Η ακουαρέλα στο νηπιαγωγείο…

Τέχνη και τεχνικές .

1718248617240

1718248617230

1718248617226

1718248617235

1718248644548

1718248644580

1718248644564 1

1718248644529 1

1718248644513 1

Αποστολή της ακουαρέλας στο σπίτι. Ανατροφοδότηση γονέων.

 

Μετάβαση νηπίων στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας

Σήμερα, 4-6-2024, επισκεφτήκαμε το 5ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας , συνομιλήσαμε με την Διευθύντρια του σχολείου και επισκεφτήκαμε και την τάξη της Κ. Αναστασίας. Εκεί συναντήσαμε τους περσινούς μας φίλους και τους δωρίσαμε την κάρτα που φτιάξαμε με αφορμή  την ιστορίας μας : “Όχι άλλο κινητό, μόνο βιβλία στην Νεραλία”. Μας είπαν και εκείνοι τα παιχνίδια που παίζουν στο κινητό.

Εμείς τους είπαμε για τον Φεγγαροσκεπαστή και την Φεγγαροσκεπαστίνα, την Κ.Φαντασία , τους 3 Ζήκους λύκους, το πονηρό αστέρι , τα λουλούδια και τους χαρίσαμε και την καρτούλα , που τους είχαμε φτιάξει.

1718248570474

1718248570464

Τέλος τους διαβάσαμε την ιστορία που γράψαμε και ζωγραφίσαμε οι ίδιοι.

1718248570453

Γιορτή μητέρας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΑΜΑ!!!

1715590612918

1715590612927

Βιβλίο και κοινότητα: Επίσκεψη σε τυπογραφείο της Θήβας και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας.

Στις 11-4-2024, επισκεφτήκαμε τυπογραφείο στην Θήβα, όπου συνομιλήσαμε με τον υπεύθυνο για την τεχνική της τυπογραφίας.

Προετοιμασία πριν την επίσκεψη. Συζήτηση-Ιστόγραμμα.Ζωγραφική.

1714583631025

1714583631035      1714583631047

1715249962080

Διατύπωση και καταγραφή ερωτήσεων από τα παιδιά σε 4 δομημένα φύλλα εργασίας   (με τις αντίστοιχες ομάδες παιδιών) προς διερεύνηση, για τον τυπογράφο. Καταγραφή των απαντήσεων-Συζήτηση των απαντήσεων στην ολομέλεια, μετά το τέλος της επίσκεψης στο σχολείο.

IMG 20240411 093626

Οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τα παιδιά.

1715708041706

1715708041696

1715708041686

1715708041677

Στην συνέχεια επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας, όπου υπάλληλος του μουσείου διάβασε στον εσωτερικό χώρο του μουσείου, στα παιδιά το βιβλίο : “το δειλό λιοντάρι”.

IMG 20240411 102238

Παγκόσμια μέρα Παιδικού βιβλίου:Δράσεις φιλαναγνωσίας με τους γονείς

Παγκόσμια μέρα Παιδικού βιβλίου 2024

AFISA PAGKOSMIA HMERA PAIDIKOU BIBLIOU 2024 33X47 1437x2048 1

“Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!”, μας καλεί η συγγραφέας Eiko Kadono, η οποία έγραψε το φετινό μήνυμα.

 

Ενόψει της Παγκόσμιας μέρας Παιδικού βιβλίου, προσκαλέσαμε στο σχολείο μας, γονείς για να διαβάσουν μαζί μας

τα παρακάτω βιβλία:ο φεγγαροσκεπαστής του Puybaret Éric

o feccaroskepasths

και “Ο πύργος των παραµυθιών”  της Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη

a2745b54 1465 4e7e 8ed4 9cc88e9ef646

Επίσης δημιουργήσαμε από κοινού παιδιά,εκπαιδευτικοί και γονείς ιστορίες  με δομημένο υλικό (κάρτες μυθοπλασίας).

IMG 20240402 111952

“Το βιβλίο της Παρασκευής, ο βοηθός της τάξης επιλέγει βιβλίο”:Δράσεις φιλαναγνωσίας

Αξιοποίηση  των βιβλίων της Δανειστικής Βιβλιοθήκης του σχολείου μας.

1.Ο Αυτιάς της Goschke, Julia

Κατασκευή κουκλίτσας-ανατροφοδότηση για το σπίτι…

1711879033913

2.Ζήκος ο Λύκος, Φωναξέ μου σε αγαπώ του Μ. Καζάζη

1711879014165 1711879014155

3.Το ψάρι που το λέγανε ουράνιο τόξο του  Pfister Marcus

1000011413 1000011412

4.Δόνα τερηδόνα του Ε. Τριβιζά

Συνεργατική δραστηριότητα μαθητή του σχολείου μας με την μητέρα του, με χρήση πλαστελίνης. Παρουσίαση-σχολιασμός στην ολομέλεια.

1709880198718

5.Ένας αρκούδος μια φορά  της Γερουλάνου Ελένης

Κατασκευή μόμπιλε με εικόνες-παιχνίδια από το Μουσείο Παιχνιδιών Μπενάκη.

6. Είπε ο κήπος, της Α. Πιπίνη

1715249962125

7.Τα κόκκινα ξυλοπόδαρα του Puybaret Éric

Επαφή με το έργο του ζωγράφου Dali. Κατασκευή κούκλας στο νηπιαγωγείο με καλαμάκια, ενσωμάτωση αυτής στην εικόνα από τον προτζέκτορα του σχολείου. Δημιουργία ιστορίας.

dali

8. Ο πύργος των παραµυθιών  της  Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη

1715250716826

9.Μια κάμπια πολύ πεινασμένη  του  ERIC CARLE

1715251032430

1715251032418

1715250908897

Τα παιδιά του 8ου Νηπιαγωγείου Θήβας….συναντούν τον Ροβινσώνα Κρούσο

Την Τρίτη 12-3-2024, επισκεφτήκαμε το  “Μέγαρο Μουσικής”, στην Αθήνα και παρακολουθήσαμε την παράσταση “Ροβινσώνας Κρούσος”.

Προηγήθηκε μια μικρή επεξεργασία στην τάξη, σχετικά με το έργο που θα έβλεπαν τα παιδιά, τους δείξαμε τους χώρους του Μεγάρου, αναφερθήκαμε στους κανόνες καλής συμπεριφοράς στον θεατρικό χώρο και στους κανόνες ασφαλείας μέσα στο λεωφορείο..

Τις επόμενες μέρες στο σχολείο, αρχικά αποτυπώθηκαν  σε χαρτί  η ροή της ιστορίας  με όλα τα παιδιά σε ρόλους εικονογράφων , αλλά και όλη η δράση της επίσκεψης. Στην συνέχεια  η νηπιαγωγός σε ρόλο γραφέα, κατέγραψε τα αφηγηματικά κομμάτια της ιστορίας και με βοηθό το εργαλείο Storyjumper, φτιάξαμε το παρακάτω βιβλίο.

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής  την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών , δηλαδή γεννημένοι/ες το 2020.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

1.Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
2.Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής  https://proti-eggrafi.services.gov.gr και επιλογή του Νηπιαγωγείου  στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
3.Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,   στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, https://grafis.sch.gr/index.php/s/bbNXRvrkiA6eDSP
(Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται  ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας  με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των  γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:00):
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Περισσότερες πληροφορίες για την  ηλεκτρονική εγγραφή πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

Στοιχεία επικοινωνίας: Δρακωνάκη Φωτεινή

Τηλέφωνο σχολείου:2262024739

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: mail@8nipthivas.voi.sch.gr

Σε περίπτωση αυτοπρόσωπης  παρουσίας γονέων/κηδεμόνων στο σχολείο, παρακαλείσθε να επικοινωνείτε  με τους παραπάνω τρόπους  ώστε να υπάρχει σχετική προσυνεννόηση.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων: Αποκριάτικο πάρτυ



Λήψη αρχείου

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 8ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ

διοργανώνει  Αποκριάτικο Πάρτυ  με ΚΛΟΟΥΝ

στο ΚΕΝΤΡΟ «ΜΠΑΡΜΠΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ», ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ ΘΗΒΑΣ

την ΚΥΡΙΑΚΗ 03-03-2024 και ώρα  12.00 μ.μ.

Οι αφίσες που φιλοτέχνησαν οι μαθητές μας, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας.



Λήψη αρχείου

“Ο Πέτρος και ο λύκος” από την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

 

πετρος

Σήμερα 18-1-2024, παρακολουθήσαμε το μουσικό παραμύθι ‘Ο Πέτρος και ο Λύκος’ του συνθέτη Σεργκέι Προκόφιεφ, το δημοφιλέστερο ίσως μουσικό παραμύθι στην ιστορία της κλασσικής μουσικής εργογραφίας από τηνΚρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.

“Το σπουδαίο αυτό  μουσικό παραμύθι σκοπό  έχει να διδάξει τα παιδιά σχετικά με το χαρακτήρα και τη χρήση των οργάνων της συμφωνικής ορχήστρας και να τα εξοικειώσει με αυτά αντιστοιχώντας κάθε χαρακτήρα του παραμυθιού με κάποιο συγκεκριμένο μουσικό όργανο. Καθώς οι χαρακτήρες του παραμυθιού αλληλεπιδρούν, συνδυάζονται αντίστοιχα και τα όργανα της ορχήστρας μέσα από την αριστοτεχνική γραφή του Προκόφιεβ. Η Κ.Ο.Θ. θα παρουσιάσει την σπουδαία αυτή μουσική ιστορία μαζί με πρωτότυπη εικονογράφηση σε συνεργασία με τo “The Comic- con”.

Προηγήθηκε ανάγνωση και δραματοποίηση του παραμυθιού στην τάξη και σε συνδιοργάνωση με το 2ο Νηπιαγωγείο Θήβας, μοιραστήκαμε την αναγνωστική εμπειρία του συγκεκριμένου παραμυθιού με τους μαθητές /τριες και τις νηπιαγωγούς του 2ου Νηπιαγωγείου, μέσω τηλεδιασκέψης.

Τέλος, ζωγραφίσαμε το παραμύθι, μοιράσαμε ρόλους και το δραματοποιήσαμε  στην τάξη μας.

πέτρος1 πέτρος2