Προβεβλημένα
Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, ΣΤ΄ τάξη

“Ο τοίχος της τάξης μας”

Σε αυτό το padlet θα ενημερώνεστε για τις εργασίες που σας έχουν ανατεθεί και θα μπορείτε να αναρτήσετε τα δικά κείμενα.

Μετάβαση στο padlet.com

Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, Ιστορία

Πρoστατευμένο: Το μάθημα της Ιστορίας με “ανεστραμμένη τάξη “

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, Φυσικά

Διαγωνισμός Φυσικής ΕΚΠΑ “Αριστοτέλης”

Δημοσιεύθηκε στην Γλώσσα

“Μουσική και τέχνες”

 

Μετάβαση στο padlet.com

Προσθέστε σε αυτό το padlet τα αποτελέσματα της δική σας αναζήτησης με θέμα

“Μουσική και τέχνες”

κάνοντας κλικ στην εικόνα και προσθήκη με το + όταν ανοίξει το padlet

Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, Φυσικά

Μοντελοποίηση πεπτικού συστήματος

  • IMG 20240209 094337Το “μοντέλο του πεπτικού συστήματος” με πλαστελίνη  πάνω σε ένα χαρτόνι και κόλλα  Α3, κατασκευάστηκε από τους μαθητές της Ε’ τάξης  σε ζευγάρια και  χρησιμοποιήθηκε ως  ομαδική εργασία αξιολόγησης στην τάξη, στην ενότητα “Πεπτικό σύστημα” της Ε’ τάξης.
  • Το πεπτικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την πέψη των τροφίμων στο σώμα και καθορίζει την καλή λειτουργία του σώματος. Το πεπτικό σύστημα αποτελείται από τον “πεπτικό σωλήνα” και τα άλλα βοηθητικά όργανα για την επεξεργασία του φαγητού και επιτρέπει την απορρόφηση στην κυκλοφορία του αίματος. Έχει επίσης μια δομή που επιτρέπει στα “απόβλητα” της διαδικασίας της πέψης να περάσουν για “εξάλειψη” και να αποβληθούν από τον οργανισμό. Ο “πεπτικός σωλήνας” αποτελείται από το στόμα, τη στοματική κοιλότητα, το φάρυγγα, τον οισοφάγο, το στομάχι, (το δωδεκαδάκτυλο και) το λεπτό έντερο, το παχύ έντερο  και τελειώνει στο ορθό και τον πρωκτό.
  • Στο πεπτικό σύστημα συμμετέχουν κι άλλα βοηθητικά όργανα που εκκρίνουν ουσίες απαραίτητες για τη διάσπαση – διάλυση ουσιών όπως οι σιελογόνοι αδένες, το συκώτι και το πάγκρεας.
  • Δείτε εδώ την κατασκευή
Δημοσιεύθηκε στην Ε΄ τάξη, Εργαστήρια δεξιοτήτων

“Δεκάλογος της αναγνώρισης ψευδών ειδήσεων”

Οι μαθητές-τριες της Ε΄ τάξης  δημιούργησαν  ένα poster με τον “Δεκάλογο για την αναγνώριση των ψευδών-παραπλανητικών ειδήσεων”, στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξοτήτων στη θεματική “Ζω καλύτερα-Ευ ζην”  με θέμα : «Υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο-Κριτική σκέψη και παραπληροφόρηση-διαδικτυακό παιχνίδι, διαδικτυακός εκφοβισμός και προσωπικά δεδομένα»

Δείτε εδώ το poster