Δ.Σ. ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Γέλιο, χαρά και ευτυχία Blogs.sch.gr

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ

 

 

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25»



Λήψη αρχείου

«Η αυλή του σχολείου μας…σαν το σπίτι μας!»

«Η αυλή του σχολείου μας…σαν το σπίτι μας!»

Η αυλή αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του σχολικού περιβάλλοντος.
Είναι ο χώρος όπου τα παιδιά παίζουν,
ξεκουράζονται,επικοινωνούν, ασκούνται, σπάνε τη ρουτίνα του
μαθήματός και αναπτύσσουν πλήθος δραστηριοτήτων. Ένας χώρος
μάθησης και ευαισθητοποίησης ως προς το περιβάλλον. Επομένως
ένας τέτοιος χώρος θα πρέπει να είναι λειτουργικός και ελκυστικός
στους μαθητές , να τους παρέχει ποικίλα εκπαιδευτικά ερεθίσματα.
Στόχος του σχεδίου δράσης μας είναι:
1. Να αναδιαμορφωθεί και να εμπλουτιστεί ο αύλειος χώρος του
σχολείου, ώστε
να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά
για
εκπαιδευτικές δραστηριότητες και ελεύθερο παιχνίδι. Οι μαθητές μ’
αυτόν τον
τρόπο θα συμμετέχουν στη διαδικασία του καλλωπισμού της
σχολικής αυλής
και θα βοηθηθούν από τη διαμόρφωση παιδαγωγικών παιχνιδιών στη
διαδικασία μάθησης και απόκτησης νέων εμπειριών και γνώσεων.
2. Η ενεργοποίηση της σχολικής κοινότητας και της τοπικής
αυτοδιοίκησης σε
κοινό πεδίο δράσης και συνεργασίας για τον εντοπισμό, τη μελέτη
και τη
διατύπωση πρότασης βελτίωσης του υπαίθριου χώρου.

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)



Λήψη αρχείου

file:///C:/Users/Administrator/Downloads/year-2021-school-9470157-form-2-export%20(2).pdf

file:///C:/Users/Administrator/Downloads/year-2021-school-9470157-form-2-export%20(2).pdf

 

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής
Μονάδας
Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 10)
Σχολική διαρροή – φοίτηση
(Αξιολόγηση: 10)
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 10)
Από την αποτίμηση του σχολείου προκύπτει ότι στο μεγαλύτερο μέρος τους οι στόχοι που είχαν τεθεί
ικανοποιήθηκαν. Σε αυτό συνετέλεσε το γεγονός ότι υπήρχε μεγάλος βαθμός συνοχής και συνέπειας μεταξύ των
στόχων και των δραστηριοτήτων που αναπτύχθηκαν.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 10)
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
(Αξιολόγηση: 10)
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 10)
Σχολείο και κοινότητα
(Αξιολόγηση: 10)
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 10)
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
(Αξιολόγηση: 10)
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Το σχολείο κατάφερε να υλοποιήσει τα Σχέδια Δράσης που είχαν σχεδιαστεί και να πετύχει τους στόχους που
είχαν τεθεί, πετυχαίνοντας να ενεργοποιήσει το διδακτικό προσωπικό.
Σημεία προς βελτίωση
Προτάσεις προς βελτίωση
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Σημεία προς βελτίωση
Προτάσεις προς βελτίωση
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Σημεία προς βελτίωση
Προτάσεις προς βελτίωση

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ 2020-2021



Λήψη αρχείου

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ (EDUPASS)

https://blogs.sch.gr/dimperas/files/2021/11/ΝΕΑ-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ-EDUPASS.odt

ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ (EDUPASS) ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ SELF TEST ΜΑΘΗΤΩΝ- ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

 ΝΕΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Σύμφωνα με τη νέα Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Γ.Π.οικ./66036 (ΦΕΚ 4960/τ. Β/26-10-2021)

Α) Οι γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες που φοιτούν σε δημόσιες εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής επισκέπτονται τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr. Αλλάζει δηλαδή η πλατφόρμα που θα δηλώνουν το αποτέλεσμα του SELF TEST. Η διεύθυνση της πλατφόρμας είναι: 

                                   https://edupass.gov.gr

Εκεί, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής» και, ακολούθως την κατηγορία «Δήλωση Self Test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για COVID-19», στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet) ή με τος κωδικούς τραπεζικού λογαριασμού.

Στη συνέχεια συμπληρώνουν τα στοιχεία του σχολείου που φοιτά ο μαθητής (Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας, Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Κατηγορία Δημοτικά Σχολεία, Τύπος Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο, Σχολείο Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης). Έπειτα τα στοιχεία του μαθητής και τα στοιχεία του Self Test και στο τέλος γίνεται Υποβολή. Ότι δηλαδή γινόταν μέχρι τώρα. Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι αρνητικό, εκδίδεται από την αντίστοιχη πλατφόρμα σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν τα ανωτέρω πρόσωπα. Ο/Η μαθητής/τρια επιδεικνύει, χωρίς να παραδίδει, τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από τον/τη Διευθυντή/ τρια/Υποδιευθυντή/τρια, ή Προϊστάμενο/νη. Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία τα ανωτέρω πρόσωπα εκτυπώνουν.

 Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκτυπωτής, οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν τη σχολική κάρτα για Covid 19. Oι μαθητές θα φέρουν μαζί τους κάθε Τρίτη και Παρασκευή το διαγνωστικό αποτέλεσμα.

Η δήλωση του διαγνωστικού ελέγχου για το Self Test στην πλατφόρμα είναι όχι μόνο υποχρεωτική όπως ίσχυε μέχρι τώρα, αλλά κάθε Τρίτη και Παρασκευή θα γίνεται έλεγχος από τη Διεύθυνση του Σχολείου αν έχει υποβληθεί ηλεκτρονικά το αποτέλεσμα του Self Test στην πλατφόρμα Edupass καθώς  τα στοιχεία της δήλωσης θα μεταβιβάζονται αυτόματα σε ειδική ηλεκτρονική θυρίδα που θα διαθέτει πλέον κάθε σχολείο. Σε περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί το αποτέλεσμα του διαγνωστικού ελέγχου ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα, ακόμα και αν μαθητής/ρια φέρει μαζί του/της τη βεβαίωση με τη σχολική κάρτα,  δεν θα μπορεί να εισέλθει στην τάξη σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση.

Β) Οι γονείς/κηδεμόνες όπου τα παιδιά τους έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή έχουν πιστοποιητικό νόσησης θα εισέλθουν μόνο για μία φορά στην πλατφόρμα και αφού επιλέξουν Δήλωση μαθητών/τριών που έχουν εμβολιαστεί ή έχουν νοσήσει ή έχουν πρόσφατο PCR/Rapid test, στη συνέχεια θα συμπληρώσουν τα στοιχεία του σχολείου (σύμφωνα με τις οδηγίες παραπάνω), έπειτα τα στοιχεία του μαθητή και εκεί που αναφέρει ότι Επιθυμώ τα στοιχεία του μαθητή (εμβολιασμού, νόσησης, rapid test, PCR test) να προωθούνται αυτομάτως από την ΗΔΙΚΑ στο σύστημα edupass θα επιλέξουν ΝΑΙ και στο τέλος την Υποβολή.

Γ) Γονείς/κηδεμόνες ή όποιος/α θέλει να επισκεφθεί τον χώρο του σχολείου, θα πρέπει πρώτα να το δηλώσουν στην ίδια πλατφόρμα Edupass. Αφού πρώτα επιλέξουν Δήλωση επισκεπτών και αφού γίνει η είσοδος, εκεί που αναφέρει Προσθήκη σχολείου, κάνοντας αριστερό κλικ επάνω στην καρτέλα που θα τους βγάλει με το όνομα Προσθήκη, θα συμπληρώσουν όλα τα στοιχεία σύμφωνα με τις οδηγίες παραπάνω. Στη συνέχεια θα συμπληρώσουν τον ΑΜΚΑ τους και έπειτα εκεί που αναφέρει ότι Επιθυμώ τα στοιχεία μου (εμβολιασμού, νόσησης, rapid test, PCR test) να προωθούνται αυτομάτως από την ΗΔΙΚΑ στο σύστημα edupass για χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας θα επιλέξουν ΝΑΙ. Στο τέλος θα γίνεται η Υποβολή.

Η δήλωση στην πλατφόρμα για επίσκεψη στον χώρο του σχολείου είναι υποχρεωτική.

Η ηλεκτρονική δήλωση για επίσκεψη θα ελέγχεται διαδικτυακά όπως προαναφέρθηκε από την ηλεκτρονική θυρίδα που διαθέτει πλέον το σχολείο.

Από τη ΔΕΥΤΕΡΑ, 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021, οι δηλώσεις για τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο Self Test των μαθητών/τριών, θα γίνονται πλέον στη νέα πλατφόρμα Edupass όπως και οι δηλώσεις (μόνο μία φορά) των μαθητών που έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης από Covid 19.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Τεχνικός: -Τι είδους υπολογιστή έχετε;
Γυναίκα πελάτης: – Έναν άσπρο…

Παιδεία

Καταβάλλουμε έντονες προσπάθειες για αναβάθμιση της παιδείας με έργα και όχι με λόγια και ευχές.

Οι δάσκαλοι και οι μαθητές του Δ.Σ. Περάσματος


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων