Στο ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ σήμερα 30-9-2024 πραγματοποιήθηκε Ειδική Συνεδρίαση του Συλλόγου των Διδασκόντων και Διδασκουσών, με θέμα «Καθορισμός Ετήσιου Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων».

Στην συνεδρίαση παρόντα ήταν τα μέλη του Συλλόγου:

Ζερβάκης Εμμανουήλ, Δ/ντης του Σχολείου, Μαρκάκη Μαίρη, Φάζου Νεκταρία, Παπαδοπούλου Σελεύκεια, Φανουράκη Ευαγγελία, Μυλωνά Αγγελική, Φραγκομιχελάκη Χριστίνα, Πανάγου Δέσποινα, Παλαβράκης Γρηγόριος, Κραγιόπουλος Βασίλης,  Διαμαντόπουλος Παντελής, Παπαθανάση Μαρία, Πρατσινάκη Ελένη.

Ο διευθυντής έλαβε τον λόγο και αναφέρθηκε καταρχήν στις ενέργειες που προηγήθηκαν για την προετοιμασία του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης για την Εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε επίπεδο σχολικής μονάδας:

  • Πλοήγηση προετοιμασίας των εκπαιδευτικών στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, γνωριμία και εξοικείωση με το υποστηρικτικό και εκπαιδευτικό υλικό.
  • Συζήτηση στις τάξεις με τους μαθητές και τις μαθήτριες, προκειμένου να διευρυνθούν τα ενδιαφέροντά τους και η προϋπάρχουσα γνώση και εμπειρία κυρίως για τον 1ο θεματικό κύκλο αλλά και για εκείνους που θα ακολουθήσουν.
  • Συνέργειες μεταξύ των υπεύθυνων εκπαιδευτικών τάξεων/τμημάτων σε υποομάδες καθώς και σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
  • Συζήτηση στον σύλλογο διδασκόντων της προϋπάρχουσας εμπειρίας του σχολείου και ανάδυση του προφίλ του σχολείου και των αναγκών του. Καταγραφή των δυνατών, αδύνατων σημείων, των αναγκών και της προτεραιοποίησής τους .

Στη συνέχεια αφού έλαβε υπόψη του/της:

  1. Τη με αριθμ. 103235/γδ/24-08-2021 εγκύκλιο «Οδηγίες για την εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022» (σχετική με την υπ΄αριθμ. 94236/ΓΔ4/ 29-7-2021 Υ.Α. (Β’ 3567).
  2. Την υπουργική απόφαση με αριθμ. 94236/ΓΔ4 «Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα εργαστήρια δεξιοτήτων όλων των τύπων των σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων» όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τεύχος Β’ 3567/04.08.2021.
  3. Την Υπουργική απόφαση με αριθμ. Φ 31/94185/Δ1 «Εργαστήριο Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση » όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Τεύχος Β΄ 3791/13.08.2021 .
  4. Τη με Αρ.Πρωτ. Φ7/111089/Δ1/9-9-2021 Εγκύκλιο ΥΠΑΙΘ «Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχ. Έτος 2021-2022».
  5. Και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου, όπως αυτές διαμορφώνονται στις υποομάδες εργασίας.

Εισηγήθηκε στον Σύλλογο Διδασκόντων το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης

του σχολείου αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και σύμφωνα με το πρότυπο σχέδιο του ΙΕΠ ως προς του τέσσερις (4) βασικούς άξονες:

  1. ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ του Σχεδίου Δράσης, που επιλέχθηκαν με βάση την ανάλυση των αναγκών των μαθητών και της σχολ. Μονάδας για το σύνολο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων των τάξεων/τμημάτων το σχολικό έτος 2023-2024 αφορούν:
  • Την εξοικείωση με μεθόδους διερευνητικής μάθησης και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης.
  • Την ψυχοσυναισθηματική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών ιδιαίτερα μέσα στις δύσκολες υγειονομικές συνθήκες που βιώνουμε ως σχολική κοινότητα αλλά και ευρύτερα στο κοινωνικό και οικογενειακό πλαίσιο.
  • Την ανάπτυξη της επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ μαθητών, εκπ/κών και γονέων και την εμπέδωση του αλληλοσεβασμού.
  • Τη συστηματική καλλιέργεια δεξιοτήτων ενσυναίσθησης, κατανόησης και διαχείρισης του λάθους.
  • Την κατανόηση στο διαφορετικό και την ισότιμη ένταξή του στο σχολικό πλαίσιο.
  • Την εισαγωγή της έγκαιρης σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, την ενδυνάμωση του αυτοσεβασμού και της αυτοδιάθεσης.
  • Την επίλυση διαφωνιών και συγκρούσεων με ειρηνικό τρόπο.
  • Την προώθηση της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού.
  • Την ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης και την υιοθέτηση αειφορικών πρακτικών.
  • Την καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας.
  • Την προώθηση ενός υγιούς ψηφιακού γραμματισμού και ορθής χρήσης του διαδικτύου.
  • Το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, την ανάπτυξη μιας περισσότερο εξωστρεφούς σχολικής πολιτικής με τη γνωστοποίηση σχολικών δράσεων στην κοινότητα και τη συνεργασία και αλληλεπίδραση με φορείς και δομές σε πεδία κοινού ενδιαφέροντος.
  1. Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑ ΤΑΞΗ/ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ έγινε σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών των εργαστηρίων δεξιοτήτων.

 

 

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ

ΚΥΚΛΟΣ

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΤΑΞΗ

ΤΜΗΜΑ

ΤΙΤΛΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΚΠ/ΚΟΙ
1η Θ.Ε.

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

 

1.      Υγεία- Διατροφή Αυτομέριμνα

 

2.      Ψυχική/συναισθηματική υγεία- Πρόληψη

 

 

3.      Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

 

4.      Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

 

 

 

 

5.      Ψυχική/ συναισθηματική υγεία-Πρόληψη

 

6.      Υγεία- Διατροφή Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια

 

 

 

 

Α

 

 

 

Β

 

 

 

ΣΤ

 

 

Γ

 

 

 

 

 

 

Ε

 

 

Δ

 

«Δόντια γερά,

Τρώγοντας υγιεινά»

 

«Παιχνίδι! Θέλετε να παίξουμε όλοι μαζί;»

 

 

 

 

«Το σώμα μου είναι δικό μου, το αγαπώ και το σέβομαι»

 

«Το σώμα μου είναι ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω, σέβομαι»

 

 

 

« Η Φιλία»

 

 

 

 

«Διατροφή-Άσκηση. Τρέφομαι σωστά, Γυμνάζομαι Τακτικά»

 

Μυλωνά Αγγελική

 

Παπαθανάση

Μαρία

 

 

 

 

Παπαθανάση

Μαρία

 

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

 

 

Κραγιόπουλος

Βασίλης

 

 

 

Παπαδοπούλου Σελεύκεια

2η Θ.Ε.

Φροντίζω το περιβάλλον

1.      Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά

 

2.      Κλιματική αλλαγή

 

 

3.      Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά

 

4.      Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές Καταστροφές- Πολιτική Προστασία

 

 

5.      Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά

 

 

 

 

6.      Φυσικές Καταστροφές- Πολιτική Προστασία

Γ

 

 

Ε

 

 

Α

 

 

Β

 

 

 

 

ΣΤ

 

 

 

 

 

 

Δ

«Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»

 

«Αλλάζουμε εμείς, όχι το κλίμα»

 

«Οι Νερο…εξερευνητές»

 

 

«Το παράπονο των Ζώων»

 

 

 

 

«Μαθητές, Ξεναγοί, Δημοσιογράφοι. Ανάδειξη τοπικής, πολιτιστικής κληρονομιάς»

 

 

«Σεισμός και τώρα τι κάνω;»

 Παπαθανάση Μαρία

 

Κραγιόπουλος Βασίλης

 

 

Μυλωνά Αγγελική

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

 

 

Παπαδοπούλου

Σελεύκεια

3η Θ.Ε.

Ενδιαφέρομαι-

Ενεργώ-

Κοινωνική Συναίσθηση

1.      Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα

2.      Ανθρώπινα δικαιώματα

 

 

 

3.      Ανθρώπινα Δικαιώματα

 

 

4.      Εθελοντισμός-Διαμεσολάβηση

 

5.      Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα

 

 

6.      Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα

Γ

 

 

Α

 

 

 

Ε

 

 

Β

 

 

 

ΣΤ

 

 

 

 

Δ

«Σταματώ τις διακρίσεις. Αποδέχομαι τον άλλον»

 

«Το δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των συναισθημάτων»

 

 

«Διαδίκτυο ασφαλώς»

 

«Εθελοντικός καθαρισμός Ακτής»

 

 

 

«Το σχολείο της Συμπερίληψης. Η αναπηρία ως αφορμή»

 

«Τα γράμματα του Σεβασμού»

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

Μυλωνά Αγγελική

 

 

 

Κραγιόπουλος

Βασίλης

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

Παπαδοπούλου Σελεύκεια

4η Θ.Ε.

Δημιουργώ Σκέψη και Πρωτοβουλία

1.      Αγωγή Σταδιοδρομίας.

Γνωριμία με επαγγέλματα.

 

2.      ΣΤΕΜ/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

3.      ΣΤΕΜ

 

 

 

4.      Αγωγή Σταδιοδρομίας. Γνωριμία με τα επαγγέλματα.

 

5.      ΣΤΕΜ/Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

6.      Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Γ

 

 

Α

 

 

Ε

 

 

 

 

Β

 

 

ΣΤ

 

 

Δ

«Στην τσέπη χαρτζιλίκι»

 

«Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης»

 

«Η δύναμη του μοχλού και το παράδειγμα του καταπέλτη»

 

 

«Στην τσέπη χαρτζιλίκι»

 

 

«Πως θα παρασκευάσουμε το δικό μας σαπούνι»

 

«Το σώμα μου: Ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω, προστατεύω»

Παπαθανάση Μαρία

 

 

Μυλωνά Αγγελική

 

Κραγιόπουλος

Βασίλης

 

 

 

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

 

Παπαθανάση Μαρία

 

 

Παπαδοπούλου Σελεύκεια

         

***1. Συνίσταται να δηλωθεί ο ΤΙΤΛΟΣ του εργαστηρίου μόνο για θεματικό κύκλο που ξεκινάει άμεσα. Για τους επόμενους θα συμπληρώνεται- εμπλουτίζεται το Σχέδιο Δράσης, κάθε φορά που θα ολοκληρώνεται ο προηγούμενος θεματικός κύκλος και αφού γίνει ο αναστοχασμός και οι τροποποιήσεις ως προς τη διεξαγωγή των εργαστηρίων (όπου και αν χρειαστεί).

 

***2. Οι τίτλοι μπορούν να αντληθούν και από τα εργαστήρια που θα βρείτε στην πλατφόρμα 21 του ΙΕΠ, όταν ανοίξουν (γίνεται ακόμη επεξεργασία στο υλικό προκειμένου να λάβει έγκριση).

 

***3. Τα ονόματα των εκπαιδευτικών συμπληρώνονται εφόσον έχει καταρτιστεί το ωρολόγιο πρόγραμμα και έχει γίνει ανάθεση των ωρών των εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

 

  1. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Για να έχει το προτεινόμενο Σχέδιο Δράσης ουσιαστικά αποτελέσματα, χρειάζεται να αφορά σε ολόκληρο το σχολικό περιβάλλον και την κουλτούρα του. Να αποτελεί δηλαδή το σχολικό περιβάλλον, περιβάλλον κοινωνικό- γνωστικό- συναισθηματικής ανάπτυξης και χώρο όπου η ενσυναίσθηση, η ευθύνη, η φροντίδα και η καλλιέργεια της σκέψης στο επίπεδο της ομάδας και του ατόμου αξιολογούνται ως κεντρικές ανάγκες, είναι ορατές και προωθούνται με αναστοχαστικές διαδικασίες ενεργά ως μέρος της συνηθισμένης καθημερινής εμπειρίας όλων των μελών της ομάδας. Για τον σκοπό αυτό, το Σχέδιο Δράσης θα συμπληρώνεται με τα εργαστήρια των επόμενων θεματικών κύκλων, αφού ολοκληρώνεται κάθε φορά ο προηγούμενος, με σκοπό τη βελτίωση και ανάπτυξη του μέσα από διαδικασίες ενδιάμεσης διαμορφωτικής αξιολόγησης , αναστοχασμού και αποτίμησης. Η ολοκλήρωση του κάθε κύκλου γίνεται με συζήτηση σε επίπεδο τάξης/τμήματος μέσω του ατομικού portfolio μαθητή και ανατροφοδότησης του Συλλόγου Διδασκόντων σε ειδικές παιδαγωγικές συζητήσεις.
  2. ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

Στα προηγούμενα εκπαιδευτικά προγράμματα και εργαστήρια προβλέπονται οι κατάλληλες προσαρμογές και διαφοροποιήσεις για τους μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αναπηρία, γλωσσικές ή πολιτισμικές διαφορές ή άλλες δυσκολίες. Στο πλαίσιο μιας σύγχρονης, συμπεριληπτικής, παιδαγωγικής προσέγγισης θα εφαρμοστούν διδακτικές  μέθοδοι ώστε τα παιδιά να μετέχουν ενεργά και να επωφελούνται από τα Ε.Δ. αξιοποιώντας το ατομικό, πολιτισμικό κεφάλαιο κάθε μαθητή/τριας και δίνοντας έμφαση στις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Επίσης μέσα από τη συνεργασία και αλληλοτροφοδότηση όλων των εκπαιδευτικών υπευθύνων τμημάτων, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, εκπαιδευτικών εξατομικευμένης και εξειδικευμένης υποστήριξης θα επιδιωχθεί κάθε δυνατή διαφοροποίηση της διδασκαλίας ώστε να πετύχουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη για κάθε μαθητή/τρια. Στη συνέχεια ακολούθησε διαλογική συζήτηση μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων και ομόφωνα συμφώνησαν και ψήφισαν την εισήγηση του διευθυντή/της διευθύντριας, του προϊσταμένου/ της προϊσταμένης του σχολείου.

Στο σημείο αυτό αν κρίνεται σκόπιμο μπορεί να προταθεί από τον Δ/ντη και αφού έχει γίνει σχετική διερεύνηση ένας/ μια εκπ/κος ως συντονιστής του Ε.Δ. σε επίπεδο σχολικής μονάδας ή μια ομάδα έργου (3-4) εκπαιδευτικοί που θα υποστηρίζει την υλοποίηση των εργαστηρίων. Θα υποστηρίζει και θα επιλύει πρακτικά θέματα που ενδεχομένως θα προκύψουν στην πορεία.

 

ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΥΛΩΝΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΦΡΑΓΚΟΜΙΧΕΛΑΚΗ, ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  ΩΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ Ε.Δ. ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΟΠΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Ε.Δ., ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ Ε.Δ. Α’, Γ’, Β’-ΣΤ’, Δ’, Ε’ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

Το οριστικοποιημένο ετήσιο σχέδιο δράσης για τα Ε.Δ. θα επικαιροποιείται σε κάθε προσθήκη ή τροποποίηση. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση του Σχολικού Συμβουλίου και θα επιδιωχθούν όλες εκείνες οι συνέργειες που θα επιτρέψουν την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει.

Τέλος, το παρόν πρακτικό θα κοινοποιηθεί στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου και στη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου παιδαγωγικής ευθύνης. Σε επιβεβαίωση των προαναφερθέντων συντάσσεται το παρόν πρακτικό που διαβιβάζεται, βεβαιώνεται και υπογράφεται ως έπεται από τα παρόντα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του Δ/Σ Αγίου Γεωργίου.

 

Ο Δ/ντής του Σχολείου                                                                       Οι εκπαιδευτικοί

1) ΜΑΡΚΑΚΗ ΜΑΙΡΗ

ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ                                                            2) ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ

3) ΦΑΖΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ

4) ΜΥΛΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

5) ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

6) ΦΡΑΓΚΟΜΙΧΕΛΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

7) ΚΡΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

8) ΠΑΝΑΓΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

9) ΠΑΛΑΒΡΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

10) ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

11) ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ

12) ΠΡΑΤΣΙΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ
Α΄τάξη 15     Αριθμός μαθητών
Β΄τάξη 19    
Γ΄τάξη 13 Τμήμα Ένταξης 6
Δ΄τάξη 13    
Ε΄τάξη 14    
Στ΄τάξη 8    

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
1 ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕ- Διευθυντής
2 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ ΠΕ–Αναπληρώτρια Δντρια
3 ΜΥΛΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ70-Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Α΄τάξης
4 ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ70-Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Β΄τάξης
5 ΠΑΝΑΓΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ70-Εξειδικευμένη Εκπ. Υποστήριξη
6 ΦΡΑΓΚΟΜΙΧΕΛΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕ70-Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Γ΄τάξης
7 ΠΑΛΑΒΡΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕ70-Εξειδικευμένη Εκπ. Υποστήριξη
8 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ ΠΕ70-Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Δ΄τάξης
9 ΚΡΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ70-Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Ε΄τάξης
10 ΜΑΡΚΑΚΗ ΜΑΙΡΗ ΠΕ70-Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Στ΄τάξης
11 ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΕ70-Εξειδικευμένη Εκπ. Υποστήριξη
12 ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ06-Αγγλικά
13 ΠΡΑΤΣΙΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ11-ΦυσικήΑγωγή
14 ΔΑΦΕΡΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ86-Τ.Π.Ε.
15 ΦΑΖΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΠΕ70- Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Τμήματος

Ένταξης

16 ΜΕΝΕΞΕ ΒΕΝΕΤΙΑ ΠΕ05-Γαλλικά
ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
17 ΠΡΑΣΣΙΑΔΟΥ ΑΡΓΥΡΗ Υπεύθυνη καθαριότητας

 

 

Για το σχολικό έτος 2024-2025 το πρόγραμμα του σχολείου διαμορφώνεται ως εξής:

ΓΕΝΙΚΗ ΑΦΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ 8.00΄-8.10΄
1ηδιδ.ώρα 8.15΄-9.00΄
2ηδιδ.ώρα 9.00΄-9.40΄
1οδιάλειμμα 9.40΄-10.00΄
3ηδιδ.ώρα 10.00΄-10.45΄
4ηδιδ.ώρα 10.45΄-11.30΄
2οδιάλειμμα 11.30΄-11.45΄
5ηδιδ.ώρα 11.45΄-12.25΄
3οδιάλειμμα 12.25΄-12.35΄
6ηδιδ.ώρα 12.35΄-13.15΄
΄

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Η μηνιαία επικοινωνία πραγματοποιείται μέσω του τηλεφώνου του σχολείου 2844031250
Α/Α ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
1 ΜΥΛΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Χ
2 ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Χ
3 ΠΑΝΑΓΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Χ

 

4 ΦΡΑΓΚΟΜΙΧΕΛΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Χ
5 ΠΑΛΑΒΡΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Χ
6 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ Χ
7 ΚΡΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Χ
8 ΜΑΡΚΑΚΗ ΜΑΙΡΗ Χ
9 ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Χ
10 ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ Χ
11 ΠΡΑΤΣΙΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ Χ
12 ΔΑΦΕΡΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Χ
13 ΦΑΖΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ Χ
   14 ΜΕΝΕΞΕ ΒΕΝΕΤΙΑ                  Χ

 



Λήψη αρχείου

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.