ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης έφτασε και φέτος και τα παιδιά έμαθαν τι γιορτάζουμε το Πάσχα, καθώς και τα ήθη και τα έθιμα που συνηθίζουμε να τηρούμε.

eikona Viber 2025 04 07 13 37 25 340

Έφτιαξαν εικαστικές δημιουργίες με τον εσταυρωμένο Χριστό, έμαθαν για την Ανάσταση του Λαζάρου και έπλασαν τα δικά τους “Λαζαράκια”.

eikona Viber 2025 04 07 13 37 25 247

Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να μη βάψουν κόκκινα αυγά και να τα πάρουν στο σπίτι στα δικά τους καλαθάκια.

                           eikona Viber 2025 04 07 13 37 06 196          eikona Viber 2025 04 07 13 37 06 281

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Κερκίνης σας εύχονται ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και ευτυχία!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2025-2026

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Πληροφορίες: Βεντούλη Κωνσταντίνα, Προϊσταμένη

Τηλέφωνο: 2327041267

Ώρες επικοινωνίας: 12:00-13:00

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΗ

Μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την Αλκυόνη, έμαθαν πληροφορίες για τη ζωή της και έφτιαξαν τις δικές τους καλλιτεχνικές δημιουργίες.

Αρχικά, διαβάσαμε τον μύθο της Αλκυόνης και εξηγήσαμε τη σχέση της με τη θάλασσα και τον αγαπημένο της Κύηκα. Έπειτα, τα παιδιά ζωγράφισαν εικόνες της Αλκυόνης και δημιούργησαν μικρά μοντέλα του πουλιού με διάφορα υλικά.

εικόνα Viber 2025 01 28 11 57 10 087

Στη συνέχεια, συζήτησαν για τη φύση, τα χαρακτηριστικά των πουλιών και την ομορφιά της θάλασσας.

                         εικόνα Viber 2025 01 28 11 57 09 481          εικόνα Viber 2025 01 28 11 57 09 553

Κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων, οι μικροί μαθητές εξέφρασαν τα συναισθήματά τους για την ιστορία, αναφέροντας τι τους άρεσε και πως τους έκανε να νιώσουν.

 

                           εικόνα Viber 2025 01 28 11 57 05 828          εικόνα Viber 2025 01 28 11 57 05 765

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά όχι μόνο εμβάθυναν στο μύθο της Αλκυόνης, αλλά καλλιέργησαν και τη δημιουργικότητά τους, ενώ ενίσχυσαν τη συναισθηματική τους αντίληψη για τη φύση και τα ζώα.

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας για να υλοποιήσει εκπαιδευτικές δράσεις βασισμένες στο πρόγραμμα “Ταξιδεύοντας με τη Νανόχηνα στους ελληνικούς υγροτόπους”.

εικόνα Viber 2024 12 10 13 16 31 291

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ενημερωτική παρουσίαση από τις υπεύθυνες της Ορνιθολογικής Εταιρείας και βιωματικές δραστηριότητες και διήρκησε 2 διδακτικές ώρες.

                          εικόνα Viber 2024 12 10 13 16 30 549         εικόνα Viber 2024 12 10 13 16 30 625

Στόχος του ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τη Νανόχηνα, ένα εμβληματικό είδος της περιοχής μας και να ενημερωθούν για τις απειλές που αντιμετωπίζει.

                           εικόνα Viber 2024 12 10 13 16 30 588          εικόνα Viber 2024 12 10 13 16 28 642

Η γνωριμία με τη Νανόχηνα επιτεύχθηκε τόσο μέσα από το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που έφερε η Ορνιθολογική Εταιρεία για όλους τους μαθητές και το νηπιαγωγείο μας, όσο και μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και συγκεκριμένα τη δραματοποίηση του παραμυθιού “Μια χήνα τόση δα… μια νανόχηνα!” και την κατασκευή μάσκας-νανόχηνας.

εικόνα Viber 2024 12 10 13 16 28 558

 

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τις δραστηριότητες και έμαθαν πολλές πληροφορίες για τη νανόχηνα.

DSC 0097

Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες της Ορνιθολογικής Εταιρείας για την εξαιρετική τους παρουσίαση και το υλικό που μας προσέφεραν.

DSC 0106

“Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ”

Το προηγούμενο διάστημα υλοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το πρόγραμμα “Τα βιβλία αγαπώ και μαζί μου τα κρατώ”, το οποίο είχε στόχο την προώθηση μιας φιλαναγνωστικής κουλτούρας για την ανάδειξη της λογοτεχνίας ως καίριου άξονα της προσχολικής εκπαίδευσης.

Κεντρικό ρόλο στο σχολικό πρόγραμμα κατείχε η γωνιά της βιβλιοθήκης που οργανώσαμε, αποτελώντας το βασικό σημείο συνάντησης των παιδιών με το βιβλίο.

Παράλληλα, αξιοποιήσαμε την χρήση των ΤΠΕ κι επιτύχαμε τη σύζευξή τους με τη λογοτεχνία, ενισχύοντας την κινητοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών.

Ως αποτέλεσμα αυτού, πέραν της έναρξης της δανειστικής μας βιβλιοθήκης, φτιάξαμε και το πρώτο μας ψηφιακό παραμύθι με τίτλο “Η Πριγκίπισσα της Κερκίνης” μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Storyjumper.

Το παραμύθι μας βρίσκεται διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ- ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου, διαβάσαμε το βιβλίο “Ντενεκεδούπολη” και στη συνέχεια τα παιδιά παρακολούθησαν κουκλοθέατρο με τους ήρωες της ιστορίας.

εικόνα Viber 2024 11 21 12 37 29 337

Συζητήσαμε για τη σημασία της ελευθερίας και φτιάξαμε κατασκευές με το σύνθημα “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία”.

εικόνα Viber 2024 11 21 12 37 29 378

Ταυτόχρονα, εκτός από την έννοια της δημοκρατίας, αναφερθήκαμε και στην έννοια της ελευθερίας, συζητήσαμε για τη σημασία τους στη ζωή μας και πραγματοποιήσαμε τις δικές μας εκλογές, μοιράζοντας ψηφοδέλτια και ολοκληρώνοντας όλη την εκλογική διαδικασία.
εικόνα Viber 2024 11 21 12 37 25 184
εικόνα Viber 2024 11 21 12 36 13 226
Παράλληλα, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο, φτιάξαμε τη δική μας αφίσα και ατομικές κατασκευές.
εικόνα Viber 2024 11 21 12 37 37 234
εικόνα Viber 2024 11 21 12 36 13 188

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ”: ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Γνωρίζω το σώμα μου”, τα παιδιά έμαθαν το ρόλο που έχουν τα πνευμόνια στο σώμα, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και τη σημασία τους για τη ζωή μας.

Παράλληλα, μελετώντας την προσφορά των δέντρων στο περιβάλλον, είδαμε πως και τα δέντρα “αναπνέουν” και μας προσφέρουν οξυγόνο. Έτσι τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους πνευμονόδεντρο το οποίο συμβολίζει την αξία των δέντρων στη ζωή μας.

εικόνα Viber 2024 11 05 12 11 42 532

Διαβάσαμε ακόμη το βιβλίο “Φροντίζω το σώμα μου” και συζητήσαμε για καλές πρακτικές όπως σωστή διατροφή, άθληση και ύπνος προκειμένου το σώμα να λειτουργεί σωστά.
εικόνα Viber 2024 11 05 12 11 42 453
Πέραν αυτών, χρησιμοποιήσαμε τα πνευμόνια μας και τον αέρα που έχουμε για να παίξουμε ποδόσφαιρο και να βάλουμε γκολ, χρησιμοποιώντας αυτοσχέδιο τέρμα και μικρή μπάλα.
εικόνα Viber 2024 11 05 12 11 40 980

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ”: ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Γνωρίζω το σώμα μου”, τα παιδιά του νηπιαγωγείου εστίασαν στο πιο σημαντικό όργανο του σώματος, την καρδιά.εικόνα Viber 2024 11 01 12 26 39 589

Έμαθαν τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ακούσουμε το χτύπο της καρδιάς μας στο σώμα, καθώς και την εναλλαγή του ρυθμού στο χτύπο ανάλογα με τη σωματική δραστηριότητα που κάνουμε.

εικόνα Viber 2024 11 01 12 24 53 476

Επιπλέον, μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο γνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο το αίμα μεταφέρεται, ενώ παράλληλα χρησιμοποιώντας απλά υλικά (μπαλόνι, καλαμάκι, νερό με χρώμα ζαχαροπλαστικής) έκαναν ένα πείραμα προσομοίωσης.

                             εικόνα Viber 2024 11 01 12 24 53 418       εικόνα Viber 2024 11 01 12 24 54 766

Ακόμη, ενημερώθηκαν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να έχουμε μια υγιή καρδιά και έφτιαξαν μια λίστα με αυτούς.

εικόνα Viber 2024 11 01 12 26 17 005

Για τα παιδιά το βασικότερο συστατικό για την καλή λειτουργία της καρδιάς είναι η αγάπη και με αφορμή αυτό διαβάσαμε το βιβλίο “Ο θησαυρός της καρδιάς” της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη. Τα παιδιά αποτύπωσαν σε χαρτί τις εικόνες που τους άρεσαν περισσότερο και δραματοποίησαν την ιστορία.

εικόνα Viber 2024 11 01 12 24 54 980

Τέλος έφτιαξαν τα “αερόστατα της καρδιάς” στα οποία όση περισσότερο αγάπη δίνεις, τόσο πιο ψηλά πηγαίνεις.

εικόνα Viber 2024 11 01 12 24 53 342

ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ “Ο ΣΩΤΗΡ”

Μια μεγάλη έκπληξη μας περίμενε στο σχολείο. Παραλάβαμε μια κούτα με παιδικά βιβλία από τις εκδόσεις “Ο Σωτήρ” για να εμπλουτίσουμε τη βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας με βιβλία πλούσια σε μηνύματα και ερεθίσματα, κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών.

Ευχαριστούμε θερμά την ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΘΕΟΛΟΓΩΝ “Ο ΣΩΤΗΡ”, που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά μας και μας προσέφερε απλόχερα υπέροχα βιβλία, συμβάλλοντας ενεργά στο εκπαιδευτικό μας έργο!

DSC 0014

DSC 0007

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Η ψηφοφορία για το Διαγωνισμό Εικαστικής Δημιουργίας (ζωγραφικής) στο πλαίσιο του Eco Festival 2024 ολοκληρώθηκε και ανακοινώθηκε ο νικητής του διαγωνισμού, μία μαθήτρια της Δ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άνω Μητρουσίου.

Το έργο του Νηπιαγωγείου Κερκίνης, το δικό μας έργο, συγκέντρωσε 66 ψήφους και βρέθηκε στην 6η θέση ανάμεσα σε 85 συμμετοχές.

Είμαστε πολύ περήφανοι για τη θέση που κατέλαβε το νηπιαγωγείο μας!

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική τους δημιουργία και πολλές ευχαριστίες σε όσους μας στήριξαν με την ψήφο τους!