«Υδραυλικός Ανυψωτήρας» “Hydraulic Lift”

Αρχή Πασκάλ (Blaise Pascal) και εφαρμογή της στο υδραυλικό πιεστήριο Μπράμα (Joseph Bramah)    

Ανάρτηση εικόνων σε εκκρεμότητα

Με τη λήξη ενός ακόμα διδακτικού έτους ρευστού, πιεσμένου στα έμβολα του κλειστού συστήματος ν. 4823/21 […στο _blogs.sch.gr] …αντί άλλων, «Η ΤΑΞΗ ΠΑΕΙ …ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ» με ένα “Simple model of a Hydraulic Lift”… παιγνιώδες έργο* με γνώριμα απλά χειραπτικά υλικά και με εμφανή τη διάταξη των μερών του, ως τελευταίο της φετινής χρονιάς και εμμέσως συμβολικό της ανύψωσης …των επαγγελματιών εκπαιδευτικών, των θεμελιωδών εκπαιδευτικών θεσμών και της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης στο σύνολό της.

 

  • (“set of two”) … για την αισθητοποίηση της πίεσης στα περιορισμένα ρευστά (μεταβολή – μετάδοση) και την ανάδειξη του λόγου και του μέτρου των δυνάμεων, χωρίς πίεση και έξοδα… ως προηγούμενο ενός αντίστοιχου εικονικού πειράματος. Η διδασκαλία των ΦΕ (Φυσικά) με ένα πλήθος εννοιών / φαινομένων στο περιεχόμενό τους για μελέτη – κατανόηση και με τις εναλλακτικές ιδέες – αντιλήψεις που έχουν τα παιδιά για την πρόβλεψη και την ερμηνεία τους, μπορεί να γίνει εύκολα …ένα δύσκολο και ατελέσφορο μάθημα αν απουσιάσει το πραγματικό πείραμα ή και αν δεν προηγηθεί του αντίστοιχου εικονικού πειράματος που τυχόν υπάρχει και προσφέρεται περισσότερο για την παραπέρα άσκηση – εφαρμογή, για την καλύτερη κατανόηση της νέας γνώσης (επιστημονικής άποψης) στο πλαίσιο της ανατροφοδότησης – αυτοαξιολόγησης, αλλά και ακόμη περισσότερο για την ευχαρίστηση των παιδιών στη διαπίστωση ότι «Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει παίζοντας και εδώ!».

 

Κατηγορίες: MY SCHOOL | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Υδραυλικός Ανυψωτήρας» “Hydraulic Lift”

Σχολική ζωή … ο καθρέφτης του μοντέλου διεύθυνσης των σχολικών μονάδων

SD

  • Clique Model: School principal, some teachers 3/10, some parents 1 – 2 and a cleaner!!!

Wanted features

Extraversion ?
Agreeableness ?
Conscientiousness ?
Emotional Stability ?
Openness to Experience ?

Με λίγα λόγια, περί…

Άστοχο, ατελέσφορο και υποκριτικό να συζητάμε για τα “φαινόμενα” της σχολικής ζωής και κατά συνέπεια της πράξης …είτε με ειδικούς (σχολικούς κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους), είτε με εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο των συλλόγων διδασκόντων (όπου αυτοί υπάρχουν και λειτουργούν!), παραβλέποντας στρουθοκαμηλικά το μοντέλο διεύθυνσης της σχολικής μονάδας …καταγράφοντας φαινόμενα/περιστατικά (λεκτικής – σωματικής βίας, bullying…) χωρίς να εξετάζουμε το μοντέλο – πλαίσιο και όραμα της διοίκησης της σχολικής μονάδας (διευθυντής/ντρια) ….

Καθετί θετικό ή αρνητικό, επιθυμητό ή ανεπιθύμητο, προβλέψιμο ή απρόβλεπτο είναι συνέπεια του τρόπου οργάνωσης/διοίκησης της σχολικής μονάδας κ.τ.λ., ….

Η οργάνωση/διοίκηση της σχολικής μονάδας δεν εμπίπτει πάντα και παντού στα ρητά και στα αυτονόητα των κανονισμών που διέπουν τη λειτουργία των σχολείων, των οργάνων …αλλά στο “προφίλ” του/της διευθυντή/τριας ….δηλαδή, κατά πόσο είναι σε θέση ένας/μία διευθυντής/τρια σχολικής μονάδας να οργανώνει, προλαμβάνει και εξομαλύνει τα πράματα της σχολικής  ζωής προς όφελος της διδακτικής πράξης … αν δεν διστάζει να σπάσει αυγά (δάσκαλοι/γονείς/μαθητές) ιδιαίτερα με τα ιδιότυπα “γονεϊκά πρότυπα” που κανακεύουν τις συμπεριφορές και τις τροφοδοτούν αμφισβητώντας ακόμα και τον κατά κανόνα υπεύθυνο δάσκαλο/λα εφημερίας!!!… να φτιάξει πρωτόκολλα – κανόνες σχολικής ζωής και γνωστοποιήσει σε όλους/ες,  να θέσει τα όρια, να κάνει διακριτούς τους ρόλους τους, να χτίσει εμπιστοσύνη μεταξύ των εμπλεκόμενων …. να  προλαμβάνει/αντιμετωπίζει/διαχειρίζεται κρίσεις προς όφελος της σχολικής ζωής και πράξης… να δημιουργήσει βάσεις για μια σχολική κουλτούρα και ένα μαθησιακό περιβάλλον στις απαιτήσεις του 21+ στη βάση της ομόνοιας και συνεργασίας όλων… από το να εφησυχάζει στο επιμίσθιο θέσης και στις ρουτίνες του my school περιβάλλοντος ελέω αναβαθμισμένου ρόλου και ανεξέλεγκτου  με έναν-δυο γονείς συνδιευθύνοντες για τον φόβο των δασκάλων και την κάλυψη των νώτων του/της  πλήττοντας το επιστημονικό κύρος, την ψυχολογική υγεία και ευημερία των διδασκόντων δίκην “υπαλληλίσκων”.  άστοχο, ατελέσφορο και υποκριτικό να συζητάμε για τα “φαινόμενα” της σχολικής ζωής και κατά συνέπεια της πράξης …είτε με ειδικούς (σχολικούς κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους), είτε με εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο του συλλόγου διδασκόντων (όπου αυτοί υπάρχουν και λειτουργούν!), παραβλέποντας στρουθοκαμηλικά το μοντέλο διεύθυνσης της σχολικής μονάδας …

Κοντολογίς… κατά τα “μάτια” του διευθυντή/τριας και το μάτι του εφημερεύοντα/ουσας δάσκαλου/λας….. ορθό ή στραβό, απέναντι στα φαινόμενα της σχολικής ζωής………………

 

Κατηγορίες: MY SCHOOL | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική ζωή … ο καθρέφτης του μοντέλου διεύθυνσης των σχολικών μονάδων

Xρήση – εφαρμογή γεωμετρικών οργάνων από τον εκπαιδευτικό στη σύγχρονη εξ αποστάσεως δ/μ

CC – Attribution, BY  blogs.sch.gr/ksoultanis 

Μια  ιδέα, ένα εργαλείο, μια “καλή πρακτική” για τον εκπαιδευτικό… Γ’ – Στ’   

Παρουσίαση – μερική επίδειξη –  στο “Τ4Ε. Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ ΑΕ”, Απρίλιος 2021



Λήψη αρχείου

version 1,  Απρίλιος 2020… new version 2  Μάρτιος 2021

 

Κατηγορίες: MY SCHOOL | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Xρήση – εφαρμογή γεωμετρικών οργάνων από τον εκπαιδευτικό στη σύγχρονη εξ αποστάσεως δ/μ

IMG 20240207 153529 IMG 20240205 180916 10923385 413296692158641 3993408093582952656 n

Κατηγορίες: MY SCHOOL | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο