Παρουσίαση του προγράμματος Etwinning της Ε’ τάξης

Και ναι…πιάσαμε λιμάνι! Το ταξίδι μας τελείωσε.

Ένα υπέροχο απόγευμα (13/6/2024) σας καλέσαμε να σας παρουσιάσουμε τι είδαμε και τι κάναμε σε καθένα από τους σταθμούς του ταξιδιού μας που άρχισε τον Οκτώβριο του 2023 και τελείωσε το Μάιο του 2024. Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα μας!

IMG 5904

Πήραμε το λόγο και αρχίσαμε τη διήγηση των εμπειριών μας μέσα από αυτό το πρόγραμμα.

IMG 5915 censored

Γνωρίσαμε φίλους, μιλήσαμε, παίξαμε διαδικτυακά μαζί τους, ανταλλάξαμε κάρτες και ευχές. Όμορφες εμπειρίες… Υποσχεθήκαμε να ξαναβρεθούμε του χρόνου…

IMG 5905 censored

Φάνηκε πόσο το χαρήκαμε όλοι μας! Για αυτό και πήραμε και το “χαρτί” ότι τα καταφέραμε περίφημα στην αποστολή!!!

IMG 5914 censored

Παρακαλώ υπέροχοι συνταξιδιώτες … όπως αποβιβαστείτε! Ραντεβού για νέα ταξίδια από Σεπτέμβρη. Ως τότε…καλές βουτιές!!!

Κατηγορίες: E TWINNING, Ε Τάξη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση του προγράμματος Etwinning της Ε’ τάξης

Πέμπτη 13/6/2024 – Βραδιά Etwinning από την Ε’ τάξη

Μία ωραία διαδρομή έφτασε στο τέλος… Τι ταξίδι και αυτό… το χαρήκαμε πολύ! Με πολλή χαρά σας προσκαλούμε στην παρουσίαση του προγράμματος Etwinning που κάναμε τη φετινή σχολική χρονιά με την κα Κωτσιομύτη Μαρία. Σας περιμένουμε, λοιπόν, την Πέμπτη 13/6/2024 και ώρα 19:00, στο χώρο του σχολείου!!!

 

ΑΦΙΣΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Επισκεφτείτε και το padlet του προγράμματος:

Μετάβαση στο padlet.com

 

Padlet όλων των σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα:

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

Κατηγορίες: E TWINNING, Ε Τάξη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πέμπτη 13/6/2024 – Βραδιά Etwinning από την Ε’ τάξη

Το Β1 και Β2 στην ευρωπαική κοινότητα του eΤwinning

LOGOTYPO

Συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Αγ. Αδριανού στο έργο eTwinning “S.D.G.s Defenders – Eco-Books co-writers”

Το τέλος της σχολικής χρονιάς 2023-2024 βρήκε τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου  Αγ. Αδριανού να γιορτάζουν διαδικτυακά, μαζί με παιδιά από έξι σχολεία της Ελλάδας και Κύπρου την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου χρόνου του έργου eTwinning με τον τίτλο “S.D.G.s Defenders – Eco-Books co-writers”.

Το έργο “S.D.G.s Defenders – Eco-Books co-writers” επικεντρώθηκε στη μελέτη των 17 Στόχων του Ο.Η.Ε. για την Αειφόρο Ανάπτυξη, μέσα από την ανάγνωση σχετικών παιδικών λογοτεχνικών βιβλίων. Με αφετηρία τον Στόχο 17, που αφορά στη «Συνεργασία για τους Στόχους», παιδιά διαφορετικών ηλικιών από Κύπρο και Ελλάδα δημιούργησαν μία κοινότητα αναγνωστών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα βιβλία με θεματικές που συνδέονται με την έννοια της αειφορίας. Ειδικότερα στο έργο, συμμετείχαν 138 παιδιά, 4 μέχρι 12 χρονών, από τα πιο κάτω σχολεία:

  • 1ο Δημοτικό Σχολειο Ηράκλειας (Σέρρες) – Δ΄ τάξη
  • Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αδριανού (Ναύπλιο) – Β΄ τάξη
  • Δημοτικό Σχολείο Απαλού (Αλεξανδρούπολη) – Δ΄ τάξη
  • Δημοτικό Σχολείο Καπέδων (Ενιαίο Ολοήμερο) (Κύπρος) – Α΄ μέχρι Στ΄ τάξη
  • Δημοτικό σχολείο Νικήσιανης (Καβάλα) – Β΄ τάξη
  • Νηπιαγωγείο Λυρκείας (Άργος)
  • 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη)

Οι προτεραιότητες του έργου

Βασικές προτεραιότητες του έργου “S.D.G.s Defenders – Eco-Books co-writers” ήταν η ενίσχυση της επικοινωνίας και της συνεργασίας παιδιών και εκπαιδευτικών για:

  • την ανάπτυξη καλών πρακτικών σε σχέση με την αξιοποίηση της παιδικής λογοτεχνίας,
  • τον σχεδιασμό και υλοποίηση φιλαναγνωστικών δράσεων και δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής για την προαγωγή της γνώσης σε σχέση με τους 17 Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης,
  • την ενδυνάμωση των συμμετεχόντων για την ανάληψη κοινωνικής δράσης.

Ως εκ τούτου, οι δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν για την υλοποίηση του έργου λειτούργησαν πολυεπίπεδα με παράλληλη ενίσχυση του λογοτεχνικού, περιβαλλοντικού, ψηφιακού γραμματισμού και των ήπιων δεξιοτήτων των συμμετεχόντων. Τα παραγόμενα κείμενα και τα εικαστικά έργα που προέκυψαν από τις δραστηριότητες συλλογικής δημιουργικής γραφής και διακαλλιτεχνικής δημιουργίας, ως μορφών κοινωνικά εμπλεκόμενων τεχνών, αξιοποιήθηκαν για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.

Το περιεχόμενο, οι δραστηριότητες και τα παραγόμενα του έργου

Οι δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν για την επίτευξη των στόχων του έργου εστίαζαν σε τρεις άξονες:

Α. Αλληλογνωριμία και επικοινωνία των συμμετεχόντων:

  • Τα παιδιά κάθε σχολείου ετοίμασαν μία παρουσίαση με φωτογραφικό και άλλο υλικό για το σχολείο τους το οποίο διαμοίρασαν σε έναν κοινόχρηστο χάρτη στο padlet.
  • Κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του avatar και στη συνέχεια την ταυτότητά του. Σε σχετική διαδικτυακή συνάντηση έγινε παρουσίαση των avatar, με τα παιδιά να έχουν την ευκαιρία να βρούνε και να σχολιάσουν κοινά στοιχεία και διαφορές μεταξύ τους.
  • Τα σχολεία αντάλλαξαν μεταξύ τους χριστουγεννιάτικες κάρτες και ευχές για τη νέα χρονιά.

Β. Γνωριμία με τους 17 Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης μέσω της παιδικής λογοτεχνίας:

  • Το βιβλίο «Γράμματα στο έλατο κρυμμένα» (συγγραφέας: Κατρίνα Τσάνταλη, εικονογράφος: Little Miss Grumpy) μας προβλημάτισε σε σχέση με τις (υπέρ)καταναλωτικές μας συνήθειες αλλά και για το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων (Στόχος 12: Υπεύθυνη Παραγωγή και Κατανάλωση). Ετοιμάσαμε μία κοινή λίστα με χριστουγεννιάτικες αποστολές και από αυτές επιλέξαμε πρωτότυπους και οικολογικούς τρόπους για να μετρήσουμε αντίστροφα για τις γιορτές.
  • Μέσα από το βιβλίο «Ένα σχολείο ταρακουνημένο» (συγγραφέας: Άλκηστης Χαλικιά, εικονογράφος: Ίρις Σαμαρτζή) οραματιστήκαμε κι εμείς ένα σχολείο αλλιώτικο, μοναδικό, διασκεδαστικό και φιλόξενο για όλα τα παιδιά (Στοχος 4: Ποιοτική Εκπαίδευση).
  • Επισκεφτήκαμε το δάσος «Όταν εσύ λείπεις…» (συγγραφέας: Θοδωρής Παπαϊωάννου, εικονογράφος: Πέτρος Μπουλούμπασης), μαγευτήκαμε με τα μικρά θαύματα που συμβαίνουν στη φύση στην απουσία των ανθρώπων (Στόχος 14: Ζωή στο Νερό, Στόχος 15: Ζωή στη Στεριά), φανταστήκαμε τι άλλο συμβαίνει όταν εμείς λείπουμε και το αντιπαραβάλαμε με το τι γίνεται όταν εμείς βρισκόμαστε σε ένα οικοσύστημα.
  • Εμπνευστήκαμε από το βιβλίο «Θα γίνουμε κύμα» (συγγραφέας: Nicola Edwards, μετάφραση: Μάρω Ταυρή, εικονογράφηση: Sarah Wilkins) και κατανοήσαμε πως έστω και μικροί, μπορούμε να αποτελέσουμε τις σταγόνες ενός μεγάλου κύματος που θα φέρει την αλλαγή (Στοχος 13: Δράση για το κλίμα, Στόχος 17: Συνεργασία για τους στόχους).

