Κλείνουμε τη φετινή χρονιά με άλλη μια δημιουργία της τάξης μας: τα Απίθανα Μολύβια διακοσμημένα από τους Απίθανους Μαθητές και Μαθήτριες του Γ1! Όλοι διαφορετικοί – Όλοι υπέροχοι! Καλό σας καλοκαίρι!
Bright Pencils wish you a very happy summer!
Απίθανα Μολύβια! – Bright Pencils!
Eco Festival
Η τάξη μας πήρε μέρος στο EcoFestival με τρισδιάστατα φράκταλ (σφουγγάρι Μέντζερ, δέντρο, τρίγωνο Σιερπίνσκι) φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα ρολά [Στόχος 15 Ανακύκλωση για Αειφορία]. Η συμμετοχή μας αυτή πήρε το Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ που συνοδεύεται από μια εκδρομή με διανυκτέρευση στο ΚΠΕ Ποροΐων! Εύγε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ1!
Our class participated in the Eco Festival Competition and won the 1st prize! Our presentation was 3D fractals made of recyclable roles (Menger sponge, tree, Sierpinski triangle). Well done to all the students!
Ρομπότ – Robots
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας “Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο” οι μαθητές-τριες της τάξης μας είχαν φτιάξει τα δικά τους ρομπότ με διάφορα υλικά. Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπετε μερικά από αυτά.
Προεκτείνοντας το μάθημα, σύμφωνα και με το έντονο ενδιαφέρον των παιδιών, με χρήματα από το ταμείο της τάξης και τα έσοδα από τη μικρή μας επιχειρηματική προσπάθεια, αγοράσαμε ένα προγραμματιζόμενο ρομποτάκι Mechanoid. Στη φωτογραφία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η συναρμολόγηση. Στη συναρμολόγηση βοήθησαν όλοι. Όταν τελικά ο Mechanoid στάθηκε στα πόδια του, μας κατέπληξε!
Χορεύει, λέει ανέκδοτα, περπατάει, ανταποκρίνεται σ΄αυτά που του λες! Είμαστε όλοι ξετρελαμένοι μαζί του! Έχουμε ακόμα να ανακαλύψουμε πολλά μαζί του…
Students have created their own robots. You can see some of them in the second photo. As the class was interested in robots, we decided to buy a Mechanoid, which proved to be wonderful! He dances, speaks, says jokes walks with you. We are all very happy having Mechanoid among us!
Μυκηναίων κοσμήματα – Mycenaean jewellery
Μετά τις μυκηναϊκές ασπίδες οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης μας έφτιαξαν αυτά τα υπέροχα κοσμήματα στο στυλ της μυκηναϊκής εποχής. Τα υλικά είναι χρυσό χαρτόνι και αλουμινόχαρτο. Ο καθένας δημιούργησε κάτι διαφορετικό σύμφωνα με τη δική του φαντασία. Συγχαρητήρια παιδιά! Απίθανη δουλειά!
After the mycenaean shields, students tried to create mycenaean style jewellery. Aren’t they fantastic?!
Ασπίδες Μυκηναίων – Sields from Mycenae
Ο Πατριμονίτο στην Αμφίπολη – Patrimonito in Amphipolis
Σήμερα είχαμε τη χαρά να δούμε μια προεπισκόπηση της ιστορίας σε κόμικς που δημιουργήθηκε από τους μαθητές-τριες του Γ1 με τη βοήθεια δύο εθελοντριών της τοπικής Unesco. Πρωταγωνιστές είναι το Λιοντάρι της Αμφίπολης και ο Πατριμονίτο. Πιστεύουμε σύντομα να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε την εργασία αυτή ολοκληρωμένη.
Today we had the pleasure to preview a comic story we have been creating with volunteers from Serres club for Unesco. The heroes are the Lion of Amphipolis and Patrimonito. We hope we will soon be able to present the whole project complete.
Γιορτή Νερού – Water festival
Και μετά την ενασχόλησή μας με το ψωμί, ήρθε η σειρά του νερού. Η τάξη μας συμμετείχε στην 1η Γιορτή Νερού που έγινε στον Άγιο Ιωάννη Σερρών με διοργανωτές τον Σύλλογο Μικρασιατών Σερρών και τη ΔΕΥΑ Σερρών. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης για τους μαθητές ήταν εξαιρετικά ποικίλο και ενδιαφέρον! Περιελάμβανε επίσκεψη στο ξωκλήσι του Αη Γιάννη και στις πηγές του καταρράχτη, παρουσίαση για το νερό την ποιότητα και τη σημασία του για τη ζωή, πείραμα με γεννήτρια νερού, παιχνίδια με το νερό και ζωγραφική! Ευχαριστούμε την κ. Θεοδωρίδου Χριστίνα που μας πρότεινε να συμμετέχουμε, μας συνόδεψε και φρόντισε για την μετακίνησή μας.
Today our class visited the 1st Water Festival of Agios Ioannis. Students participated in many interesting activities about water. It was a great experience!
Πυραμίδα διατροφής – Food pyramid
Σήμερα είχαμε στην τάξη μας την κ. Ευαγγελία Μπιρμπίλη, επισκέπτρια υγείας, η οποία μας παρουσίασε την Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής. Η κ. Ευαγγελία με αφορμή τα μαθήματά μας τα σχετικά με το ψωμί, μίλησε στα παιδιά περισσότερο για τη βάση της πυραμίδας, τους υδατάνθρακες, τα είδη των υδατανθράκων και τα στοιχεία που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε για να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές στη διατροφή μας [για Καλή Υγεία και Ευημερία – Στόχος 3 του ΟΗΕ]. Στο τέλος έπαιξε με τα παιδιά ένα παιχνίδι τυφλής γευστικής δοκιμής με φρούτα που ενθουσίασε τους μαθητές! Ευχαριστούμε την κ. Ευαγγελία για την εξαιρετική παρουσίαση!
Today we had in class Mrs Evangelia Birmpili, a Health Visitor, who presented the Mediterranean Food Pyramid and explained facts about the basis of the Pyramid, carbohydrates. The aim of the presentation is to inform students and encourage them to make better food choises. At the end students had the opportunity to participate in a blind taste game with fruit, which was great fun!
Συνέντευξη με τον φούρναρη – An interview with the baker
Σήμερα επισκεφθήκαμε τον φούρνο της γειτονιάς και πήραμε συνέντευξη από τον φούρναρη, τον κ. Τάσο και τη σύζυγό του την κ. Γιάννα. Οι μαθητές έκαναν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα του φούρναρη και αφού ενημερωθήκαμε για τα είδη ψωμιού που παρασκευάζονται στον συγκεκριμένο φούρνο, αγοράσαμε οκτώ είδη ψωμιού τα οποία δοκιμάσαμε και συγκρίναμε.
Today our class visited the nearby bakery and students took an interview from the baker and his wife. The baker explained details about his job and about the different types of bread. Finally we got eight different loaves of bread to taste and compare.
Μπάκι το κυκλοφοριακό φιδάκι – Traffic snake
Η τάξη μας μαζί με το Δ2 συμμετέχει στο πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής ΜΠΑΚΙ- το κυκλοφοριακό φιδάκι. Για δύο εβδομάδες οι μαθητές έρχονται στο σχολείο με φιλικό για το περιβάλλον τρόπο (πόδια, ποδήλατο, κοινή χρήση αυτοκινήτου) συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας γύρω από το σχολείο και την μείωση των ρύπων που επηρεάζουν την Κλιματική Αλλαγή. Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τους μαθητές να γίνουν υπεύθυνοι πεζοί και ποδηλάτες προσέχοντας και τηρώντας τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
Οι μαθητές καθημερινά, γι΄αυτές τις δύο εβδομάδες κολλούν τα αυτοκόλλητα που κερδίζουν στο φιδάκι-πανό προσπαθώντας να φτάσουν ως το κεφάλι του Μπάκι. Ο στόχος που θέσαμε στην αρχή του προγράμματος ήταν να αυξήσουμε κατά 20% τον πράσινο τρόπο μετακίνησης προς το σχολείο. Και τελικά τα καταφέραμε με 23%!
Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν 18 χώρες της Ευρώπης και τα αποτελέσματα της προσπάθειας καταχωρούνται σε ειδική πλατφόρμα στο ίντερνετ.
The Traffic Snake is a european programme in which schools from 18 countries take part. Our school participates for the first time and the results are very encouraging!