Η επίσκεψη της Πυροσβεστικής!
Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής!
Ανίχνευση ιδεών και γνωριμία με τα μέσα μεταφοράς
Γνωριμία με τα φανάρια πεζών και οχημάτων. Εργασίες και παιχνίδια εμπέδωσης.
Γνωριμία με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Ανάγνωση του βιβλίου “Καλώς τον κύριο ΚΟΚ”.
Απεικόνιση των σημάτων οδικής κυκλοφορίας που συναντώ από το σπίτι μέχρι το σχολείο.
Ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι κατηγοριοποίησης των σημάτων ανάλογα με το σχήμα, το χρώμα και τη σημασία τους.
Η αλφαβήτα του κυρίου ΚΟΚ.
Κατασκευή οχημάτων με απλά υλικά.
Ανάγνωση του βιβλίου “Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας”. Συζήτηση σχετικά με τους κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς ποδηλάτου.
Εφαρμογή του κώδικα οδικής κυκλοφορίας στο χαλί του σχολείου μας.
Δημιουργία πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής στην αυλή μας.
Αξιολόγηση μέσω εκπαιδευτικών παιχνιδιών στον υπολογιστή.
Αναπαράσταση της γειτονιάς μας με ζωγραφιές στο χαλάκι του B-bot. Προγραμματισμός του Β-bot ώστε να επισκεφθεί το σπίτι, την εκκλήσία, το πάρκο κ.λπ.
Δημιουργία αφίσας “Οι κανόνες του κυρίου ΚΟΚ”. Παρουσίαση της αφίσας στα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου και ενημέρωση για τους κανόνες.
Ημερήσια Εκδρομή
Το Πάσχα!
Οι δημιουργίες των παιδιών από το Πασχαλινό μας εργαστήρι!
Το βάψιμο των αυγών με δύο τεχνικές: με κόκκινη βαφή και με ντεκουπάζ!
Τα λαζαράκια μας!
Το κυνήγι των πασχαλινών αυγών στην αυλή μας!
Συνδυάζουμε εικόνες και φτιάχνουμε προτάσεις με θέμα την άνοιξη και το Πάσχα!
Εισαγωγή στην πρόσθεση με πασχαλίτσες και πασχαλινά αυγά
Οι εργασίες μας!
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – “Οι Μικροί Εξερευνητές”
Εισαγωγή του θέματος με ένα γράμμα που μας έστειλε η Αφροδίτη η ξεναγός και μας καλεί να γνωρίσουμε τα μνημεία της Ευρώπης! Δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη με τις ιδέες των παιδιών για τα μνημεία και τα παιδιά ζωγράφισαν τα μνημεία όπως μπορούν.
Τα παιδιά ανέλαβαν να συγκεντρώσουν πληροφορίες για ένα μνημείο με τη βοήθεια των γονιών τους και να το παρουσιάσουν στην τάξη.
Δημιουργία ιστοριογραμμής
Εντοπισμός των μνημείων στον χάρτη και μέτρηση αποστάσεων με διάφορους τρόπους.
Βιωματικό παιχνίδι προσανατολισμού και εξοικείωση με το bee-bot που ταξιδεύει στα μνημεία.
Κατασκευή τρισδιάστατων αναπαραστάσεων και μνημείων.
Πως χτίστηκε ο Παρθενώνας; Προβληματισμός και υλοποίηση πειραμάτων για την τριβή.
Εκπαιδευτικά διαδραστικά παιχνίδια
Δημιουργία αφίσας
Οι δεινόσαυροι!
Τα Έντομα!
Γνωρίσαμε τον κόσμο των εντόμων μέσα από το βιβλίο “Ανάποδα” του Θοδωρή Παπαϊωάννου και μέσα από εποπτικό υλικό.
Γίναμε μικροί εξερευνητές και παρατηρήσαμε με μεγενθυντικούς φακούς τα έντομα στην αυλή του σχολείου μας.
Μελετήσαμε τα μέρη του σώματος των εντόμων και ζωγραφίσαμε μυρμυγκάκια.
Γνωρίσαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και της πασχαλίτσας, κατασκευάσαμε πεταλούδες με φίλτρα από καφέ και κάναμε ασκήσεις συμμετρίας σε κάθετο άξονα.
Γνωρίσαμε την κοινωνία των μελισσών, πως φτιάχνεται το μέλι, φτιάξαμε ατομικές και ομαδικές κατασκευές και ήρθαμε σε επαφή με τον προγραμματισμό με τη βοήθεια του Bee- bot.
Η Άνοιξη!
Ήνρθε η άοιξη και μαζί της έφερε στο σχολείο μας τα λουλούδια, τα χελιδόνια και τα έντομα!
Με αφορμή το μουσικό κομμάτι “Άνοιξη” του Αντόνιο Βιβάλντι, γνωρίσαμε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο περιβάλλον την άνοιξη και κατασκευάσαμε όλοι μαζί την “Σούλα την Ανοιξούλα”
Τα λουλούδια και τα “Ηλιοτρόπια” του Van Gogh!
Τα κάλαντα της Άνοιξης – “Χελιδονίσματα”