Ενσωμάτωση

Video από το Youtube

 

Έργο στο Scratch


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

 

Πολυμέσα

Δάσκαλος

1 2
3 4
5 6

 

Κατανοώντας τη διαφορά μεταξύ άρθρου και σελίδας

Τα ιστολόγια αποτελούνται από δύο βασικές δομές: άρθρα και σελίδες.

Τα άρθρα είναι το βασικό συστατικό περιεχόμενο ενός ιστολογίου και μπορούν να χαρακτηριστούν με την βοήθεια κατηγοριών και ετικετών. Κάθε νεοσύστατο ιστολόγιο έχει κοινό τρόπο προβολής, με τα άρθρα να εμφανίζονται στην Αρχική Σελίδα με τα πλέον πρόσφατα στην κορυφή της.

Αντίθετα οι σελίδες δεν έχουν κατηγορίες και χρονική σημασία και δεν εμφανίζονται αυτόματα στην αρχική σελίδα. Χρησιμοποιούνται για τη δημοσίευση περιγραφικών πληροφοριών (επικοινωνία, πληροφορίες) ή όταν θέλουμε να ταξινομήσουμε το περιεχόμενο με βάση μια λογική σειρά και όχι τη χρονολογία. Για παράδειγμα μπορείτε να δημιουργήσετε μια σειρά μαθημάτων με σελίδες και να ορίσετε τη σειρά εμφάνισης (μάθημα 1, μάθημα 2 κτλ). Οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση στις σελίδες μας μέσω στοιχείων μενού πλοήγησης.

Συνεδρία 5η – Δραστηριότητα 1

1. Δραστηριότητα 1

Να δημιουργήσετε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google. Μπορείτε να αναζητήσετε οδηγίες στο Διαδίκτυο για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google.

 

Το ερωτηματολόγιο που δημιούργησα μπορείτε να το δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2V1_QNM0jiAP8bUu08qcRkzLbLceZm19WlTfkA3F4QkL4cA/viewform?vc=0&c=0&w=1

Η κατασκευή του έγινε ύστερα από σχετική μελέτη και έρευνα στις παρακάτω ιστοσελίδες:

Ειδικά ο πρώτος σύνδεσμος δίνει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή και διαχείριση ενός Google ερωτηματολογίου.

Συνεδρία 5η – Δραστηριότητα 2

2. Δραστηριότητα 2

Να αξιολογήσετε ένα τουλάχιστον ιστολόγιο από αυτά που βρίσκονται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να τεκμηριώσετε όσο το δυνατόν πληρέστερα τις αξιολογικές σας κρίσεις. Καλό θα είναι το ιστολόγιο να περιέχει κυρίως εκπαιδευτικό προσανατολισμό και περιεχόμενο.

 

Ιστολόγιο προς αξιολόγηση : https://blogs.sch.gr/fmarg/

Για την αξιολόγηση του ιστολογίου χρησιμοποίησα σε γενικές γραμμές τα παρακάτω κριτήρια:

  • αξιοπιστία του ιστολογίου (ποιός ο στόχος της πληροφορίας, ο λόγος δημιουργίας του, τακτική ενημέρωση)
  • πατρότητα πηγής (ποιος το υπογράφει, ποίος το φιλοξενεί)
  • επικαιρότητα (τελευταία ενημέρωση)
  • ακρίβεια (τεκμηριωμένη, σαφής, λεπτομερής, κατανοητή πληροφορία)
  • στερεοτυπικότητα (απαλλαγμένη ή όχι από στερεοτυπικά πρότυπα και γενικές προκαταλήψεις)
  • διδακτική χρησιμότητα (ανταποκρίνεται ή όχι σε εκπαιδευτικές ανάγκες, κινεί το ενδιαφέρον των μαθητών)
  • αισθητική (εμφάνιση, τρόπος πλοήγησης)
  • λειτουργικότητα – αλληλεπιδραστικότητα – ευελιξία (τροποποίηση εμφάνισης, διευκόλυνση ατόμων)
  • ευκολία χρήσης

Έτσι λοιπόν σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια διαπιστώνω τα εξής :

  • Πρόκειται για ένα προσωπικό ιστολόγιο που αναφέρεται στην Πληροφορική Γυμνασίου σε όλες τις τάξεις.
  • Παρατηρούμε ότι το συγκεκριμένο ιστολόγιο είναι ενεργό αφού έχει ενημερωθεί πρόσφατα, τον Νοέμβριο του 2018.
  • Η πατρότητα της πηγής δεν αμφισβητείται μιας και φιλοξενείται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  • Η δομή του είναι καλή και εύκολα κατανοητή στη χρήση.
  • Υπάρχει αναζήτηση που διευκολύνει τον επισκέπτη της σελίδας
  • Η κατηγοριοποίηση των άρθρων και των αρχείων με βάση την ημερομηνία (πιο πρόσφατα πάνω) είναι χρήσιμη.
  • Κάθε άρθρο έχει τη δυνατότητα διαμοιρασμού μέσω κοινωνικών δικτύων, mail κ.α.
  • Σε κάθε άρθρο μπορούν να προστεθούν σχόλια.
  • Γλωσσικά είναι άρτιο (δεν υπάρχουν ορθογραφικά, συντακτικά ή τυπογραφικά λάθη).
  • Διαφημίσεις και αναδυόμενα παράθυρα δεν υπάρχουν.
  • Χρησιμοποιεί συνδέσμους προς άλλες σελίδες, ακόμα έχει και συνδέσμους προς το Φωτόδεντρο.
  • Η επιλογή για κατέβασμα των απαραίτητων προγραμμάτων είναι χρήσιμη.
  • Αισθητικά είναι αποδεκτό, αλλά λίγο φτωχικό.
  • Για τον συγγραφέα δεν έχουμε πολλά στοιχεία εκτός από το όνομά του. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε την ιδιότητά του καθώς και να έχουμε στοιχεία επικοινωνίας.
  • Κάποια άρθρα έχουν αρκετό καιρό να ενημερωθούν, αλλά υπάρχουν και πρόσφατες αναρτήσεις, που σημαίνει ότι ο συγγραφέας συνεχίζει να ασχολείται με το ιστολόγιο του και δεν το έχει παρατήσει.
  • Το περιεχόμενο είναι αρκετά πλούσιο και ελκυστικό.
  • Οι πληροφορίες δεν είναι διαθέσιμες σε άλλες γλώσσες.
  • Η σελίδα δεν τροποποιείται κατάλληλα για διευκόλυνση ατόμων συγκεκριμένων αναγκών (δυσκολίες στην όραση, ακοή κτλ).
  • Είναι απαλλαγμένο από στερεοτυπικά πρότυπα που έχουν να κάνουν με θέματα φύλου, εθνότητας, θρησκείας, φυλής κ.τ.λ., καθώς και από γενικότερες προκαταλήψεις.
  • Το περιεχόμενο του ιστολογίου είναι σύμφωνο με τα κοινωνικά και πολιτισμικά πρότυπα της κοινωνίας στης οποίας τα μέλη απευθύνεται.
  • Έχει σαφείς στόχους, δεν συντηρείται από κάποιον κερδοσκοπικό οργανισμό και δεν προορίζεται να επηρεάσει ή να εξαπατήσει.
  • Εξυπηρετεί τη γνωστική και μαθησιακή διαδικασία σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό.
  • Ανταποκρίνεται αρκετά στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στο επίπεδο των μαθητών.
  • Ενθαρρύνει τους μαθητές να εμπλακούν στη μαθησιακή διαδικασία αφού παρέχει συνδέσμους λήψης προγραμμάτων εξάσκησης.
  • Προωθεί τη συμμετοχικότητα των μαθητών.
  • Προβάλλει την πληροφορία διαθεματικά.
  • Κινεί το ενδιαφέρον των μαθητών.

007

james bond bang_blue

The name is Bond… James Bond

 

Φυσικές ομορφιές της Βόρειας Εύβοιας

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση