Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Θαλάσσια ρύπανση…με αφορά;”
Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Θαλάσσια ρύπανση…με αφορά;”, μιλήσαμε για τους λόγους ρύπανσης των θαλασσών μας, τον αντίκτυπο που έχει στη ζωή των ανθρώπων αλλά και των οργανισμών που ζουν σε αυτή και για τους τρόπους προστασίας της. Έτσι, παρακολουθήσαμε βίντεο που αφορούν στο θέμα και ψάξαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το βιβλίο: “Η Μεσόγειος είμαι εγώ και δεν είμαι πια εδώ” του Βαγγέλη Ηλιόπουλου.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποιήσαμε περίπατο στη γειτονιά του σχολείου μας, παρατηρήσαμε τους κάδους ανακύκλωσης και εξηγήσαμε τη χρήση τους.
Θέλοντας να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών για την προστασία του περιβάλλοντος, συνεχίσαμε τον περίπατο στην παραλία με σκοπό να την καθαρίσουμε. Τελειώνοντας, μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς ο κος Χρήστος Χριστόπουλος και η κα Φωτεινή Μούκα μας πρόσφεραν ένα γευστικό και δροσιστικό κέρασμα.
Αφιερωμένη στη θαλάσσια ρύπανση και την προστασία του περιβάλλοντος ήταν και η καλοκαιρινή μας γιορτή, η οποία ήταν ανοιχτή για όσους ήθελαν να την παρακολουθήσουν.
Επίσκεψη στο archeolab
Στα πλαίσια του Πολιτιστικού Προγράμματος :”Μινωικός Πολιτισμός-μύθος και ιστορία”, που υλοποιήθηκε φέτος στο σχολείο μας, πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Archaeolab στην Πάτρα. To Archaeolab είναι ένα εργαστήριο αρχαιολογίας και τέχνης που σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα με αντικείμενο την αρχαιολογία και την τέχνη. Κεντρική δράση του εργαστηρίου είναι η προσομοίωση ανασκαφής. Τα παιδιά λοιπόν, αφού συζήτησαν με την αρχαιολόγο που μας υποδέχθηκε, οδηγήθηκαν στον εξωτερικό χώρο και συμμετείχαν σε προσομοίωση αρχαιολογικής ανασκαφής. Η προσομοίωση ανασκαφής έχει βιωματικό χαρακτήρα και δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν την επιστημονική διαδικασία ανασκαφής, τεκμηρίωσης και διαχείρισης των αρχαιολογικών ευρημάτων και να κατανοήσουν πώς οι αρχαιολόγοι σταδιακά ανασυνθέτουν το παρελθόν βάση των ευρημάτων και των συναφειών τους. Τα κατάλοιπα του υλικού πολιτισμού (αρχιτεκτονικά στοιχεία, σταθερές κατασκευές, κινητά ευρήματα κλπ) που περιέχονται σε κάθε ανασκαφή, παρέχουν σαφείς ενδείξεις και πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας που εξετάζεται και τον τρόπο ζωής της. Κατά την διαδικασία της ανασκαφής, τα παιδιά εξάσκησαν ποικίλες όψεις της σύγχρονης ανασκαφικής πρακτικής (τεχνικές αφαίρεσης επίχωσης, ξεροκόσκινο, διαλογή/ταξινόμηση ευρημάτων κλπ) και καθώς τα σύνολα των ευρημάτων αποκαλύπτονταν, η διαδικασία της ανασκαφής έμοιαζε με την σταδιακή επίλυση ενός μυστηρίου.
Κατά τη διάρκεια της ανασκαφής, επιτεύχθηκαν ποικίλοι μαθησιακοί στόχοι, μερικοί εκ των οποίων είναι:
· Γνώση της διαδικασίας της ανασκαφής και διαχείρισης των αρχαιολογικών ευρημάτων
· Διατύπωση ιδεών για την φύση των ευρημάτων που αποκαλύπτονται και την χρήση τους (αναστοχασμός)
· Γνώση των χαρακτηριστικών της κοινωνίας που εξετάζεται και του τρόπου ζωής, βάση των καταλοίπων του υλικού πολιτισμού
· Εξοικείωση με έννοιες της αρχαιολογικής πρακτικής, όπως “στρωματογραφία”, “ανασκαφή”, “εύρημα”, “τεχνούργημα” καθώς και με όρους, όπως “αρχαίος”, “αρχαιολόγος”, “συντηρητής”.
· Κατανόηση του τρόπου μέσα από τον οποίο οι αρχαιολόγοι συλλέγουν πληροφορίες και στην συνέχεια διατυπώνουν τις υποθέσεις τους.
Έπειτα, ερχόμενα μέσα έφτιαξαν με πηλό τα δικά τους αγγεία.
Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη φλόγα της καρδιάς
Στα πλαίσια της νέας δράσης “Ενεργού Πολίτη”, που από φέτος εκπονείται στα σχολεία, με στόχο την προαγωγή του εθελοντισμού, του πνεύματος αλληλεγγύης και την ευαισθητοποίηση των παιδιών, το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με τα παρακάτω νηπιαγωγεία: Παραμυθούπολη, 4ο Νηπιαγωγείο Αιγίου, 8ο Νηπιαγωγείο Αιγίου, Νηπιαγωγείο Τέμενης και Νηπιαγωγείο Αιγείρας , διοργάνωσε τη δράση « Απλώνω Ευτυχία-Δυναμώνω τη Φλόγα της καρδιάς», την Κυριακή 18 Μάϊου στις 11:00 το πρωί στα Ψηλά Αλώνια Αιγίου.
Τι είναι το Απλώνω Ευτυχία;
Το «Απλώνω Ευτυχία», είναι μια εθελοντική δράση που έχει ως στόχο να στηρίξει τον σύλλογο «Φλόγα», δίνοντας “ευτυχία” στα παιδιά που νοσούν από νεοπλασματικές ασθένειες, διδάσκοντας παράλληλα στην πράξη, τις αξίες του εθελοντισμού και της προσφοράς. Η δράση αυτή, ξεκίνησε στην Κύπρο και δημιουργός της είναι μια ιδιαίτερα δημιουργική δασκάλα, η Γεωργία Σολωμού. Μέχρι σήμερα, έχει πραγματοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία σε πολλά σχολεία στην Κύπρο, ενώ κατά τους μήνες Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024 πάνω από 600 σχολεία της Ελλάδας άπλωσαν ευτυχία, στηρίζοντας τον σύλλογο Φλόγα με τη βοήθεια του επίσης δημιουργικού δάσκαλου Μάριου Μάζαρη που έτρεξε για τη δράση στην Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια της δράσης, συζητήσαμε με τα παιδιά για το τί είναι ευτυχία, πού μπορούμε να τη βρούμε και πώς μπορούμε να την κατακτήσουμε. Στη συνέχεια, τα παιδιά αποτύπωσαν με τη βοήθεια των γονέων/κηδεμόνων τους, σε ένα άσπρο μπλουζάκι τί σημαίνει γι’ αυτά ευτυχία.
Έπειτα, απλώσαμε τη “μπουγάδα της ευτυχίας”, μαζί με όλα τα συμμετέχοντα σχολεία, στα Ψηλά Αλώνια καταφέρνοντας να στείλουμε μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας και ταυτόχρονα να μαζέψουμε ένα σημαντικό ποσό για το Σύλλογο Φλόγα.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Γεωργία Σολωμού, που ταξίδεψε από την Κύπρο για να παρευρεθεί στη δράση μας, τα νηπιαγωγεία που συμμετείχαν, για την άριστη συνεργασία και φυσικά τους/τις μαθητές/τριές μας με τους γονείς/κηδεμόνες τους που αγκάλιασαν τη δράση μας και μας βοήθησαν να “απλώσουμε ευτυχία”.
Σχέδιο Δράσης: “Ανακαλύπτοντας το μαγικό κόσμο των βιβλίων”.
Κατά το σχολικό έτος 2024-25, πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το σχέδιο δράσης με τίτλο: “Ανακαλύπτοντας τον μαγικό κόσμο των βιβλίων”. Στις μέρες μας, η επαφή με το βιβλίο αποτελεί πρωταρχικό σκοπό, καθώς ο ψηφιακός κόσμος στερεί από τα παιδιά τη φαντασία και τη δημιουργικότητα. Το σχέδιο δράσης λοιπόν, κινήθηκε γύρω από τη φιλαναγνωσία και είχε ως στόχους, να αγαπήσουν οι μαθητές/τριες τα βιβλία, να διαμορφωθεί αναγνωστική κουλτούρα και να προωθηθεί η ανάγνωση μέσω έντυπου τύπου.
Ξεκινήσαμε τη δράση οργανώνοντας και ταξινομώντας την υπάρχουσα συλλογή βιβλίων στις βιβλιοθήκες των τάξεων, στις οποίες αναρτήθηκαν κανόνες διαχείρισης των βιβλίων από τους/τις μαθητές/μαθήτριες.
Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, προσκαλώντας την κυρία Σούλα Ρούφα, γιαγιά μαθητή μας, η οποία έλυσε τις απορίες των παιδιών σχετικά με τη σύγκριση παλιού-νέου και τους διάβασε το κλασσικό παραμύθι: “Η Κοκκινοσκουφίτσα”.
Με αφορμή την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου 1973, διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε με τα παιδιά το βιβλίο: “Ειρήνη” της Βασιλικής Θεοδώρου, το οποίο αποτελεί διασκευή της κωμωδίας του Αριστοφάνη. Πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή συνάντηση με την κα Θεοδώρου κατά την οποία, τα παιδιά της απεύθυναν ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμά της, της παρουσίασαν τις κατασκευές τους (εμπνευσμένες από το βιβλίο) και κατόπιν προτροπής της έπαιξαν παιχνίδια με τους ήρωες του βιβλίου.
Με την εκπαιδευτικό αγγλικών δημιούργησαν μια εικονο-ιστορία με αφορμή το παραμύθι: “Gingerbread Man” (Μπισκοτούλης).
Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο θέατρο “Πάνθεον” στην Πάτρα με τίτλο: “Μια αλλιώτικη χριστουγεννιάτικη ιστορία”. Είχε προηγηθεί διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας στην τάξη από τους εκπαιδευτικούς, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό αγγλικής γλώσσας.
Εμπλουτίσαμε τη βιβλιοθήκη του σχολείου με 47 νέους τίτλους βιβλίων που αποκτήσαμε μετά από αίτησή μας στο Ίδρυμα Μελά.
Φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας, δύο γονείς εκ των οποίων ο κος Βαγενάς μας αφηγήθηκε την ιστορία “Το φόβο μου ξεγελώ και για αυτόν τραγουδώ”. Συζήτησε με τα παιδιά την ιστορία, την δραματοποίησαν, τα παιδιά εξέφρασαν τους δικούς τους φόβους, έμαθαν και τραγούδησαν το τραγούδι του φόβου και έπαιξαν κινητικά παιχνίδια εμπνευσμένα από την ιστορία.
Η κα Παναγιώτα Πασχάκη, μητέρα μαθήτριάς μας, μας διάβασε το βιβλίο του Κυριάκου Χαρίτου ” Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη”. Τα παιδιά συγκέντρωσαν τα υλικά των δύο γλυκών-πρωταγωνιστών, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για μαθηματικές δραστηριότητες. Στο τέλος, η κα Πασχάκη μας κέρασε τα αγαπημένα χριστουγεννιάτικα γλυκά της ιστορίας.
Αφού καλλιεργήθηκε η αγάπη, το ενδιαφέρον, ο σεβασμός προς το βιβλίο και οι δυνατότητες που μας παρέχει, λειτούργησε η δανειστική βιβλιοθήκη, υπογράφηκε σχετικό συμβόλαιο και δόθηκαν οι απαραίτητες συμβουλές για μια καλή ανάγνωση στους γονείς.
Η μεταφορά των βιβλίων γινόταν με πάνινη τσάντα, την οποία είχαν ζωγραφίσει οι μαθητές/τριες. Ο δανεισμός γινόταν κάθε Παρασκευή. Μαζί με τα παιδιά επιλέξαμε τα βιβλία που τοποθετήθηκαν τη γωνιά της δανειστικής βιβλιοθήκης. Επίσης, διακοσμήσαμε τη γωνιά με αφίσες που υπενθυμίζουν την αξία και τους κανόνες της ανάγνωσης βιβλίων. Ακόμη, από περιοδικά και εφημερίδες φτιάξαμε κολλάζ. Τέλος, ετοιμάσαμε ομαδική εργασία με τα μέρη του καλού αναγνώστη.
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργάνωσαν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Ο μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτέλεσε ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προήγαγε τη Φιλαναγνωσία και έδωσε την αφορμή στους εκπαιδευτικούς να εργαστούν με την ομάδα διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθάρρυνε τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες. Ο τίτλος του προγράμματος ήταν: “Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου”. Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί διάβασαν και επεξεργάστηκαν τα παρακάτω βιβλία.