Γ. Παραγωγή κειμένων δημιουργικής γραφής και εικαστικών έργων:

  • Ζωγραφίσαμε τα δικά μας λογότυπα και ψηφίσαμε για την επιλογή του επίσημου λογότυπου του έργου.
  • Αποτυπώσαμε το δικό μας ταρακουνημένο σχολείο σε ζωγραφιές ή/και τρισδιάστατη κατασκευή. Τη ζωγραφιά/κατασκευή συνόδευε ένα περιγραφικό κείμενο ή ένα ποίημα σε ελεύθερο στίχο με τα στοιχεία του σχολείου που ονειρευόμαστε.
  • Προτείναμε ένα μέρος του δικού μας σχολείου στο οποίο παρεμβήκαμε εικαστικά για να βελτιώσουμε.
  • Φτιάξαμε ένα συλλογικό ψηφιακό βιβλίο με τον τίτλο «Όταν εσύ λείπεις… Όταν εσύ βρίσκεσαι εδώ…» με κείμενα δημιουργικής γραφής, στο στυλ του Θοδωρή Παπαϊωάννου, και δική μας εικονογράφηση.
  • Γράψαμε δίστιχα με ομοιοκαταληξία και χαϊκού σε μορφή σχηματοποιημάτων που μοιάζουν με σταγόνες, οι οποίες τοποθετημένες σε κολλάζ παίρνουν τη μορφή κύματος που επιδιώκει να κάνει την αλλαγή.

Η εποικοδομητική συνεργασία και τα θετικά αποτελέσματα από τις δραστηριότητες του έργου αποτελούν λόγους για τη συνέχιση του έργου την επόμενη σχολική χρονιά, με καινούρια βιβλία και άλλους υπό έμφαση στόχους.

Η συντονίστρια του έργου                     Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί

Κωνσταντίνα Στεφάνου            Κιούση Ελένη (β1) Καψάλη Χρύσα (Β2) Σαγκιώτη Βασιλική

Λεπτομέρειες για την πορεία του έργου μας στον παρακάτω σύνδεσμο padlet

Σας περιμένουμε στη διάχυση του έργου μας!!!!

AFISA E TWINNING

Ε. Κ

Κατηγορίες: E TWINNING, Β Τάξη | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Β1 και Β2 στην ευρωπαική κοινότητα του eΤwinning

θα σου στείλω γράμμα …

Τα γράμματα θεωρούνται τετριμμένα , η νέα γενιά επιλέγει με διαφορετικό τρόπο να επικοινωνεί… Αυτό που σίγουρα λείπει είναι η προσμονή … και η φωνή: Ταχυδρόοοοομοοοοςςςς!!!!!

20240524 084811IMG 3cbb68429599f518ae62ec0dc411b10d V

 

Επειδή είμαστε σίγουροι ότι οι μαθητές του Β1 και Β2  θα μάθουν να στέλνουν sms, ανοίξαμε τις πόρτες και τα παράθυρα του σχολείου μας δια αλληλογραφίας ( παιδαγωγική φιλοσοφία του Σελεστέν Φρενέ)  !

Είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με μαθητές της ίδιας ηλικίας στην Πάτρα και Αθήνα αντίστοιχα. Η γραφή αποκτά νόημα και χαίρονται να δημιουργούν φιλίες. Διηγούνται , σχεδιάζουν, ζωγραφίζουν, μοιράζονται τα νέα τους, συστήνονται, θέτουν ερωτήσεις, απαντούν,  ανταλλάσσουν κάρτες, στέλνουν μικρά δωράκια !

Μια βιωματική δράση που απολαύσαμε και θα τους μείνει αξέχαστη!!!

Σχεδόν όλες οι στιγμές της δράσης στο βίντεο εδώ

Ε.Κ

Κατηγορίες: Β Τάξη, Προσωπικό | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο θα σου στείλω γράμμα …

Ημέρα συν-άθλησης

Όπως πέρυσι έτσι και φέτος την Τετάρτη 22 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της Νέας Τίρυνθας η αθλητική συνάντηση του Σχολείου μας με τα Δημοτικά σχολεία του Ανυφίου και του Τολού. Από το σχολείο μας συμμετείχε η Ε΄ τάξη με 20 μαθητές ενώ το σύνολο των μαθητών – αθλητών και από τα 3 σχολεία ήταν 60 άτομα.

Στόχος της αθλητικής συνάντησης ήταν να μάθουν τα παιδιά να παίζουν μόνα τους τηρώντας τους κανόνες και να επιλύουν ειρηνικά τις διαφωνίες τους. Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής θα επέβλεπαν διακριτικά τα παιχνίδια και θα παρενέβαιναν όταν υπήρχε ανάγκη.

1716830635057

Η αθλητική συνάντηση είχε 2 μέρη: στο 1ο μέρος τα παιδιά επέλεξαν να συμμετάσχουν στο ποδόσφαιρο και στο βόλεϊ. Στο βόλεϊ συμμετείχαν 12 κορίτσια ενώ  στο ποδόσφαιρο χωρίστηκαν σε 6 ομάδες των 8 ατόμων, όπου σε κάθε ομάδα υπήρχαν παιδιά και από τα 3 σχολεία τόσο αγόρια όσο και κορίτσια. Οι 3 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής των σχολείων όρισαν έναν αρχηγό σε κάθε ομάδα που είχε και το ρόλο του διαιτητή και τους υπέδειξαν με ποιο τρόπο θα λύνουν τις διαφορές που θα προκύπτουν. Πραγματικά έγιναν 3 εξαιρετικά παιχνίδια, ταυτόχρονα στα 3 γήπεδα που είχαν φτιαχτεί, διάρκειας 50 λεπτών το καθένα , χωρίς φωνές, διαμαρτυρίες, με σεβασμό και τήρηση του fairplay.

Στο 2ο μέρος το κάθε σχολείο έπαιξε με την ομάδα του εναντίον των άλλων σχολείων ακολουθώντας όμως τα πλαίσια που ορίστηκαν στο 1ο μέρος. Και εδώ παίχτηκαν 3 πολύ όμορφα παιχνίδια με έντονες συγκινήσεις , μέσα σε αθλητικά πλαίσια και υποδειγματική τήρηση των κανόνων.

Τελειώνοντας έγινε μία συζήτηση με όλους τους αθλητές, μέσα από την οποία ειπώθηκαν τα θετικά αυτής της αθλητικής συνάντησης. Τα ίδια τα παιδιά επισήμαναν πως όταν τηρούνται οι κανόνες και υπάρχει διάλογος για την επίλυση των διαφωνιών όλα διεξάγονται ομαλά και ευχαριστιούνται τα παιχνίδια!

1716830635033

Αποδείχτηκε πως όταν θέλουμε μπορούμε!

Να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τις εθελόντριες του Ερυθρού Σταυρού που κάλυψαν ιατρικά την συνάντηση.

Ραντεβού πάλι του χρόνου!

Κατηγορίες: Ε Τάξη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα συν-άθλησης

Οι μικροί « Μαραθωνοδρόμοι» ανάγνωσης   της  Γ΄ Τάξη

  Messenger creation c8c0a0dd 7a06 4fb3 95ef 0538cab0b13f

Οι  μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης πήραν μέρος στον 13ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης « Η ζωή στο σχολείο» – Διοργάνωση ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ με στόχους:

  1. Να καλλιεργήσουν μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών
  2. Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα
  3. Να συνειδητοποιήσουν την αξία του σχολείου, της εκπ/σης, της κοινωνικής επαφής
  4. Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά, να συνεργάζονται
  5. Να ασκηθούν σε βιωματικές, διαδραστικές, προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών.

20240520 122909 1

 

Τα Τριτάκια μας «έτρεξαν» με τα βιβλία και «έκοψαν το νήμα» με επιτυχία! Συγχαρητήρια!

Κατηγορίες: Προσωπικό | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μικροί « Μαραθωνοδρόμοι» ανάγνωσης   της  Γ΄ Τάξη

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

Σας ενημερώνουμε, ότι όσοι γονείς επιθυμούν την εγγραφή τέκνου στην Πρωινή Ζώνη, στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατά την σχολική χρονιά 2024-2025 να καταθέσουν αίτηση εγγραφής (την οποία θα ζητήσουν από το σχολείο) μέχρι την Παρασκευή 24 Μαΐου).

Για να λειτουργήσει τμήμα Πρωινής Ζώνης, Ολοήμερο Πρόγραμμα και Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα απαιτείται ελάχιστος αριθμός 10 μαθητών/τριων.

Κατηγορίες: Προσωπικό | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

Στο “Άρμα Θέσπιδος” ο ” Ραφτάκος των λέξεων”

Η θεατρική ομάδα «Μικρός Νότος» ήρθε στο σχολείο μας για να μας παρουσιάσουν μια χειροποίητη, σύγχρονη και τρυφερή παράσταση τον ¨Ραφτάκο των λέξεων». Κέρδισαν και συγκίνησαν τις καρδιές μικρών και μεγάλων όπως η πολύχρωμη κουβέρταΑΡΜΑ 5 του Ραφτάκου τύλιγε και ζέσταινε τους κατοίκους της πόλης του. Γιατί οι λέξεις είναι αυτές που ζεσταίνουν, δροσίζουν και παρηγορούν τελικά κάθε καρδιά.

Φωτογραφίες της παράστασης στον σύνδεσμο εδώ

Και όλα αυτά συνέβησαν στο «Άρμα Θέσπιδος»!

Λίγοι το γνωρίζουν αλλά είναι αλήθεια!!!

 Ένας θησαυρός της θεατρικής ιστορίας βρίσκεται στο σχολείο μας! Η θεατρική σκηνή μας αποτελεί μέρος του κινητού βασιλικού θεάτρου, που στόχο είχε τη θεατρική εκπαίδευση και καλλιέργεια της επαρχίας.

Πρώτη παράσταση στην Κόρινθο το 1939. Στη σκηνή αυτή ανέβηκαν μεγάλες  θεατρικές παραστάσεις και έπαιξαν σπουδαίοι ηθοποιοί.

ΑΡΜΑ 3

Το ” Άρμα  Θέσπιδος ” είχε χωρητικότητα 1000 θεατών,  500 στην πλατεία και 500 στον εξώστη .  Ο σκελετός του θεάτρου ήταν σιδερένιος, για να λύνεται και να επανασυναρμολογείται ,  τα καθίσματα της εξέδρας όπως και το πάτωμα της σκηνής ξύλινα και τα τοιχώματα κατασκευασμένα από καραβόπανο. Η απόσταση του τελευταίου θεατή από τη σκηνή ήταν 25 μ.

ΑΡΜΑ 2 ΑΡΜΑ 1

Διέθετε  σκηνή που είχε πλάτος 9 μέτρα , πλατεία , εξώστη με καθίσματα, καμαρίνια, χώρους υγιεινής, γραφεία και μεταφερόταν από 16 φορτηγά .

ΑΡΜΑ 4

Με τον τορπιλισμό της Έλλης τον Αύγουστο του 1940 ήλθε το τέλος του άρματος καθώς ηθοποιοί του θιάσου επιστρατεύτηκαν και φορτηγά επιτάχθηκαν για τις ανάγκες του πολέμου.

Περισσότερες πληροφορίες για το “Άρμα  Θέσπιδος”, την κατασκευή του, τον θίασο, τις παραστάσεις , τις περιοδείες κ. ά. στον παρακάτω σύνδεσμο εδώ

Πώς βρέθηκε στο Ναύπλιο;

Το μετέπειτα Εθνικό θέατρο  δώρισε το “Άρμα  Θέσπιδος”  στον Δήμο Ναυπλιέων προς αξιοποίηση. Η παρουσία του στο σχολείο μας οφείλεται στη δασκάλα μας κ. Βάσω Ρέππα που εκτίμησε τον θησαυρό αυτό και τον διέσωσε!!! Περίπου το 2009 κινητοποίησε την τοπική κοινότητα και γονείς του σχολείου μας να αξιοποιήσουν υλικά , μέρη του άρματος,  για να ανακατασκευαστούν και να προσαρμοστούν για τη δημιουργία της  θεατρική σκηνής που κοσμεί σήμερα το σχολείο μας !

Ένας θησαυρός που αξιοποιήθηκε, ένας θησαυρός που αποτελεί κομμάτι του Πολιτισμού μας, που συνδέεται  με την Ιστορία της χώρας μας και συνεχίζει να γεννά την έμπνευση και τη δημιουργία στο σχολείο μας!

Ε.Κ

 

Κατηγορίες: Α τάξη, Β Τάξη, Γ Τάξη, Δ Τάξη, Ε Τάξη, Έκτη - ΣΤ Τάξη, Προσωπικό | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στο “Άρμα Θέσπιδος” ο ” Ραφτάκος των λέξεων”

ΤΑ ΤΡΙΤΑΚΙΑ ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΑ

Στα  πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη και με έμπνευση τη δράση της ΦΛΟΓΑΣ  ” Απλώνω ευτυχία”, τα τριτάκια μας άπλωσαν ευτυχία στην αυλή του σχολείου μας. Οι μικροί μας μαθητές /τριες ζωγράφισαν στα λευκά τους μπλουζάκια τα απλά πράγματα που τους κάνουν χαρούμενους ( το παιχνίδι, οι φίλοι, η αγκαλιά, το μοίρασμα, τα ζωάκια, η περιπέτεια…)

Ευτυχία μέσα από τα μάτια των παιδιών, απλή κι ανθρώπινη, μέσα σε καθημερινά πράγματα που προσπερνάμε. Τελικά τα παιδιά μας διδάσκουν και όχι εμείς.20240419 12251120240419 12222920240419 12201920240419 122005

Κατηγορίες: Γ Τάξη, Προσωπικό | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑ ΤΡΙΤΑΚΙΑ ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΑ

Εκδρομούλα στον λόφο του Αγ. Αδριανού

Και όμως τον κατάφυτο λόφο του Αγ. Αδριανού και το πανέμορφο εκκλησάκι του, 20 λεπτά από το σχολείο μας, πολλοί  από τους μεγάλους και τους μικρούς δεν τον είχαμε επισκεφτεί! Το αποφασίσαμε!

Πεζοποριά, τραγούδια, ήλιος, ανηφόρες, ξεκούραση, ίσκιος, πικ νικ, παιχνίδια, χορός, περιπανήσεις στο δασάκι, φύση, μικροαναρριχήσεις….ασφαλείς…., ευωδιές , απίστευτη θέα μας αντάμειψαν για να ζήσουμε μια πολύ όμορφη εμπειρία!!!

Μια ματιά στον σύνδεσμο εδώ   προσπαθώντας να αποτυπώσουμε τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε!

IMG 2bea7760cc8965c7ecb53d113a954395 V

Ε.Κ

Κατηγορίες: Α τάξη, Β Τάξη, Γ Τάξη, Δ Τάξη, Ε Τάξη, Έκτη - ΣΤ Τάξη, Προσωπικό | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδρομούλα στον λόφο του Αγ. Αδριανού