Eκδήλωση σχετικά  με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της  ενδοσχολικής  βίας και του εκφοβισμού

Παρακαλούμε δείτε τα συνημμένα έγγραφα που αφορούν σε ενημερωτική εκδήλωση σχετικά  με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της  ενδοσχολικής  βίας και του εκφοβισμού.

IMG 48a3107f77b2d742f8903a0f6fd75263 V



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

STEM και η Γη γυρίζει!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ\

STEM και η Γη γυρίζει!

Το εργαστήρι ξεκίνησε με ένα παιχνίδι, στην τάξη μας κρυφτήκανε οι πλανήτες κι εμείς ψάχνουμε να τους βρούμε.

20240327 105334

 

Έπειτα, συνεχίσαμε με την καταγραφή των προϋπάρχουσων γνώσεων των παιδιών για το διάστημα και αυτών που θα ήθελαν να μάθουν!

20240327 115848

Παρακολουθήσαμε κάποια βίντεο σχετικά με το θέμα στο διαδίκτυο από το διαδραστικό μας πίνακα.

Παίξαμε το παρακάτω παζλ στον διαδραστικό.

20240327 115314 1

Είδαμε επίσης διάφορα στοιχεία και συγκρίναμε πλανήτες μέσω της ιστοσελίδας https://science.nasa.gov/solar-system/planets.

Ένα κινητικό παιχνίδι που κάναμε για να αντιληφθούν τα παιδιά την κίνηση των πλανητών σε τροχιά γύρω από τον ήλιο ήταν το εξής: Κάθε παιδί κρατούσε ένα μπαλόνι διαφορετικών χρωμάτων στο οποίο επάνω γράφαμε το όνομα του πλανήτη που είχε επιλέξει. Έτσι ο κάθε πλανήτης αντιστοιχούσε σε ένα παιδί. Στην αυλή η εκπαιδευτικός κάνει τον Ήλιο και μένει σταθερή στο κέντρο του κύκλου και τα παιδιά περιστρέφονται γύρω της. Αν κάποιο παιδί ακουμπήσει κάποιο άλλο ή τον ήλιο τότε βγαίνει από τον κύκλο καθώς “καταστρέφεται”.

Mια ακόμη δραστηριότητα γραφής και αναγνώρισης ήταν ένα φύλλο εργασίας στο οποίο υπήρχε η εικόνα όλων των πλανητών και το παιδί έπρεπε να βρει την αντίστοιχη κάρτα με την εικόνα και την ονομασία και να αντιγράψει στο φύλλο του το σωστό όνομα δίπλα στον εκάστοτε πλανήτη.

20240328 115627

Συνεχίσαμε με την διευκρίνηση των όρων περιστροφή και περιφορά.

 

Αναλύσαμε αρκετά την εναλλαγή ημέρας και νύχτας και κάναμε και το πείραμα με την υδρόγειο σφαίρα και τον φακό.

Ακολούθως συνεχίσαμε με την γνωριμία μας με την σελήνη.

Μιλήσαμε και είδαμε βίντεο με τον πρώτο άνθρωπο που πάτησε στη σελήνη και κλείσαμε με μία ωραία κατασκευή σε χαρτόνι όπου το κάθε παιδί έφτιαξε τη σελήνη κολλώντας αλουμινόχαρτο σε μαύρο χαρτόνι και έπειτα κόλλησε ο καθένας έναν μικρό αστροναύτη που στο πρόσωπο του είχαμε προσαρμόσει τη φωτογραφία του κάθε παιδιού.

Έπειτα σχετικά με τους αστροναύτες παρακολουθήσαμε τα ακόλουθα βίντεο :

Και μέρος αυτών των βίντεο

Shuttle Atlantis STS-132 – Amazing Shuttle Launch Experience (youtube.com)

Πώς ζουν οι αστροναύτες; | Astronio (#38) – YouTube

Και κλείσαμε κάνοντας αυτούς του πυραύλους που ενθουσίασαν τα παιδιά.

How to Make Straw Rockets (youtube.com)

Κλείσαμε με τη δραστηριότητα που περιελάμβανε τον προγραμματισμό του mousebot  σε δυάδες από τα παιδιά για να φτάσει το κάθε ζευγάρι στον πλανήτη που είχε επιλέξει.

20240405 115124 2

Στο κλείσιμο αυτού του εργαστηρίου αναστοχαστίκαμε, είδαμε τις αρχικές ερωτήσεις που είχαμε καταγράψει και καταγράψαμε εκ νέου τις νέες γνώσεις των παιδιών για το διάστημα.

20240408 123943

 

 

Το τραγούδι που μας συνόδευε σε όλα αυτά ήταν το:

Στην τάξη μας από την πρώτη μέρα δημιουργήθηκε η αντίστοιχη γωνιά όπου υπήρχε το υλικό που δουλεύαμε με τα παιδιά καθώς και αρκετά βιβλία σχετικά με το θέμα τόσο του σχολείου όσο και των παιδιών που τα έφεραν στο σχολείο για να τα δούμε.

 

TEΛΟΣ!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-2025



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 

ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ.

______________________________________________________________________________________________
Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

Νερο….εξερευνητές!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΟΙ ΝΕΡΟ….ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ!

https://elearning.iep.edu.gr/study/mod/folder/view.php?id=19487&forceview=1

Αρχικά τα παιδιά γνώρισαν τον Άκη τον Νεράκη που μας συντρόφευσε σε όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου.20240207 105421

Είδαμε με τα παιδιά στο googlemaps την γη από μακριά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως αποτελείται κυρίως από νερό. Τότε αρχίσαμε να μιλάμε για αυτό και απαντήσαμε σε κάποιες αρχικές ερωτήσεις.

20240207 112250

Το πρώτο στάδιο ήταν ο κύκλος του νερού. Είδαμε με τα παιδιά ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο που εξηγεί τον κύκλο του νερού.

Έπειτα εξήγησα στα παιδιά αναλυτικά τον κύκλο του νερού και αναφέραμε τους όρους Συμπύκνωση, Συγκέντρωση, Βροχρόπτωση/Χιονόπτωση και Εξάτμιση. Τους οποίους προσεγγίσαμε με διάφορους τρόπους.

Διαβάσαμε ένα παραμύθι που είχαμε στο σχολείο και εξηγεί το ταξίδι της σταγόνας .

20240209 105051

Φτιάξαμε σύννεφα και βροχή με τη βοήθεια ενός μπρικιού και ενός δίσκου.

20240208 111058

Φτιάξαμε μία ομαδική αφίσα με τον κύκλο του νερού που διακοσμεί πλέον την τάξη μας.

20240208 113928 20240208 115651 20240208 114338 20240208 124347

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εξασκήσαμε τη γραφή μας με τους βασικούς όρους του κύκλου του νερού.

 

20240209 110534 20240209 110622 20240209 114723

 

 

 

Επίσης προσεγγίσαμε τον κύκλο του νερού και μέσω του προγραμματισμού. Χρησιμοποιήσαμε το ρομποτικό ποντικάκι και αφού τα παιδιά χωρισμένα σε ζευγάρια σε χαρτί κατέγραψαν τις κινήσεις που θέλουν να κάνει το ρομποτάκι τους, έπειτα το προγραμμάτισαν με σκοπό να ακολουθήσει το ταξίδι της σταγόνας στο κατάλληλο επιδαπέδιο ταμπλό.

20240214 112944 20240214 113309 20240214 111419 20240214 120550

Κάναμε αναφορά και στη σύσταση του νερού που αποτελείται από 2 μόρια Υδρογόνου και 1 οξυγόνου (Η2Ο) και το αποτυπώσαμε στο χαρτί γεμίζοντας μία σταγόνα χωρισμένη στα 3 με 2 χρώματα πλαστελίνης όπου το καθένα αντιστοιχούσε και σε ένα από τα στοιχεία.

20240213 110916 20240213 113440

Τέλος παίξαμε και ένα κινητικό παιχνίδι στο οποίο τα παιδιά κρατώντας ένα γαλάζιο πανάκι στο χέρι και με τις οδηγίες μου έκαναν τις κινήσεις που κάνει μία σταγόνα στην διάρκεια του ταξιδιού της.

20240213 114233 20240213 115024

Φτιάξαμε και αναμνηστικά βραχιολάκια με κριτς κρατς και αφρώδες χαρτόνι.

20240216 105742 20240216 112024

Στον δεύτερο άξονα του εργαστηρίου μιλήσαμε για τη ρύπανση των υδάτων. Ξεκινήσαμε διαβάζοντας ένα υπέροχο βιβλίο “Το χάος που δημιουργήσαμε”.

20240219 115419

Εντοπίσαμε και συζητήσαμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ζώα της θάλασσας όταν εμείς απερίσκεπτα πετάμε σκουπίδια στις θάλασσες και φτιάξαμε ένα ωραίο πόστερ για την τάξη, ομαδικά.

20240219 112938 20240219 113807 20240219 114529 20240219 114727 20240219 114925

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάσαμε ένα επίσης ωραίο βιβλίο το “Μία θάλασσα πλαστικά” Παιδικό βιβλίο, Μια θάλασσα πλαστικά, Κατρίνα Τσάνταλη - Dioptra.gr

Στο τέλος καταγράψαμε και τις απόψεις όλων σχετικά με το πώς οι άνθρωποι ρυπαίνουν το νερό χρησιμοποιώντας το https://bubbl.us/ 

20240219 115850

Και το κάθε παιδί ατομικά ζωγράφισε χωρίζοντας το χαρτί στην μέση πως αντιλαμβάνεται μια βρώμικη και μία καθαρή θάλασσα.

20240220 110950

20240220 115900

 

 

 

 

 

 

 

 

Παίξαμε και 2 online παιχνίδια σχετικά με το θέμα , από αυτά που αρέσουν πολύ στους μικρούς μας μαθητές.

20240220 114639 20240220 115342 20240220 115602

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το τελευταίο στάδιο ήταν να συζητήσουμε και εντοπίσουμε τρόπους εξοικονόμησης του νερού, καθώς το γλυκό νερό που χρειάζεται ο άνθρωπος για να ζήσει δεν είναι αρκετό για όλους και δεν πρέπει να το σπαταλάμε άσκοπα. Φτιάξαμε λοιπόν μία πολύ όμορφή αφίσα που κρεμάσαμε δίπλα στη βρύση της τάξης μας για να μην ξεχνάμε ποτέ αυτούς τους κανόνες!

20240221 111943 20240221 112731 20240221 113740 20240221 114753

 

 

 

 

 

 

 

 

Κλείσαμε το εργαστήριο μας με ένα ωραίο κινητικό παιχνίδι βασισμένο στη εξοικονόμηση του νερού καθώς σκοπός των παιδιών ήταν να μην τους πέσει το νερό κάτω. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και προσπαθούσαν με ένα μικρό ποτηράκι να μεταφέρουν το νερό από τη μία μεριά στην άλλη, περνώντας από εμπόδια. Στο τέλος της διαδρομής περίμενε ένα άδειο μπουκάλι που έπρεπε να το γεμίσουν με όσο το δυνατόν περισσότερο νερό γινόταν. Τον πόντο έπαιρνε η ομάδα που η στάθμη του νερού στο μπουκάλι της ήταν πιο ψηλά συγκριτικά με την άλλη. Στον κάθε γύρο έπαιζαν από μία φορά όλα τα μέλη της ομάδας.

20240221 115616 20240221 120533

20240221 121028

 

 

 

 

 

Το τραγούδι που ακούγαμε σε όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου των Νερο…..εξερευνητών ήταν : https://www.youtube.com/watch?v=jVMbamrS2Q0&ab_channel=IroTwinkles 

Επίσης τα παιδιά φορούσαν από την πρώτη ως την τελευταία ημέρα του εργαστηρίου κρεμαστά με την ιδιότητα και το όνομα του καθένα, τα οποία πήραν στο τέλος στο σπίτι τους, όπως αυτό :Screenshot 2024 02 24 230433

ΤΕΛΟΣ!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Χειμώνας στο σχολείο μας!

Με την έλευση του νέου έτους και με αφορμή τον αρκετά χειμωνιάτικο καιρό αρχίσαμε να μιλάμε με τα παιδιά για τον χειμώνα, τους μήνες του, τα ρούχα του, τα φρούτα του, τα λαχανικά του, τον καιρό του και πολλά πολλά ακόμη!

Είδαμε αυτό το φανταστικό βίντεο!!

https://www.youtube.com/watch?v=zKn9OrmVbrM&pp=ygUnz4fOtc65zrzPic69zrHPgiDOvc63z4DOuc6xzrPPic6zzrXOuc6_

Μιλήσαμε για τους πιγκουίνους που ζουν στους πάγους… και φτιάξαμε μερικούς κολλώντας βαμβάκι!

20240110 112329 20240110 113525

Φτιάξαμε χιονισμένα τοπία για να διακοσμήσουμε την τάξη μας!

20240116 105628 20240116 115415

Κάναμε εξάσκηση στην αριθμητική… Τα παιδιά διάλεξαν τυχαία χιονανθρωπάκια και έπειτα ανάλογα με το νούμερο του κάθε χιονάνθρωπου κόλλησαν και τις αντίστοιχες χιονονιφάδες από πάνω τους…

20240118 112317

(τους χιονάνθρωπους θα τους βρείτε εδώ : https://blogs.sch.gr/nipagap/files/2024/02/1.pdf )

Παίξαμε παιχνίδια γραφής, αριθμητικής, αντιστοίχισης και διάφορα άλλα στον διαδραστικό μας πίνακα, πάντα με χειμωνιάτικο θέμα…

20240119 110158 20240119 111433

20240111 105855 20240111 110651

(το παιχνίδι μνήμης θα το βρείτε εδώ : https://wordwall.net/el/resource/7906064/%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%87%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CF%89%CE%BD%CE%B1 )

(τα φύλλα εργασίας τα βρήκα στο διαδίκτυο)

Mιλήσαμε για τα ρούχα του χειμώνα, τα κόψαμε, τα χρωματίσαμε και τέλος τα απλώσαμε στον πρωινό μας πίνακα…

20240117 113223 20240117 114828 20240117 115245

1 1 2

Και στο τέλος κλείσαμε με τα ζώα των πάγων και μία υπέροχη μακέτα που διακοσμεί την τάξη μας και τα παιδιά παίζουν πολύ συχνά μαζί της καθώς έχει και κινούμενα στοιχεία !

Είδαμε τα ακόλουθα βιντεάκια :

https://www.youtube.com/watch?v=5qX5VFrOtWc&pp=ygURzrbPic6xIM-AzrHOs8-Jzr0%3D

https://www.youtube.com/watch?v=5qX5VFrOtWc&pp=ygURzrbPic6xIM-AzrHOs8-Jzr0%3D

https://www.youtube.com/watch?v=gkGSk-MdtYU&pp=ygURzrbPic6xIM-AzrHOs8-Jzr0%3D

20240123 113131

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!

Xριστουγεννιάτικη Παιχνιδογιορτή 2023!!!

IMG 20231222 123721

Φέτος αποφασίσαμε να κάνουμε μία διασκεδαστική παιχνιδογιορτή πριν το κλείσιμο του σχολείου μας για τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί περάσαμε υπέροχα και το χαρήκαμε πολύ!!!!!

Παίξαμε χριστουγεννιάτικο παιχνίδι μνήμης με κάρτες…

20231222 120357 20231222 120332 20231222 122926 20231222 122947

Φτιάξαμε τον τάρανδο με κλειστά μάτια και οδηγίες από το παιδί ή το γονέα!!

20231222 124741 20231222 124618 20231222 124422 20231222 124406 20231222 124302 20231222 122343 20231222 122209 20231222 122009 20231222 121914

Και το τελευταίο μας παιχνίδι ήταν ένα παιχνίδι ερωτήσεων  σε ομάδες… Νικήτρια η ομάδα με τις περισσότερες σωστές απαντήσεις! Στη μέση υπήρχε ένα καμπανάκι που πατούσε όποιος ήξερε την απάντηση!

20231222 123807

Σας ανεβάζω και τις ερωτήσεις του κουίζ μας…

1 3 5 7 9 11 13 15 17 19

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

 

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2023-2024*

 

Ανακοίνωση Αγιασμού 2023-2024*

Κάλλιστη σχολική χρονιά!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο αγιασμός* μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/9/2023 στις 9:15 π.μ. στον αύλειο  χώρο του σχολείου μας.

Την ημέρα αυτή τα παιδιά θα αποχωρήσουν με τους γονείς τους μετά τον αγιασμό*