Αρχή Πασκάλ (Blaise Pascal) και εφαρμογή της στο υδραυλικό πιεστήριο Μπράμα (Joseph Bramah)
Ανάρτηση εικόνων σε εκκρεμότητα
Με τη λήξη ενός ακόμα διδακτικού έτους ρευστού, πιεσμένου στα έμβολα του κλειστού συστήματος ν. 4823/21 […στο _blogs.sch.gr] …αντί άλλων, «Η ΤΑΞΗ ΠΑΕΙ …ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ» με ένα “Simple model of a Hydraulic Lift”… παιγνιώδες έργο* με γνώριμα απλά χειραπτικά υλικά και με εμφανή τη διάταξη των μερών του, ως τελευταίο της φετινής χρονιάς και εμμέσως συμβολικό της ανύψωσης …των επαγγελματιών εκπαιδευτικών, των θεμελιωδών εκπαιδευτικών θεσμών και της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης στο σύνολό της.
- (“set of two”) … για την αισθητοποίηση της πίεσης στα περιορισμένα ρευστά (μεταβολή – μετάδοση) και την ανάδειξη του λόγου και του μέτρου των δυνάμεων, χωρίς πίεση και έξοδα… ως προηγούμενο ενός αντίστοιχου εικονικού πειράματος. Η διδασκαλία των ΦΕ (Φυσικά) με ένα πλήθος εννοιών / φαινομένων στο περιεχόμενό τους για μελέτη – κατανόηση και με τις εναλλακτικές ιδέες – αντιλήψεις που έχουν τα παιδιά για την πρόβλεψη και την ερμηνεία τους, μπορεί να γίνει εύκολα …ένα δύσκολο και ατελέσφορο μάθημα αν απουσιάσει το πραγματικό πείραμα ή και αν δεν προηγηθεί του αντίστοιχου εικονικού πειράματος που τυχόν υπάρχει και προσφέρεται περισσότερο για την παραπέρα άσκηση – εφαρμογή, για την καλύτερη κατανόηση της νέας γνώσης (επιστημονικής άποψης) στο πλαίσιο της ανατροφοδότησης – αυτοαξιολόγησης, αλλά και ακόμη περισσότερο για την ευχαρίστηση των παιδιών στη διαπίστωση ότι «Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει παίζοντας και εδώ!».