Η ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

1γονατα ψηλα

Η σωστή στάση σώματος ενώ περπατάς

Δώσε προσοχή και απόφυγε λάθη που ίσως οδηγήσουν σε τραυματισμούς:

▶ Κοιλιακοί Να είναι ελαφρώς σφιγμένοι – σκέψου ότι τους τραβάς απαλά προς τα
πάνω και προς τα μέσα.

▶ Γόνατα Όταν η φτέρνα ακουμπά στο έδαφος, το μπροστινό μέρος του γονάτου πρέπει να έχει ελαφριά κάμψη. Μην «κλειδώνεις» ποτέ τα γόνατα.

▶ Πέλματα Όταν το πέλμα προσγειώνεται στο έδαφος, η φτέρνα πρέπει να ακουμπά πρώτη. Έπειτα, μετάφερε το βάρος στη μέση και τέλος στη μύτη του πέλματος.

▶ Πλάτη Το σώμα σου πρέπει να είναι χαλαρό. Μην το κρατάς άκαμπτο καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησής σου. Καθώς το ένα πόδι κινείται προς τα εμπρός, το αντίθετο χέρι έρχεται μπροστά – αυτό είναι αποτέλεσμα της περιστροφής που συμβαίνει στο μέσο της πλάτης.

▶ Γλουτοί/άνω οπίσθιοι μηριαίοι Χρησιμοποίησε τους γοφούς για να δώσεις ώθηση μπροστά όταν περπατάς. Όταν το κάνεις αυτό, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι μύες της γάμπας συμμετέχουν και αυτοί για να προχωρήσεις μπροστά.

▶ Αστράγαλοι Μετακινούνται φυσιολογικά λίγο μέσα και λίγο έξω καθώς περπατάς – το μυστικό είναι να φροντίσεις να μη μετακινούνται πολύ προς τα μέσα ή προς τα έξω.

 

Κατηγορίες: ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ



Λήψη αρχείου

 

 

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

 

 

Κατηγορίες: ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Ετσι γεννήθηκαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 1896

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ

Κατηγορίες: ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ

Τα ιστολόγια είναι ψηφιακά εργαλεία) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην παιδαγωγική διαδικασία λόγω της δυνατότητας να λειτουργήσουν διαδραστικά και προσφέρουν την δυνατότητα για ομαδική εργασία.

Η σημασία τους για τη διδασκαλία είναι τεράστια. Μπορούν να συμβάλλουν στην ποιοτική βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας , αφού εισάγουν μια νέα παιδαγωγική αντίληψη στην εκπαίδευση καλλιεργώντας νέες στάσεις και δεξιότητες.  Προάγουν τη γνώση , τη συνεργατική μάθηση, και τη δημιουργικότητα, βελτιώνουν τις μεθόδους διδασκαλίας χρησιμοποιούμενες ως εκπαιδευτικά εργαλεία και  προωθούν την κριτική σκέψη του μαθητή , καθιστώντας τον ικανό να λύσει προβλήματα της καθημερινότητάς του  Επιπλέον, τα λογισμικά προσομοίωσης και  κατανόησης των εννοιών  και ανάπτυξης των δεξιοτήτων , παρέχουν  νέες δυνατότητες συνδέοντας την επιστήμη με την καθημερινή ζωή και συμβάλλοντας έτσι στην ενεργητική οικοδόμηση της μάθησης Επίσης, η μέθοδος της μαθησιακής υποστήριξης με τις νέες τεχνολογίες  βοηθά τον μαθητή να οργανώνει την μαθησιακή του πορεία και εξέλιξη   Ακόμα η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση κάνει το μάθημα πιο διασκεδαστικό και ενδιαφέρον και προάγει τη βιωματικότητα. Έρευνες από ολόκληρο τον κόσμο  καταδεικνύουν  ότι η χρήση των  ΤΠΕ στη διδασκαλία αυξάνει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου.

 

Κατηγορίες: ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