11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου γιορτάστηκε φέτος η 11η Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, η ημέρα αυτή αποτελεί ημέρα αθλητικών δραστηριοτήτων στα σχολεία της Ελλάδας όλων των βαθμίδων. Έτσι και στο δικό μας νηπιαγωγείο, οι μικροί μας μαθητές ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με την έννοια του αθλητισμού. Αναρωτήθηκαν τι είναι ο αθλητισμός και τι οι αθλητές,  φτάνοντας να το ανακαλύψουν μέσα από τη συζήτηση και την αναζήτησή στο διαδίκτυο. Διαπίστωσαν πώς ένας αθλητής έχει στόχους που προσπαθεί να του πετύχει με την προπόνηση και τη σωστή διατροφή αλλά και πως η νίκη δεν είναι πάντοτε εφικτή. Ταξινόμησαν τα αθλήματα που γνώριζαν και όσα έμαθαν σε ομαδικά και ατομικά. Γνώρισαν τη ζωή και τα αθλητικά επιτεύγματα του Usain Bolt μέσα από την ταινία μικρού μήκους “The boy who learned to fly”. Τέλος, βγήκαν στην αυλή του νηπιαγωγείου όπου μετατράπηκαν οι ίδιοι σε αθλητές αλλά και θεατές. Χωρισμένοι σε μικρές ομάδες έκαναν αγώνες τρεξίματος και διασκέδασαν χωρίς να νοιάζονται για το ποιος είναι ο νικητής, θέλοντας να τρέξουν ξανά και ξανά.

 

Στιγμιότυπο 2024 10 07 10.00.58 μμ

 

boly.jpg

 

462211290 9320720814610032 539802042650575580 n

Ψάξε βρες και γράψε!

Τα παιχνίδια συνεχίστηκαν, αυτή τη φορά όμως κύρια ασχολία μας ήταν το όνομα του κάθε παιδιού. 

Από τις πρώτες ημέρες τα παιδιά καλούνται να αναγνωρίσουν το όνομα τους έτσι ώστε να βρουν τα προσωπικά τους αντικείμενα αλλά και να βάλουν την υπογραφή τους στα έργα τους έτσι ώστε να ξεχωρίζουν από των υπολοίπων. Οι  μαθητές μας έμαθαν πώς τα ονόματα αποτελούνται από γράμματα και πώς τα γράμματα το καθένα έχει τη δική του φωνή – ήχο. Αρχικά ασχολήθηκαν με το αρχικό τους και έπειτα με ολόκληρο το όνομα τους, αφού έμαθαν να το αναγνωρίζουν ξεκίνησαν τις προσπάθειες να το γράφουν και όλα αυτά επιτεύχθηκαν μέσα από το παιχνίδι. Συγκεκριμένα στις τάξεις του νηπιαγωγείου έγιναν τα εξής: Αντιστοίχιση αρχικού γράμματος  με το όνομα, “ψάρεμα” και εκσκαφή του, το έφτιαξαν κολάζ και με δακτυλομπογιές, έκαναν σύνθεση ονόματος με μαγνητικά γράμματ με κολάζ, καταμέτρησαν τα γράμματα τους, έπαιξαν μουσικοκινητικά παιχνίδια με “ονοματομπαλόνια, συνέθεσαν το όνομα τους σε κατασκευή  “ονοματο – διαστημόπλοιου και έφτιαξαν μαγικά “ονοματοραβδιά”. 

Ένα καινούργιο ταξίδι στο κόσμο της γνώσης θα ξεκινήσει σύντομα!

 

461323847 8742439559101071 4798393039843144069 n

 

461746366 1080482523448236 4134401138104454059 n

 

461613466 8742437129101314 4720777312347777870 n

 

461746363 471074712626166 3326322212686022312 n

 

 

461368800 8742433839101643 6375474839984229351 n

 

461527002 8742434979101529 2673257466257405373 n

 

461494901 8742432772435083 3560415058857108852 n

 

462105117 1762408067898927 4724441808708478026 n

 

462242188 1308277410141737 3335302474090033418 n

 

461503124 8742436312434729 8964514125607259882 n

 

461430391 8742440439100983 637580216271986517 n

 

461742187 2194389074280169 2127849677819098996 n 1

 

461856736 441431558465282 5083894987930247577 n

 

462248954 2146855329030097 7107546458232616102 n

 

461428073 8742438595767834 7048440352992667815 n

 

461428073 8742438595767834 7048440352992667815 n

 

Οι πρώτες ημέρες… “Με το 1, με το 2… πάω στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!”

Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο Αστακού παλιούς και νέους μαθητές στις 11 Σεπτεμβρίου όπου πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός. Οι ημέρες που ακολούθησαν ήταν ημέρες προσαρμογής, οι οποίες κύλησαν με κινητικά και μουσικά παιχνίδια γνωριμίας τόσο των μαθητών μεταξύ του όσο και των εκπαιδευτικών με τους μαθητές και το αντίθετο. Δεν έλειψαν παιχνίδια ανακάλυψης του χώρου και των κέντρων μάθησης, παιχνιδιού και δράσεων. Όλοι μαζί μαθητές και εκπαιδευτικοί άρχισαν την διαμόρφωση, την οργάνωση και τη διακόσμηση της τάξης. Τέλος, με αφορμή αναγνώσεις όπως “Πρόσεχε τους τρόπους σου”, “Ας πούμε αυτή τη λέξη” και “Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε”, έγιναν συζητήσεις και δράσεις σχετικές με τις συμπεριφορές που βοηθούν την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του καθενός μας αλλά και του συνόλου της τάξης αλλά και συζητήσεις σχετικές με αυτές που συνήθως δεν έχουν καλά αποτελέσματα και προκαλούν δυσάρεστα συναισθήματα στους γύρω μας. Έπειτα ειπώθηκαν κανόνες από παιδιά και στη συνέχεια καταγράφτηκαν και υπογράφτηκαν. Τα συμβόλαια της κάθε τάξης κοσμούν τους τοίχους του νηπιαγωγείου και θυμίζουν σε όλους μας να είμαστε προσεχτικοί και ευγενικοί και προπαντώς ευτυχισμένοι! 

 

Unknown

Παιχνίδια γνωριμίας και εξοικείωσης.

1.Παραλλαγή του παιχνιδιού “ο Σαμ λέει”, τα παιδιά έκαναν όσα ζητούσε ο Σαμ σε ένα τυχαίο φίλο.

461751477 523654010418937 6056049426859764098 n

 

462092865 1530364517852257 1164476779397496712 n

2. “Χτύπα το τύμπανο” Τα παιδιά με το που ακούσουν το όνομα τους χτυπούν τον τύμπανο και έπειτα ανά δύο παίζουν ποιος θα χτυπήσει το τύμπανο πιο γρήγορα.

462105114 1233802891103860 4785803174952650331 n

 

462180737 1066441711829635 2516550472411912004 n

 

461742176 2251938288498263 5084192226446784062 n

 

Η πρώτη μου ζωγραφιά στο νηπιαγωγείο.

461750898 1163783104719036 8396502788534329125 n

 

Παιχνίδι:”βρίσκω το ζευγάρι μου” και ταιριάζω τις κάρτες με τις θετικές και αρνητικές συμπεριφορές, τα παιδιά ανά δύο ενώνουν τις κάρτες.

462176859 409970458568716 316399099111030874 n

 

 

461859588 1884801882028374 4338329547515703900 n

 

Με αφορμή τις “χρωματιστές λέξεις” έμαθαν τα χρώματα του ουράνιου τόξου και έκαναν πείραμα με αυτά (μαρκαδόρος, χαρτί κουζίνας, νερό).

461748193 2238627809848968 9202777002029893971 n

 

“Το συμβόλαιο της τάξης”

461864918 1677068629806779 166998738473227515 n

462119771 8310067885707034 4494140995738869185 n

 

 

 

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

Πήρε και το δικό μας Νηπιαγωγείο μέρος στη δράση ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ που πραγματοποιεί το Χαμόγελο του Παιδιού..
Αν στη ζωή σου νοιώσεις πότε σου θλίψη και αν αισθανθείς πως σε έχουν αδικήσει, να μη διστάσεις σε κάποιον να μιλήσεις και αν χρειαστείς βοήθεια να ζητήσεις….
Μίλα τώρα κι εσύ , μιλά δυνατά η φωνή σου να ακουστεί..
Μίλα μίλα τώρα και εσύ ,μίλα πριν είναι αργά η φωνή σου να ακουστεί ..
Στίχοι τραγουδιού :Μαρία Μαλούση

 

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Χειμώνας στο Νηπιαγωγείο μας. Και τι δεν είχαν οι πρώτοι μήνες του νέου έτους. Μιλήσαμε για :

  1. Τα μέσα θέρμανσης
  2. Τα ρούχα του χειμώνα
  3. Τα πολικά ζώα, οι πιγκουίνοι μας πρόσφεραν ατελείωτες ώρες παιχνιδιού και  γέλιου
  4. Τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
  5. Το χιόνι , αφού  στην περιοχή μας δε χιονίζει , το φτιάξαμε μόνοι μας το χιόνι και ξετρελαθήκαμε.
  6. Τους χιονάνθρωπους
  7. Την Αμυγδαλιά και τα προϊόντα της.
  8. Τους εσκιμώους και τα ιγκλού.
  9. Μάθαμε καινούριες λέξεις, μετρήσαμε , μοιράσαμε , δοκιμάσαμε , ζωγραφίσαμε , ήρθαμε σε επαφή με πολλά και διαφορετικά υλικά και γενικά  περάσαμε όμορφα. 428609842 7574853045859734 5801871268286437938 n428598070 7574854892526216 5030028473595799769 n428602725 7574851435859895 6903667013840841977 n426121995 10234623632794283 584319941771523585 n425987005 10234623631074240 8430784763605993405 n425761267 10234623627074140 1040354695525008038 n427936122 7574850492526656 1775154858963039049 n426321798 10234623623394048 5365670562241839411 n428610890 7574853462526359 7331508877499944926 n426261128 10234623621594003 670291649239262787 n425728522 10234623622194018 8591082693345320667 n425460928 10234623620913986 3063992746630221420 n 1425516573 10234623637354397 4091332754403497800 n428605867 7574847762526929 7962612155565859326 n428598785 7574848555860183 1381510153448494278 n428622655 7574818972529808 6200935496317234463 n 1428599691 7574876222524083 6875074281864649877 n428601122 7574848145860224 5407113446792572381 n428599085 7574853959192976 4512964555891464486 n428610994 7574847272526978 5641091802678345380 n428597529 7574851192526586 1432308546444453057 n428614069 7574817779196594 471760453182670783 n428606143 7574877342523971 2566146336189761007 n428604106 7574849575860081 4185571141431255984 n428603270 7574854509192921 4318456827672173318 n425793455 10234623637794408 6102854465867853293 n428597175 7574850089193363 5678825962724380461 n428597789 7574849069193465 7549578903940261752 n427526425 10234651138721914 5053271066395461987 n428608923 7574818412529864 9199716297256122475 n428607900 7574845785860460 7029733361340423052 n

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024 – 2025

 

 

παιδιά στο νηπιαγωγείο

 

Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 01 έως 20 Μαρτίου 2024.

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι το 2019 και το 2020.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από  τη  συστεγαζόμενη σχολική μονάδα.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

  • Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00)  και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα.
  • Βεβαίωση Φοίτησης  της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή»

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό η Προϊστάμενη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

  • Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

  • στο τηλέφωνο:  2646041098 και στο mail: mail@nip-astak.ait.sch.gr

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 08:15 – 09:00 π.μ.  τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Καρακώστα Ειρήνη

 

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας νηπιαγωγείου Αστακού για το σχολικό έτος 2023 – 2024



Λήψη αρχείου

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023 – 2024.

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και το νηπιαγωγείο μας απαρτίζεται από 54 μαθητές νήπια και προνήπια.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας Καρακώστα Ειρήνη (Προϊσταμένη και υπεύθυνη τμήματος  1), η Λαγού Βασιλική  (υπεύθυνη τμήματος 2), η Μαλούση Μαρία (υπεύθυνη τμήματος 3 )η Τσιμπόυκα Μαρία  (υπεύθυνη Ολοήμερου ) και η εκπαιδευτικός παράλληλής στήριξης Γιαννάκη Μαρία ευχόμαστε σε όλους τους μικρούς μας μαθητές καλή , ήρεμη και δημιουργική χρονιά.

ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ – 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

Ευαγγελισμός της Θεοτόκου- 25η Μαρτίου 1821.

Τα κρινάκια μας. Τα παιδιά  ζωγράφισαν τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και το κάναμε κρίνο αφού πριν είπαμε την ιστορία του Ευαγγελισμού.

336908900 736204604659207 258232437323555367 n 337170434 3367652150154956 5533695835978836955 n IMG 20230317 124353 IMG 20230317 124407 IMG 20230317 125500 IMG 20230317 125516 IMG 20230317 12551622

Ατομική κατασκευή.

336661323 937793283887312 534170955274486362 n 336764213 105180585868346 1118404486790621408 n IMG 20230322 125200 IMG 20230322 125216 IMG 20230322 125236 IMG 27087bd46a5fec901d1bcd4a50239b6f V

Μαθηματικά και γλωσσικά παιχνίδια  με την Ελληνική σημαία και με λέξεις σχετικές με το θέμα μας.

IMG 20230323 111555 IMG 20230323 111634 IMG 20230323 111818 IMG 20230323 112409

Κατασκευή : Το φέσι του τσολιά.

IMG 20230323 125457 IMG 20230323 125500 IMG 20230323 130218 1

Γιορτή με ποιήματα και τραγούδια.

IMG 20230324 084820