Η μουσική ήταν μία όμορφη κοπέλα που είχε για γονείς τον κύριο και την κυρία ρυθμό. Ο μπαμπάς ήθελε να τα κάνει όλα γρήγορα αλλά η μαμά προτιμούσε αργά, για να τα καταλαβαίνει καλύτερα η μουσική. Ο μπαμπάς πάλι ήθελε να μάθει η μουσική να είναι γρήγορη. (Χτυπάμε παλαμάκια και γρήγορα και αργά). Η μουσική λοιπόν έμαθε να δουλεύει και με τους δύο τρόπους . Η φίλη της ήταν η μελωδία που άλλοτε η φωνή της ήταν χαμηλή κι άλλοτε ψηλή.(Λέμε λέξεις που σκεφτόμαστε και με τους δύο τρόπους).Όταν μεγάλωσε γνώρισε και παντρεύτηκε τον κύριο Ένταση, αγόρασαν κι ένα σπίτι που είχε πέντε ορόφους που τους φτιάξανε με πέντε ίσες γραμμές και το ονόμασαν πεντάγραμμο . Για κλειδί έφτιαξαν ένα πολύ ιδιαίτερο κι όμορφο κλειδί, το κλειδί του ΣΟΛ . Μαζί του έκανε εφτά παιδιά που είχαν το επίθετο νότες και για να μη μπερδεύεται ο σύζυγος της τους έδωσε όμορφα μικρά ονόματα ΝΤΟ, ΡΕ , ΜΙ, ΦΑ ,ΣΟΛ, ΛΑ, ΣΙ. Τα τέσσερα ήταν αγόρια και τα τρία κορίτσια. Τα αγόρια η μαμά τα έβαλε να κοιμούνται πάνω στις γραμμές και τα κορίτσια ανάμεσα τους στα διαστήματα και όλη μαζί βοηθούσανε τους μουσικούς να φτιάχνουν όμορφα και μελωδικά τραγούδια
Για να ολοκληρώσουμε την ιστορία μας και να βιώσουν τα παιδιά μας το υπέροχο αίσθημα που μας προσφέρει η μουσική καλέσαμε στο σχολείο μας τον πατέρα ενός μαθητή μας να μας παρουσιάσει το μουσικό όργανο που παίζει, να απαντήσει σε ερωτήσεις μας και να μας παίξει μουσική για να διασκεδάσουμε.