Εδώ θα βρείτε τη θεωρία που πρέπει να αντιγράψετε στο τετράδιο Γραμματικής.
- Προσωπικές αντωνυμίες αιτιατικής πτώσης ( 1 page)
2. Παραθετικά επιθέτων ( 2 pages)
3. Το ρήμα must (1 page)
4. Past Simple ( 3 pages)
Εδώ θα βρείτε τη θεωρία που πρέπει να αντιγράψετε στο τετράδιο Γραμματικής.
2. Παραθετικά επιθέτων ( 2 pages)
3. Το ρήμα must (1 page)
4. Past Simple ( 3 pages)
Χριστός Ανέστη!
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εκτυπώσετε τη σχολική κάρτα των παιδιών, μπορείτε να συμπληρώσετε το περιεχόμενό της σε ένα άλλο χαρτί και να το υπογράψετε οι γονείς.
Παρακαλώ πολύ διαβάστε αναλυτικά το ΦΕΚ της Κυβερνήσεως που βρίσκεται στο προηγούμενο άρθρο και πιστεύω πως θα σας λυθούν όλες οι απορίες.
Αν παρ’ όλα αυτά μπορώ κι εγώ να φανώ χρήσιμη, επικοινωνήστε μαζί μου εγκαίρως.
Οι αποφάσεις, όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι δικές μου ούτε συμφωνώ με ορισμένες από αυτές. Οφείλω, όμως, να τις σεβαστώ τόσο εγώ όσο κι εσείς!
Σεβαστή κάθε απόφαση εκ μέρους σας αλλά θα πρέπει να αντιμετωπιστεί από τη σχολική μονάδα με βάση τις ισχύουσες διατάξεις!
Χριστός Ανέστη!
Καλημέρα σε όλους!
Σας παραθέτω την επίσημη ενημέρωση από το Υπουργείο για την έναρξη των μαθημάτων.
Πρώτα όμως θα σας αναφέρω επιγραμματικά τα βασικά βήματα:
1.Με το ΑΜΚΑ του μαθητή παραλαμβάνετε από το Φαρμακείο το σελφ τεστ.
2. Κάνετε το τεστ στο παιδί Κυριακή βράδυ ή Δευτέρα πρωί.
3. Καταχωρειτε το αποτέλεσμα στο https://self-testing.gov.gr/
4. α. Αν είναι αρνητικό, προσκομίζετε το αντίστοιχο αποδεικτικό που βγαίνει από την πλατφόρμα.
β. Αν είναι θετικό, πηγαίνετε σε δημόσια δομή και επαναλαμβάνετε το τεστ.Αν το δεύτερο βγει αρνητικό,τότε με χαρτί από τη δομή, επιστρέφει το παιδί στο σχολείο.
Επειδή καταλαβαίνω την ανησυχία σας για τα τεστ από τη μύτη, ίσως μπορείτε να ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ με δική σας επιβάρυνση self test σάλιου από το Φαρμακείο και να κάνετε αυτό στο παιδί που απλά φτύνει σάλιο σ’ ένα δοχείο που περιλαμβάνεται στη συσκευασία κι εσείς κάνετε την υπόλοιπη διαδικασία. (Σε κάθε περίπτωση παραλάβετε και το δωρεάν τεστ με το ΑΜΚΑ του παιδιού).
Συμβουλευτείτε τους παιδιάτρους σας επ’ αυτού αλλά θα ήθελα να σας παρακαλέσω να είστε ειλικρινείς και να σεβαστείτε και όλους τους υπόλοιπους που θα επιστρέψουν στο σχολείο (μαθητές, εκπαιδευτικούς, καθαρίστρια) και να μη θέσετε εκουσίως σε κίνδυνο τη ζωή κάποιου εξ αυτών ή κάποιου μέλους της οικογένειάς τους!
Ακολουθει η επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου:
Και η ΚΥΑ της Κυβέρνησης:
Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα!
Αγάπη, υγεία κι ευτυχία στις οικογένειές σας!
Η Μεγάλη Εβδομάδα με μια ματιά…
Β’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Β.Μ. σελ. 49 ΑΝΑΓΝΩΣΗ το ποίημα και Α3+Ο τη δεύτερη
στροφή.
Ε’ -ΣΤ’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Ορθογραφία : Χριστός ἀνέστη ἐκ νεκρῶν,
θανάτῳ θάνατον πατήσας
καί τοῖς ἐν τοῖς μνήμασι
ζωήν χαρισάμενος.
ΑΝΑΓΝΩΣΗ + Στο Λοιπών Μαθημάτων στο θέμα των Θρησκευτικών αντιγράφω μια φορά με ωραία γράμματα την Αναστάσιμη Προσευχή:
Όποιος θέλει μπορεί και να την μάθει…
Καλή Ανάσταση!!!
Β’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Β.Μ. σελ. 44 ΑΝΑΓΝΩΣΗ “Επιτάφιος στο νησί”
Α3+Ο “Στο νησί…να τον στολίσει.”
Μαθ.: Βιβλιαράκι για την ώρα: σελ. 22-23
Ε’- ΣΤ’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Ορθογραφία το ίδιο.
Β.Μ. σελ. 32-33 όποιος θέλει δοκιμάζει να κάνει κάποια από τις κατασκευές αν του αρέσει.
Φυσ.: ΦΕ3 Ανάκλαση του Ήχου
Μαθαίνουμε όσα γράψαμε και κάνουμε τις ασκήσεις σελ. 152.
Ιστ.: Το μάθημα 25 ξανά ΚΑΙ από το παράθεμα 4 σελ.76 το β.
Τ.Ε. σελ. 34 Μαθαίνω για τις συντεχνίες των επαγγελματιών από την ασκ. 5.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 25 ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΜΑΪΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Β’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Α4+Ο από τη φωτοτυπία για τα τροπικά επιρρήματα.
Β.Μ. σελ. 48 “Πασχαλιάτικη καμπάνα” ΑΝΑΓΝΩΣΗ
Τ.Ε. σελ. 36-37 ασκ. 6,7,8,9.
Μαθ.: Βιβλιαράκι για την ώρα σελ. 18-19.
Ε’ – ΣΤ’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Β.Μ. σελ. 27 ΑΝΑΓΝΩΣΗ
σελ. 28 Α5+ Ο Τη δεύτερη στροφή: “Ανάστασ’ …κερί στο χέρι.”
Μαθ.: Επειδή στο μάθημα ήταν μόνο οι μαθητές της Ε’ κάναμε το κεφάλαιο 33 Β.Μ. και Τ.Ε.
Θρ.: ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ στο τετράδιο Λοιπών Μαθημάτων στο θέμα των Θρησκευτικών και ΜΑΘΑΙΝΩ.
Β’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Φωτοτυπία ρήματα σε -ίζω και -αίνω
+ Α6+Ο από τη φωτοτυπία για τα ρήματα σε -ίζω και τις εξαιρέσεις
Μαθ.: Βιβλιαράκι για την ώρα σελ. 15-16.
Β.Μ. σελ. 50
σελ. 51 ασκ. 1
σελ. 52
Ε’ – ΣΤ’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Τ.Ε. σελ. 45 Γράφω στο τετράδιο Γλώσσας ένα πρόγραμμα όπως μου ζητάει η άσκηση 9.
σελ. 45 Α3 +Ο το μπλε κείμενο που είναι κάτω από την άσκηση 9.
ΣΠΥΡΟ, η άσκηση 8 Τ.Ε. που κάναμε στο μάθημα:
Φυσ.: σελ. 149 το συμπέρασμα + το συμπέρασμα σελ. 148.
Ιστ.: Μάθημα 25 “Το Βυζάντιο φτάνει στο απόγειο της ακμής του.”
Απαντώ γραπτά και μαθαίνω τις ερωτήσεις:
Β’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Φωτοτυπία + Α5+Ο τις εξαιρέσεις σε -υ.
Μαθ.: Τετράδιο + βιβλιαράκι της ώρας σελ. 13-14.
Ε’ – ΣΤ’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Αντιγράφω στο τετράδιο Γραμματικής:
Στο τετράδιο Γλώσσας: Κάνω χρονική αντικατάσταση των ρημάτων
παράγω, απάγω, εισάγω, εξάγω.
Θυμάμαι: Χρονική αντικατάσταση σημαίνει γράφω το ρήμα στο ίδιο πρόσωπο σε όλους τους χρόνους.
Μαθ.: Οι απαντήσεις του φυλλαδίου:
Κάνω τις παρακάτω ασκήσεις.
Το πρόβλημα έχει μία παγίδα…Προσπαθήστε να τη βρείτε!
Ιστ.: Οι σωστές απαντήσεις του μαθήματος βρίσκονται εδώ…
Αν είχατε γράψει λάθος, παρακαλώ διορθώστε τες στο τετράδιό σας και μάθετε τις σωστές.
Γεωγρ.:
Απαντήσεις: ασκ.2: Ίδη, Λευκά Όρη, Δίκτη, Όρη Σητείας
ασκ. 3: Χανιά, Ηράκλειο, Σητεία, Άγιος Νικόλαος.
ασκ. 6: 1)Ελευθερίου Βενιζέλου
2)Νίκου Καζαντζάκη
3)Ελ Γκρέκο/Δομίνικου Θεοτοκόπουλου
ασκ. 9: Δίας.
Μαθαίνω τις ασκ. 2,6,7,9.