Εργαστήριο Δεξιοτήτων_Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο

Το εργαστήριό μας ξεκίνησε με διάφορες αισθητικοκινητικές δραστηριότητες για τη συγκρότηση της ομάδας.

IMG 20240305 124254 IMG 20240305 124403

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε «Το δέντρο της ομάδας μας» με διαφορετικές τεχνικές.

IMG 20240513 134346 IMG 20240515 151050

Συνθέσαμε «την αλυσίδα της τάξης μας»

«Οι αρχικές μας ιδέες!»  Προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε τις  αρχικές ιδέες των παιδιών για την έννοια της διαφορετικότητας ζητώντας από τα παιδιά να ζωγραφίσουν ότι τους έρχεται το μυαλό όταν ακούνε τη λέξη “διαφορετικότητα”.

IMG 20240304 123747 IMG 20240304 123755 IMG 20240304 124355

Μέσα από κινητικές δραστηριότητες εντοπίσαμε  ομοιότητες και διαφορές στο περιβάλλον παρατηρώντας  εικόνες λουλουδιών, φυτών, δέντρων και ζώων και έπειτα στους ανθρώπους παρατηρώντας  τον εαυτό τους και τους συμμαθητές τους.

IMG 20240305 125342 IMG 20240305 125259

Γίναμε ζωγράφοι και δημιουργήσαμε πίνακες με “Παράξενους Ανθρώπους!”

InCollage 20240403 141117600 InCollage 20240403 141228425 InCollage 20240403 141330084 InCollage 20240403 141422979

Καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως μπορεί να διαφέρουμε στην εμφάνιση, όμως όλοι έχουμε κάτι
κοινό που είναι πιο σημαντικό από όλα: Τα συναισθήματα! Τα συναισθήματα φαίνονται στα
μάτια των ανθρώπων ανεξαρτήτου χρώματος και σχήματος!

Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε τα παραμύθια «Το Κάτι Άλλο» και “Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους”

Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι: «Ευτυχώς κανείς δεν είναι ίδιος με κανέναν και για αυτό το λόγο δεν αφήνουμε κάποιον μόνο του το λόγο μόνο ότι είναι διαφορετικός από εμάς. Όλοι μπορούμε να μάθουμε και να κερδίσουμε από τους άλλους».

Κατασκευάσαμε τα καθρεφτάκια μας , στα οποία κοιταχτήκαμε και συνειδητοποιήσαμε πως ο καθένας μας είναι διαφορετικός!

Το εργαστήριο αυτό, συνδέθηκε με το σχέδιο δράσης “Εγώ κι εσύ μαζί” και ολοκληρώθηκε με την καλοκαιρινή μας γιορτή με θέμα “Μια θάλασσα γεμάτη αγκαλιές”!

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ_Ένα βιβλίο γεννιέται

Αρχικά είπαμε λέξεις που είναι σχετικές με το βιβλίο.

IMG 20240604 1229421

Συζητήσαμε για τα μέρη ενός βιβλίου και αναρωτηθήκαμε πώς άραγε φτιάχνεται;

TΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΊΟΥ page 001 1

Γνωρίσαμε τα επαγγέλματα που ασχολούνται με την παραγωγή ενός βιβλίου και τα καταγράψαμε.

IMG 20240604 122933

Καλέσαμε και πήραμε συνέντευξη από τη συγγραφέα “Τσεπεντζή Δήμητρα”, η οποία μας έλυσε κάθε μας απορία. Το παραμύθι που μας παρουσίασε ήταν “Η Χρυσόμυγα και το στρουμπουλό Σκαθάρι”

1718634213054Η χρυσόμυγα και το στρουμπουλό σκαθάρι

και φυσικά προσπαθήσαμε και φτιάξαμε τα δικά μας βιβλία!



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

Έντομα!

Εποχή των λουλουδιών και η αυλή μας γέμισε με πολύχρωμες πεταλούδες και πολλά έντομα κι εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με αυτά! Ο κύριος Σωστός μας έδωσε πολλές χρήσιμες πληροφορίες.

Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας εποπτικό υλικό από το διαδίκτυο, τα ταξινομήσαμε σε έντομα που πετούν, έντομα που πηδούν και έντομα που περπατούν καθώς και σε χρήσιμα και βλαβερά.

3kCA1fm4GkqBHm85ODpes0VBoZUX 1OJlMv3BuhdT Ql

IMG 20240409 154237 IMG 20240409 154319 IMG 20240409 154602

Συζητήσαμε από τι μπορεί να κινδυνεύουν τα έντομα και πώς θα ήταν άραγε η ζωή μας χωρίς αυτά; Γνωρίσαμε την τροφοκή αλυσίδα και είδαμε πόσο σημαντικά είναι όλα τα ζώα αλλά και τα φυτά στη φύση, συμπληρώσαμε σχετικό φύλλο εργασίας και παίξαμε παιχνίδι στο “φωτόδεντρο”

IMG 20240411 151738 IMG 20240411 151808 IMG 20240411 151855 IMG 20240411 152132

 

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο τζίτζικας και ο μέρμυγκας” και ζωγραφίσαμε τι μας άρεσε. Κατασκευάσαμε τα καπέλα τους και δραματοποιήσαμε τον μύθο.

20190924142323 o tzitzikas kai o mermigkasIMG 20240415 153120IMG 20240416 134826IMG 20240416 134904IMG 20240416 134930IMG 20240416 135031

Τραγουδήσαμε τα παρακάτω τραγούδια.

Τέλος, παίξαμε τα παρακάτω διαδραστικά παιχνίδια.

 

Ασχοληθήκαμε με τη μέλισσα, ένα από τα σπουδαιότερα έντομα για τον άνθρωπο. Αναζητήσαμε πληροφορίες από τα παρακάτω βιβλία.

melissesgeosimio.gr μ HoneyBee 571x800 2 600x600 1

Γευτήκαμε διάφορα είδη μελιού, επιλέξαμε το αγαπημένο μας και γνωρίσαμε πολλά προϊόντα που παράγονται από το μέλι όπως, πρόπολη, βάμμα πρόπολης, κηραλοιφή, γύρη, βασιλικός πολτός, προϊόντα περιποίησης , φυσικό κερί.

Κάναμε σχετικές κατασκευές

IMG 20240418 152425 IMG 20240418 152431 IMG 20240418 152432InCollage 20240418 1423533001InCollage 20240418 1424309061

Και φυσικά παίξαμε το παραδοσιακό παιχνίδι, “Περνά περνά η μέλισσα”!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ_ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ _Υγεία «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

Τρέφομαι σωστά , ζω με υγεία!

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο ασχοληθήκαμε με την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Αρχικά, μαζί με τα παιδιά δημιουργήσαμε τον δικό μας avatar χαρακτήρα από τη σελίδα https://lwww.voki.com/site/create . Εμείς διαλέξαμε έναν μάγειρα, ο οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος μας υπενθύμιζε τη σημαντικότητα της διατροφής στην  υγεία μας. Μας καθοδηγούσε στο πώς να επιλέξουμε τα τρόφιμα της με υψηλή διατροφική αξία και να  συμμετέχουμε σε προγράμματα άσκησης και φυσικής δραστηριότητας. Τα παιδιά απόλαυσαν και διασκέδασαν τη διαδικασία! Ένα δείγμα του δικού μας avatar είναι το παρακάτω:

https://www.voki.com/site/pickup?scid=19949738&chsm=814b029f78c2437b247e32b58c8c2c47&allowshare=0

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό, το παρουσιάσαμε στην τάξη και ψηφίσαμε το αγαπημένο μας. Υπήρχαν αρκετά κοινά και συζητήσαμε για τις καθημερινές διατροφικές συνήθειες.

IMG 20240415 1357241

Διαβάσαμε το βιβλίου με τίτλο «Η κυρά Διατροφή –πρώτη στη μαγειρική» και δημιουργήσαμε  έναν εννοιολογικό χάρτη για τις υγιεινές και μη τροφές. Φυσικά τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι της κυρά – Διατροφής.

Παρακολουθήσαμε τα παρακάτω Video για τη διατροφική πυραμίδα:

Ζωγραφίσαμε, κατασκευάσαμε την διατροφική πυραμίδα και παίξαμε σχετικά παιχνίδια στο διαδίκτυο.

IMG 20240415 135715IMG 20240227 125902IMG 20240227 125908

Χωρίσαμε τις τροφές σε ομάδες.

IMG 20240403 140247 IMG 20240403 140257 IMG 20240403 140304 IMG 20240403 140307

Μάθαμε από πού προέρχονται οι τροφές που καταναλώνουμε καθημερινά.

IMG 20240417 143200 IMG 20240417 143156IMG 20240417 143148 IMG 20240417 143144IMG 20240417 143139 IMG 20240417 143136

Δώσαμε στα παιδιά εικόνες από τρόφιμα και αφού τα χωρίσαμε σε ομάδες, ξεχωρίσαμε τις τροφές σε υγιεινές και ανθυγιεινές. Έπειτα κατασκευάσαμε με κολάζ την κυρία Υγιεινούλα και τον κύριο Ανθυγιεινούλη και φτιάξαμε το υγιεινό μας κολατσιό.

IMG 20240219 152025IMG 20240219 152017IMG 20240219 152021IMG 20240415 145158IMG 20240415 145214IMG 20240415 135701

Βάλαμε στα πιάτα μας τις υγιεινές τροφές που προτιμάμε και τα κάναμε σουπλά για να τα θυμόμαστε κάθε φορά που τρώμε το φαγητό μας.

IMG 20240223 125953 IMG 20240223 125950IMG 20240223 125940 IMG 20240223 125938IMG 20240223 125936IMG 20240223 125934IMG 20240223 125858IMG 20240223 125900IMG 20240223 125856IMG 20240223 125854IMG 20240223 124205IMG 20240219 152017

IMG 20240403 140240 IMG 20240403 140234 IMG 20240403 140230 IMG 20240403 140224IMG 20240403 140125IMG 20240403 140131IMG 20240415 135342IMG 20240415 135352IMG 20240415 135357IMG 20240415 135401

Ρωτήσαμε τα παιδιά αν  θυμούνται ποια εποχή τρώνε συνήθως κάποιες τροφές. Συζητήσαμε σε ποια από τις τέσσερις εποχές του χρόνου πρέπει να τρώμε τί, για να μην καταναλώνουμε προϊόντα θερμοκηπίου ή εισαγόμενα γιατί κάτι τέτοιο θα είναι επιβλαβές για την υγεία μας.  Στη συνέχεια χωρίσαμε τα φρούτα και τα λαχανικά ανάλογα με την εποχικότητά τους.

Ο Ρούλης ο Τροφούλης μας ενημέρωσε για την παιδική παχυσαρκία και παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο

Καταλήξαμε στο συμπέρασμα  πως πρέπει να εντάξουν τη σωματική άσκηση στην καθημερινότητά τους και κάναμε γυμναστική στην αυλή αλλά και μέσα στην τάξη μας.

IMG 20240222 124142 IMG 20240222 124836

Χορέψαμε το  παιχνιδοτράγουδο «το χοντρό μπιζέλι»

IMG 20240222 123349 IMG 20240222 123710 IMG 20240222 123805

Μιλήσαμε για τις βιταμίνες και μάθαμε τα ονόματά τους. Ακούσαμε το τραγούδι και το παίξαμε με εικονόλεξο.

IMG 20240221 124656 Screenshot 2024 04 18 14 36 31 961 com.miui .gallery

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη διατροφολόγο Κανέλλου Ιωάννα που επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας και μας έδωσε πολύτιμες και χρήσιμες συμβουλές.

IMG 20240227 120226 IMG 20240227 121510 IMG 20240227 121554 IMG 20240227 123121

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!

Σήμερα  το Δημοτικό σχολείο της Αλμυρής  έβαλε σκοπό να “σπάσει τη μύτη μας” και σίγουρα και όλης της γειτονιάς, με τη μυρωδιά από την τσίκνα! Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα νόστιμα σουβλάκια που μας πρόσφερε! Εμείς, κάναμε πικ νικ στην αυλή μας και τα απολαύσαμε! Φυσικά κάναμε και τις αποκριάτικες κατασκευές μας και χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς! Ευχόμαστε σε όλους, Χρόνια Πολλά και Καλές Απόκριες!

 

IMG 20240311 134956IMG 20240307 124305 IMG 20240307 124312 IMG 20240307 124313 IMG 20240307 124321 IMG 16b8667a1f502a2d7e62ac966f59d543 V IMG 078ff708a83f19dfe155cf9f5e2dfebc V IMG 451a87d43340722259472da3fec92575 V IMG a514156ddc553a4a4c2c78882e303a28 V IMG be1e417b5b7eb7ad208a182f340c9322 VIMG 43f54f6c6748314892d74f12c4b5610a VIMG 20240311 134710IMG 20240311 134738

ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ

 

Με αφορμή την ανάγνωση του παραμυθιού “Λιγουλάκι Χειμώνας”, συζητήσαμε μα τα παιδιά για το τι είναι η χειμερία νάρκη που έπεσε ο σκαντζόχοιρος. Γιατί κοιμούνται; Πώς προετοιμάζονται; Αναρωτηθήκαμε εάν υπάρχουν και άλλα ζωάκια που πέφτουν σε νάρκη και είδαμε εικόνες από αυτά.

 

Έπειτα κατασκευάσαμε του δικούς μας σκαντζόχοιρους με την τεχνική του πιρουνιού.

IMG 20240117 120130 IMG 20240117 120136 IMG 20240117 124143 IMG 20240117 124148 IMG 20240117 124156

Αλλά και τις αρκουδίτσες μας με την τεχνική κολάζ από εφημερίδες.

IMG 20240219 143220 IMG 20240219 143224 IMG 20240219 143229

Ακούσαμε το παραμυθοτράγουδο: “Η χειμερία νάρκη” και προσπαθήσαμε να θυμηθούμε τα ζωάκια.

Παίξαμε το Παιχνιδοτράγουδο: “Θα πάω για αρκούδες”

IMG 20240118 100847 1 IMG 20240118 100959 1 IMG 20240215 141612 1 IMG 20240215 141636 1

Παίξαμε Παιχνίδι με στεφάνια: “Μπες γρήγορα στη φωλιά πριν σε βρει η Χειμωνιά” (παίζεται σαν τις μουσικές καρέκλες): Σκορπίσαμε στεφάνια στην αυλή. Τα παιδιά κινούνταν ελεύθερα στον χώρο στον ρυθμό του ντεφιού. Με με την παύση του έπρεπε να μπουν γρήγορα στα στεφάνια φωλιές. Κάθε φορά αφαιρούσαμε ένα μέχρι να μείνει μία “φωλιά” με τον νικητή της.

Προγραμματίσαμε τη μελισσούλα Bee Bot, την οποία “μεταμορφώσαμε” σε άλλο ζωάκι να βρει τη φωτιά στην οποία θα κοιμηθεί.

Κατασκευάσαμε ομαδικά τις φωλιές των ζώων

IMG 20240215 152121 IMG 20240215 152128 IMG 20240215 152140

Φτιάξαμε Βιβλιαράκι Origami με τα ζώα σε χειμερία νάρκη για να μην τα ξεχνάμε, δραστηριότητα την οποία βρήκαμε στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.kidsactivities.gr/origami-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%B1/%CE%B6%CF%8E%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B7/

IMG 20240117 124217 IMG 20240117 124225

 

Σαν δραστηριότητα αξιολόγησης, προσπαθήσαμε να λύσουμε τα Αινίγματα

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQhGe7lf4XhnznhqRE-VfaGbFdxGsEa72O-u_y6twliCcjbmhUa2g6Nnxcp4-ieHrx_SEo-Y-7AbSqm/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.gc5a9bcb673_8_0

 

 

 

 

ΑΛΚΥΟΝΗ – ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ

Eekholt Eisvogel 2011

ΑΛΚΥΟΝΗ

Με τα τμήματα του νηπιαγωγείου μας ασχοληθήκαμε με τη θεματική “Αλκυονίδες μέρες”, μιας και ο καιρός ήταν πολύ καλός, παρ’ όλο που βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα.

Αρχικά, μιλήσαμε για τους μύθος της Αλκυόνης και είδαμε τον έναν από αυτούς σε βίντεο.

 

Μάθαμε πληροφορίες για το όμορφο πουλί και χρησιμοποιήσαμε εποπτικό υλικό από ιστοσελίδα του διαδικτύου.

 

145964816 238131437941626 7743969246082309887 n 145908787 823906868466742 7412446451621002080 n 146316167 172058261382671 1654620219536740412 n 145906765 889233868557956 8679579492116757117 n 146272635 758848655064329 2998683816898137277 n

 

Κατασκευάσαμε τη δική μας Αλκυόνα. και παίξαμε παιχνίδι μαθηματικών. Ρίχναμε το ζάρι και η κάθε Αλκυόνη έτρωγε τα αντίστοιχα ψαράκια.

IMG 20240124 151716 IMG 20240125 150209 IMG 20240125 150706IMG 20240125 153950IMG 20240125 154133

Και τη ζωγραφίσαμε και με νερομπογιές.

IMG 20240215 143403IMG 20240215 143412IMG 20240215 143417

Μάθαμε για το “Α” της αλκυόνης και συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας που επίσης ω-βρήκαμε στο διαδίκτυο.

Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας που υπάρχουν στο διαδίκτυο.

α6α7 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΑ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ Σελίδα 2 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΑ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ Σελίδα 3ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Σελίδα 3ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Σελίδα 4οκλοΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Σελίδα 6

Τέλος, ακούσαμε το τραγούδι του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα “Αλκυονίδες Μέρες”

14 ΦΛΕΒΑΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!

Σήμερα οι τάξεις μας γέμισαν με αγάπη, καρδούλες και αγκαλιές! Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο ερωτευμένος βάτραχος” χορέψαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι “Αξίζει να αγαπάς”

και φτιάξαμε τις κατασκευές μας για να τις χαρίσουμε σε όποιους αγαπάμε!

IMG 20240214 145554 IMG 20240214 145616 IMG 20240214 145638 IMG 20240214 151503 IMG 20240214 151505 IMG 20240214 153142 IMG 20240214 153149 2

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ_ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αφόρμηση του εργαστηρίου στάθηκε το παραπάνω βίντεο για τα αδέσποτα ζώα. Μετά από μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τα παιδιά για τις εμπειρίες τους και τους τρόπους που θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε στα ζώα, διαβάσαμε το παραμύθι: Οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε.Δείξαμε εικόνες με σωστές και λάθος συμπεριφορές και τις ταξινομήσαμε .

1706184794686 IMG 20240206 144508978 960 455 252 8 2αρχείο λήψης

Διαβάσαμε το Παραμύθι “Ξουτ”. Σειροθετήσαμε τις  εικόνες τξς ιστορίας. Συζητήσαμε τις συμπεριφορές των ηρώων, κολλήσαμε τις εικόνες  σε 2 στήλες γράψαμε γιατί  έδιωξαν τον “Ξουτ” και τι έπρεπε να κάνουν. Κατασκευάσαμε και το αγαπημένο μας σκυλάκι και του δώσαμε ο καθένας το δικό του όνομα.

IMG 20240125 130031 1 IMG 20240125 130049 1

Ψηφίσαμε  το αγαπημένο μας ζώο σε πίνακα διπλής εισόδου, παρακολουθήσαμε παρουσίαση για το πώς παρουσιάζονται τα ζώα στην τέχνη, παίξαμε παντομίμα χρησιμοποιώντας τον παρακάτω ιστότοπο:

 

Τραγουδήσαμε και χορέψαμε το μουσικοκινητικό “Οι φίλοι μας τα ζώα”:

Φτιάξαμε ομαδική αφίσα με τις παλάμες των χεριών και τα μηνύματα των ζώων

IMG a1270eaf665e259dbb3abbd1da7d90d2 V IMG a9058cd4d6f2facdcf21b431d9da339e V IMG fbe7f37a949c2666709285135b08f80f V 1707222126899

Στη συνέχεια ακούσαμε το τραγούδι: “Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι” και κάναμε τις κινήσεις.  Σειροθετήσαμε τις εικόνες.

1706184794697 1 IMG 20240131 121059

Φτιάξαμε τον εννοιολογικό χάρτη σχετικά με το ποια ζώα μας προσφέρουν τροφή. Χωρίσαμε τα παιδιά σε ομάδες έπειτα από παιχνίδι ενεργοποίησης της ομάδας. Η κάθε ομάδα ανέλαβε να επιλέξει εικόνες με προϊόντα που παράγονται από το ζώο  τους και το παρουσίασαν στην ολομέλεια. Συζητήσαμε για την αλληλένδετη σχέση ανθρώπου, ζώου και περιβάλλοντος.

IMG 20240206 143114 1IMG 20240206 143057 117072221268721707222126857 1707222126865 1707222126886 1707222126893IMG 20240208 141408

Γνωρίσαμε τα έργα του ζωγράφου Marc Sagall και συζητήσαμε για τον πίνακα “Εγώ και το χωριό” στον οποίο ζωγράφος παρουσιάζει τη σχέση αυτή. Φτιάξαμε και τα δικά μας έργα τέχνης.

 

αρχείο λήψης 1IMG 20240205 125113 IMG 20240205 125117

Τέλος, σε ομάδες, δημιουργήσαμε τις δικές μας αφίσες για τα δικαιώματα των ζώων.

IMG 20240207 134953 IMG 20240207 135002