμήστε άνετα ρούχα που θα διευκολύνουν τα παιδιά στην αυτοεξυπηρέτηση τους στην τουαλέτα χωρίς να τα σφίγγουν ζώνης κορδόνια σκληρά υφασμάτινά παντελόνια και στενές φούστες.  Μιας και ο καιρός αρχίζει να αλλάζει έτσι και οι ανάγκες μας αλλάζουν. Ο καλύτερος τρόπος για να ντυνόμαστε στο σχολείο είναι με τη μέθοδο κρεμμύδι (κοντομάνικο- μακρυμάνικο- ζακέτα και μπουφάν) για να είμαστε άνετοι και έτοιμοι να προσαρμοστούμε στον “απροσάρμοστο” καιρό.

Σε αυτό το νέο ταξίδι, είμαστε μαζί, ως ομάδα- παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί. Εμπιστευόμαστε τα παιδιά ως ειδήμονες της ζωής τους, ικανά να προσαρμόζονται και να αντεπεξέρχονται στις προκλήσεις της καθημερινής ζωής. Είμαστε εδώ, ως διευκολυντές και συνοδοιπόροι τους στον κόσμο που ανοίγεται μπροστά τους.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας του σχολείου είναι 2681067446. Θα είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας.

Καλή μας αρχή.

Με εκτίμηση,
Οι νηπιαγωγοί
Ρούλα και Γεωργία

Καλωσήρθατε…

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΔΙΑΣΕΛΛΟΥ. Επισκεφτείτε τις διάφορες αναρτήσεις  μας για να μάθετε περισσότερα. Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το  σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

cropped 1674560815821 7