Επιτέλους, ο Μάρτης μας έκανε τη χάρη και την Παρασκευή 8 του μηνός βγήκαμε να τραγουδήσουμε τα κάλαντα της άνοιξης, τα «Χελιδονίσματα».
Οι κάτοικοι του χωριού και οι επαγγελματίες μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και βοήθησαν με τα χρήματα που μας έδωσαν να συγκεντρώσουμε ένα καλό ποσό για τα Παιδικά Χωριά SOS στο Φίλυρο.
Συγχαρητήρια στα παιδιά, στους δασκάλους τους και τη Διευθύντρια που προετοίμασαν τη δράση και κουράστηκαν για να γυρίσουν το χωριό!
Στο πλαίσιο του Γ’ κύκλου προγράμματος εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας σε πρώιμη παιδική ηλικία της Α δημοτικού, ολοκληρώθηκε η δραστηριότητα της κατασκευής ενός ρομπότ από τους νεότερους μαθητές του σχολείου μας.
Τα παιδιά κατασκευάζοντας ένα ρομπότ μαθαίνουν τα μέρη του σώματος, μιλούν για ικανότητες και κινούνται στο χώρο με παραγγέλματα. Επίσης τραγουδούν και αντιλαμβάνονται την αξία της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή. Ανάμεσα στους παιδαγωγικούς στόχους της δραστηριότητας, οι κυριότεροι ήταν να κατανοήσουν τη σημασία της ανακύκλωσης, αφού η κατασκευή έγινε με 100% ανακυκλώσιμα υλικά, να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητα τους φτιάχνοντάς κάτι χρήσιμο από κάτι άχρηστο, να συνειδητοποιήσουν ότι καταλαβαίνουμε το περιβάλλον μας με τις πέντε αισθήσεις.
Μέσα στα πλαίσια της εβδομάδας κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το σχολείο κάλεσε την ψυχολόγο κα Γεωργία Κουρμπέτη να μιλήσει και να συζητήσει με τους μαθητές/τριες μας για το θέμα.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Γεωργία Κουρμπέτη που με διακριτικότητα και ιδιαίτερα στοχευμένα παρουσίασε το θέμα και με τα εργαστήρια που έκανε βοήθησε τους μαθητές/τριες να κατανοήσουν το φαινόμενο και να βρούνε στην πράξη τρόπους δράσης και πρόληψης του.
Με τον όρο σχολικός εκφοβισμός, γνωστός στη διεθνή επιστημονική ορολογία ως bullying, εννοείται η επαναλαμβανόμενη και εσκεμμένη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή παιδιών παρόμοιας ηλικίας, με σκοπό την πρόκληση πόνου και αναστάτωσης. Αποτελεί μία κατάχρηση εξουσίας και εμπεριέχει ανισότητα στη δύναμη αντικειμενική (π.χ. σωματική) ή αντιληπτή (π.χ. προσωπικότητα). Αυτό που κάνει ο συγκεκριμένος μαθητής (που τον αποκαλούμε «θύτη») είναι να επιβάλλει τη θέλησή του, επειδή συνήθως, είναι μεγαλύτερος και δυνατότερος από τον συμμαθητή του (το «θύμα»). Ωστόσο, ο σχολικός εκφοβισμός δεν θα πρέπει να συγχέεται με τις περιπτώσεις όπου τα παιδιά κάνουν αστεία μεταξύ τους διασκεδάζοντας και οι δύο αληθινά.
Η βία μεταξύ των μαθητών μπορεί να πάρει τις εξής μορφές:
β) συναισθηματική (σκόπιμη απομόνωση του παιδιού, να λερώνουν, να κρύβουν, να καταστρέφουν τα πράγματά του, να το εκβιάζουν για χρήματα, να το απειλούν κ.τ.λ.)
δ) σεξουαλική (ανεπιθύμητο άγγιγμα, απειλές, προσβλητικά μηνύματα, χυδαία γράμματα και εικόνες, πειράγματα κ.τ.λ..) και
ε) ηλεκτρονική (χρήση διαδικτύου, email, chat room, και κινητών με προσβλητικό και απειλητικό περιεχόμενο. Στην διεθνή επιστημονική ορολογία το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό ως cyberbullying).
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ.Σ. Ζαγκλιβερίου θέλοντας να προτρέψουν τα παιδιά να σπάσουν τη σιωπή τους έγραψαν με τα σώματα και τις τσάντες τους το σύνθημα “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” και φώναξαν “ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ – ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ”.
Επίσης, οι μαθητές της Ε τάξης φτιάξανε ταμπλό με αντίστοιχα συνθήματα.
3.ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Ή ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟ, ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ/Ο ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΕΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Α.Δ.Υ.Μ. (ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ (ΙΔΙΩΤΗ Ή ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ) ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024)
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Κα ΙΩΑΝΝΑ)
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Ή ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ-ΚΗΔΕΜΟΝΑ
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας θα αναβιώσουν το έθιμο της ¨Χελιδόνας”. Θα καλωσορίσουμε την άνοιξη τραγουδώντας τα κάλαντα τις άνοιξης στα σπίτια και την πλατεία του χωριού. Σκοπός μας είναι να συνδέσουμε το παρόν με το παρελθόν και να διατηρήσουμε ζωντανές τις παραδόσεις και τα έθιμά μας, καθώς αυτά αποτελούν και τις ρίζες του γένους μας.
Συγχρόνως, με τη αυτή τη δράση αναπτύσσουμε το αίσθημα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς των μαθητών/τριών μας, γιατί τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα δοθούν στα ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας, οι μαθητές της Ε τάξης συνεργάστηκαν σε ομάδες με σκοπό να παρουσιάσουν στην αγγλική γλώσσα μια ολοκληρωμένη εικόνα του τόπου τους με τα σημαντικότερα μέρη του.
Τον Λευκό Πύργο, το μνημείο – σύμβολο της Θεσσαλονίκης, που σήμερα υψώνεται μοναχικός στην παραλία της πόλης, επισκέφτηκε το σχολείο μας στις 21 Φεβρουαρίου. Στους 6 ορόφους του μπορέσαμε να γνωρίσουμε την ιστορία της Θεσσαλονίκης από την εποχή της ίδρυσής της το 316 π.Χ. μέχρι τις μέρες μας. Η μόνιμη έκθεση που φιλοξενείται εκεί παρουσιάζει με συνοπτικό τρόπο όψεις της ιστορίας της πόλης, που τη διακρίνει η μακραίωνη, αδιάσπαστη ιστορική παρουσία της. Φυσικά, θαυμάσαμε την όμορφη θέα και φωτογραφηθήκαμε!
Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης, ένα από τα σημαντικότερα σε παγκόσμια κλίμακα. Οι μόνιμες εκθέσεις των συλλογών του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης περιλαμβάνουν μοναδικά αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης που χρονολογούνται από την προϊστορική εποχή έως την ύστερη αρχαιότητα. Προέρχονται από ανασκαφές που διενεργήθηκαν σε όλη τη Μακεδονία από το 1912, καθώς και από περισυλλογές και παραδόσεις. Το κτίριο του Μουσείου, σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Πάτροκλο Καραντινό, εγκαινιάστηκε το 1962 και αποτελεί σημαντικό δείγμα του μοντέρνου κινήματος της αρχιτεκτονικής στην Ελλάδα.
Με τη βοήθεια των ξεναγών μας ήρθαμε σε επαφή με την αρχαία ιστορία της Μακεδονίας και γνωρίσαμε τους θησαυρούς της.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού των Εικαστικών κ. Γεωργίας Κουσαξίδου, συνεχίζουν να δημιουργούν και να ομορφαίνουν το σχολείο μας!
Φτιάξανε όμορφα κουτσό για να μπορούν να παίζουν στα διαλείμματα και χρωμάτισαν τα παγκάκια και γράψανε συνθήματα προώθησης θετικής συμπεριφοράς.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα