Εκδρομή στο δάσος της Στενής

16 Νοέμβριος 2018

Με τους μαθητές των Α’ Β’ Γ’ τάξεων καταφέραμε επιτέλους μετά από δύο ακυρώσεις να πραγματοποιήσουμε την εξόρμηση μας στο δάσος της Στενής. Περπατήσαμε, πλατσουρίσαμε,παίξαμε, κολατσίσαμε στο πανέμορφο δάσος. Και τέλος, φτιάξαμε φωλιές. Θα το ξανακάνουμε την Άνοιξη και πάλι.

Εξόρμηση στη Στενή

Με τους μαθητές των Δ’ Ε’  Στ’ τάξεων , πραγματοποιήσαμε εξόρμηση στην περιοχή της Στενής, την Δευτέρα 5 Νοέμβρη. Εκτός από την σύντομη πεζοπορία μας, καθαρίσαμε με τη βοήθεια του Στήβεν Κουνή, ένα μονοπάτι. Καταλήξαμε να φτιάχνουμε φωλιές, ατομικά η και σε ομάδες.

Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας

24 Οκτώβριος 2018

Οι μαθητές μας επισκέφτηκαν το δημοτικό στάδιο Χαλκίδας. Τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου, οι Δ, Ε, Στ τάξεις και την Τρίτη 23 Οκτωβρίου, οι Α, Β, Γ τάξεις.

Κάναμε ένα μίνι τρίαθλο με αγώνα ταχύτητας, άλμα σε μήκος ,και ρίψη vortex, με τεχνική ρίψης ακοντίου.

Κλειστά τα σχολεία στο Δήμο Χαλκιδέων αύριο Δευτέρα 1/10/2018

30 Σεπτέμβριος 2018

Από τον Δήμο Χαλκιδέων ανακοινώνεται ότι κλειστά θα παραμείνουν αύριο Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018, όλα τα σχολεία της Α’ βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων, λόγω των ιδιαίτερα έντονων καιρικών φαινομένων.

Εξόρμηση στις Αλυκές

6 Μάιος 2018
Την Παρασκευή, 4 Μαΐου, βρεθήκαμε στις Αλυκές με τα παιδιά των Δ, Ε, Στ τάξεων. Αφού καθαρίσαμε ένα μέρος της ακτής, γεμίσαμε τρεις μεγάλες σακούλες απορριμμάτων, κατευθυνθήκαμε στην παραλία του Ιππόκαμπου. Παίξαμε, φάγαμε το παγωτό μας, αλλά κυρίως!!!! πλατσουρίσαμε στη θάλασσα. Απολαυστικό ήταν και το παιχνίδι στην άμμο, όπου σκάψαμε λαγούμια σε μεγάλο, πολύ μεγάλο βάθος. Παίξαμε το » βρες κ φέρε»  και συλλέξαμε πέτρες και κοχύλια από την παραλία. Στο τέλος, για την επιστροφή, προσπαθήσαμε να καθαρίσουμε την άμμο από πάνω μας, αλλά δεν καταφέραμε και πολλά. Ζητάμε την κατανόησή του κυρίου Γιάννη, του οδηγού του λεωφορείου μας, καθώς και των μαμάδων, που θα έχουν πολλή δουλειά στο πλύσιμο και καθάρισμα.
Το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά το καταχάρηκαν και ίσως ,με την συγκατάθεση και των γονέων, να πάμε και πάλι τον Ιούνιο, με ….μαγιό αυτή τη φορά !

Καλοκαιρινή εξόρμηση

6 Μάιος 2018

Την Τετάρτη 2 Μαΐου, τα παιδιά κ οι δάσκαλοι της Α ,Β,Γ τάξης, πήγαμε στο Άλσος του Καράμπαμπα. Εκεί φάγαμε το κολατσιό μας, ανεβήκαμε στο Φρούριο του Καράμπαμπα να δούμε τη Χαλκίδα από ψηλά. Με τους μαθητές της τάξης, κατεβήκαμε και στη πλαζ Αστέρια, όπου βρέξαμε ποδαράκια στη θάλασσα και παίξαμε διάφορα παιχνίδια. Σίγουρα θα το ξανακάνουμε, και αυτή τη φορά , ίσως φορέσουμε κ τα μαγιό μας..

Δον Κιχώτης

1 Απρίλιος 2018

Την Τετάρτη 28 Μαρτίου, μεταβήκαμε στην Αθήνα, στο θέατρο Παλλάς, κ παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση «Δον Κιχώτης». Μια ποιοτική παράσταση με καλούς ηθοποιούς, υπέροχα κ ευφάνταστα σκηνικά κ κοστούμια, μουσική κ τραγούδια. Και φύγαμε με την προτροπή του κεντρικού πρωταγωνιστή: » να μην εγκαταλείψουμε ποτέ την φαντασία κ τα όνειρα μας».

Πεζοπορία στο Ξηροβούνι

13 Μάρτιος 2018

Με τους μαθητές της Δ, Ε , Στ τάξης είχαμε την πρώτη εξόρμηση υποδεχόμενοι την Άνοιξη. Μας συνόδευσε ο οδηγός βουνού κ. Κουνής Στέφανος κ ο κ. Στέργιος , μέλος της Ομάδας Διάσωσης Ν.Αρτάκης. Και φυσικά ο υπέροχος, αξιολάτρευτος Pablo, που χάρηκε εξίσου την όλη εξόρμηση στο δάσος. Ο καιρός καταπληκτικός, η θέα μαγευτική, καθώς στο ξέφωτο όπου ξεκουραστήκαμε και κάναμε πικ- νικ, είχαμε απεριόριστη θέα . Αιγαίο, Ευβοϊκός, Παρνασσός, Χτυπάς. Η πιο έντονη στιγμή των παιδιών , όταν ανακάλυψαν χιόνι σε κάποια σκιερά σημεία. Απέραντη χαρά . Κάποιοι μάλιστα το μάζεψαν σε σακούλες, η και…..τάπερ να το μεταφέρουν σπίτι τους να το δείξουν στους γονείς τους! Πολλοί μαθητές στην επιστροφή ,ζητούσαν να το επαναλάβουμε κ μάλιστα να κατασκηνώσουμε στο δάσος. Το επόμενο ραντεβού μας , ανανεώνεται για μετά το Πάσχα, να παίξουμε, να χαρούμε, να φτιάξουμε κατασκευές από υλικά της φύσης, να μαζέψουμε βότανα για να φτιάξουμε το σαπουνάκι μας.

Ανυπομονούμε!!!

Εξόρμηση στο δάσος του Ξηροβουνίου

2 Μάρτιος 2018

Την Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου ,πραγματοποιήσαμε τη δεύτερη εξόρμηση μας στο δάσος του Ξηροβουνίου με μαθητές των Α, Β και Γ τάξεων. Στη διαδρομή συναντήσαμε χιόνι, περπατήσαμε μέσα στην ομίχλη, κ στην επιστροφή γευτήκαμε και την αίσθηση του ψιλόβροχου, μέσα στο δάσος. Συναντήσαμε μοβ λουλούδια παντού, ξεριζωμένα τεράστια δέντρα , μανιτάρια γαντζωμένα σε κορμούς δέντρων, ακούσαμε τα πουλιά. Με την εξόρμηση αυτή, αποχαιρετήσαμε το Χειμώνα. Το νέο μας ραντεβού, την Άνοιξη , όπου όλο το τοπίο θα αλλάξει.. Ανυπομονούμε..