Μάθημα 1ο: Δημιουργία του πρώτου μου παιχνιδιού στο Scratch

sPN7F0Dd 400x400

Στο παρακάτω βίντεο θα δούμε το πρώτο μέρος για την κατασκευή ενός παιχνιδιού με το Scratch. Το παιχνίδι περιλαμβάνει τον καλό (χταπόδι), τον κακό (καρχαρία), σκόρ, ζωές και το gave over όταν χάσουμε όλες τις ζωές μας και το παιχνίδι τελειώσει.

Στο 1ο μέρος μαθαίνω τα εξής:

  • Να ανοίγω το scratch από την ιστοσελίδα του.
  • Να εισάγω μορφές.
  • Να προγραμματίζω τον κακό του παιχνιδιού να κινείται συνεχώς, να αναπηδά και να στρέφεται μόνο δεξιά αριστερά.
  • Να αποθηκεύω το παιχνίδι μου τοπικά στον υπολογιστή μου για να το συνεχίσω την επόμενη  φορά.

Το βίντεο του youtube με τα βήματα που θα ακολουθήσετε:

Για να δείτε το τελικό αποτέλεσμα (το ολοκληρωμένο παιχνίδι) και να παίξετε πατήστε παρακάτω. (Ελέγξτε το χταποδάκι από το πληκτρολόγιο με τα βελάκια.)

 


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Κατηγορίες: Πληροφορική Α' Γυμνασίου | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μάθημα 1ο: Δημιουργία του πρώτου μου παιχνιδιού στο Scratch

Γιατί λέμε κάλαντα

kalanta1

Γιατί λέμε κάλαντα

Συλλογή εικόνων 

 

Κατηγορίες: Χριστούγεννα | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιατί λέμε κάλαντα

Εργονομία

ergonomia 1

Είναι σημαντικό να βελτιώνουμε το περιβάλλον εργασίας μας, για να μπορούμε να προστατεύουμε την υγεία μας και να εργαζόμαστε πιο αποδοτικά.

Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές, τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς και τη διάταξη και τοποθέτηση τους στο χώρο εργασίας, ώστε να αποβούν ευχάριστα και αποδοτικά γι’ αυτόν, χωρίς όμως να βλάψουν την υγεία του.

Πριν καθίσουμε για να χρησιμοποιήσουμε τον υπολογιστή, πρέπει να προσέξουμε τα εξής:

  • να μην υπάρχουν αντανακλάσεις στην οθόνη μας, γιατί κουράζουν τα μάτια μας.
  • η εικόνα στην οθόνη να είναι σταθερή και να μην τρεμοπαίζει.
  • η θέση της οθόνης να είναι τέτοια, ώστε το πάνω μέρος της οθόνης να είναι στο ίδιο ύψος με τα μάτια μας.
  • τα χαρακτηριστικά της οθόνης, όπως η φωτεινότητα και η ανάλυση, να είναι ρυθμισμένα σύμφωνα με τις ανάγκες μας.

Εκτός, όμως, από τη σωστή στάση του σώματος μας, για να προστατεύουμε την υγεία μας και να κουραζόμαστε λιγότερο, είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε συχνά διαλείμματα. Για κάθε πενήντα λεπτά μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή χρειάζεται να ξεκουραζόμαστε τουλάχιστον δέκα λεπτά.

Κατηγορίες: Πληροφορική Α' Γυμνασίου | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργονομία

Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής

Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι μια μηχανή που μας βοηθάει να αποθηκεύσουμε και να επεξεργαστούμε τα δεδομένα μας, να αποθηκεύσουμε και να μεταδώσουμε τις πληροφορίες μας.
Δεδομένα: είναι τα στοιχεία που χρησιμοποιούμε για επεξεργασία.
Επεξεργασία: είναι η διαδικασία κατά την οποία παίρνουμε πληροφορίες από τα δεδομένα.
Πληροφορία: είναι τα αποτελέσματα που παίρνουμε από την επεξεργασία των δεδομένων και μας μεταδίδουν κάποια επιπρόσθετη γνώση.
 Ο υπολογιστής είναι η πιο διαδεδομένη μηχανή επεξεργασίας δεδομένων.
Κατηγορίες: Πληροφορική Α' Γυμνασίου | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής