Σημεία και γραμμές

«‘Ελα κάνε κάτι έστω μια τελεία» είπε η δασκάλα στην Λία . Από το βιβλίο “H τελεία” του Peter Reynolds.

Με αυτό το βιβλίο ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με τα σημεία και τις γραμμές. Ανακαλύψαμε ότι οι  γραμμές είναι ένα σύνολο από σημεία και ότι οι απλές γραμμές μπορούν να μετατραπούν σε σχήματα και τελικά σε προχωρημένα θέματα και συνθέσεις. Συνειδητοποιήσαμε ότι ένα  θέμα που μπορεί να πιστεύαμε ότι ήταν πολύ δύσκολο να το σχεδιάσουμε, όπως ένα καράβι , ξαφνικά γίνεται εφικτό. Ακριβώς όπως η Λία, η ηρωίδα του βιβλίου.

1

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου ζωγραφίσαμε τις δικές μας τελείες.

Για να αποδείξουμε ότι η κίνηση αφήνει ίχνη κάναμε τα παρακάτω:

Αντιστοιχήσαμε καρτέλες με ανθρώπους ή πράγματα που βρίσκονται σε κίνηση με τα ίχνη που αφήνουν.

Γνωρίσαμε τον Πουαντιγισμό και δημιουργήσαμε τα  δικά μας έργα.

8

photocards ai collage

Χρησιμοποιήσαμε την φαντασία μας για να δημιουργήσουμε έργα που αρχίζουν από μια τελεία.

12

Δημιουργήσαμε μια ιστορία όπου η ηρωίδα ξεκινά από το σπίτι της για να πάει στο παρακείμενο δάσος.

19

Ενώνουμε τα ίχνη και σχηματίζεται μια ευθεία, οριζόντια γραμμή.

photocards ai collage 1

Την ίδια πορεία ακολουθήσαμε και για τις άλλες γραμμές: κατακόρυφες, διαγώνιες, τεθλασμένες, καμπύλες, κυματιστές, ελικοειδείς και σπείρες.

κατακόρυφες γραμμές

Κατακόρυφες γραμμές

Χρησιμοποιήσαμε  την φαντασία μας για να φτιάξουμε ζωγραφιές που αρχίζουν από μια γραμμή.

Γνωρίσαμε τον χάρακα και εξασκηθήκαμε στην χρήση του.

εξάσκηση με τον χάρακα

Παρατηρήσαμε τις γραμμές μέσα στην τάξη μας και τις ζωγραφίσαμε στο αντίστοιχο πλαίσιο. Μάθαμε πως να τις κάνουμε χοντρές, λεπτές, διακεκομμένες ή με μοτίβα.

IMG 20240410 163700

Εξασκηθήκαμε στο κόψιμο με ψαλίδι.

οριζόντιες γραμμές

photocards ai collage 2 1

Το τερατάκι των διαγώνιων γραμμών

Screenshot 1

Το τερατάκι των κατακόρυφων γραμμών

καμπύλες

Το τερατάκι των καμπύλων γραμμών

photocards ai collage 4

Το τερατάκι των τεθλασμένων γραμμών

χταπόδι

Κυματιστές γραμμές

σπείρες

Ο Παναγής το φιδάκι: Μοτίβα-Σπείρες

φίδι 1

Σπείρες

φίδι2

Σπείρες

Ανακαλύψαμε ότι οι γραμμές είναι παντού

Στα σχήματα

Σχήματα

Συνθέσεις σχημάτων

Στα γράμματα

γράμματα

Αλλά και στην τέχνη

IMG 20240528 153927

Γνωρίσαμε το έργο του George Stella και ζωγραφίσαμε όπως αυτός.

IMG 20240528 154247

Συνθέσαμε μια πολιτεία με μια μόνο συνεχόμενη γραμμή (Πάμπλο Πικάσο-Μονοκονδυλιά)

IMG 20240527 162658

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σημεία και γραμμές

Πράξεις καλοσύνης

Διαβάσαμε «Το δώρο της παπλωματούς» ένα υπέροχο σύγχρονο παραμύθι που μιλά για τη χαρά της προσφοράς.

το δώρο της παπλωματούς

Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας σημείο από την ιστορία και θυμηθήκαμε κάποια φορά που χαρίσαμε κάτι δικό μας σε κάποιον άλλο. Συζητήσαμε για το πως οι πράξεις καλοσύνης μας δίνουν  δύναμη και μας κάνουν να νιώθουμε ευτυχισμένοι.

Διαβάσαμε  το βιβλίο «Η καλοσύνη ξεκινά από εσένα» όπου ακολουθήσαμε τη Maddy όλη τη μέρα της στο σχολείο, και μάθαμε  πόσο εύκολο  είναι να σκορπίσουμε καλοσύνη! Από το να περιμένουμε την σειρά μας μέχρι να συμπεριλάβουμε κάποιον στο παιχνίδι μάθαμε  ότι καμία πράξη καλοσύνης, όσο μικρή κι αν είναι, δεν πάει ποτέ χαμένη!

Screenshot 2

Παίξαμε τον «Τροχό της Καλοσύνης» και μιλήσαμε για κάποια φορά που δείξαμε καλοσύνη: λέγοντας συγγνώμη, με το να είμαστε ευγενικοί, περιμένοντας την σειρά μας, βοηθώντας κάποιον, συμπεριλαμβάνοντας κάποιον στο παιχνίδι και δείχνοντας σεβασμό.

https://wheelofnames.com/ewr-ytf

Χωρίς τίτλο

Χρησιμοποιήσαμε τις εικόνες του βιβλίου για να φτιάξουμε κάρτες συζήτησης, χωριστήκαμε σε ζευγάρια πήραμε μια κάρτα την περιγράψαμε με το ταίρι μας και την αποδώσαμε θεατρικά στην ολομέλεια. Οι υπόλοιποι συμμαθητές μας έπρεπε να μαντέψουν ποια πράξη καλοσύνης είναι. Επίσης αναφέραμε και καταγράψαμε τις λέξεις καλοσύνης που μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε σε κάθε περίπτωση.

collageλεξεις καλοσύνης

Με τις καρδιές που ζωγραφίσαμε για το eTwinning πρόγραμμα και τις λέξεις καλοσύνης φτιάξαμε μια ομαδική ζωγραφιά με τον τίτλο «Η καλοσύνη μας απογειώνει»

 

shapeCollage

With glasses

Στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος We are STARS φτιάξαμε μια συνεργατική αφίσα με τίτλο «Βροχή καλοσύνης»

 

Κάθε σχολείο έπρεπε να διακοσμήσει  μια καρδιά και να γράψει στο κέντρο της μια λέξη που να δείχνει καλοσύνη. Το δικό μας σχολείο συμμετείχε με αυτή την καρδιά μετά από ψηφοφορία.

καρδιά20240415 20453192 removebg preview

 

photo collage.png 1

Ζωγραφίζουμε ο καθένας την δική του καρδιά

photo collage.png

Ψηφίζουμε την αγαπημένη μας καρδιά

Παίξαμε με τους εταίρους μας από την Ιταλία,  από το ScInf San Michele Terni, τρίλιζα και βγήκαμε ισοπαλία.

Χωρίς τίτλο

Ευχαριστούμε τα παιδιά της κυρίας Barbara Trivelli που έπαιξαν μαζί μας

Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας με θέμα τις Πράξεις Καλοσύνης

photo collage 1.png 1

Χρωματίζω σύμφωνα με τον αριθμό

photo collage 1.png 1 1

Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα

photo collage.png 2

Κατηγοριοποιώ συμπεριφορές σε καλές και κακές

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πράξεις καλοσύνης

Καλό Πάσχα

Οι κοτούλες και τα κοτοπουλάκια του ολοήμερου τμήματος σας εύχονται Χρόνια Πολλά.

photo collage.png 5

 

photo collage.png 4

photo collage.png 3

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό Πάσχα

Δραστηριότητες που προάγουν την αυτοεκτίμηση

Διαβάσαμε την Τελεία ένα βιβλίο για την αυτοεκτίμηση που μας βοήθησε να καταλάβουμε ότι ακόμα και όταν έχουμε  να αντιμετωπίσουμε αρνητικές καταστάσεις που μας κάνουν να νομίζουμε ότι μπορεί να μην τα καταφέρουμε, αξίζει να προσπαθήσουμε και να δώσουμε την ευκαιρία στον εαυτό μας να μάθει καινούργια πράγματα έστω και αν κάνουμε λάθη.

Εντοπίσαμε τους χαρακτήρες, τον τόπο, το πρόβλημα και την λύση του. Μιλήσαμε για τα πράγματα που καταφέρνουμε καλά και για αυτά που θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι.

Παρατηρήσαμε τις εικόνες τις Λίας στην αρχή της ιστορίας και στο τέλος , μιλήσαμε για τα συναισθήματά της και τα καταγράψαμε.

Screenshot 2 removebg preview

Αναφερθήκαμε στις φορές που νιώσαμε απογοήτευση και φτιάξαμε το βιβλίο της απογοήτευσης.

Στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning που δουλεύουμε αυτή την χρονιά και της Παγκόσμιας Ημέρα Ευτυχίας δημιουργήσαμε καπέλα- μάσκες και χορέψαμε τον Χορό της Ευτυχίας.

Ο κοινός χορός όλων των εταίρων του eTwinning προγράμματος.

Συνεργατικά με τους εταίρους μας δημιουργήσαμε την κούκλα της αυτοεκτίμησης. Κάθε σχολείο επέλεξε ένα μέρος του σώματος της κούκλας για να το χρωματίσει με έντονα χρώματα ή να βρει μια λέξη που ενισχύει την αυτοεκτίμησή και να τη γράψει πολύχρωμα.

Ανώνυμο σχέδιο

Η συνεργατική μας κούκλα.

 

Δημιουργήσαμε το  βάζο των ονείρων.

Αφίσα Dream jar

Δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό βιβλίο με τον τίτλο «Οι περιπέτειες του μικρού Τόμμυ», που αφορά τις περιπέτειες ενός παιδιού με χαμηλή αυτοεκτίμηση και τη μεταμόρφωσή του σε αγόρι με αυτοπεποίθηση.

Η δική μας συνεισφορά στο συνεργατικό βιβλίο.

photocards ai collage

τομμυ

Οι περιπέτειες του μικρού Τόμμυ

Με το 7ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας δημιουργήσαμε  συνεργατικά το παζλ της αυτοεκτίμησης.

photo collage.png 1

Το συνεργατικό μας βίντεο

Τέλος δουλέψαμε   φύλλα εργασίας που αφορούν την αυτοεκτίμηση.

star collage

Μάσκα χαρούμενου αστεριού

3 things that make me happy

Ζωγράφισε 3 πράγματα που σε κάνουν ευτυχισμένο

self esteem

Διακόσμησε τη λέξη αυτοεκτίμηση

Happy

Ζωγράφισε τον εαυτό σου χαρούμενο

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες που προάγουν την αυτοεκτίμηση

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο 2024

Ενόψει της  παγκόσμιας ημέρας ασφαλούς διαδικτύου που γιορτάζεται στις 6 Φεβρουαρίου ασχοληθήκαμε με το διαδίκτυο.

BeFunky collage 1 1

Σερφάρω στο διαδίκτυο με ασφάλεια

Η αφίσα μας για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

Εξηγήσαμε με πολύ απλό τρόπο τι είναι το διαδίκτυο,

IMG 20240205 140829 650

…. και το ζωγραφίσαμε.

BeFunky collage

Αναφέραμε ότι η σύνδεση μεταξύ των υπολογιστών γίνεται με καλώδια αλλά και με ραδιοκύματα. Ψάξαμε μέσα στο χώρο του σχολείου και εντοπίσαμε το ρούτερ.

IMG 20240207 152450 134

Ο καθένας ξεχωριστά ανέλαβε να ψάξει στο σπίτι του και να βρει το ρούτερ, να το φωτογραφήσει και με την βοήθεια των γονέων του να στείλει την φωτογραφία με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο σχολείο.

BeFunky collage 6

Στο σχολείο ο καθένας από μας αναγνώρισε το ρουτερ του περιέγραψε το χρώμα, το μέγεθος, αν έχει κεραίες, σε ποιο δωμάτιο βρίσκεται, πόσα φωτάκια ανάβουν την στιγμή της λήψης της φωτογραφίας.

Αναφέραμε τις συσκευές που συνδέονται στο διαδίκτυο και τις χρωματίσαμε.

IMG 20240209 144221 601

Προγραμματίσαμε την Beebot να επισκεφθεί τις ηλεκτρονικές συσκευές στο χαλάκι της.

Γνωρίσαμε τα μέρη του ηλεκτρονικού υπολογιστή  και συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας.

Συζητήσαμε για τους λόγους για τους οποίους χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο …

IMG 20240209 143937 466

… και τι μας αρέσει να κάνουμε στο τάμπλετ.

IMG 20240223 152021 153

Είδαμε την παρουσίαση με τα γκρεμλινς που πετάγονται στην οθόνη την ώρα που είμαστε στο διαδίκτυο , παίξαμε  παιχνίδια με τις κάρτες και κάναμε το φύλλο εργασίας.

gremlins

Παρακολουθήσαμε την ιστορία «Το τάμπλετ του Μπεν και ο σκύλος του ο Μπάντι » και μάθαμε τους κανόνες ασφάλειας στο διαδίκτυο.

Μ

Από την στοίβα με τις κάρτες συζήτησης, κάθε ένας από εμάς έπαιρνε   μια, την έδινε στην κυρία να την διαβάσει και προσπαθούσε να απαντήσει. Αν η απάντηση ήταν  η σωστή κρατούσε την κάρτα. Στο τέλος του παιχνιδιού μετρήσαμε πόσες κάρτες έχει ο καθένας.Screenshot 5

Είδαμε ένα βίντεο για τα προσωπικά δεδομένα και συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας.

Screenshot 7

Ζωγραφίσαμε τα άτομα που εμπιστευόμαστε να μας βοηθήσουν όταν έχουμε πρόβλημα ενώ είμαστε στο διαδίκτυο.

IMG 20240216 160631

Μάθαμε σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να παίρνουμε την άδεια ενός ενήλικα  για να κάνουμε κάτι και σε ποιες όχι.

αδεια 1

IMG 20240216 154722

Παίξαμε φιδάκι με τους κανόνες του διαδικτύου.

Δημιουργήσαμε την αφίσα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

IMG 20240209 142231 811

Στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος We are STARS δημιουργήσαμε μια συνεργατική αφίσα.

Διαβάσαμε το εκπαιδευτικό βιβλίο “Η Μεγάλη απόφαση του @Παπάκη” που πραγματεύεται τα συναισθήματα των παιδιών στο διαδίκτυο και πόσο εύκολα μπορεί κάτι το οποίο εμείς θεωρούμε αστείο τελικά να πληγώσει τους φίλους μας.

Η μεγάλη απόφαση του Παπάκη

Μάθαμε ότι εάν περνάμε πολύ χρόνο  μπροστά στις οθόνες κάθε μέρα μπορεί να νιώθουμε  κουρασμένοι, να μας πονέσουν τα  μάτια,  ο αυχένας ή το κεφάλι ή να μην μπορούμε να κοιμηθούμε καλά.

Ζωγραφίσαμε πράγματα που μπορούμε να κάνουμε αντί να καθόμαστε μπροστά σε οθόνες.

IMG 20240223 151915 743

Εξασκηθήκαμε στην τεχνική «Σταματώ, αναπνέω, τελειώνω» για να την εφαρμόζουμε κάθε φορά που είμαστε απρόθυμοι να κλείσουμε μια οθόνη.

IMG 20240223 151734 985

Με χαρτοσακούλα φτιάξαμε τον σκύλο Μπάντι για να μας θυμίζει τους κανόνες ασφάλειας στο διαδίκτυο…

Μπαντι

… και φωνάξαμε τους γονείς μας στο νηπιαγωγείο για να τους παρουσιάσουμε τι μάθαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

 

Παρουσίαση Αντιγραφή

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

Αποκριές 2024

Φέτος στο ολοήμερο τμήμα ασχοληθήκαμε με τις αποκριές μέσα από την ιστορία του Τίτο του κλόουν που έχασε την μύτη του.

Αφού εξηγήσαμε τι είναι οι αποκριές ζωγραφίσαμε τι θα μασκαρευτούμε φέτος.

Κατόπιν, παρακολουθήσαμε στο You tube την ιστορία του Τίτο και συμπληρώσαμε τον χάρτη της ιστορίας.

IMG 20240315 155729

Θυμηθήκαμε τα γεωμετρικά σχήματα και τις ιδιότητές τους και ανάλογα με την κάρτα που τραβούσαμε κάθε φορά δίναμε στον Τίτο την αντίστοιχη μύτη.

IMG 20240313 152543

BeFunky collage 1

BeFunky collage 2

Για να σιγουρευτούμε ότι τα θυμόμαστε σωστά, συμπληρώσαμε και δυο φύλλα εργασίας.

BeFunky collage 3

Μάθαμε να γράφουμε την λέξη κλόουν.

κλοουν20240319 22542854

Χρωματίσαμε, κόψαμε, βάλαμε στην σωστή σειρά και κολλήσαμε ένα κλόουν-παζλ με έξι κομμάτια.

BeFunky collage 4

Με κηρομπογιές και τέμπερες έφτιαξε ο καθένας από εμάς τον δικό του κλόουν.

 

IMG 20240314 163245

Τέλος θυμηθήκαμε την δουλειά του Χουάν Μιρό , χρωματίσαμε μια μάσκα εμπνευσμένη από τους πίνακές του και γίναμε Μιρόνιανς.

BeFunky collage 5

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

Παγκόσμια Hμέρα Aνεκτικότητας

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ανεκτικότητας μιλήσαμε για τα ανθρώπινα  δικαιώματα που είναι κοινά για όλους και ότι είναι σημαντικό να τα σεβόμαστε . Στόχος μας ήταν να εξερευνήσουμε τις έννοιες της διαφορετικότητας και της δικαιοσύνης και να σκεφτούμε πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε απέναντι σε αυτούς που είναι διαφορετικοί από εμάς.

Αρχικά κάναμε τον διαχωρισμό ανάμεσα στους ζωντανούς και τους μη ζωντανούς οργανισμούς. Είδαμε μια παρουσίαση σχετική με το ποιοι είναι οι ζωντανοί οργανισμοί και τι χρειάζονται. Τους αντιπαραβάλλαμε με τους μη ζωντανούς και συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας .

IMG 20240120 142902

Αναφερθήκαμε στις βασικές ανάγκες των ζώντων οργανισμών και συνεργατικά με ένα συμμαθητή μας συζητήσαμε και αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε τουλάχιστον τρεις ανάγκες απαραίτητες για την επιβίωση.

IMG 20240120 142700

Κατόπιν με το ζευγάρι μας παρουσιάσαμε στην ολομέλεια τις ζωγραφιές μας

IMG 20231124 134232

Μάθαμε για τα ανθρώπινα δικαιώματα και συγκεκριμένα τα δικαιώματα των παιδιών και τα διαχωρίσαμε από τις βασικές ανάγκες.

Συζητήσαμε για το τι είναι  δικαιώματα και γιατί όλοι οι άνθρωποι αξίζουν να τα έχουν. Τονίσαμε τη θετική τους επίδραση σε όλο τον κόσμο.

Χωριστήκαμε σε ζευγάρια και κάθε ζευγάρι πήρε μια κάρτα που εικόνιζε ένα δικαίωμα.

BeFunky collage

Κάθε ζευγάρι περιέγραψε την κάρτα του και μάντεψε  ποιο δικαίωμα   εικόνιζε. Ανέφερε γιατί το συγκεκριμένο  δικαίωμα είναι καλό και πώς βοηθάει όλους τους ανθρώπους πάνω στην γη.

Dikaivmata

Το κάθε ζευγάρι παρουσίασε στην ολομέλεια την κάρτα του.

IMG 20231124 153828

Αντιστοιχίσαμε τα δικαιώματα των παιδιών με την κατάλληλη εικόνα.

IMG 20240120 143018

Για να γιορτάσουμε την παγκόσμια ημέρα ανεκτικότητας φτιάξαμε μια ωραία κατασκευή με τα χεράκια μας.

collage



Λήψη αρχείου

Τέλος στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος που δουλεύουμε αυτή την χρονιά ζωγραφίσαμε συνεργατικά με το 9ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων ένα χαμογελαστό αστέρι στο canva.

Tolerance day

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Hμέρα Aνεκτικότητας

Συναισθήματα

Τις τελευταίες μέρες μιλήσαμε για τα συναισθήματα. Μάθαμε να τα αναγνωρίζουμε να τα αποδεχόμαστε και να τα διαχειριζόμαστε.

Ξεκινήσαμε με το συναίσθημα της χαράς παρατηρώντας το πρόσωπο κάποιου που είναι χαρούμενος. Ζωγραφίσαμε το πορτραίτο μας όταν νιώθουμε χαρούμενοι. Κατόπιν μιλήσαμε για τα πράγματα που μας κάνουν ευτυχισμένους, τα ζωγραφίσαμε και τα κολλήσαμε στο δέντρο της χαράς.

χαρα1

Διαβάσαμε τα βιβλία «Χαμογέλα» και το «Γιγάντιο πραγματάκι».

Eytyxia

Παρόμοιες δραστηριότητες κάναμε και για το συναίσθημα της λύπης, του θυμού και του φόβου.

IMG 20240123 155522 IMG 20240123 155340 IMG 20240123 155455

Μάθαμε πως να διαχειριζόμαστε τον φόβο μας μέσα από το βιβλίο «Brave little monster» του Ken Baker.

φοβος2

Ζωγραφίσαμε μια φορά που αν και φοβηθήκαμε, σταθήκαμε γενναίοι.

Ζωγραφίσαμε τους φόβους μας σε ένα post it, τα γυρίσαμε ανάποδα και ένας ένας διαλέξαμε ένα post it και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τον φόβο του φίλου μας. Τέλος ταΐσαμε όλους τους φόβους μας στον πράσινο δράκο.

Για να διαχειριστούμε τον θυμό μας ακολουθήσαμε την μέθοδο BEST

Επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Χουάν Μιρό «Το χαμόγελο των φλεγόμενων φτερών» με την ρουτίνα σκέψης See/Think/Wonder

IMG 20240125 101819

Γνωρίσαμε τον Χουάν Μιρό μετά από μια έρευνα που κάναμε στο διαδίκτυο και συμπληρώσαμε δύο φύλλα εργασίας.

IMG 20240131 162028

Παίξαμε πολλά γλωσσικά παιχνίδια με τον τίτλο του πίνακα.

 

Μαντέψαμε τι λένε οι άνθρωποι στις εικόνες

IMG 20240215 105024 479

IMG 20240215 105212 442

και ζωγραφίσαμε τα πρόσωπα ανάλογα με το συναίσθημα.

Αποδώσαμε τα 4 συναισθήματα με πλαστελίνη.

Παίξαμε συνεργατικά παιχνίδια με τους εταίρους μας από το   eTwinning

kahoot

Kahoot-quiz

Lets

Τροχός συναισθημάτων

Λύσαμε γρίφους και προγραμματίσαμε την Beebot να βρει το αντίστοιχο συναίσθημα.

Κάναμε ένα βιβλίο με όλες τις εργασίες μας και το πήραμε στο σπίτι για να το διαβάσουμε με την οικογένειά μας.

IMG 20240305 114042

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναισθήματα

Χριστούγεννα

Ζωγραφίζουμε ένα αστέρι όπως επιθυμούμε και ψηφίζουμε το καλύτερο.

Κολαζ

Στολίζουμε συνεργατικά το χριστουγεννιάτικο δέντρο του etwinning έργου μας.

Συνεργατικό χριστουγεννιάτικο δέντρο

Δημιουργούμε κάρτες και ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα στους εταίρους μας.

Με τα υπόλοιπα αστέρια δημιουργούμε διάφορες χριστουγεννιάτικες κατασκευές.

IMG 20240114 111449

Φτιάχνουμε τάρανδους

Τάρανδοι

αλλά και λαμπιόνια.

Λαμπιόνια

Και όπως κάθε χρόνο συμμετέχουμε στην δράση “Κάνε μια ευχή”

Make a wish

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστούγεννα

Ο εαυτός μου- Η προσωπικότητά μου

Με αφορμή την ανάγνωση του βιβλίου “Όταν γεννήθηκα” Μιλήσαμε για τα πράγματα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε όταν είμασταν μωρά αλλά μπορούμε τώρα. Ζωγραφίσαμε κάτι που μπορούμε να κάνουμε καλά και κάτι που δεν τα καταφέρνουμε ακόμα.

Μιλήσαμε για την μοναδικότητά μας, για τα πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε και για αυτά που δεν μας αρέσουν.

IMG 20240111 154129

Παίξαμε ένα παιχνίδι με κάρτες.

IMG 20231110 155455

IMG 20231110 155656

Ζωγραφίσαμε τα αγαπημένα μας.

Διοργανώσαμε έναν διαγωνισμό ταλέντων στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning που δουλεύουμε αυτή την χρονιά.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο εαυτός μου- Η προσωπικότητά μου