ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
VIDNOZ & GENIAL.LY
Το μάθημα των Αγγλικών εμπλουτίστηκε με ψηφιακούς πόρους και εργαλεία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της ΣΤ΄εντρύφησαν στην χρήση Α.Ι. ,δημιούργησαν AVATARS, ταξίδεψαν στο παρόν και στο μέλλον και δημιούργησαν quizzes!!!
Congratulations!!!!!!!!!!
https://share.vidnoz.com/aivideo?id=3273457&play_source=Email
ΑΚΤΙΣ ΟΝΕΙΡΟΥ
Αγαπητοί γονείς και μαθητές ,
Με μεγάλη υπερηφάνεια σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετείχε για πρώτη φορά στους θεατρικούς αγώνες « ΑΚΤΙΣ ΟΝΕΙΡΟΥ» που διοργανώθηκαν για 22η χρονιά από τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης. Το σχολείο μας κατάφερε να αποσπάσει το βραβείο « ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ» με το ξενόγλωσσο θεατρικό έργο : « SNOW WHITE IN MODERN TIMES ». Το γεγονός ότι το έργο ήταν ξενόγλωσσο αποτέλεσε έναν από τους κυριότερους παράγοντες για το βραβείο αυτό, ενώ η επιμονή και υπομονή των μικρών μαθητών αποτέλεσε τον βασικό παράγοντα επιτυχίας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους μαθητές , εκπαιδευτικούς και όλο τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που συμμετείχαν στην προσπάθεια αυτή του σχολείου μας.
Η βράβευση έγινε στο Ολυμπιακό μουσείο στις 2/6/2024 και παρευρέθηκαν ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κύριος Αλέξανδρος Κόπτσης και άλλοι επίσημοι. Θερμές ευχαριστίες και στον κύριο Γιάννη Σερβετά που απένειμε το βραβείο στους μαθητές μας.
Κλείνοντας , να ευχαριστήσουμε και όλους τους αόρατους εμψυχωτές που με την πολύτιμη βοήθεια τους στήριξαν την προσπάθεια μας αυτή , την κυρία Μαργαρίτα Τσακουρίδου , την κυρία Μποράκη Δανάη και την κυρία Μωυσιάδου Θεοδώρα.
Το σχολείο καινοτομεί και πρωτοπορεί και ας ελπίσουμε αυτό να αποτελέσει έναυσμα για μελλοντικές συμμετοχές και διακρίσεις του σχολείου σε παρόμοιες μελλοντικές δράσεις.
Η διευθύντρια ,
Κυλικλή Γλυκερία
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΡΙ- ΚΡΙ
Στις 16 Απριλίου το σχολείο μας επισκέφτηκε “το εργοστάσιο παγωτού” της γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι, που βρίσκεται στην πόλη των Σερρών. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να βρεθούν σε ένα μοναδικό και σύγχρονο θεματικό πάρκο ψυχαγωγίας και γνώσης και να γνωρίσουν για την παρασκευή του παγωτού κ την ιστορία του. Τα παιδιά είδαν, γεύτηκαν, ανακάλυψαν τα μυστικά της παραγωγής του αγαπημένου τους παγωτού κ δημιούργησαν μόνα τους το παγωτό των ονείρων τους!!Ζήσαμε μια ξεχωριστή και μοναδική εμπειρία, την οποία με χαρά θα ξαναβιώναμε
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ NOESIS
Στις 1 Μαρτίου 2024 τα παιδιά των Α ,Β και Γ τάξεων επισκεφτήκαμε στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «NOESIS» την έκθεση eco zoo το πρώτο πάρκο ζώων, που συνδυάζει τη ψυχαγωγία και την εκπαίδευση με μοναδικό τρόπο. Ένα πάρκο όπου όλα τα ζώα είναι ρομποτικά, σε ρεαλιστική αναπαράσταση και διαθέτουν εντυπωσιακή κίνηση και ήχο. Κατόπιν παρακολουθήσαμε στο πλανητάριο την εκπαιδευτική ταινία «Ο τυφλός που έβλεπε τα αστέρια». Μέσα από την ιστορία του τυφλού σοφού γέροντα γνωρίσαμε τους αστερισμούς και τους πλανήτες, εξοικειωθήκαμε με την έννοια της απεραντοσύνης του σύμπαντος, ενώ, παράλληλα, πήραμε μαθήματα για την ίδια τη ζωή. Περάσαμε πραγματικά υπέροχα και γυρίσαμε ενθουσιασμένοι !
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΣΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ
Την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 πραγματοποιήσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων εκπαιδευτική επίσκεψη σε βυζαντινά μνημεία της πόλης μας, με ξενάγηση. Η περιήγησή μας ξεκίνησε από τον πύργο του Τριγωνίου, που χτίστηκε στα τέλη του 15ου αιώνα. Από την κορυφή του φωτογραφίσαμε την όμορφη Θεσσαλονίκη και θυμηθήκαμε ότι ήταν η αδελφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Περπατήσαμε κατά μήκος του Επταπυργίου, σε διάφορα μέρη του οποίου διαβάσαμε τις επιγραφές των Βυζαντινών καστροφυλάκων. Ακούσαμε τους ήχους των παγωνιών στην περίφημη Μονή Βλατάδων του 14ου αιώνα. Συγκινηθήκαμε ακούγοντας την ιστορία του Οσίου Δαβίδ στην ομώνυμη Μονή (ή Μονή Λατόμου, του 5ου αιώνα), όπου επίσης θαυμάσαμε το μοναδικό στον κόσμο ψηφιδωτό που απεικονίζει τον Χριστό σε εφηβική ηλικία και τα σύμβολα-ζώα των τεσσάρων Ευαγγελιστών. Περιπλανηθήκαμε στα στενά της Άνω Πόλης, όπου αναγνωρίσαμε σημάδια Βυζαντινών, Οθωμανών και Εβραίων και είδαμε την μακεδονική αρχιτεκτονική των νεότερων χρόνων. Κάναμε μια στάση και στο σπίτι του Βασίλη Τσιτσάνη. Καταλήξαμε στην εκκλησία του πολιούχου της πόλης μας, Αγίου Δημητρίου, ακούσαμε την ιστορία του, κατεβήκαμε στην κρύπτη όπου φυλακίστηκε και μαρτύρησε και προσκυνήσαμε τα ιερά οστά του.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τον Ιανουάριο το σχολείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο μουσείο νερού της Θεσσαλονίκης.
Το μουσείο, μέσα από οργανωμένες επισκέψεις σχολικών ομάδων, συνεισφέρει στη βιωματική επαφή των μαθητών με την ιστορία της υδροδότησης της Θεσσαλονίκης. Κατ’ επέκταση συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των νέων πάνω σε θέματα εξοικονόμησης νερού και προστασίας του περιβάλλοντος, σε μια περίοδο κατά την οποία τα θέματα της λειψυδρίας και της ερημοποίησης έχουν δυστυχώς μπει στην ατζέντα της επικαιρότητας.
Μαθητές και δάσκαλοι επισκεφθήκαμε:
α. το κεντρικό κτίριο του αντλιοστασίου. Στο χώρο εκτίθεται μοντέλο σε λειτουργία που δείχνει την παλιά ατμομηχανή με την αντλία από την αρχική ακόμη φάση του αντλιοστασίου.
β. την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (παλιό λεβητοστάσιο), που περιλαμβάνει και τον εντυπωσιακό, αποκατεστημένο χώρο των παλιών ατμολεβήτων.
γ. το κτίριο διοίκησης, όπου λειτουργεί εξειδικευμένη βιβλιοθήκη για το νερό και τα υδραυλικά έργα και διατίθεται ένα μοναδικό αρχείο ιστορικών χαρτών, σχεδίων έργων ύδρευσης του 19ου και του 20ού αιώνα, καθώς και παλιές φωτογραφίες και σπάνια ντοκουμέντα από το πλούσιο αρχειακό υλικό της ΕΥΑΘ.
δ. το Πάρκο του Νερού, όπου εκτίθενται ιστορικά αντλητικά συγκροτήματα και αγωγοί νερού.
Βράβευση συγγραφής παραμυθιού!!
Τρυφεράδα, δημιουργικότητα και έμπνευση!!
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΩΝ
Το όραμα του σχολείου στοχεύει στην ακαδημαϊκή πρόοδο όλων των μαθητών, καθώς επιδιώκει να παρέχει μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση που θα ενισχύσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Παράλληλα, το σχολείο προωθεί την Ολιστική Ανάπτυξη, δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην ακαδημαϊκή αλλά και στη συναισθηματική, κοινωνική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών. Εναργέστατα, οι στόχοι αυτοί δύνανται να επιτευχθούν μέσω της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, αφού κάθε παιδί θεωρείται μοναδικό, και οι μέθοδοι διδασκαλίας προσαρμόζονται, για να ταιριάζουν στις διάφορες ανάγκες και τις διαφορετικές μαθησιακές ρυθμούς των μαθητών. Επιπλέον, όραμα του σχολείου είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας, της φαντασίας και της πολυπολιτισμικής κατανόησης, μέσα σε ένα πλαίσιο όπου η τεχνολογία και η καινοτομία ενσωματώνονται στη διαδικασία διδασκαλίας για να ενισχύσουν τη μάθηση και την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων. Τέλος, αδήριτη είναι η ανάγκη της συνεργασίας με την τοπική κοινότητα, ώστε η σχολική μονάδα να εμπλέκεται σε πρωτοβουλίες και δραστηριότητες που αφορούν την περιοχή.