Χριστός Ανέστη!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 22-04-2025

Ευχόμαστε σε όλους σας υγεία και χαρά και σας δίνουμε μια γεύση από το Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας….

Πάσχα

Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM 2025

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 17-04-2025

Με χαρά σας παρουσιάζουμε τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM2025  με τίτλο ” Μπορούμε να επιβιώσουμε  στον Άρη;”

Μετά από πολύ καιρό έρευνας, μελέτης, υποθέσεων, πειραματισμού, κατασκευών και φυσικά…παιχνιδιού με το διάστημα και πιο συγκεκριμένα τον πλανήτη Άρη ήρθε η ώρα του τελικού αποτελέσματος…

Τι λέτε;; Σας αρέσει;;;

Νιώθουμε έτσι κι αλλιώς νικητές γιατί ακόμα και αν δεν κερδίσουμε στο διαγωνισμό έχουμε ήδη γεμίσει  με γνώσεις και πολύτιμες εμπειρίες!!!!

 

https://www.youtubr.com/watch?v=taW78HTrSKg

Ακαδημία για Γονείς «Από το Α έως το Ω: 6η Συνάντηση 2024-2025

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ | , στις 08-04-2025

Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) του Π.Ο.Υ., σας καλούν να παρακολουθήσετε το φετινό κύκλο των Ακαδημιών Γονέων “Από το Α έως το Ω”,  ο οποίος πραγματοποιείται για 10η συνεχή χρονιά από το ΠΜΣ “Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας” της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και την Ελληνική Εταιρεία Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.). Το ανωτέρω πρόγραμμα περιλαμβάνει 4-8 (τέσσερις-οκτώ) δίωρες δια δραστικές συναντήσεις γονέων τη δεύτερη ή τρίτη Τετάρτη κάθε μήνα στις 18:15-20:00 από Νοέμβριο έως Μάϊο. Κάθε χρόνο, παρουσιάζονται θέματα σχετικά με την υγεία, την ανάπτυξη και τη συμπεριφορά των παιδιών, τις σχέσεις στην οικογένεια και το σχολείο κ.λπ. και τελεί υπό την Αιγίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ.

Η 6η Συνάντηση της Ακαδημίας Γονέων με θέμα “Γονεϊκή συμμετοχή ως παράγων διαμόρφωσης συνηθειών άσκησης και υγείας στα παιδιά” & “Μύθοι και αλήθειες για την παιδική και εφηβική διατροφή” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 και ώρα 18:15.
Για να παρακολουθήσετε την 6η Συνάντηση της Ακαδημίας Γονέων θα ακολουθήσετε το παρακάτω link: https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_F4oUBd_1TXu1o5B8AR6-oA#/registration

Παρακαλούμε για την επικοινωνία της συνάντησης σε εκπαιδευτικούς, συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για την άμεση ευαισθητοποίηση και ενημέρωσή τους.
Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της 6ης Συνάντησης.

Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

Με εκτίμηση,
Σοφία Θάνου
ΠΕ Κοινωνιολόγων
Αν. Προϊσταμένη Τμήματος Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας Δ/νσης Κοινωνικής Πρόνοιας
Δήμου Ανατολικής Σάμου/ Συντονίστρια ΕΔΔΥΠΠΥ/ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ
Τηλ. Επίκ.:2273353448/451
Κιν. : 6977256896

Φιλαναγνωσία

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 08-04-2025

  • Γνωρίσαμε το «Εξώφυλλο των βιβλίων» και τα χαρακτηριστικά του (Τίτλος, Συγγαρφέας, Εικονογράφος, Εκδόσεις)
  • Τακτοποιήσαμε και αλλάξαμε τα βιβλία στη Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου/ Ξαναθυμόμαστε τους κανόνες χρήσης της Δανειστικής Βιβλιοθήκης/συζητάμε από που αλλού μπορούμε να δανειστούμε βιβλία και αναφερόμαστε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Σάμου.
  •  Συμμετέχουμε στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης των Εκδόσεων Μεταίχμιο. Διαβάζουμε τα βιβλία : «Ζακ και Ούπς», «Ο Φτεροπόδαρος μπαμπάς» και “Γατοκουβέντες” και συμπληρώνουμε τα αντίστοιστιχα φύλλα δραστηριοτήτων
  • Με αφορμή την Αλλαγή του μήνα (Απρίλιος) και το έθιμο της Ψευταπριλιάς, αναφερόμαστε στο παραμύθι “Ο Πινόκιο”. Τα παιδιά αφηγούνται το παραμύθι στους συμμαθητές που δεν το γνωρίζουν, συζητάμε για τα ψέματα του Πινόκιο και λέμε τα δικά μας “μικρά ψεματάκια”.
    Παίζουμε παιχνίδι με τη “μύτη του Πινόκιο”: (Αντιστοίχιση ποσοτήτων) Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι και ανάλογα με τον αριθμό που θα φέρει μεγαλώνουν τη «μύτη» του Πινόκιο/ ποιος μεγάλωσε περισσότερο- ποιος λιγότερο τη «μύτη’ του Πινόκιο
  • Βρίσκουμε τις 4 διαφορές στις εικόνες του Πινόκιο
  • Παιχνίδι «Μετράω τις σελίδες του βιβλίου που κρατάω» (τα παιδιά σε σειρά μετράνε τις σελίδες του βιβλίου που κρατούν μέχρι τον αριθμό που μπορούν. Κερδίζει όποιος μετρήσει τις περισσότερες σελίδες χωρίς να κάνει λάθος
  • Τα παιδιά παρουσιάζουν το αγαπημένο τους βιβλίο στους συμμαθητές τους/ θέτουν τα ερωτήματα τους και συζητούν γι’ αυτά
  • Παίζουμε παιχνίδια φωνολογικής ενημερότητας με το γράμμα “Β,β”
  • Παίζουμε «Το χαλασμένο εξώφυλλο»: Κάποιος χάλασε το εξώφυλλο του βιβλίου. Λείπουν ο τίτλος, ο συγγραφέας, ο εικονογράφος και οι εκδόσεις. Τα παιδιά καλούνται να συμπληρώσουν τα κενά του εξώφυλλου με την αντίστοιχη καρτέλα
  • Παρατηρούμε στον Υπολογιστή του σχολείου φωτογραφίες από Παιδικούς συγγραφείς και Παραμυθάδες. Συζητάμε ποιους από αυτούς γνωρίζουμε. Ανακαλύπτουμε τα ονόματα τους στα βιβλία της Βιβλιοθήκης του σχολείου μας.
  • Συζητάμε για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, πως καθιερώθηκε και τα Δικαιώματα του Μικρού Αναγνώστη.
  • Παρακολουθήσαμε Βίντεο και γνωρίσαμε τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν , συζητήσαμε ποια παραμύθια του γνωρίζουμε και ποιο είναι το αγαπημένο μας.
  • Αντιστοιχίσαμε τους ήρωες των παραμυθιών με την εικόνα που ταιριάζει στον καθένα
  • Παίξαμε παιχνίδι ισορροπίας με το αγαπημένο μας βιβλίο
  • Παίξαμε αγώνες βιβλίων και ποια ομάδα θα τοποθετήσει πρώτη τα βιβλία στη θέση τους
  • Κάναμε κατασκευές
  • Παρουσιάσαμε στην τάξη τα αγαπημένα μας βιβλία
  • Μιλήσαμε για τις διαφορές ανάμεσα στα βιβλία γνώσης και τα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία
  • Συζητήσαμε για  τα δικαιώματά του Μικρού Αναγνώστη.
  • Βρήκαμε πληροφορίες μέσα σε βιβλία
  • Συζητήσαμε για τη δουλειά του συγγραφέα,του εικονογράφου,του μεταφραστή,του εκδοτικού οίκου κ.α.
  • Συγκρίναμε την εικονογράφηση των παλιών βιβλίων (ανθολόγιο δημοτικού δεκαετίας ’80) με τα σύγχρονα.
  • Αποφασίσαμε (μετά από ψηφοφορία) να εικονογραφήσουμε την ιστορία : “Τα ψέματα του Απρίλη”
  • Χωριστήκαμε σε ομάδες και αποφασίσαμε την σκηνή που θα εικονογραφήσουμε.
  • Δημιουργήσαμε μια διασκευή του βιβλίου
  • Παίξαμε το “Διάλειμμα για βιβλίο “: όταν ακουστεί αυτή η φράση ό,τι και να κάνεις πρέπει να πάρεις ένα βιβλίο και να το διαβάσεις όπου θες για 5 λεπτά.
  • Δημιουργήσαμε το “Μονοπάτι των βιβλίων ” όπου προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα ντόμινο από βιβλία βασισμένο σε κάποιο χαρακτηριστικό τους.
  • Γράψαμε και εικονογραφήσαμε ένα δικό μας βιβλίο με τους αγαπημένους μας ήρωες

20250401 11222820250331 09045120250401 12390520250331 09045720250331 09051020250401 10331520250401 10454520250401 10481520250401 11165620250402 10344620250402 10592620250402 11003320250404 09380620250404 09413420250407 07200620250407 07203320250407 07214220250331 10530020250401 11162920250401 11171220250402 105938

20250326 100456 20250326 101124 20250326 113509 20250401 094441 20250401 113146 20250402 093048 20250402 124234 20250404 102922

Τα δικαιώματα των παιδιών

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 02-04-2025

  • 20250327 131626 20250327 131731 20250327 131642 20250327 131657Με αφορμή την παρακολούθηση του προγράμματος “Ο Κανόνας των Εσωρούχων” συζητάμε για το δικαίωμα μας να λέμε “Όχι” όταν κάτι μας κάνει να νιώθουμε άσχημα.
  • Ζωγραφίζω κάτι που “θέλω” ή μου αρέσει να κάνω και αισθάνομαι καλά. Παρουσιάζουμε  τη ζωγραφιά μας στους συμμαθητές μας. Συνδέουμε με την έννοια “Δικαίωμα”και τη σημασία της.
  • Κατηγοριοποιούμε τα δικαιώματα μας σε 4 κατηγορίες (ζούμε καλά, μεγαλώνουμε και εξελισσόμαστε, παίρνουμε μέρος/συμμετέχουμε, προστατευόμαστε). Σκεφτόμαστε και προσθέτουμε κι άλλα “δικαιώματα” μας
  • Ανάγνωση ιστορίας “Το Μαγικό Μολύβι της Μαλάλα”. Συζητάμε για τις ανάγκες των παιδιών και τα δικαιώματα τους (τροφή, οικογένεια, σπίτι κλπ). Ατομική εργασία “Αν είχα το Μαγικό Μολύβι της Μαλάλα θα ζωγράφιζα…”
  • Παρακολουθούμε το Βίντεο “Ειρήνη – η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα” . Αναφερόμαστε στις συνέπειες ενός πολέμου, ποια δικαιώματα χάνονται, ποιες οι ανάγκες των ανθρώπων, τι θα κάναμε εμείς αν συναντούσαμε ένα παιδί πρόσφυγα.
  • Παιχνίδι με χάρτινο καράβι (συμβολίζει τις ανάγκες μας) και γαλάζιο ύφασμα -θάλασσα (συμβολίζει τα “θέλω” μας): Τα παιδιά ζωγραφίζουν σε χαρτί μια “ανάγκη” τους και ένα “θέλω”/ επιθυμία τους και τα τοποθετούν στη αντίστοιχο σημείο. Συζητάμε γι’ αυτά και αναφερόμαστε σε ποια αποτελούν “δικαιώματα” μας.
  • Δημιουργούμε έναν πίνακα με τα “Δικαιώματα” μας μέσα στη σχολική τάξη, αλλά και τις “Υποχρεώσεις” μας ως προς αυτά.
  • Συζητάμε για τα άρθρα της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
  • Δημιουργούμε το δικό μας εικαστικό έργο , συμμετέχοντας στη δράση  “Το Δ των Δικαιωμάτων” του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
  • Συζητήσαμε για το τι σημαίνει “δικαίωμα”
  • Σκεφτήκαμε ποια δικαιώματα έχουμε και αν αυτά ισχύουν
  • Αναρωτηθήκαμε αν τα δικαιώματα ισχύουν για όλους τους ανθρώπους
  • Μιλήσαμε για το μέχρι πού φτάνουν τα δικαιώματά μας
  • Διαβάσαμε για ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί με τα δικαιώματα.
  • Είδαμε βίντεο για τα δικαιώματα των παιδιών
  • Επισκέφθηκαν το site του δικτύου των δικαιωμάτων του παιδιού (εδώ)
  • Σκεφτήκαμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας
  • Μάθαμε για το δικαίωμα να λέμε όχι
  • Φτιάξαμε το Δ των δικαιωμάτων από ξυλάκια
  • Κατασκευάσαμε την  ομαδική αφίσα μας με το Δ των δικαιωμάτων
  • Φτιάξαμε μικρά βιβλία για τα δικαιώματά μας
  • Διαβάσαμε βιβλία που είχαν άμεση και έμμεση σχέση με τα δικαιώματά μας.

20250314 100046 20250314 085150 20250311 101840 20250313 114153 20250314 101706 20250314 111536 20250314 112601 20250317 111047

20250310 104517 20250310 105902 20250314 110048 20250314 110132 20250314 110730 20250314 111056 20250314 111141 20250314 111205 20250314 123908 20250314 124128 20250314 124346 20250326 111315 20250326 111724 20250326 111750

Βραβείο – ετικέτα e-twinning για το σχολείο μας

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία E-TWINNING Δραστηριότητες | , στις 27-03-2025

1 1

Με χαρά σας ανακοινώνουμε πως το σχολείο μας βραβεύτηκε ως σχολείο e- twinning για το σχολικό έτος 2025-2026.

Μετά από τρεις συνεχόμενες χρονιές που συμμετείχαμε σε προγράμματα, μας δίνεται αυτή η τιμή αλλά και ταυτόχρονα η ευθύνη να προωθήσουμε τις αξίες του e- twinning και να λειτουργήσουμε ως παράδειγμα και ως υποστηρικτές νέων προγραμμάτων και νέων σχολείων. Περιμένουμε να παραλάβουμε την πλακέτα μας αλλά και το υλικό μας ώστε να συνεχίσουμε τη δράση μας!

Screenshot 2025 03 27 at 10 19 54 Fwd Your school has been awarded with the eTwinning School Label 2025 2026 voutios@gmail.com Gmail

Stigmiotypo othonhs 613 dbb27612 998f 40e8 aa75 3ee318ad859e

Ευαγγελισμός και επέτειος 1821

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 26-03-2025

  • Χρησιμοποιώντας, σχετικό για την 25η Μαρτίου, sway  αναφερθήκαμε σε στιγμές του 1821 , συζητήσαμε  για την Ελληνική Επανάσταση και μάθαμε για τον ηρωισμό των Ελλήνων και τους Ήρωες του 1821.
  • Μάθαμε για τη Διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.  Παρατηρήσαμε και αναλύσαμε σχετικές εικόνες και τις αναλύσαμε.
  • Μιλήσαμε αναλυτικά για τον Ευαγγελισμό, τι έγινε, τα σύμβολά του, αναλύσαμε την ίδια τη λέξη.
  • Ακούσαμε το τραγούδι “Τα Κλεφτόπουλα” και τον “Θούριο του Ρήγα” και συζητήσαμε για τους Κλέφτες και τους Αρματολούς,για τους ανθρώπους που πολέμησαν για την Ελευθερία της πατρίδας, αλλά και γι΄αυτούς που βοήθησαν στην Ελληνική Επανάσταση με τον δικό τους τρόπο (τραγούδια, χρήματα, Φιλική Εταιρία κλπ)
  • Παρατηρήσαμε στον Υπολογιστή , πίνακες ζωγραφικής με στιγμές του 1821, συζητήσαμε γι’ αυτές, αναφερθήκαμε στο “Κρυφό Σχολειό”, τους Ήρωες, τις μάχες των Ελλήνων σε στεριά και θάλασσα, τις Σουλιώτισσες και το χορό του Ζαλόγγου κ.α. Τέλος, γίναμε μικροί ζωγράφοι και φτιάξαμε το δικό μας πίνακα ζωγραφικής με στιγμές του 1821.
  • Παίξαμε με τον αριθμό “1821”, αναγνωρίσαμε τους αριθμούς, τους βάλαμε στη σωστή σειρά για να σχηματίσουμε τη χρονολογία, αντιστοιχίσαμε ποσότητες με αριθμούς.
  • Διαβάσαμε το βιβλίο “Τα Ελληνάκια”, συζητήσαμε γι’ αυτό, αναφερθήκαμε στα συναισθήματα των Ελλήνων την περίοδο της σκλαβιάς, για το θάρρος και την ανδρεία τους να πολεμήσουν τους Τούρκους.
  • Με αφορμή το βιβλίο , αναφερθήκαμε στην παράδοση των Ελλήνων και την τέχνη των υφαντών και του κεντήματος. Χρησιμοποιήσαμε ένα μικρό ξύλινο αργαλειό του Νηπιαγωγείου μας και με νήματα φτιάξαμε τα δικά μας υφαντά. Τέλος, προσπαθήσαμε με βελόνα και κλωστή να κεντήσουμε μικρά σχέδια στο ύφασμα.
  • Δημιουργήσαμε τη δική μας χάρτινη “πάντα” δωματίου, χρωματίζοντας με μαρκαδόρους τις “βελονιές” ενός παραδοσιακού σχεδίου και βάζοντας στις άκρες του νήματα.
  • Παίξαμε παιχνίδι διπλής εισόδου με κάρτες σχετικές με την 25η Μαρτίου 1821
  • Γνωρίσαμε την Ελληνική Σημαία και αντιστοιχίσαμε τις γραμμές της με τη φράση “Ελευθερία ή Θάνατος”.
  • Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής του Θεόφιλου και συζητήσαμε  για την παραδοσιακή ενδυμασία των Ελλήνων.
  • Μιλήσαμε για τα γεγονότα που έχουν σχέση με την επανάσταση του 1821
  • Διαβάσαμε βιβλία σχετικά με την επανάσταση των Ελλήνων
  • Βρήκαμε την ίδια εικόνα σε διαφορετικά βιβλία
  • Αντιστοιχήσαμε τους ήρωες του 1821
  • Είδαμε πίνακες ζωγραφικής που έχουν σχέση με το 1821
  • Μάθαμε για τις φορεσιές των τσολιάδων,των βρακάδων ,των σαμιωτών και των μικρασιατών
  • Χορέψαμε παραδοσιακά τραγούδια
  • Ανασυνθέσαμε τη λέξη “Τσολιάς”
  • Φτιάξαμε τσολιαδάκια και “Αμαλίες” από χαρτόνι
  • Παίξαμε με τους αριθμούς της χρονολογία 1821
  • Μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμού της Θεοτόκου
  • Αναπαραστήσαμε τη σκηνή του Ευαγγελισμού
  • Φτιάξαμε ομαδικές κατασκευές
  • Δημιουργήσαμε υφαντά για να στολίσουμε τα σπίτια μας
  • Παλαιώσαμε χαρτιά με την τεχνική του καφέ και “βρήκαμε” τα μηνύματα που μας ειχαν στείλει οι ήρωες του 1821
  • Διαβάσαμε και αναλύσαμε ποιήματα και για τις δύο γιορτές
  • Τραγουδήσαμε τον Εθνικό μας ύμνο και τραγούδια της γιορτής
  • Οι εορταστικές δραστηριότητες κορυφώθηκαν στη γιορτή που κάναμε εν είδη βιωματικού εργαστηρίου με την εκπαιδευτική προσέγγιση της αλληλοδιδακτικής, δλδ τα παιδιά δίδαξαν τους συμμαθητές τους, έγιναν δάσκαλοι μέσα από διάφορες πηγές και οδούς: εικαστικά, με βιβλία, με λογοτεχνία, με δια ζώσης παρουσιάσεις κ.ά. Ζήσαμε πραγματικά συγκινητικές στιγμές.
  • Τα εικαστικά έργα και οι παρουσιάσεις των παιδιών αναρτήθηκαν στο κάτω κτίριο να στολίζουν το χώρο για την επικείμενη κατάθεση στεφάνων.

Και του χρόνου!

20250317 112318 20250318 094206 20250319 093407 20250319 094326 20250319 121007 20250320 094059 20250320 112908 20250320 113227 20250321 104042 20250321 111434

20250320 153820 20250320 153828 IMG 01ebae597e95d2c6adbcfb23d9a935a6 V 20250320 154121

20250321 103518 20250317 114328 20250317 114556 20250318 095322 20250318 100038 20250318 102108 20250318 105149 1 20250318 110145 1 20250318 111605 1 20250318 125250 20250318 125402 20250318 150537 1 20250319 122402 20250319 133709 20250319 151834 20250319 153832  20250320 113119 20250320 125315 20250321 103658 20250321 104112 20250321 104154 20250321 131044

20250324 081517 20250324 082906 20250324 085328 20250324 090818 20250324 091618 20250324 092032 20250324 092435 20250324 092556 20250324 092724 20250324 093017 20250326 074246 20250326 121133 20250326 121221 20250326 121244 20250326 121352 20250326 121427 20250326 141148 20250324 082547 20250324 085629 20250324 085839 20250324 090354 20250324 092340 20250326 074239 20250326 121312 20250326 142534

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς