ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης

16 Οκτωβρίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό Σχολικού Εκφοβισμού

Υλικό Σχολικού Εκφοβισμού

Στην ιστοσελίδα του ΚΕΔΑΣΥ Ζακύνθου μπορείτε να βρείτε πρότυπες φόρμες για τον εντοπισμό, τη διερεύνηση και τη διαχείριση περιστατικών σχολικού εκφοβισμού.

Οι φόρμες αποτελούν οδηγό για την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν τη διαχείριση των περιστατικών που λαμβάνουν χώρα εντός της σχολικής μονάδας, με σκοπό την προαγωγή της επαγγελματικής τους κατάρτισης.

Η διερεύνηση και η αντιμετώπιση των περιστατικών συνιστούν μια διαδικασία που προϋποθέτει τη συλλογή πληροφοριών από όλα τα εμπλεκόμενα μέλη, συμπεριλαμβανομένων των αναφερόμενων θυμάτων, θυτών/ριών, παρατηρητών/ριών, γονέων και εκπαιδευτικών. Η ολιστική προσέγγιση του περιστατικού διασφαλίζει την εξαγωγή αξιόπιστων συμπερασμάτων, και συνεισφέρει στο σχεδιασμό αποτελεσματικότερων παρεμβάσεων.

Η επαφή τόσο με τα θύματα όσο οι αναφερόμενοι/ες θύτες/ριες και παρατηρητές/ρήτριες προϋποθέτει σεβασμό, παρέχοντας την ευκαιρία σε όλες τις πλευρές να υποστηρίξουν με ασφάλεια τη θέση τους.

Οι φόρμες είναι διαθέσιμες ΕΔΩ

10 Ιουλίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4823/2021 το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.  Ζακύνθου θα παραμείνει κλειστό

για το διάστημα από 11/07/2024 έως και 31/08/2024.

26 Ιουνίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική Δράση για το Σχολικό Εκφοβισμό (1ο Δ.Σ. Ρίζας)

Βιωματική Δράση για το Σχολικό Εκφοβισμό (1ο Δ.Σ. Ρίζας)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, προτάθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ρίζας η συνεργασία με το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ζακύνθου για τη διεξαγωγή βιωματικής δράσης στο τμήμα της Ε’ Τάξης με θέμα το Σχολικό Εκφοβισμό.

Η δράση διεξήχθη διαδραστικά στη μορφή ολομέλειας αλλά και σε επίπεδο ομαδοσυνεργασίας. Τα παιδιά διαπραγματεύθηκαν ένα πρόσφατο, πραγματικό περιστατικό σχολικού εκφοβισμού, με σκοπό να αναδυθεί από τους/τις ίδιους/ες τι είναι το bullying, ποιες μορφές μπορεί να λάβει, ποιους ρόλους περιλαμβάνει και από πού ενδέχεται να πηγάζει. Σκοπό τον δραστηριοτήτων αποτελούσε η εξάσκηση των παιδιών στην παρατήρηση του φαινομένου τόσο από τη θέση του θύματος όσο και από τις θέσεις του θύτη και του παρατηρητή με σκοπό την προαγωγή της ενσυναίσθησης και την εξεύρεση λύσεων. Η δράση ολοκληρώθηκε με τη διεξαγωγή δραστηριότητας ενδυνάμωσης σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο κοινότητας, με τη συμβολή του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Η βιωματική δράση διεξήχθη σε τέσσερις διδακτικές ώρες από την Ψυχολόγο Ξένια Χρυοσπάθη (ΠΕ23) και τη Φιλόλογο της υπηρεσίας Σούλη Ρουμβίνη (ΠΕ30).

image 2

image 3image 4image 5

26 Ιουνίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με θέμα «ΔΕΠ-Υ και Εφηβεία: Διαχείριση νευροδιαφορετικού πληθυσμού στο πλαίσιο της τάξης» (Επαγγελματικό Λύκειο)

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με θέμα «ΔΕΠ-Υ και Εφηβεία: Διαχείριση νευροδιαφορετικού πληθυσμού στο πλαίσιο της τάξης» (Επαγγελματικό Λύκειο)

Έπειτα από αίτημα του Επαγγελματικού Λυκείου Ζακύνθου πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού σε δύο ημέρες με θέμα τη Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας.

Σκοπό της επιμόρφωσης αποτελούσε η γνωριμία των εκπαιδευτικών με τα βασικά χαρακτηριστικά της διαταραχής και τη διάκριση των βασικών τύπων της. Συζητήθηκαν με το εκπαιδευτικό προσωπικό οι θεμελιώδεις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο εφηβικός πληθυσμός που φέρει διάγνωση ΔΕΠ-Υ ή εντάσσεται στο ευρύτερο φάσμα της νευροδιαφορετικότητας, οι οποίες αφορούν τόσο τη μαθησιακή διαδικασία όσο και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν βασικούς προβληματισμούς τους ως προς τη διαχείριση των εν λόγω μαθητών/μαθητριών και να διαμοιραστούν επιτυχημένες στρατηγικές. Η επιμόρφωση ολοκληρώθηκε με την παροχή πρακτικών οδηγιών για την προσαρμογή της διδακτικής διαδικασίας στις δυνατότητες και αδυναμίες των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, προκειμένου να διασφαλιστεί η συμπερίληψή τους. Τονίστηκε, ακόμη, η σημασία της διασύνδεσης μεταξύ σχολείου, οικογένειας, ΚΕΔΑΣΥ και των ειδικοτήτων που υποστηρίζουν τη σχολική μονάδα.

Η εισήγηση πραγματοποιήθηκε από την Ψυχολόγο Ξένια Χρυσοσπάθη (ΠΕ23) και τη Φιλόλογο της υπηρεσίας, Σούλη Ρουμβίνη (ΠΕ 02.50)

image 6

26 Ιουνίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με Θέμα τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με Θέμα τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Έπειτα από αίτημα του συλλόγου διδασκόντων του 1ου Γυμνασίου Ζακύνθου, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική δράση με θέμα την υποστήριξη μαθητών/μαθητριών που εντάσσονται στο φάσμα της νευροδιαφορετικότητας, με ιδιαίτερη έμφαση στη Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος.

Κατά την επιμόρφωση, το εκπαιδευτικό προσωπικό είχε τη δυνατότητα να εξοικειωθεί με τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτισμού σε επίπεδο συμπεριφοράς και γνωστικών ικανοτήτων. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε η εξέταση μιας μελέτης περίπτωσης πραγματικού περιστατικού, με σκοπό την επίλυση αποριών ως προς την ανάγνωση και εφαρμογής μιας γνωμάτευσης από το ΚΕ.Δ.ΑΣ.Υ. Πραγματοποιήθηκε η ανταλλαγή προβληματισμών αλλά και στρατηγικών διαχείρισης που κρίθηκαν επιτυχείς από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τεχνικές και καλές πρακτικές που αφορούν το νευροδιαφορετικό μαθητικό πληθυσμό Β’θμιας εκπαίδευσης, και αποσκοπούν στην ένταξη και συμπερίληψη τόσο σε μαθησιακό όσο και σε ψυχοκοινωνικό επίπεδο.

Την επιμόρφωση εισηγήθηκε η Ψυχολόγος της υπηρεσίας Ξένια Χρυσοσπάθη (ΠΕ23) και πλαισιώθηκε από τη Φιλόλογο Σούλη Ρουμβίνη (ΠΕ02.5), την Κοινωνική Λειτουργό Γκούσκου Χρυσούλα (ΠΕ30) και την Προϊσταμένη της υπηρεσίας Καίτη Σαρακίνη (ΠΕ70 ΕΑΕ).

image

image 1

16 Ιουνίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανάρτηση αφίσας Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση-Υποστήριξη, ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ

Ανάρτηση αφίσας Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση-Υποστήριξη, ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ

Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης, στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ, καθώς και στην υποστήριξη των μαθητών/ριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν
στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης από
Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και Σχολικούς Νοσηλευτές (ΕΕΠ-ΠΕ25), μέσω της πρόσληψης των αναγκαίων αναπληρωτών Εκπ/κών/ΕΕΠ/ΕΒΠ.

Στόχος τη Πράξης  είναι  η  συμπερίληψη και ισότιμη συμμετοχή/πρόσβαση των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής αγωγής της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο αγαθό της εκπαίδευσης.

ΚΕΔΑΣΥ ΕΔΥ ΣΔΕΥ

parallili_stiriksi_ionia_nisia

2 Μαΐου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχές για το Πάσχα

Ευχές για το Πάσχα

Σας ενημερώνουμε ότι το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ζακύνθου θα παραμείνει κλειστό από τις 2/5/2024 έως και τις 7/5/2024, λόγω εορτών (ΦΕΚ 5614/2018).

Ευχόμαστε ήρεμες, χαρούμενες και όμορφες πασχαλινές μέρες, με υγεία και αγάπη!

Καλό Πάσχα

1 Απριλίου, 2024
από ΚΕΔΑΣΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική συνάντηση με την Γ΄τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου με θέμα τη “Φιλία”

Βιωματική συνάντηση με την Γ΄τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου με θέμα τη “Φιλία”

Την πρώτη Απρίλη 2024 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τα παιδιά της Γ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου στο πλαίσιο της ενίσχυσης των υγιών κοινωνικών συνδιαλλαγών και της ενδυνάμωσης των φιλικών σχέσεων. Αρχικά, έλαβαν χώρα ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης με τους μαθητές, εμπνευσμένες από το θεατρικό παιχνίδι, ενώ αργότερα πραγματοποιήθηκε αφήγηση παραμυθιού με θέμα τη φιλία και τους αποδεκτούς τρόπους συμπεριφοράς σε κοινωνικό και φιλικό πλαίσιο και σχετική συζήτηση. Στη συνέχεια, οι μαθητές κλήθηκαν να αλλάξουν, ο καθένας με τη σειρά του, το τέλος του παραμυθιού αφήνοντας τη δική του πινελιά. Αφού όλοι μαζί μοιράστηκαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους, κλήθηκαν να γίνουν μικροί καλλιτέχνες και να δημιουργήσουν ένα έργο αφαιρετικής τέχνης από κοινού, ως ομάδα.

Τη δράση πραγματοποίησε η εκπαιδευτικός του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Παπαργύρη Ζωή (ΠΕ71) η οποία και συνεργάστηκε με τις εκπαιδευτικούς του τμήματος.

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων