Ολοκλήρωση 1ου Θεματικού Κύκλου Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

1ος Θεματικός Κύκλος «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην»

 “Ο Ρούλης, ο Τροφούλης, και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”

Σκοπός του προγράμματος αυτού είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη Μεσογειακή Διατροφή, η οποία συμβάλλει στην πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας. Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η ενθάρρυνση των νηπίων να υιοθετήσουν το μεσογειακό διατροφικό πρότυπο, μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης και να μάθουν να αναγνωρίζουν τα υγιεινά και ανθυγιεινά τρόφιμα, να αντιληφθούν τη χρησιμότητα των πρώτων υλών της τροφής στην υγιεινή διατροφή, να συνδέσουν τη σωστή διατροφή με την καλή υγεία του σώματος, να μπουν στη διαδικασία του προγραμματισμού της διατροφής με τους γονείς τους, ώστε να διαμορφώσουν μια υγιεινή διατροφική συμπεριφορά και έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής διά βίου. Στα πλαίσια των δράσεων, το Νηπιαγωγείο θα συνεργαστεί με διατροφολόγους και ερευνητές του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Πανεπιστημίου Αιγαίου που εδράζεται στη Λήμνο, προκειμένου να παρασχεθούν κατευθυντήριες οδηγίες και συμβουλές σε όλα τα μέλη της σχολικής μονάδας και στους γονείς των μαθητών, οδηγώντας τους σε ποιοτικότερες διατροφικές επιλογές και αποδοτικότερους χειρισμούς των διατροφικών συνηθειών, αποβλέποντας στην καλύτερη υγεία σε όλες τις μορφές της (σωματική, ψυχική) όπως και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής, ξεκινώντας, μάλιστα, από την πιο κρίσιμη ηλικία: την προσχολική-νηπιακή.

1

 

Με την καθοδήγηση του Ρούλη του Τροφούλη, του ομιλούμενου avatar που δημιουργήσαμε στη σελίδα https://l-www.voki.com/site/create ξεκινήσαμε τη δική μας περιπέτεια στον κόσμο της υγιεινής διατροφής. Η πρώτη μας αποστολή ήταν να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας φαγητό, το παρουσιάσαμε στην παρεούλα και ομαδοποιήσαμε τις ζωγραφιές μας για να βρούμε το δημοφιλέστερο φαγητό.

 

2 3Διαβάσαμε τα εικονιζόμενα βιβλία και μάθαμε για τις ομάδες τροφίμων. Στη συνέχεια αντιστοιχήσαμε τις τροφές στις ομάδες τους σε ομαδικές και ατομικές εργασίες.

5

 

Χωριστήκαμε σε ομάδες αντίστοιχες με τις ομάδες τροφίμων και συνεργαστήκαμε για να βρούμε και να κόψουμε από φυλλάδια supermarket είκονες τροφίμων για την ομάδα μας προκειμένου να φτιάξουμε την πυραμίδα της διατροφής.

 

 

  4 6

 

 

 

 

7

 

 

Παίξαμε στον υπολογιστή παιχνίδι ερωτήσεων, ακούσαμε το τραγούδι με τα Ναι και τα Όχι της διατροφής https://www.youtube.com/watch?v=yJpEN309jeo και κάναμε κινητικά παιχνίδια με τα υγιεινά και τα ανθυγιεινά φαγητά.

 

 

8

 

Βρήκαμε απαντήσεις σε αινίγματα για φρούτα και λαχανικά και χορέψαμε με τα τραγούδια https://www.youtube.com/watch?v=RTNCft-BpJc https://www.youtube.com/watch?v=VaXrSPvn1R0 γιατί εκτός από σωστή διατροφή χρειάζεται και σωματική άσκηση για την καλή υγεία του σώματός μας.

9

 

Εικαστικές δημιουργίες φρούτων φθινοπωρινών με τέμπερες και μπατονέτες .

 

 

10

 

 

Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με την παρασκευή ενός υγιεινού σνακ. Γράψαμε τη συνταγή σε χαρτί αλλά και στον υπολογιστή.

 

11

 

 

Ζυγίσαμε και προσθέσαμε τα υλικά.

 

 

 

12 13

Ανακατέψαμε και πλάσαμε με τα χεράκια μας τα πιο νόστιμα μπισκότα βρώμης, τα οποία κεράσαμε και στις κυρίες μας!

3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

 

Την Τετάεικόνα Viber 2024 12 08 18 41 49 021ρτη 4 Δεκεμβρίου 2024 το Μποβολέτειο Νηπιαγωγείο τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν στην εκδήλωση που οργανώθηκε από τις εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής του σχολείου μας. Παρακολούθησαν με ενδιαφέρον εκπαιδευτικά βίντεο, πήραν μέρος σε παιχνίδια ενσυναίσθησης, σχημάτισαν με τα χεράκια τους το ελληνικό αλφάβητο στη νοηματική γλώσσα, ευαισθητοποιήθηκαν με την ακρόαση παραμυθιού, συναρμολόγησαν σχετικά puzzles στον διαδραστικό πίνακα κι έλαβαν πολλά νέα θετικά μηνύματα εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους!

Με το πέρας της εκδήλωσης κάθε παιδί έλαβε ένα αναμνηστικό συμμετοχής με μήνυμα για τη φετινή χρονιά… «Νοιάζομαι για σένα!».

Πιστεύουμε στη διαφορετικότητα και στη δύναμη που κρύβουμε όλοι μέσα μας!

 

Ενημέρωση Γονέων και Κηδεμόνων Ά Τριμήνου

Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η τρίμηνη ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας.

Μια τριμελής ομάδα εκπαιδευτικών ετοίμασε εισηγήσεις σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

  1. Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα
  2. Εργαστήρια Δεξιοτήτων
  3. Σχέδια Δράσης της Σχολικής Μονάδας

οι οποίες και παρουσιάστηκαν στους γονείς των μαθητών μας.

Στο τέλος απαντήθηκαν ερωτήματα που αφορούσαν τη θεματολογία των εισηγήσεων και συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν γονείς κι εκπαιδευτικούς σχετικά με τη Σχολική μας Μονάδα για το τρέχον σχολικό έτος.

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου Διδασκόντων!

Ευχαριστούμε επίσης την ομάδα των Νηπιαγωγών για την προθυμία και τις εξαιρετικές εισηγήσεις που επιμελήθηκαν!

εικόνα Viber 2024 12 08 20 44 07 692

Ισορροπημένη Υγιεινή Διατροφή

Τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 η υποψήφια διδάκτορας και διδάσκουσα του ΠΜΣ του ΤΕΤΔ του Παν. Αιγαίου, κα Ποτσάκη Παναγιώτα, υλοποίησε βιωματική δράση με θέμα την Υγιεινή Διατροφή για τους μαθητές -τριες όλων των τμημάτων του σχολείου μας, στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

Με μια προσεγμένη παρουσίαση ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, παιχνίδι αινιγμάτων για την κινητοποίηση του ενδιαφέροντός τους, ερωτήσεις κατανόησης και στήσιμο της πυραμίδας της διατροφής ως εμπέδωση, η δράση πέτυχε το στόχο της και κέρδισε τις εντυπώσεις των μαθητών μας!

Ευχαριστούμε από καρδιάς την κυρία Παναγιώτα Ποτσάκη για την εξαιρετική αυτή δράση, την προθυμία της και το χρόνο που μας διέθεσε και της ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία στην επαγγελματική της πορεία!

εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 632 εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 768  εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 478

 

εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 805     εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 845

εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 734εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 559  εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 599

εικόνα Viber 2024 11 26 19 17 14 518

Ένα Πλανητάριο στο Νηπιαγωγείο μας!

Το Πλανητάριο Θεσσαλίας ήρθε στη Λήμνο και την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 ένας μοναδικός, ξεχωριστός, κινητός θόλος εγκαταστάθηκε στο Μποβολέτειο Νηπιαγωγείο.

Οι μαθητές μας καθώς και οι φιλοξενούμενοί μας συμμαθητές από το 1ο και 4ο Νηπιαγωγείο Μύρινας, απόλαυσαν τη θέαση μιας αξιόλογης παιδικής ταινίας, κατάλληλη για την ηλικιακή τους ομάδα, με όμορφα μηνύματα και ηθικά διδάγματα.

Η ταινία που προβλήθηκε ήταν «Ο Μαγεμένος Ύφαλος».

Η έκπληξη, ο ενθουσιασμός και η διασκέδαση σε συνάρτηση με τη μοναδικότητα της εμπειρίας αυτής, άφησαν ικανοποιημένα όλα τα παιδιά!

Λεπτομέρειες για την ταινία μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://planitariothessalias.gr/%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CF%85%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%83/

εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 07 200

εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 06 648   εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 06 797  

εικόνα Viber 2024 11 24 10 48 09 593    εικόνα Viber 2024 11 24 10 48 09 670 

εικόνα Viber 2024 11 24 10 48 09 412

Επίσκεψη Επιστημονικής – Ερευνητικής Ομάδας “Αρχιπέλαγος”

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024 επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο μας η Επιστημονική και Ερευνητική Ομάδα του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος.

Ενημερωτικά, η ομάδα του Αρχιπελάγους με 25 μέλη βρέθηκε στο νησί μας  για μια αποστολή που στόχο είχε την προστασία της θαλάσσιας βιοποικιλότητας και την ενημέρωση μαθητών και πολιτών. Η ερευνητική ομάδα απαρτίζεται από θαλάσσιους επιστήμονες και ερευνητές πολλών ειδικοτήτων από πολλές περιοχές του κόσμου. H επίσκεψη αυτή υλοποιήθηκε έπειτα από μια αποτελεσματική προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες και την οργάνωσή τους από τo ίδρυμα κοινωφελούς σκοπού Lemnos Marine Conservation.

Μέσα από μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και ιδιαιτέρως οργανωμένη παρουσίαση παρέθεσαν στους μικρούς μας μαθητές πληροφορίες για τη μοναδική θαλάσσια βιοποικιλότητα του νησιού μας και την σπουδαιότητα της προστασίας της. Απάντησαν με προθυμία στις ερωτήσεις τους κι έλυσαν όλες τους τις απορίες.

Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη της Ομάδας του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος και τους ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο αξιοθαύμαστο έργο που επιτελούν!

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τις κυρίες Claudia Sherwood, ιδρυτικό μέλος της μη κερδοσκοπικής  ομάδας Lemnos Marine Conservation και Αικατερίνη Ζούρου, που άνοιξε το κανάλι επικοινωνίας μας με το Ινστιτούτο και προσέφερε με αυτόν τον τρόπο την ξεχωριστή αυτή εμπειρία στους μαθητές μας!

 

εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 07 342      εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 07 416

εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 07 264

εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 07 489        εικόνα Viber 2024 11 24 13 05 07 544

Συγκομιδή Ελαιών

Πραγματοποιήθηκε και τη φετινή σχολική χρονιά 2024-2025 η συγκομιδή των ελαιών από τα λιγοστά μα ανθεκτικά ελαιόδεντρα του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου μας. Μαθητές κι εκπαιδευτικοί έβαλαν τα δυνατά τους και με όλη τους τη θετική διάθεση μάζεψαν τη σοδιά μας, η οποία προορίζεται για εκπαιδευτικούς σκοπούς και διατίθεται στις εκπαιδευτικούς των τμημάτων για των εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων τους.

Μπράβο σε όλους, μικρούς και μεγάλους! Η συμβολή σας ήταν σημαντική!

εικόνα Viber 2024 11 10 22 24 34 420

εικόνα Viber 2024 11 10 22 21 35 463      εικόνα Viber 2024 11 10 22 21 35 541

                    εικόνα Viber 2024 11 10 22 21 35 663      εικόνα Viber 2024 11 10 22 21 35 504

Halloween στο Μποβολέτειο

H εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματός μας από το σχολικό έτος 2021-2022. Το πρόγραμμα αποτελεί μία καινοτόμο εκπαιδευτική δράση με σκοπό τον εμπλουτισμό του προγράμματος του Νηπιαγωγείου σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσης, της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της ταυτότητας ενός ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.

Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες που μπορεί να περιλαμβάνουν μουσική, κίνηση, χορό, φαντασία και δημιουργικότητα οι μικροί μας μαθητές εξοικειώνονται με έννοιες, εκφράσεις, προφορά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά.

Σημαντικά γλωσσικά και πολιτισμικά ερεθίσματα μας προσέφερε και η ημέρα του Halloween!

εικόνα Viber 2024 11 03 19 55 44 695

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα “EUCodeWEEK”

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (EUCodeWEΕK). Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους μαθητές με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά του νηπιαγωγείου να έρθουν σε επαφή με τον προγραμματισμό μέσα από παιγνιώδεις και δημιουργικές δραστηριότητες καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη και ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την ανεξαρτησία τους.

Με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων απονέμεται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς «Πιστοποιητικό Συμμετοχής» ως επιβράβευση του έργου τους.

Δραστηριότητες

Τίτλος: «Τις αλλαγές του φθινοπώρου εσύ για να βρεις,

                    λύση στα αινίγματα πρέπει να σκεφτείς!»

εικόνα Viber 2024 10 29 17 57 32 920

Τα παιδιά καλούνται να λύσουν τα αινίγματα που σχετίζονται με το φθινόπωρο με τη βοήθεια της έξυπνης μελισσούλας BeeBot. Συγκεκριμένα, στο χαλί που κινείται η BeeBot έχουν τοποθετηθεί από τη Νηπιαγωγό φθινοπωρινές καρτέλες-εικόνες (εικόνες με: φθινοπωρινά φύλλα, αποδημητικά πουλιά, φθινοπωρινά φρούτα, φθινοπωρινά ρούχα, ζώα, φυσικά φαινόμενα: βροχή, αέρας κλπ.), οι οποίες, μάλιστα, αποτελούν και λύσεις των αινιγμάτων. Κάθε φορά, τα παιδιά σηκώνονται σε δυάδες (βάσει τεχνολογικού γραμματισμού), τραβούν ένα αίνιγμα και στη συνέχεια, αφού τους διαβαστεί αυτό, τα παιδιά παροτρύνονται και καλούνται να βρουν τη λύση του αινίγματος. Μόλις βρουν τη λύση, πρέπει  να εντοπίσουν την εικόνα που αναπαριστά τη λύση του αινίγματος και να οδηγήσουν την έξυπνη μελισσούλα BeeBot στην αντίστοιχη εικόνα. Σε περίπτωση που τα παιδιά δυσκολευτούν να περιγράψουν τη διαδρομή, που πρέπει να ακολουθήσει η BeeBot(λόγω, κυρίως του μικρού της ηλικίας τους), τότε μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα βελάκια κατεύθυνσης. Με αυτόν τον τρόπο, δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να αναγνωρίσουν τις μεταβολές που συμβαίνουν στο περιβάλλον το φθινόπωρο και να προσδιορίσουν τη επίδραση των αλλαγών του φθινοπώρου στη ζωή του ανθρώπου και των άλλων έμβιων όντων, αξιοποιώντας προϋπάρχουσες εμπειρίες  και ενισχύοντας την αλληλεπίδρασή τους με αποτέλεσμα να εμπλουτίζουν τις μαθησιακές τους εμπειρίες μέσα από τεχνολογικές ερευνητικές διαδικασίες, οι οποίες προσδίδουν προστιθέμενη αξία στις εκπαιδευτικές πρακτικές.

Τίτλος: « Ένα σαλιγκάρι λίγο… διαφορετικό!»

εικόνα Viber 2024 10 29 17 58 07 245

Με αφορμή το Φθινόπωρο και τα πρωτοβρόχια, με τα σαλιγκάρια να κάνουν την εμφάνισή τους, βγαίνοντας από τα καβούκια τους, παρακολουθήσαμε στο youtube το παραμύθι “Ο Τομ, το σαλιγκάρι”. Τα παιδιά αγαπούν τα σαλιγκάρια, αφού και στον αύλειο χώρο του σχολείου μας υπάρχουν αρκετά σαλιγκάρι, με τα οποία παίζουν οι μικροί μαθητές και τα παρακολουθούν  όταν βγαίνουν από το καβούκι τους και περπατούν. Συνεπώς, ξεκινήσαμε το δικό μας εκπαιδευτικό ταξίδι με το προαναφερόμενο παραμύθι, το οποίο βοηθάει να καταλάβουμε την έννοια της αλληλοβοήθειας και τη σημαντικότητά της στη ζωή μας. Μας διδάσκει ότι δεν πρέπει ποτέ να απελπιζόμαστε, γιατί θα βρεθεί κάποιος που θα μας βοηθήσει και θα μας υποστηρίξει σε μια δύσκολη στιγμή! Με αφορμή αυτό το δίδαγμα και αποσκοπώντας στην καλλιέργεια συμπεριληπτικής κουλτούρας και στην ανάπτυξη στάσεων σεβασμού στη διαφορετικότητα στον καθημερινό τρόπο ζωής και τη συμπεριφορά μας, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα σαλιγκάρι λίγο… διαφορετικό μα τόσο αγαπητό, κατασκευάζοντας το καβούκι του από όσπρια και συγκεκριμένα από γίγαντες, τους οποίους βάψαμε με 2 χρώματα του Φθινοπώρου: κόκκινο και πορτοκαλί και στη συνέχεια κάναμε μια εύκολη κωδικοποίηση για να φτιάξουμε το καβούκι του δικού μας σαλιγκαριού. Η κωδικοποίηση ήταν: κόκκινος γίγαντας, πορτοκαλί γίγαντας, κόκκινος γίγαντας, πορτοκαλί γίγαντας κ.οκ. Με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα όχι μόνο προάγαμε την καλλιτεχνική μας έκφραση, αλλά αναπτύξαμε τη λογική σκέψη, αφού τα παιδιά έμαθαν να σκέφτονται λογικά και να αναπτύσσουν σχέδια, προάγαμε τη συνεργασία και την επικοινωνία, αφού η δραστηριότητα με το σαλιγκάρι ήταν ομαδική και φυσικά βελτιώσαμε και τις μαθηματικές μας δεξιότητες, αφού πριν από την κατασκευή του καβουκιού του σαλιγκαριού, μετρήσαμε όλα τα όσπρια, εν συνεχεία μετρήσαμε τα όσπρια που ήταν βαμμένα κόκκινα και τα όσπρια που ήταν βαμμένα πορτοκαλί και σε κάθε ομάδα με βάση τα χρώματα των οσπρίων, τοποθετήσαμε τον σωστό αριθμό.

Τίτλος: «Παίζοντας με τα φθινοπωρινά χρώματα»

εικόνα Viber 2024 10 29 20 45 33 632

Διανύουμε την πιο συναρπαστική σεζόν της ετήσιας χρωματικής παλέτας: το φθινόπωρο. Οι φθινοπωρινές εικόνες γύρω μας είναι γεμάτες χρώματα. H κυρία Ρούλα, η Φθινοπωρούλα, ήρθε στην τάξη μας και μας ενημέρωσε ότι το πράσινο χρώμα λόγω της χλωροφύλλης εξαφανίζεται από τα φύλλα και έτσι μας αποκαλύπτονται τα φθινοπωρινά χρώματα: καφέ, κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί και πράσινο. Έτσι, η εποχή του φθινοπώρου δημιουργεί μαγικούς συνδυασμούς χρωμάτων. Αφού θαυμάσαμε τις αποχρώσεις των χρωμάτων που δημιουργεί η φύση σε φθινοπωρινά τοπία, με τη βοήθεια της έξυπνης μελισσούλας BeeBot  από μια συλλογή ποικίλων χρωμάτων επιλέξαμε μόνο εκείνα που είναι φθινοπωρινά. Στόχοι της δραστηριότητας ήταν η αναγνώριση των χρωμάτων, η ονοματοδοσία των χρωμάτων και η διάκριση χρωμάτων, αναπτύσσοντας, παράλληλα, δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού.

Τίτλος: «Τί φωνάζει ο στρατιώτης;»

εικόνα Viber 2024 10 30 16 47 30 506

Τα παιδιά αποκωδικοποίησαν, σύμφωνα με τη γραμμή-κλειδί που τους δίνεται, τι φωνάζει ο στρατιώτης με αφορμή την επικείμενη εθνική γιορτή. Παρατηρούν, συνδυάζουν, γράφουν και αποκαλύπτουν τις λέξεις που κρύβονται πίσω από τα σύμβολα με ενθουσιασμό για τον “μαγικό τρόπο” με τον οποίο γίνεται αυτό.

Τίτλος: «Βήμα-βήμα περπατώ το φθινόπωρο να βρω No.1»

εικόνα Viber 2024 10 30 16 47 30 215

Συνδυαστικές δεξιότητες τεχνολογικού και μαθηματικού γραμματισμού, επικοινωνίας και συνεργασίας με αντικείμενο τα φθινοπωρινά φρούτα. Τα παιδιά εργάζονται σε ζευγάρια, ένα παιδί σκανάρει τον QR code με το αίνιγμα και μαζί βρίσκουν τη λύση του αινίγματος. Συζητούν την διαδρομή και το ίδιο παιδί καταγράφει την διαδρομή προς το φρούτο σε ένα φύλλο Α4 (πιστή απεικόνιση του δαπέδου στο οποίο κινείται το ρομπότ-μέλισσα).Το άλλο παιδί  τοποθετεί τα βέλη (μπροστά, δεξιά, αριστερά) στο κάτω μέρος του μουσαμά στον οποίο κινείται το ρομπότ και δημιουργεί τον κώδικα. Προγραμματίζει το ρομπότ σύμφωνα με τον κώδικα ώστε να φτάσει στον τελικό στόχο διαβάζοντας τα βελάκια. Η δράση πραγματοποιείτε με εναλλαγή ρόλων.

Τίτλος: «Βήμα-βήμα περπατώ το φθινόπωρο να βρω No.2»

εικόνα Viber 2024 10 30 16 47 29 871Τα παιδιά χρωματίζουν τα τετράγωνα που αντιστοιχούν στα pixel της εικόνας και αποκαλύπτουν την ψηφιοποιημένη εικόνα. Με δημιουργικό, παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο οι μαθητές μας συμμετέχουν σε αυτήν την διασκεδαστική δραστηριότητα αναπτύσσοντας παράλληλα δεξιότητες αντίληψης.