European Radio Logo

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ

Γ΄ ΤΑΞΗ: «Όλοι μαζί, μια αγκαλιά»

Οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού, με τη δασκάλα τους και τον δάσκαλο της μουσικής , δημιούργησαν ένα  τραγούδι αφιερωμένο στην ενότητα, τη φιλία και την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού. Με στίχους γεμάτους αγάπη και μήνυμα αισιοδοξίας, το τραγούδι τους έγινε η φωνή όλων των παιδιών που θέλουν ένα σχολείο γεμάτο σεβασμό και αποδοχή.
Η δράση κορυφώθηκε με την μελοποίηση του τραγουδιού από τον δάσκαλο της μουσικής, συνοδεία κιθάρας και κρουστών οργάνων,  όπου οι μαθητές τραγούδησαν με ενθουσιασμό, μεταφέροντας το μήνυμα: «Όλοι μαζί, μια αγκαλιά». Μια ξεχωριστή στιγμή που μας θύμισε ότι με αγάπη και συνεργασία μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο πιο όμορφο!
Το τραγούδι των μαθητών μεταφέρει το μήνυμα ότι όλοι αξίζουν σεβασμό, ανεξάρτητα από τις διαφορές τους, προάγοντας ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς .Ο σχολικός εκφοβισμός συχνά στοχεύει μαθητές λόγω της διαφορετικότητάς τους (εμφάνιση, καταγωγή, προσωπικότητα). Μέσα από τη μουσική, τα παιδιά μαθαίνουν να σέβονται και να υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον.Η δράση δίνει φωνή σε όλα τα παιδιά, ενισχύοντας τη συνεργασία και την αλληλεγγύη, βασικά στοιχεία της κοινωνικής ισότητας. Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές καλλιεργούν τη συνείδηση ότι ο σεβασμός, η αποδοχή και η φιλία συμβάλλουν σε μια κοινωνία χωρίς διακρίσεις, συνδέοντας την εκπαίδευση με την παγκόσμια προσπάθεια για τη μείωση των ανισοτήτων!

Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις: Συμμετοχή στο πείραμα του Ερατοσθένη

PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 4Την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν πίσω στον χρόνο, αναβιώνοντας ένα από τα πιο εντυπωσιακά επιστημονικά επιτεύγματα της αρχαιότητας: το περίφημο Πείραμα του Ερατοσθένη.

Το πείραμα που υποστηρίζεται από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να αποδείξουν με απλό και κατανοητό τρόπο ότι η Γη είναι σφαιρική και να υπολογίσουν την περιφέρειά της!

Βήμα προς βήμα, όπως ο Ερατοσθένης

Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, κ. Βουδρισλής Νίκος, μύησε τους μαθητές στη μεθοδολογία του πειράματος, εξηγώντας τους πώς ένας απλός υπολογισμός της σκιάς ενός ραβδιού μπορεί να οδηγήσει σε μια τόσο σημαντική ανακάλυψη.

Με ενθουσιασμό και περιέργεια, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, πήραν στα χέρια τους χάρακες, μέτρησαν τις σκιές και κατέγραψαν τα δεδομένα τους στην αυλή του σχολείου. Οι αριθμοί ζωντάνεψαν μπροστά τους, καθώς με τη βοήθεια απλών μαθηματικών υπολογισμών και σύγχρονων εφαρμογών Νέων Τεχνολογιών, υπολόγισαν με μεγάλη ακρίβεια την περιφέρεια και την ακτίνα της Γης.

Μια αξέχαστη εμπειρία

Η δραστηριότητα αυτή δεν ήταν απλώς μια άσκηση μαθηματικών – ήταν ένα ταξίδι στην ιστορία της επιστήμης και μια υπενθύμιση ότι η περιέργεια και η παρατήρηση του κόσμου γύρω μας μπορούν να οδηγήσουν σε εντυπωσιακές ανακαλύψεις. Οι μαθητές βίωσαν στην πράξη τη δύναμη της επιστημονικής σκέψης, κατανοώντας ότι οι σπουδαίες ιδέες δεν ανήκουν μόνο στα βιβλία, αλλά γεννιούνται από την ανάγκη του ανθρώπου να κατανοήσει τον κόσμο.

Με το βλέμμα στον ουρανό και το μυαλό γεμάτο νέες γνώσεις, οι μαθητές ολοκλήρωσαν το πείραμα, αποδεικνύοντας ότι η επιστήμη δεν είναι μόνο θεωρία, αλλά και μια συναρπαστική περιπέτεια.

PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 7 PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 6 PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 5 PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 3 PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 2 PEIRAMA TOY ERATOSTHENH 1

Συμμετοχή των μαθητών μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM 2025: “Μπορούμε να επιβιώσουμε στον Άρη;”

STEM 3Το σχολείο μας με υπερηφάνεια συμμετείχε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM 2025, ο οποίος φέτος είχε ως θέμα την εξερεύνηση του πλανήτη Άρη και τη δυνατότητα επιβίωσης του ανθρώπου σε αυτόν. Οι αντιπρόσωποι των μαθητών της Γ΄και Ε΄τάξης με τις δασκάλες τους Κουτουκτσή Γεωργία και Τζουβελέκη Χρυσή, συνοδευόμενοι από τους γονείς τους, παρευρέθηκαν στα Αρσάκεια σχολεία.

Οι μαθητές μας, μέσα από τη συμμετοχή τους, είχαν την ευκαιρία να ερευνήσουν τις προκλήσεις που προκύπτουν από την αποίκιση του Άρη, να αναπτύξουν πρωτότυπες λύσεις και να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά προβλήματα. Με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, πειραμάτων και προγραμματισμού, σχεδίασαν βιώσιμες λύσεις για τη διαβίωση των ανθρώπων στον Κόκκινο Πλανήτη.

Η προετοιμασία των μαθητών μας περιλάμβανε ανάπτυξη δεξιοτήτων σε θέματα ρομποτικής και αυτοματισμού που επιτεύχθηκε και καλλιεργήθηκε από τη δασκάλα της Πληροφορικής του σχολείου μας, κ. Ράλλη Γεωργία. Επίσης σημαντική η βοήθεια του κ. Ανέστη Χρηστάνη ο οποίος συνέβαλε ενεργά στην κατασκευή της μακέτας.

Η συμμετοχή στον διαγωνισμό STEM 2025 αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία μάθησης που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων. Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά και την αφοσίωση των μαθητών μας και ανυπομονούμε να δούμε οι στόχοι και τα όνειρα τους να πραγματοποιούνται!

Μπράβο!!!!!!!

STEM 7 STEM 6 STEM 5 STEM 4 STEM 2 STEM 1

Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΤΑΞΕΙΣ: ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ

ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ 4Τρίτη 11 Μαρτίου 2025

🔌 Ηλεκτρικά κυκλώματα, ηλεκτρομαγνήτες και… μαγεία της φυσικής! 🧲

Σήμερα, οι μαθητές της Ε’ και Στ΄ Δημοτικού συμμετείχαν στο συναρπαστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ας ηλεκτρομαγνητιστούμε» από το Εργαστήρι STEM κυκλικής οικονομίας!

⚡ Στο STEM εργαστήριο μας, εξερευνήσαμε την έννοια του ηλεκτρικού κυκλώματος και του ηλεκτρομαγνήτη μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Τα ζουμερά λεμόνια μετατράπηκαν σε πηγές ενέργειας, ενώ οι μαθητές μέτρησαν, κατέγραψαν δεδομένα και κατασκεύασαν ηλεκτρικά κυκλώματα.

🔬 Με απλά υλικά, ένα πηνίο σύρματος και μια μπαταρία, κατασκευάσαμε έναν ηλεκτρομαγνήτη, ανακαλύπτοντας τη δύναμη του μαγνητισμού στην πράξη! Η μέρα ολοκληρώθηκε με ένα εντυπωσιακό πείραμα: το πιο απλό ηλεκτρομαγνητικό τρενάκι! 🚆

💡 Σήμερα «ηλεκτρομαγνητιστήκαμε» και αλληλεπιδράσαμε με άτομα και μόρια, νιώθοντας για λίγο σαν πραγματικοί επιστήμονες!

🔍 Μια διαφορετική, δραστήρια και γεμάτη ενέργεια σχολική μέρα που θα μας μείνει αξέχαστη!

ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ 6 ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ 7 ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ 5 ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ 3 ΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΤΟΥΜΕ 2

Δράση κατά του Σχολικού Εκφοβισμού 12-03-2025

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 16Σήμερα, 12 Μαρτίου 2025, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα σημαντική δράση ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για το σχολικό εκφοβισμό, στο πλαίσιο των προσπαθειών μας για την πρόληψη και καταπολέμησή του.

Στο σχολείο πραγματοποιήθηκε προβολή βίντεο με θέμα το bullying, που είχε σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές για τις συνέπειες του σχολικού εκφοβισμού. Ακολούθησε παρουσίαση θεατρικού δρώμενου, το οποίο ανέδειξε τις αρνητικές επιπτώσεις του bullying και την ανάγκη για αλληλοσεβασμό. Οι μαθητές επίσης συμμετείχαν σε τραγούδια που προώθησαν το μήνυμα της αλληλεγγύης και της ενότητας ενάντια στην βία και τον εκφοβισμό.

Αμέσως μετά, όλοι μαζί κατευθυνθήκαμε στην πλατεία του χωριού, όπου το σχολείο μας πραγματοποίησε μουσικοχορευτική παράσταση με τη συμμετοχή μαθητών και δασκάλων, δείχνοντας την ενότητα και την δημιουργικότητα της σχολικής κοινότητας. Επίσης αναρτήσαμε πανό με δημιουργίες και έργα των μαθητών στον “Τοίχο της Αγάπης”, με θέμα την καταπολέμηση του bullying και την προώθηση της φιλίας. Στη συνέχεια, οι μαθητές απήγγειλαν ποιήματα που εξέφρασαν το μήνυμα της αγάπης και του σεβασμού μέσα από τις λέξεις, ενώ σχηματίσαμε μια ανθρώπινη αλυσίδα, ενισχύοντας το μήνυμα της ενότητας και της συνεργασίας. Η δράση ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση συνθημάτων υπέρ της αγάπης και της φιλίας και κατά του bullying, ενισχύοντας το αίσθημα αλληλεγγύης και υποστήριξης εντός και εκτός σχολείου.

Η δράση αυτή αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα προς τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος όπου κάθε παιδί νιώθει ασφαλές, σεβαστό και αποδεκτό. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν και υποστήριξαν αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία, και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να προάγουμε τη θετική κουλτούρα της αγάπης και του σεβασμού εντός και εκτός σχολείου.

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ 1 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 2 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 6 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 5 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 4 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 3 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 8 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 9 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 10 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 11 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 12 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 7 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 9 1 ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 8 1ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 15ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΦΟΒΙΣΜΟΣ 13

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ 2024-2025, ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ¨MAKE A WISH”

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣΟι μαθητές της Γ΄ τάξης στο πλαίσιο του προγράμματος Αστέρι της Ευχής , είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν με μεγάλη αγάπη και θέληση στον  Δημιουργικό Διαγωνισμό  του MAKE-A-WISH και να υποβάλλουν τη συλλογική τους δημιουργία στην κατηγορία : ¨Σχεδίασε το Αστέρι σου¨.
Πηγή έμπνευσης αποτέλεσαν η αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς,  το φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού, οι ιστορίες παιδιών ευχής και   τα συναισθήματα και οι σκέψεις των παιδιών για αγάπη και
αλληλεγγύη.
Οι μαθητές ζωγράφισαν μια μεγάλη καρδιά στο κέντρο του αστεριού για να δείξουν την υποστήριξη και την αγάπη τους. Θέλοντας να τονίσουν το μήνυμα της ελπίδας και της ασφάλειας προς όλα τα παιδιά , ζωγράφισαν και έναν φάρο που πρέπει να έχουν στην καρδιά τους. Έχουν όλοι ανάγκη να βρούνε τον δικό τους φάρο, τον δικό τους φωτεινό δρόμο που θα τους οδηγήσει στην αληθινή αγάπη. Ας γίνει ο φάρος ο δρόμος για την πραγματοποίηση των ονείρων τους .
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

ΠΑΡΚΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 4Τη Δευτέρα 10-03-25 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Α΄, Β΄, Γ΄ ΚΑΙ Δ΄ τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος για την Ανακύκλωση, στο πάρκο περιβαλλοντικής και Ανταποδοτικής ανακύκλωσης στον Λαγκαδά.
Αρχικά οι μαθητές μας για ένα περίπου μήνα συγκέντρωσαν στο χώρο του σχολείου όσα περισσότερα πλαστικά και από αλουμίνιο μπουκάλια μπορούσαν. Μ΄ αυτόν τον τρόπο οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία της ανακύκλωσης. Όλα τα ανακυκλώσιμα υλικά μεταφέρθηκαν στο
πάρκο μαζί με τους μαθητές με λεωφορείο.
Στη συνέχεια οι μαθητές παρακολούθησαν το πρόγραμμα, έμαθαν για τις αιτίες της μόλυνσης του περιβάλλοντος και ρύπανσης των θαλασσών, γνώρισαν τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση, συνειδητοποίησαν την αξία της ανακύκλωσης και κατάλαβαν τη σημασία της ανταποδοτικής ανακύκλωσης.
Στο τέλος είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα αυτόματα μηχανήματα Ανταποδοτικής ανακύκλωσης, για την ανακύκλωση όλων των συσκευασιών που συγκέντρωσαν οι ίδιοι με παροχή ανταποδοτικού κινήτρου. Ενθουσιάστηκαν με τον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας. Προβληματίστηκαν και σκέφτηκαν ότι αξίζει να συμβάλλουν στην Ανακύκλωση, γιατί όχι μόνο προστατεύουν τη φύση αλλά κερδίζουν κιόλας. Συνολικά συγκεντρώθηκαν 934 συσκευασίες για ανακύκλωση που αντιστοιχούν σε 28,02 ευρώ σε μορφή κουπονιού και θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά αθλητικού υλικού. Οι μαθητές υποσχέθηκαν ότι θα συνεχίσουν το έργο με περισσότερο ζήλο και ευχαρίστησαν θερμά το προσωπικό του πάρκου που μας φιλοξένησε με ιδιαίτερη χαρά. Όλοι ευχηθήκαμε να το ξαναεπισκεφτούμε.
ΠΑΡΚΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 6ΠΑΡΚΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 5ΠΑΡΚΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 3ΠΑΡΚΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 2ΠΑΡΚΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 1

Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις: ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΧΘΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΒΟΛΒΗΣ

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 8Στις 7 Μαρτίου οι τάξεις Ε και ΣΤ επισκέφτηκαν τη λίμνη Βόλβη για να κάνουν περίπατο και να ενημερωθούν από την υπεύθυνη της Εστίας Μαδυτίων για την ιστορία της Νέας Μαδύτου και για το πώς άλλαξε με τα χρόνια η περιοχή της λίμνης, ξεκινώντας από το 1923 που ήρθαν οι πρώτοι κάτοικοι, μέχρι και το σήμερα. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αρκετοί ήταν εκείνοι που γνώριζαν ήδη πληροφορίες για την περιοχή τους και είχαν περιέργεια να μάθουν περισσότερες πληροφορίες. Απόλαυσαν τόσο την κουβέντα όσο και τον περίπατο στη λίμνη.

 

 

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 10 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 9

Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις: ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΒΟΛΒΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 5Στις 6 Μαρτίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε και Στ τάξεων, πραγματοποιήσαν περίπατο γύρω από τη λίμνη Βόλβη, συμμετέχοντας σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Φορέα Διαχείρισης λιμνών Βόλβης και Κορώνειας. Αφού περιηγήθηκαν στο κτίριο, από τους υπεύθυνους του προγράμματος, ενημερώθηκαν σχετικά με την περιοχή της Μυγδονίας, που ανήκουν οι λίμνες και στη συνέχεια επισκέφτηκαν τον υπεραιωνόβιο πλάτανο στο δάσος του Σχολαρίου, στον οποίο φωλιάζουν σταχτοτσικνιάδες, ένα είδος ερωδιού. Έπειτα, μετέβησαν στις Νυμφόπετρες. Αφού ενημερώθηκαν για τους σχηματισμούς, είχαν χρόνο για παιχνίδι. Τελευταία στάση ήταν η Μικρή Βόλβη όπου είχαν την ευκαιρία να δουν πτηνά που ζουν στη λίμνη και μάλιστα, να μελετήσουν με το τηλεσκόπιο πελεκάνους, οι οποίοι κολυμπούσαν στη λίμνη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες πέρασαν όμορφα και πήραν αρκετές πληροφορίες για τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, μέσα από τη βιωματική μάθηση.

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗΣ 3 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗΣ 2 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗΣ 1 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 7 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 6 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ 4

Ε΄και ΣΤ΄ τάξεις:Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τη Διαστημική Τεχνολογία και την Τηλεπισκόπηση

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ 2Οι μαθητές των Ε'(11-2-2025) και Στ'(5-2-2025) τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα BEYONDedu, της Επιχειρησιακής Μονάδας “Κέντρο Ερευνών Παρατήρησης της Γης και Δορυφορικής Τηλεπισκόπησης BEYOND” του Ινστιτούτου Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης(ΙΑΑΔΕΤ) του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΕΑΑ), το οποίο εστιάζει στη διαστημική τεχνολογία και την τηλεπισκόπηση. Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, εξειδικευμένες παρουσιάσεις και πρακτικές εφαρμογές, οι μαθητές γνώρισαν τις σύγχρονες τεχνολογίες παρατήρησης της Γης, τη χρήση δορυφορικών δεδομένων και την αξιοποίησή τους σε τομείς όπως η περιβαλλοντική παρακολούθηση και η διαχείριση φυσικών καταστροφών. Επιπλέον, μέσα από το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκε  η σύνδεση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης με τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στη δορυφορική τεχνολογία και τη γεωπληροφορική, τομείς που αναμένεται να επηρεάσουν καθοριστικά την καθημερινή ζωή στο μέλλον.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία που ενίσχυσε το ενδιαφέρον των μαθητών για τις επιστήμες και την τεχνολογία, καλλιεργώντας δεξιότητες απαραίτητες για το μέλλον.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ 4 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ 5 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ 3 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ 1

Σαν σήμερα

16/4/1972: Εκτοξεύεται από το Κέιπ Κένεντι της Φλόριντα το διαστημόπλοιο «Απόλλων 16» με κατεύθυνση τη Σελήνη

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΥΛΕΣ

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΥΛΕΣ

ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

adbanner_1_gr_1

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΛΛΑΔΑΣ

adbanner_3_gr_1
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση