Απίθανα Μολύβια! – Bright Pencils!

Κλείνουμε τη φετινή χρονιά με άλλη μια δημιουργία της τάξης μας: τα Απίθανα Μολύβια διακοσμημένα από τους Απίθανους Μαθητές και Μαθήτριες του Γ1! Όλοι διαφορετικοί  – Όλοι υπέροχοι! Καλό σας καλοκαίρι!
300820111880 300820111869 300820111875 300820111879  300820111882 300820111887 300820111889 Bright Pencils wish you a very happy summer!

Κατηγορίες: Culture, Diversity, Environmental Education | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απίθανα Μολύβια! – Bright Pencils!

Eco Festival

Η τάξη μας πήρε μέρος στο EcoFestival με τρισδιάστατα φράκταλ (σφουγγάρι Μέντζερ, δέντρο, τρίγωνο Σιερπίνσκι) φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα ρολά [Στόχος 15 Ανακύκλωση για Αειφορία]. Η συμμετοχή μας αυτή πήρε το Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ  που συνοδεύεται από μια εκδρομή με διανυκτέρευση στο ΚΠΕ Ποροΐων! Εύγε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ1!
260820111822 260820111824 260820111827 260820111834260820111828 260820111840 260820111842 260820111852 260820111853 260820111855
Our class participated in the Eco Festival Competition and won the 1st prize! Our presentation was 3D fractals made of recyclable roles (Menger sponge, tree, Sierpinski triangle). Well done to all the students!

Κατηγορίες: 17 SDGs, Environmental Education | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Eco Festival

Ρομπότ – Robots

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας “Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο” οι μαθητές-τριες της τάξης μας είχαν φτιάξει τα δικά τους ρομπότ με διάφορα υλικά. Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπετε μερικά από αυτά.

Προεκτείνοντας το μάθημα, σύμφωνα και με το έντονο ενδιαφέρον των παιδιών, με χρήματα από το ταμείο της τάξης και τα έσοδα από τη μικρή μας επιχειρηματική προσπάθεια, αγοράσαμε ένα προγραμματιζόμενο ρομποτάκι Mechanoid. Στη φωτογραφία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η συναρμολόγηση. Στη συναρμολόγηση βοήθησαν όλοι. Όταν τελικά ο Mechanoid στάθηκε στα πόδια του, μας κατέπληξε!
150820111735 310720111692
Χορεύει, λέει ανέκδοτα, περπατάει, ανταποκρίνεται σ΄αυτά που του λες! Είμαστε όλοι ξετρελαμένοι μαζί του! Έχουμε ακόμα να ανακαλύψουμε πολλά μαζί του…
Students have created their own robots. You can see some of them in the second photo. As the class was interested in robots, we decided to buy a Mechanoid, which proved to be wonderful! He dances, speaks, says jokes walks with you. We are all very happy having Mechanoid among us!

Κατηγορίες: Entrepreneurship | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ρομπότ – Robots

Μυκηναίων κοσμήματα – Mycenaean jewellery

Μετά τις μυκηναϊκές ασπίδες οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης μας έφτιαξαν αυτά τα υπέροχα κοσμήματα στο στυλ της μυκηναϊκής εποχής. Τα υλικά είναι χρυσό χαρτόνι και αλουμινόχαρτο. Ο καθένας δημιούργησε κάτι διαφορετικό σύμφωνα με τη δική του φαντασία. Συγχαρητήρια παιδιά! Απίθανη δουλειά!
300820111891 300820111892 300820111894 300820111895 300820111896 300820111897
After the mycenaean shields, students tried to create mycenaean style jewellery. Aren’t they fantastic?!

Κατηγορίες: Culture, Diversity | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μυκηναίων κοσμήματα – Mycenaean jewellery

Ασπίδες Μυκηναίων – Sields from Mycenae

Άλλη μία ωραία εργασία των μαθητών-τριών της τάξης μας: ασπίδες κατασκευασμένες κατά το πρότυπο της μυκηναϊκής εποχής. Η καθεμιά το δικό της στυλ. Μπράβο σας, παιδιά!
260820111843 260820111844 260820111845 260820111846 260820111847 260820111851
Here you can see mycenaean shields created by the students of our class. Each one has a different style.

Κατηγορίες: Culture, Diversity | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ασπίδες Μυκηναίων – Sields from Mycenae

Ο Πατριμονίτο στην Αμφίπολη – Patrimonito in Amphipolis

Σήμερα είχαμε τη χαρά να δούμε μια προεπισκόπηση της ιστορίας σε κόμικς που δημιουργήθηκε από τους μαθητές-τριες του Γ1 με τη βοήθεια δύο εθελοντριών της τοπικής Unesco. Πρωταγωνιστές είναι το Λιοντάρι της Αμφίπολης και ο Πατριμονίτο. Πιστεύουμε σύντομα να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε την εργασία αυτή ολοκληρωμένη.
250820111818 250820111812 250820111814 250820111817  250820111819 250820111820
Today we had the pleasure to preview a comic story we have been creating with volunteers from Serres club for Unesco. The heroes are the Lion of Amphipolis and Patrimonito. We hope we will soon be able to present the whole project complete.

Κατηγορίες: Culture, Diversity | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Πατριμονίτο στην Αμφίπολη – Patrimonito in Amphipolis

Γιορτή Νερού – Water festival

Και μετά την ενασχόλησή μας με το ψωμί, ήρθε η σειρά του νερού. Η τάξη μας συμμετείχε στην 1η Γιορτή Νερού που έγινε στον Άγιο Ιωάννη Σερρών με διοργανωτές τον Σύλλογο Μικρασιατών Σερρών και τη ΔΕΥΑ Σερρών. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης για τους μαθητές ήταν εξαιρετικά ποικίλο και ενδιαφέρον! Περιελάμβανε επίσκεψη στο ξωκλήσι του Αη Γιάννη και στις πηγές του καταρράχτη, παρουσίαση για το νερό την ποιότητα και τη σημασία του για τη ζωή, πείραμα με γεννήτρια νερού, παιχνίδια με το νερό και ζωγραφική! Ευχαριστούμε την κ. Θεοδωρίδου Χριστίνα που μας πρότεινε να συμμετέχουμε, μας συνόδεψε και φρόντισε για την μετακίνησή μας.
150820111773 150820111774 150820111775 150820111781 150820111783 150820111784 150820111790 150820111791 150820111795 150820111797 150820111800 150820111806Today our class visited the 1st Water Festival of Agios Ioannis. Students participated in many interesting activities about water. It was a great experience!

Κατηγορίες: 17 SDGs, Environmental Education | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή Νερού – Water festival

Πυραμίδα διατροφής – Food pyramid

Σήμερα είχαμε στην τάξη μας την κ. Ευαγγελία Μπιρμπίλη, επισκέπτρια υγείας, η οποία μας παρουσίασε την Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής. Η κ. Ευαγγελία με αφορμή τα μαθήματά μας τα σχετικά με το ψωμί, μίλησε στα παιδιά περισσότερο για τη βάση της πυραμίδας, τους υδατάνθρακες, τα είδη των υδατανθράκων και τα στοιχεία που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε για να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές στη διατροφή μας [για Καλή Υγεία και Ευημερία – Στόχος 3 του ΟΗΕ]. Στο τέλος έπαιξε με τα παιδιά ένα παιχνίδι τυφλής γευστικής δοκιμής με φρούτα που ενθουσίασε τους μαθητές! Ευχαριστούμε την κ. Ευαγγελία για την εξαιρετική παρουσίαση!
150820111737 150820111738 150820111741 150820111743 150820111744 150820111747 150820111753 150820111755

Today we had in class Mrs Evangelia Birmpili, a Health Visitor, who presented the Mediterranean Food Pyramid and explained facts about the basis of the Pyramid, carbohydrates. The aim of the presentation is to inform students and encourage them to make better food choises. At the end students had the opportunity to participate in a  blind taste game with fruit, which was great fun!

Κατηγορίες: 17 SDGs | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πυραμίδα διατροφής – Food pyramid

Συνέντευξη με τον φούρναρη – An interview with the baker

Σήμερα επισκεφθήκαμε τον φούρνο της γειτονιάς και πήραμε συνέντευξη από τον φούρναρη, τον κ. Τάσο και τη σύζυγό του την κ. Γιάννα. Οι μαθητές έκαναν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα του φούρναρη και αφού ενημερωθήκαμε για τα είδη ψωμιού που παρασκευάζονται στον συγκεκριμένο φούρνο, αγοράσαμε οκτώ είδη ψωμιού τα οποία δοκιμάσαμε και συγκρίναμε.
150820111764 150820111765 150820111770 150820111772

Today our class visited the nearby bakery and students took an interview from the baker and his wife. The baker explained details about his job  and about the different types of bread. Finally we got eight different loaves of bread to taste and compare.

Κατηγορίες: 17 SDGs, Entrepreneurship | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνέντευξη με τον φούρναρη – An interview with the baker

Μπάκι το κυκλοφοριακό φιδάκι – Traffic snake

Η τάξη μας μαζί με το Δ2 συμμετέχει στο πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής ΜΠΑΚΙ- το κυκλοφοριακό φιδάκι. Για δύο εβδομάδες οι μαθητές έρχονται στο σχολείο με φιλικό για το περιβάλλον τρόπο (πόδια, ποδήλατο, κοινή χρήση αυτοκινήτου) συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας γύρω από το σχολείο και την μείωση των ρύπων που επηρεάζουν την Κλιματική Αλλαγή. Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τους μαθητές να γίνουν υπεύθυνοι πεζοί και ποδηλάτες προσέχοντας και τηρώντας τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
080820111703 080820111704 080820111705 080820111706090820111710 090820111709090820111712 090820111711

Οι μαθητές καθημερινά, γι΄αυτές τις δύο εβδομάδες κολλούν τα αυτοκόλλητα που κερδίζουν στο φιδάκι-πανό προσπαθώντας να φτάσουν ως το κεφάλι του Μπάκι. Ο στόχος που θέσαμε στην αρχή του προγράμματος ήταν να αυξήσουμε κατά 20% τον πράσινο τρόπο μετακίνησης προς το σχολείο. Και τελικά τα καταφέραμε με 23%!

Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν 18 χώρες της Ευρώπης και τα αποτελέσματα της προσπάθειας καταχωρούνται σε ειδική πλατφόρμα στο ίντερνετ.

The Traffic Snake is a european programme in which schools from 18 countries take part. Our school participates for the first time and the results are very encouraging!

Κατηγορίες: Climate Change, Traffic Education | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μπάκι το κυκλοφοριακό φιδάκι – Traffic snake