Τα παιδιά συμπλήρωσαν τα φύλλα δραστηριοτήτων που αντιστοιχούσαν στα βιβλία. Τα συμπληρωμένα φύλλα δραστηριοτήτων εστάλησαν στις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ στις 31 Μαρτίου 2025. Στο τέλος της δράσης τα παιδιά παρέλαβαν αναμνηστικά για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Κατά τη διάρκεια της δράσης τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με διάφορα είδη γραφής, περιοδικά, εφημερίδες, κόμικς. Τα ξεφύλλισαν, τα διάβασαν και συζητήσαμε για τις διαφορές και τις ομοιότητές τους. Καθώς τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την εικονογράφηση των κόμικς, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δικό μας κόμικ. Παίρνοντας αφορμή από το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα: “Οι Δασοφύλακες” τα παιδιά ζωγράφισαν, βρήκαν διαλόγους και έφτιαξαν την ιστορία: ” Ο Ρούλης Καθαρούλης και η Καδούλα σε νέες περιπέτειες”. Στη συνέχεια, μετατρέψαμε το κόμικ στο παρακάτω e-book:
Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, φιλοξενώντας την κα Κολοκοτρώνη Κωνσταντίνα, μητέρα μαθητή μας, η οποία διάβασε το βιβλίο: “Η κρυψώνα” της Γιολάντας Τσορώνη. Στη συνέχεια, έπαιξε με τα παιδιά και δημιούργησε μαζί τους μια ταμπέλα για τη δανειστική μας βιβλιοθήκη.
Επίσης, αναφερόμενοι στην Παγκόσμια Ημέρα, μάθαμε τον Χαν Κρίστιαν Άντερσεν, διαβάσαμε τη βιογραφία του, διαβάσαμε βιβλία του, αλλά και κλασσικά παραμύθια του Αισώπου και των αδερφών Γκριμ. Αναφερθήκαμε σε αποφθέγματα, φτιάξαμε σελιδοδείκτες, τις σοφές κουκουβάγιες και τις “στολίσαμε” με το αγαπημένο μας απόφθεγμα.
Κατά την επεξεργασία της θεματικής ενότητας: «Άνοιξη» τα παιδιά κάθε τμήματος, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού της αγγλικής γλώσσας, δημιούργησαν ανοιξιάτικες ιστορίες σε μορφή βιβλίου. Τις εικονογράφησαν, αφηγήθηκαν την πλοκή έφτιαξαν τα εξώφυλλα και υπέγραψαν στο οπισθόφυλλο.
Επισκεφθήκαμε τη Δημοτική βιβλιοθήκη Αιγίου «Γεώργιος Παναγόπουλος», όπου μας έγινε ξενάγηση από τη βιβλιοθηκονόμο κα Σοφία Κολοκοτρώνη. Τα παιδιά περπάτησαν στους διαδρόμους ανάμεσα στα ράφια, έψαξαν και εντόπισαν συγκεκριμένο βιβλίο, στο οποίο είχαμε αναφερθεί τις προηγούμενες στο νηπιαγωγείο (Ο Επιτάφιος, Γιάννης Ρίτσος), από το οποίο διαβάσαμε απόσπασμα. Επίσης, διάλεξαν δύο βιβλία από το τμήμα παιδικής λογοτεχνίας, εκ των οποίων το ένα το διαβάσαμε στη βιβλιοθήκη ενώ το άλλο το δανειστήκαμε. Αυτό μας οδήγησε στο να μιλήσουμε για τον τρόπο και τους κανόνες που υπάρχουν όταν δανειζόμαστε ένα βιβλίο από τη Δημοτική βιβλιοθήκη και να τον συγκρίνουμε με τον τρόπο και τους κανόνες που δανειζόμαστε βιβλία από το σχολείο μας.
Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το ποιητικό είδος χαϊκού και δημιούργησαν τα δικά τους, με τα οποία διακόσμησαν την κάρτα-δώρο στη μαμά τους.
Τον Μάιο, πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναύπλιο, στον πολυχώρο «Φουγάρο» και συμμετείχαμε στο πρόγραμμα «Οι μουριές του Μοριά στην αλέα του Φουγάρου». Στη διάρκεια της παραμονής μας εκεί, είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στο χώρο της βιβλιοθήκης και να διαβάσουμε το παραμύθι: «Η Χαρά χορεύει» του Luciano Lozano. Φεύγοντας, η κα Μαρία Κωνσταντοπούλου, υπεύθυνη του Φουγάρου, μας δώρισε του παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Ο Μάγειρας του Μαγεμένου Τσίρκου.
Τέλος, στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Δημοτικό Σχολείο Αβύθου, φιλοξενηθήκαμε στην αίθουσα του διαδραστικού πίνακα και μαζί με τα παιδιά της πέμπτης τάξης παρακολουθήσαμε το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν «Το ασχημόπαπο».
Ευχαριστούμε τα παιδιά που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, και όλους εσάς που δεχτήκατε την πρόσκλησή μας, ήρθατε στο νηπιαγωγείο αφιερώνοντας χρόνο στους/στις μαθητές/τριες και βοηθήσατε στην υλοποίηση της δράσης.
Πάσχα!
Πλησιάζοντας στο Πάσχα, μιλήσαμε για τη Σαρακοστή και φτιάξαμε την Κυρά-Σαρακοστή.
Μάθαμε τί γιορτάζουμε το Πάσχα και παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια για την εμπέδωση της γνώσης.
Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα, και στη συνέχεια υλοποιήσαμε κάποια από αυτά. Βάψαμε κόκκινα αυγά, φτιάξαμε λαζαράκια και πήγαμε περίπατο στη γειτονιά του σχολείου μας, τραγουδώντας τα κάλαντα του Λαζάρου.
Φυσικά φτιάξαμε πασχαλινές χειροτεχνίες.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων: ” Τα αστεράκια ταξιδεύουν στο ηλιακό μας σύστημα”.
Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Τα αστεράκια ταξιδεύουν στο ηλιακό μας σύστημα”, ασχοληθήκαμε με τον Γαλαξία μας και το ηλιακό μας σύστημα. Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα καταγράφοντας τις γνώσεις που ήδη έχουν τα παιδιά αλλά και τί θα ήθελαν να μάθουν επιπλέον για το διάστημα και το ηλιακό σύστημα.
Έτσι, ψάξαμε να βρούμε πληροφορίες σχετικά με το διάστημα, τους πλανήτες και το ηλιακό μας σύστημα σε ψηφιακό και έντυπο υλικό.
Παρακολουθήσαμε βίντεο της NASA σε livestreaming από το διάστημα.
Γνωρίσαμε τους αστερισμούς μέσα από μύθους και βιβλία.
Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια γνώσεων και παιχνίδια δραματοποίησης.
Φτιάξαμε χειροτεχνίες.
25 Μαρτίου.
Τα χελιδονίσματα.
Τα Χελιδονίσματα είναι τραγούδια που συνήθιζαν να λένε τα παιδιά για να αναγγήλλουν τον ερχομό των χελιδονιών τον μήνα Μάρτιο. Γι’ αυτό συνηθίζουμε να τα λέμε και κάλαντα του Μάρτη. Έτσι κι εμείς φτιάξαμε τα χελιδονάκια μας, μάθαμε τα κάλαντα και πήγαμε να τα πούμε στους μαθητές και τους δασκάλους του Δημοτικού Σχολείου Αβύθου.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Οι Δασοφύλακες”
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο: “Οι Δασοφύλακες”, ασχοληθήκαμε με τα δάση μας. Μιλήσαμε για τους λόγους που κινδυνεύουν τα δάση, τους τρόπους προστασίας τους και τις αρνητικές επιπτώσεις για τους ανθρώπους από την καταστροφή τους. Αναζητήσαμε πληροφορίες σε έντυπο και ψηφιακό υλικό.
Διαβάσαμε βιβλία που αφορούν στα δάση και την προστασία τους.
Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στον πολυχώρο “Φουγάρο” στο Ναύπλιο και συμμετείχαμε στο βιωματικό εργαστήριο: “Οι μουριές του Μοριά στην αλέα του Φουγάρου”.
Φεύγοντας, η υπεύθυνη του “Φουγάρου”, μας πρόσφερε μια μουριά, την οποία και φυτέψαμε στην αυλή του σχολείου μας.
Εμπεδώσαμε και αξιολογήσαμε τη νέα γνώση μέσα από φύλλα εργασίας.
Δημιουργήσαμε την ιστορία: “Ο Ρούλης Καθαρούλης και η Καδούλα σε νέες περιπέτειες”. Τα παιδιά βρήκαν τους ήρωες, τους έδωσαν σούπερ δυνάμεις, εικονογράφησαν την ιστορία και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών έγραψαν τους διαλόγους. Τέλος, μετατρέψαμε την ιστορία σε e-book.